Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Monday, August 21, 2017

Τελευταία νέα

    • Συνεντεύξεις
    • Αρχική δημοσίευση
      8/23/2016 9:19:16 AM
    • Τελευταία ενημέρωση
      8/24/2016 9:32:38 AM
    • Διαβάστηκε 822 φορές
    Ολοκληρωμένη νησιωτική πολιτική, προκειμένου να σταματήσει το φαινόμενο των απαγορευτικά ακριβών μεταφορών στα νησιά και να εξασφαλιστεί η πρόσβαση των κατοίκων τους σε συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα όπως η Παιδεία, η Υγεία, αλλά και η ενέργεια και το καθαρό νερό, θα παρουσιάσει σύντομα η κυβέρνηση, όπως είπε ο Ηλίας Καματερός Στο Κόκκινο και τον Ν.Σβέρκο.

    Η τουριστική κίνηση στα νησιά αλλού παρουσιάζει αύξηση και αλλού μείωση, συνολικά δεν είναι πολύ πεσμένη, σε σχέση με τις συνέπειες του προσφυγικού, είπε ο κ.Καματερός.

    Στην Κω, το νησί υφίσταται τις συνέπειες της κακής διαχείρισης του προβλήματος, καθώς δεν δημιουργήθηκε το κατάλληλο κέντρο, ενώ στην Ρόδο δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι μεγαλύτερες πιέσεις καταγράφονται σε Χίο, Σάμο, Μυτιλήνη, όπως εκτίμησε.

    Ο βουλευτής Δωδεκανήσων του ΣΥΡΙΖΑ κ.Καματερός αναφέρθηκε στην περιοδεία που πραγματοποιείται στα νησιά υπό τον υπουργό Εσωτερικών Παν.Κουρουμπλή, η οποία αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειας αρκετών μηνών να συγκροτηθεί μία ενιαία νησιωτική πολιτική στην Ελλάδα. «Σε λίγο διάστημα θα υπάρχουν ανακοινώσεις», όπως σημείωσε.

    Η νησιωτική αυτή πολιτική θα έχει τρεις κύριους άξονες:

    Αμεσα μέτρα ως αντιστάθμισμα της κατάργησης του μειωμένου ΦΠΑ, σε όλα τα νησιά, καθώς τα μέχρι τώρα δεν αφορούσαν το σύνολό τους, ενώ τα νησιά κατηγοριοποιούνται διαφορετικά σε σχέση με την απόσταση από την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους, από το βαθμό ανάπτυξης της οικονομίας τους, αλλά και την εξάρτηση του ενός από το άλλο.

    Μόνιμη ενσωμάτωση προνοιών για τα νησιά, σε όλα τα νομοθετήματα που τα αφορούν, από την αρχική εξέταση των νομοσχεδίων.

    Συγκεκριμένες τομές, όπως στην ακτοπλοΐα, προκειμένου να δημιουργηθεί το «ακτοπλοΐκό μεταφορικό ισοδύναμο» για τις τοπικές οικονομίες και τους κατοίκους. Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά, σήμερα ένα κοντέινερ έρχεται στον Πειραιά από την Κίνα με 500-600 ευρώ, ενώ από την Κω με 1.500-1.600 ευρώ, ενώ ένας πολίτης νησιού χρειάζεται ένα μισθό για να φτάσει στην πρωτεύουσα, όταν στην ηπειρωτική Ελλάδα του αρκεί ένα εισιτήριο τρένου ή λεωφορείου.

    Σε πολλά από τα νησιά της Ελλάδας οι πολίτες δεν έχουν πρόσβαση σε κοινωνικά αγαθά που κατοχυρώνονται συνταγματικά, όπως η Παιδεία, η Υγεία, ακόμη και το καθαρό νερό ή η απρόσκοπτη παροχή ηλεκτρισμού, σημείωσε ο κ.Καματερός.

