Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

Τελευταία νέα

Συνέντευξη με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Ηλία Σιφάκη

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ…

    • Συνεντεύξεις
    • Αρχική δημοσίευση
      23/5/2019 9:39:41 πμ
    • Τελευταία ενημέρωση
      23/5/2019 9:43:32 πμ
    • Διαβάστηκε 668 φορές

    Συνέντευξη με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Ηλία Σιφάκη

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ…

    Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ηλίας Σιφάκης μιλάει στο «ΒτΚ» για το διακύβευμα των εκλογών της 26ης Μαϊου, τονίζοντας ότι οι πολίτες έχουν αν επιλέξουν ανάμεσα σε αυτούς που συγκρούστηκαν για τα συμφέροντας της Κω και σε αυτούς που το έβαλαν στα πόδια.

    Αναφέρεται στην επιτυχία της τουριστικής Κω να επιστρέψει στην «κορυφή» μετά τα προβλήματα του μεταναστευτικού και του σεισμού, αλλά και στους σ΄τοχους που θέτει για την νέα τετραετία.

    Αναλυτικά η συνέντευξη:

     
    - Κύριε Σιφάκη, βρισκόμαστε μόλις λίγες ημέρες πριν τις εκλογές. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το διακύβευμα αυτών των εκλογών;

    Εξαρτάται από την πλευρά που το βλέπει ο καθένας μας.

    Για όλους εμάς στην Δύναμη Αλλαγής Κως 2023 το διακύβευμα είναι ο εκσυγχρονισμός του Δήμου ώστε να γίνει πιο φιλικός και πιο χρηστικός στον πολίτη και τα μεγάλα έργα υποδομής που ήδη έχουμε σε προγραμματισμό, όπως είναι οι λιμενικές εγκαταστάσεις τόσο στην Κω, όσο και στην Καρδάμαινα και στην Κέφαλο, η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου, η αναβάθμιση του βιολογικού, τα νέα σχολεία σε Αντιμάχεια, Πυλί, Ασφενδιού και Κω, η κατασκευή ολοκληρωμένης Μονάδας Διαχείρισης Απορριμμάτων.

    Για κάποιους άλλους βέβαια το μεγάλο διακύβευμα των εκλογών που έρχονται, είναι να μην είναι ο Κυρίτσης Δήμαρχος και για τον λόγο αυτό έχουν συσπειρωθεί γύρω από μια παράταξη, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς λόγο, με μοναδικό κίνητρο, η προσωπική εμπάθεια στο πρόσωπο του Δημάρχου.

    - Θεωρείτε ότι η «Δύναμη Αλλαγής» μπορεί να κερδίσει τις εκλογές από την πρώτη Κυριακή, όπως είπε και ο επικεφαλής της Γιώργος Κυρίτσης;

    Πιστεύω ότι οι συμπολίτες μας έχουν αξιολογήσει πολύ θετικά το έργο της Δημοτικής Αρχής, έχουν αξιολογήσει την στάση του καθένα μας στα μεγάλα και δύσκολα προβλήματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε την τετραετία που πέρασε, ιδιαίτερα στο θέμα του μεταναστευτικού.

    Αντιλαμβάνονται ποιος μπορεί να σταθεί όρθιος και να συγκρουστεί για την πρόοδο και την ευημερία της Κω, ποιος μπορεί να εναντιωθεί ακόμη και σε φίλους για το καλό του νησιού μας, και ποιος, από την άλλη, το βάζει στα πόδια, κρύβεται για 5 χρόνια και σήμερα επιστρέφει για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στα εύκολα!!

    Παρά τα λάθη που μπορεί να έχει κάνει αυτή η Δημοτική Αρχή, νομίζω πως ναι, οι συμπολίτες μας, μας αξιολογούν θετικά και έχουμε όλα τα εφόδια να κερδίσουμε από την πρώτη Κυριακή.

    --Στα 5 χρόνια αυτής της Δημ. Αρχής βρίστε στο τιμόνι του τομέα του τουρισμού. Επιτεύχθηκαν οι στόχοι που είχατε θέσει; Που πήγαμε καλά και που όχι;

    Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας.

    Οι στόχοι μας ήταν διαφορετικοί από αυτό που τελικά κληθήκαμε να κάνουμε.

