Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Monday, January 21, 2019

Τελευταία νέα

    • Life & Style
    • Αρχική δημοσίευση
      9/9/2018 3:28:33 PM
    • Τελευταία ενημέρωση
      9/9/2018 3:30:18 PM
    • Διαβάστηκε 299 φορές
    Πώς θα εξαφανίσεις το λίπος στην κοιλιά!

    Βαρέθηκες να βλέπεις το λίπος στην κοιλιά σου;
    Μάθε τους 5+1 τρόπους για να απαλλαγείς στο Youweekly.gr!
    -Πρωινό για δυναμικό ξεκίνημα

    Το πρωινό είναι απαραίτητο, καθώς αποτελεί την πρώτη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό κάθε μέρα. Θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον μία μερίδα γαλακτοκομικών και υδατανθράκων, υπό μορφή δημητριακών, ψωμιού, φρούτων και φρουτοχυμών. Η έλλειψη του πρωινού δημιουργεί σοβαρές προϋποθέσεις για τη δημιουργία πείνας και στέρησης κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυξάνοντας την πιθανότητα για βουλιμικά «τσιμπολογήματα».

    - Σνακ για ενέργεια όλη μέρα:

    Είναι απαραίτητη η κατανάλωση μικρών ενδιάμεσων σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας και μεταξύ των κυρίως γευμάτων, υπό μορφή φρούτων, χυμών, γιαουρτιού κ.ά. Με άλλα λόγια, απαιτούνται μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να ο οργανισμός να βρίσκεται σε μια ισορροπία και να μη διαμορφώνονται συνθήκες πείνας, οι οποίες θα εκφραστούν με ανεξέλεγκτο τρόπο στο κυρίως γεύμα, π.χ. κατά την επιστροφή από τη δουλειά μετά από μία δύσκολη ημέρα.

    - Νερό για καλή ενυδάτωση του οργανισμού.

    Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητη η κατανάλωση άφθονων υγρών, τουλάχιστον 8 - 10 ποτηριών νερού ημερησίως, καθώς επίσης και χυμών από φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

    - Περιορισμός του προσλαμβανόμενου λίπους,

    ιδιαιτέρως του κορεσμένου ζωικού, με προτίμηση λευκού κρέατος (ψάρια, πουλερικά) από το κόκκινο (χοιρινό, μοσχάρι, αρνί). Προτιμάμε τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως και τα δημητριακά, τα όσπρια, που αποτελούν πηγές φυτικών ινών, οι οποίες αφενός είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, αφετέρου είναι εκείνες που δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού στον οργανισμό.


    -Μειώστε το αλάτι.

    Το αλάτι, λόγω του νατρίου που περιέχει, προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά και στα πόδια.Γι’ αυτό, μειώστε το αλάτι κατά το μαγείρεμα και αντικαταστήστε το με περισσότερο λεμόνι, ρίγανη και άλλα μπαχαρικά που νοστιμίζουν τα φαγητά.

    -Όχι φαγητό αργά το βράδυ.

    Αποφύγετε ένα πλούσιο δείπνο με πολλούς υδατάνθρακες (ψωμί, μακαρόνια, πατάτες) ή λιπαρά (λουκάνικα, χοιρινό, τυριά). Προτιμήστε κάτι ελαφρύ και φροντίστε να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν κοιμηθείτε.

    Πηγή: Youweekly.gr
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Περισσότερα άρθρα

    Δημοσκόπηση

    Είστε ικανοποιημένοι από το έργο της Δημοτικής Αρχής για το έτος 2018;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    648

    PAPARAZZI

    • ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/1/19)

      ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/1/19)

    Quiz

    Ποια δυνατή μεταγγραφή (με αλλαγή στρατοπέδου) ετοιμάζεται για τις Περιφερειακές εκλoγές στην Κω;

    10 σχόλια
    • Εκλογες: Προχθές (10:47) Εσενα πρεπει να σε καιει η παρουσια του Καμπανη στα πολιτικα πραγματα της περιοχης. Τι να κανουμε. Μαζευει ψηφους. Απάντησέ του
    • Ασφενδιανος: 1/18/2019 11:03:00 PM Τον Καμπάνη τον ψηφίζουμε γιατί τον εκτιμάμε και όχι για την κομματική του ταυτοτητα....όσο για τα κορόιδα που λες πρόσεξε μην είναι οι ίδιοι οι συγγενείς σου...χαχαχαχα Απάντησέ του
    Σχολίασέ το

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

      Διαφημίσεις - Right

      Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

      Πρόγραμμα Τηλεόρασης

      Διαφημίσεις - Right 2

      ΑΓΓΕΛΙΕΣ

      Δείτε όλες τις αγγελίες
      στην έντυπη έκδοση

      ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

        Υπηρεσίες

        zwdia