Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Καλό Πάσχα
και καλή Ανάσταση!!
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Τομέας Νησιωτικής Πολιτικής ΚΙΝΑΛ: Πλήρης απουσία αναφοράς στα νησιά στην νέα καμπάνια του ΕΟΤ

06/06/2020
5 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

«Άστοχες κινήσεις ... με στοχευμένα κόστη !»

«The Greek Summer State Of Mind» … η εικονική πραγματικότητα της τουριστικής πολιτικής της ΝΔ

Χθες παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας με τίτλο « GreeceRestartTourism” και ομολογουμένως παρακολουθώντας το προωθητικό σποτ, αναρωτηθήκαμε που είναι η Ελλάδα, η πραγματική Ελλάδα, η νησιωτική Ελλάδα με τις ωραίες εικόνες, τις γεύσεις, τα χρώματα, την εμπειρία των αισθήσεων

Αν’ αυτού παρακολουθήσαμε ένα αφηγηματικό μήνυμα που παρουσιάζει την Ελλάδα ως stateofmind… υπενθυμίζοντας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό πως το ελληνικό καλοκαίρι που δεν είναι μόνο «ήλιος και θάλασσα», αλλά είναι κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Το ελληνικό καλοκαίρι, είναι μια ψυχολογική-συναισθηματική κατάσταση που σύμφωνα με το μήνυμα, μπορεί ο καθένας να τη βιώσει όπου κι αν βρίσκεται , ακόμα και από τον τόπο του, ως stateofmind… ( κατάσταση του νου)!!

Για να ξαναθυμηθούμε τη διαχρονική ρήση « το μέσο είναι το μήνυμα» (Μάρσαλ Μακ Λούαν), αλήθεια ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει το υπουργείο τουρισμού στους ξένους επισκέπτες;

«Απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι οπουδήποτε και εάν είστε; EnjoytheGreeksummerwhereveryouare ?», δηλ. μείνετε στα σπίτια σας, στις πατρίδες σας και ονειρευτείτε την ελληνική ευδαιμονία του ελληνικού καλοκαιριού όχι σαν εμπειρία αλλά ως φαντασίωση!!

Τελικά το ελληνικό υπουργείο τουρισμού, η κυβέρνηση της ΝΔ, επιθυμούν πραγματικά να έλθουν φέτος επισκέπτες από άλλες χώρες ή μήπως εντέχνως μέσα από τις ‘άστοχες’ , και άραγε τυχαίες κινήσεις - όπως η κατηγοριοποίηση των νησιών, η λίστα των 29 χωρών που είναι ευπρόσδεκτες στην Ελλάδα- και τώρα με τη νέα καμπάνια, προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην ανοίξει φέτος η τουριστική περίοδος.

Τελικά, αναγνωρίζουν την αδυναμία τους να θωρακίσουν τους προορισμούς και επιθυμούν την εύκολη λύση , της αποθάρρυνσης των επισκεπτών… αυτή είναι μια εύκολη επιλογή αλλά με μεγάλα κόστη για την πατρίδα μας.

Να μας απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός, Θεοχάρης, ποιες είναι τελικά οι πραγματικές προθέσεις τη κυβέρνησης και να σταματήσουν τις άστοχες κινήσεις που μόνο ζημιά κάνουν στον προορισμό… Μια ζημιά με διαχρονικό χαρακτήρα.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