    Στην αρχή της τετραετίας, ο στόχος μας ήταν να ανανεώσουμε το Brand Name της Κω, να αναπτύξουμε ένα σχέδιο δράσης για νέες αγορές, για τον εμπλουτισμό των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και τέλος να ενισχύσουμε τις αγορές που πονούσαν σε αφίξεις. Για τον λόγο αυτό είχα ήδη έρθει σε επαφή με πολλές εταιρίες που ασχολούνται με την επικοινωνία τουριστικών προορισμών και ήμασταν στην αρχή διαγωνισμού όταν φάνηκαν τα πρώτα σημάδια του προσφυγικού και μεταναστευτικού προβλήματος.

    Εκεί άλλαξε όλος ο προγραμματισμός και ο σχεδιασμός μας. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει και διαφορετικά αφού βασική μας επιδίωξη πια δεν ήταν η δημιουργία ταυτότητας για το νησί, αλλά να παρέχουμε σωστή πληροφόρηση για τα γεγονότα στην Κω και την διαχείριση των Μέσων Ενημέρωσης που πολλές φορές παρείχαν στρεβλή εικόνα για το νησί για χάρη της τηλεθέασης.

    Η αντίδρασή μας άμεση, με ανάρτηση ενημερωτικών δελτίων από τον Δήμο για την πραγματική κατάσταση που επικρατούσε στην Κω, την έγγραφη ενημέρωση όλων των Πρεσβειών και των γραφείων του ΕΟΤ σε όλο τον κόσμο ώστε να υπήρχε επίσημη ενημέρωση σε κάθε δυνητικό επισκέπτη, καθώς και ανάρτηση σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα ώστε η ενημέρωση των επισκεπτών μας να είναι έγκυρη και άμεση.

    Τα επόμενα δύο (2) χρόνια επικεντρωθήκαμε στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος καθώς και στο δεύτερο μεγάλο πρόβλημα, τον Σεισμό του Ιουλίου 2017 που επίσης έπρεπε άμεσα να αντιμετωπίσουμε επικοινωνιακά.

    Το γεγονός και μόνο ότι όλος ο Τουριστικός κόσμος αναφέρει την Κω ως παράδειγμα για το τι κατάφερε στα χρόνια που πέρασαν, μου φτάνει να γνωρίζω και να αισθάνομαι περήφανος ότι καταφέραμε πολλά περισσότερα από αυτά που πιστεύαμε ότι μπορούμε να καταφέρουμε.

    Και μόνο για αυτό το γεγονός, δεν θα ήθελα να σταθώ σε αυτά που δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε και που σίγουρα θα τα ολοκληρώσουμε στην τετραετία που έρχεται.

    - Πως ακριβώς αντιμετωπίσαμε επικοινωνιακά αυτά τα δύο μεγάλα προβλήματα;

    Σε συνεργασία με την Marketing Greece και με εταιρία ερευνών προχωρήσαμε σε διαδικτυακή έρευνα ώστε να μπορέσουμε, τόσο εμείς, όσο και η Περιφέρεια, αλλά και το υπουργείο τουρισμού, να λάβουμε γνώση για το ηλεκτρονικό αποτύπωμα της Κω ως τουριστικός προορισμός, να δούμε την ζημιά που είχε γίνει και που πρέπει να επικεντρωθούμε ώστε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα αποτελεσματικότερα.

    Οι συνεργασίες μας προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν σε όλα τα επίπεδα. Τόσο με τους επαγγελματικούς φορείς της Κω και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, όσο και με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

    Βάλαμε στην άκρη την διαφορετική άποψη που είχαμε στην διαχείριση του μεταναστευτικού και λειτουργήσαμε από κοινού όλοι προς μία κατεύθυνση.

    Ταυτόχρονα, με τον Δήμαρχο, Γιώργο Κυρίτση, ξεκινήσαμε μια Οδύσσεια ενημέρωσης των Ευρωπαϊκών ΜΜΕ για την πραγματική εικόνα της Κω, αλλά και ταυτόχρονης φιλοξενίας σειράς δημοσιογράφων   ώστε να περάσουν το μήνυμα ότι η εικόνα που είχαν για την Κω ήταν εσφαλμένη και το πρόβλημα ήταν παροδικό και είχε ουσιαστικά τελειώσει.