    Σε νησιά με λίγους μαθητές τα παιδιά πρέπει να μεταναστεύσουν για να πάνε στο γυμνάσιο, πολίτες πρέπει να ταξιδέψουν για μία εξέταση αίματος. Μπορεί να μας φαίνονται ότι είναι κοντά, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, όπως μεταξύ Κω και Αστυπάλαιας, υπάρχει μία ακτοπλοΐκή σύνδεση την εβδομάδα, σημείωσε.

    Η βάση για αυτές τις τομές υπάρχει ήδη στην ευρώπη και την ΕΕ, όπου αν και δεν έχουν πολλά νησιά έχουν κατοχυρώσει τη νησιωτικότητα. Ρυθμίσεις υπάρχουν και στη δική μας νομοθεσία, απλώς κανείς ως τώρα δεν κοίταξε να την εφαρμόσει, όπως είπε.

    Ακόμη και σε μεγάλα νησιά, όπως η Ρόδος, το αυξημένο μεταφορικό κόστος είναι το ίδιο ενώ συνολικά το κόστος ζωής είναι αυξημένο κατά 23%. Το ίδιο το μοντέλο ανάπτυξης είναι προβληματικό, με κλάδους όπως τα ξενοδοχειακά να θυμίζουν γαλέρα, με 12ωρη εργασία για 500-600 ευρώ.

    Ο κ.Καματερός σημείωσε ότι το θέμα των εισιτηρίων εξετάζεται από επιστημονική επιτροπή υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γ.Δραγασάκη και όπως ανέφερε αναζητούνται τρόποι συμμετοχής τόσο του δημοσίου όσο και ιδιωτικών φορέων, μέσω σύμπραξης, προκειμένου να δοθεί μία ουσιαστική λύση στο πρόβλημα.

    Οι όποιες αντιστάσεις των δανειστών, όσον αφορά το δημοσιονομικό κόστος εφαρμογής της νησιωτικής πολιτικής που προωθεί, θα αντιμετωπιστούν με την ίδια την ευρωπαϊκή εμπειρία, καθώς όπως έχει αποδειχθεί, όπου εφαρμόστηκε ειδική νομοθεσία για τα νησιά, αυτά αναπτύχθηκαν σε τέτοιο βαθμό ώστε τα έσοδα που προέκυψαν ήταν περισσότερα.

    http://www.stokokkino.gr/article/1000000000040923/IlKamateros-Suntoma-anakoinoseis-gia-to-kostos-metaforon----se-treis-aksones-i-nea-nisiotiki-politiki
    2 σχόλια
    • Λειτουργηστε τα σχολεια : 10/8/2016 12:42:00 PM χωρις καθηγητες Καλα Χριστουγεννα Πες του Φιλι ποτε θα ;;;μας στειλει Γρηγορα κι αυτος θα φυγει ολις τα παιδια Απάντησέ του
    • Φωτιου. Φωτιος: 8/24/2016 10:21:00 AM Στο νησί μας πλιρόνουμε σαν τουριστες Απάντησέ του
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Δημοσκόπηση

    Συμφωνείτε με την απόφαση της Κυβέρνησης, οι σημαιοφόροι στα Δημοτικά Σχολεία να ορίζονται μέσω κλήρωσης;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    575

    PAPARAZZI

    • ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/8/17)

      ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/8/17)

    Quiz

    Ποιος μεγαλοξενοδόχος έδωσε γερό μπόνους σε όλους τους υπαλλήλους του επειδή εργάστηκαν την ημέρα μετά το σεισμό;

    3 σχόλια
    • Τασία Κως: Σήμερα (18:09) Στο Νατούρα? Λόγω γάμου έκανε δώρο στους υπαλλήλους του? Απάντησέ του
    • ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΚΑΛΕΡΗΣ: Χθές (12:02) Σίγουρα κανένας αλλά νομίζω ότι θα τους έκαναν και περικοπές μισθού για έκτακτα περιστατικά ! Απάντησέ του
    Σχολίασέ το

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

      Διαφημίσεις - Right

      Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

      Πρόγραμμα Τηλεόρασης

      Διαφημίσεις - Right 2

      ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

        Υπηρεσίες

        zwdia