    Βέβαια, δεν πρέπει να μας διαφύγει της προσοχής μας ότι η συμφωνία του Δημάρχου με τον Δήμαρχο του Bodrum συνέβαλε αποφασιστικά στην προστασία όλης της θαλάσσιας περιοχής μεταξύ Κω και Αλικαρνασού.

    Μετά από όλα αυτά, και άλλες πολλές ενέργειες που θέλουν πολύ χρόνο και χαρτί για να αναλύσουμε, γιατί και στα Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης είχαμε παρουσία, και ειδικά ρεπορτάζ προβάλαμε στο YouTube με εντυπώσεις τουριστών που έκαναν διακοπές στην Κω, και σε ολιγόλεπτα τουριστικά videos για την Κω προχωρήσαμε και προβλήθηκαν στο Yourtube, με αποτέλεσμα, το 2018, μόλις 2 σαιζόν μετά την τεράστια ζημιά που υπέστη η εικόνα της Κω, καταφέραμε να σπάσουμε κάθε ρεκόρ αφίξεων, να προσελκύσουμε νέες αγορές, να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον εταιριών χαμηλού κόστους, νέων επενδύσεων και η Κως ουσιαστικά να ανακηρυχτεί πρωταθλήτρια στον Ελληνικό Τουρισμό.

    Για αυτό το αποτέλεσμα μόνο ικανοποίηση μπορώ να νοιώθω.

    - Έχει γίνει πολύς λόγος για τις εταιρείες χαμηλού κόστους. Είδαμε ότι η Ryanair έφυγε και ξαναγύρισε στην Κω. Υπάρχουν συνεργασίες του Δημου με τέτοιες εταιρείες ώστε να πραγματοποιούν πτήσεις στο Νησί μας;

    Αρχικά θα μου επιτρέψετε να θυμίσω σε ορισμένους, που για αντιπολιτευτικούς και μόνο λόγους επανέρχονται συνεχώς στο θέμα της Ryanair, ότι η Δημοτική Αρχή Κυρίτση ήταν η πρώτη που πίστεψε και στήριξε οικονομικά αυτό το εγχείρημα. Δυστυχώς η Δημοτική αρχή που ανέλαβε το 2010 δεν πίστεψε ποτέ στην όλη προσπάθεια που είχαμε κάνει και μετά από ανεπίτρεπτα άστοχες ενέργειες κατάφερε να σπρώξει την εταιρία να βρει νέους συνεργάτες και προορισμούς με μεγαλύτερη διάθεση συνεργασίας.

    Από την ανάληψη της θητείας μας, πρώτο μας μέλημα ήταν η εκ νέου έναρξη των συνομιλιών με την εταιρία, ώστε να ενδυναμώσουμε το πρόγραμμα.

    Βέβαια, μέχρι να βρούμε μια κοινή γραμμή πλεύσης μας βρήκε το μεταναστευτικό και η εταιρία θεώρησε ότι η Κως δεν έχει καμία εμπορική αξία και σταμάτησε το πρόγραμμά της.

    Η αντίδρασή μας ήταν άμεση. Όχι προς την εταιρία, που έτσι και αλλιώς δεν τους ενδιέφερε καμία συζήτηση για συνεργασία (με τα τόσα προβλήματα που είχαμε), αλλά προς την ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της Κω ώστε να προσελκύσουμε εκ νέου το ενδιαφέρον της εταιρίας, αλλά και κάθε εταιρίας χαμηλού κόστους.

    Και νομίζω, εκ του αποτελέσματος, η προσπάθειά μας ήταν επιτυχής. Η Ryanair επέστρεψε στην Κω, αυξάνει τις πτήσεις της, και είμαι σίγουρος ότι θα τις αυξήσει και στο μέλλον.

    Εμείς όμως ως δημοτική αρχή, είμαστε πάντα ανοιχτοί στον διάλογο με όλες τις εταιρίες για το πώς μπορούμε να στηρίξουμε το πρόγραμμά τους, πάντα βέβαια στα πλαίσια που μας δίνει ο νόμος.

    Για παράδειγμα θα σας πω ότι με την ανακοίνωση της Air Baltic ότι ξεκινά πτήσεις για Κω από την Λετονία, μια εντελώς νέα αγορά για την Κω, το γραφείο τουριστικής ανάπτυξης επικοινώνησε αμέσως με την πρεσβεία μας στην Λετονία, στείλαμε όλο το ενημερωτικό υλικό που έχουμε για την ενημέρωση των μελλοντικών μας επισκεπτών, ήρθαμε σε επαφή με το γραφείο δημοσίων σχέσεων και προγραμματισμού της αεροπορικής εταιρίας και ήδη οργανώνουμε δημοσιογραφική αποστολή στην Κω από την συγκεκριμένη χώρα για την καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωση των Λετονών και την ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος από την Λετονία.

    Άρα καταλαβαίνεται ότι όχι μόνο αποζητάμε την συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες, αλλά της προκαλούμε κιόλας εκεί που μπορούμε.

    - Πότε η Κως θα μπορέσει να επιτύχει την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Έχει τις υποδομές για να τα καταφέρει;

    Το μεγάλο ζητούμενο της τουριστικής μας επιβίωσης.

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι λάθος μας να θέλουμε από την μια στιγμή στην άλλη να μιλάμε για χειμερινό τουρισμό, όπως είχε γίνει, όχι και με μεγάλη επιτυχία, προσπάθεια με την Ryanair πριν μερικά χρόνια. Δεν έχουμε την κουλτούρα του χειμερινού τουρισμού και είναι κάτι που πρέπει να χτίσουμε, Δήμος και επιχειρηματίες.

    Εννοείτε ότι ο στόχος πρέπει να είναι ο Δωδεκάμηνος τουρισμός, αλλά θα πρέπει να επιτευχθεί με σταθερά βήματα, με κατανόηση όλων των επιχειρηματιών ότι είναι μια επένδυση που πρέπει να κάνουν και τα κέρδη θα έρθουν μετά και όχι άμεσα.

    Άποψή μου λοιπόν είναι ότι θα πρέπει κάθε χρόνο ή κάθε 3-4 χρόνια να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο κατά 1 με 2 εβδομάδες στην Αρχή και στο τέλος της σαιζόν. Να ενδυναμώσουμε τα άκρα της τουριστικής περιόδου, οι επιχειρηματίες μας να αντιληφθούν ότι είναι μια επένδυση που θα τους αποφέρει κέρδη στο μέλλον και όχι άμεσα, να γίνει μια προσπάθεια από όλους μας η αρχή της τουριστικής περιόδου να μας βρει έτοιμους, όχι μόνο τον Δήμο που κάθε χρόνο γίνεται θέμα, αλλά και τους ίδιους τους επιχειρηματίες που φέτος είδα τέλος Απριλίου να κάνουν εργασίες στα μαγαζιά τους και οι τουρίστες ήδη να περιφέρονται, τουλάχιστον στην Πόλη.

    Ο Δήμος κάνει προσπάθειες προς αυτήν την κατεύθυνση, την ενδυνάμωση των άκρων της τουριστικής περιόδου, όπως για παράδειγμα η επαφές που ξεκινήσαμε με την Κινεζική Πρεσβεία στην Ελλάδα και η σύναψη συμφωνίας συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού. Πρόκειται, για μια τεράστια αγορά, που μπορεί να μην κάνει διακοπές με μεγάλη διάρκεια σε κάθε προορισμό, ενισχύει όμως τα άκρα της τουριστικής περιόδου αφού δεν τους αφορά ιδιαίτερα ο ήλιος αλλά η ιστορία του κάθε τόπου.  

    Η Κως έχει τις υποδομές, θέληση και όρεξη από το ανθρώπινο δυναμικό χρειάζεται για να μπορέσουμε να το πετύχουμε, αλλά και διάρκεια στην προσπάθειά μας. Δυστυχώς κάθε ενέργεια που κάνουμε θέλουμε να βλέπουμε και άμεσα αποτελέσματα και δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό.

     - Φέτος τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν μία μείωση αφίξεων για την Κω; Πιστεύετε ότι μπορεί να αντιστραφεί αυτό το γεγονός;

    Καταρχήν να πούμε ότι η Κως, σε όλη την περίοδο των προκρατήσεων, σε όλες τις αγορές, ήταν η μόνη που άντεχε στον ανταγωνισμό των αγορών που ανέκαμπταν και επηρέαζαν τις κρατήσεις για Ελλάδα.

    Είναι αλήθεια ότι οι αγορές που ανακάμπτουν (Τουρκία, Αίγυπτος, Τυνησία) έχουν επηρεάσει αρνητικά τις προκρατήσεις για την Ελλάδα, πάντα βέβαια με την Κω να έχει τις καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με άλλους τουριστικούς προορισμούς).

    Αλλά και το πολύ ζεστό καλοκαίρι που είχε πέρυσι η Βόρεια Ευρώπη, έχουν επηρεάσει τις προκρατήσεις, θέτοντας ουσιαστικά τους Ευρωπαίους σε αναμονή να ελέγξουν την περίοδο των διακοπών τους να μην συμπέσει με τις καλοκαιρίες ώστε να επωφεληθούν τον καλό καιρό στην χώρα τους.

    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα φέτος να δουλέψει αρκετά το σύστημα των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, και να μπορέσουμε να ισοφαρίσουμε την σαιζόν του 2018 ίσως με μια πολύ μικρή πτώση, την οποία αν την συγκρίνουμε με την πορεία των κρατήσεων τα τελευταία χρόνια, συνεχίζουμε να είμαστε σε πάρα πολύ καλό επίπεδο και αυτό μας δίνει με αισιοδοξία για το μέλλον.

    - Το μεγάλο πρόβλημα του all inclusive πιστεύεται ότι θα μειωθεί τα επόμενα χρόνια ή θα αυξηθεί; Πώς μπορεί ο Δήμος να συμβάλει στον περιορισμό του;

    Διαχρονικά η θέση μου είναι ότι το all inclusive ήρθε ως εξέλιξη του τουριστικού προϊόντος όπως ήταν η ημιδιατροφή και η πλήρης διατροφή στα ξενοδοχεία.

    Υπάρχει όμως τα τελευταία χρόνια και μια σταθερά αυξανόμενη τάση στην αγορά, για μικρά ποιοτικά καταλύματα όπου ο επισκέπτης μπορεί να ζήσει την εμπειρία του να είναι στην Ελλάδα.

    Για να μην κοροϊδεύουμε βέβαια και τον κόσμο, γιατί ακούω και κάποιες ανακρίβειες όλα αυτά τα χρόνια, δεν υπάρχει τρόπος να παρέμβει κανένας δήμος, αλλά και καμία κυβέρνηση, στην λειτουργία των all inclusive, όπου προστατεύονται από τους ευρωπαικούς νόμους περί ελεύθερης οικονομίας. Και για να σταματήσουν και ορισμένοι να κοροϊδεύουν τους συμπολίτες μας, σε καμία χώρα δεν έχει αντιμετωπιστεί η λειτουργία των all inclusive. Ούτε με φόρους, ούτε χιλιομετρικές αποστάσεις, ούτε απαγόρευση, αλλά ούτε και περιοδική μέσα στην εβδομάδα λειτουργία τους.

    Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης είναι από κοινού, Δήμος και επιχειρηματίες να προσελκύσουν τους τουρίστες εκτός ξενοδοχείων.

    Από την μεριά του ο Δήμος έχει υποχρέωση να έχει μια περιποιημένη τουριστική περιοχή, που να λειτουργεί με κανόνες, εύκολα προσβάσιμη, με πολλές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, με καλό συγκοινωνιακό δίκτυο, και από την άλλη, οι επιχειρηματίες να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Και προσέξτε ότι δεν λέω φθηνές, αλλά ανταγωνιστικές. Τιμές που να συμβαδίζουν με το πολύ καλό προϊόν.

    - Ποια θεωρείτε ότι ήταν τα μεγαλύτερα λάθη που έκανε η σημερινή Δημ. Αρχή;

    Όταν έχεις την διοίκηση ενός δήμου, και όταν παράγεις έργο, είναι σαφές ότι θα κάνεις και λάθη. Λάθη δεν κάνουν αυτοί που δεν κάνουν τίποτε.

    Δεν θέλω να ασχοληθώ με το αν έκανε λάθη η δημοτική αρχή ή κάποιος από τους συναδέλφους μου, ή ακόμη και ο Δήμαρχος. Θα σας πω για αυτό που θεωρώ εγώ μεγάλο λάθος μου στην διοίκηση του γραφείου τουριστικής ανάπτυξης.

    Και μάλιστα είναι 2. Το πρώτο ότι δεν επέμεινα αρκετά, σεβόμενος την δυσκολία στελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου, στην στελεχιακή ενίσχυση του γραφείου τουριστική πολιτικής, ακόμη και αν χρειάζονταν να προχωρήσει ο Δήμος στην πρόσληψη ειδικού συμβούλου Δημάρχου και δεύτερο, το γεγονός ότι άφησα να μας φοβίσει το πολιτικό κόστος και δεν προχωρήσαμε στην εκτεταμένη χρήση και προβολή της Κω μέσω του Internet και των μέσων κοινωνικών δικτύων με μια γενναία επένδυση προς αυτήν την κατεύθυνση.

    Και τα δύο θα τα παλέψω δυνατά στην επόμενη τετραετία εφόσον μου δοθεί η δυνατότητα από την Δήμαρχο.

     
    - Ποιοι οι στόχοι σας για την νέα τετραετία στον τουρισμό μας;

    Ο μεγάλος στόχος της νέας τετραετίας είναι η «στροφή στην ποιότητα». Και θέτουμε προς αυτήν την κατεύθυνση 4 στόχους.

    1.                 Την Κρουαζιέρα με την αναβάθμιση των Λιμενικών μας εγκαταστάσεων σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και τις εταιρίες Κρουαζιέρας. Η Κως μπορεί και θα γίνει home port και θα αξιοποιήσει τα νέα προϊόντα της κρουαζιέρας όπως είναι το cruise and stay καθώς και το short cruising.

    2.                 Τουρισμός προσβασιμότητας. Η Κως θα γίνει ένα νησί πρότυπο για τις διακοπές των ατόμων με αναπηρία. Πέρα από τις υποδομές για την προσβασιμότητα σε κάποιες παραλίες που ήδη έχουμε δημιουργήσει, εντάσσουμε στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου, έργα που θα μετατρέπουν την Κω σε νησί πρότυπο για τις διακοπές των ατόμων με αναπηρία.

    3.                 Τουρισμός Υγείας δημιουργώντας γραφείο μια στάσης στον Δήμο, που θα παρέχει υποστήριξη σε επιχειρήσεις που θέλουν να επενδύσουν σε υπηρεσίες και υποδομές στον τουρισμό υγείας, συνδυασμένο με ολοκληρωμένο πρόγραμμα προώθησης και προβολής της Κω σε αγορές στόχους.

    4.                 Θαλάσσιος τουρισμός, με τον Δήμο να αναλαμβάνει την υλοποίηση έργων με νέες υποδομές στην χερσαία Λιμενική ζώνη, με ανάπλαση της ζώνης αναψυχής και δημιουργία νέων εγκαταστάσεων αθλητισμού, πολιτισμού και ψυχαγωγίας για να υπάρχουν περισσότερα έσοδα. Ταυτόχρονα προχωράμε στο δίκτυο μαρινών με ζώνες αγκυροβολίων τουριστικών σκαφών στα λιμάνια της Κεφάλου και της Καρδάμαινας.

    - Τι μήνυμα θα θέλατε να στείλετε στους συμπολίτες μας λίγο πριν την κάλπη;

    Στις Εκλογές του Μαίου καλούμαστε όλοι μας να επιλέξουμε μεταξύ παρατάξεων και Δημάρχων.

    Εγώ θα έλεγα να επιλέξουμε αξιοπιστία, πρόγραμμα, σταθερότητα, αξιοσύνη, ομάδα διοίκησης, Δήμαρχο που στέκεται όρθιος και αλύγιστος για το καλό του νησιού και των πολιτών του, να επιλέξουμε πρόγραμμα και να εμπιστευτούμε τον πιο αξιόπιστο για να διοικήσει τον Δήμο.

    Με λίγα λόγια να επιλέξουμε Δύναμη Αλλαγής και Γιώργο Κυρίτση.

     
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Δημοσκόπηση

    Συμφωνείτε με την απόφαση της Κυβέρνησης να μετατρέψει το hot spot Πυλίου, σε κλειστή Δομή;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    694

    PAPARAZZI

    • Στην υγειά σας ρε κορίτσια!

      Στην υγειά σας ρε κορίτσια!

    Quiz

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

    Διαφημίσεις - Right

    Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

    Πρόγραμμα Τηλεόρασης

    Διαφημίσεις - Right 2

    ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

      Υπηρεσίες

      zwdia