Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα
Follow us

TΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΒΡΩΜΗΣ

08/04/2020
310 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Η βρώμη είναι το δημητριακό που προτιμάτε συνήθως από αυτούς που ακολουθούν ένα πρόγραμμα διατροφής. Τα πλεονεκτήματά της όμως είναι πολλά παραπάνω από τη απώλεια βάρους.

Καταναλώνετε συνήθως ως πρωινό, γιατί είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και υδατάνθρακα, σε πρωτεΐνη και λίπος άρα δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσει κάποιος την ημέρα του.  Είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως η θειαμίνη (Β1) και το μαγνήσιο. Το γεύμα βρώμης ονομάζεται αλλιώς porridge.

Είναι πλούσια σε πολυφαινόλες που είναι αντιοξειδωτικές. Οι πολυφαινόλες της βρώμης φαίνεται ότι μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

Επίσης περιέχει την υδατοδιαλυτή φυτική ίνα, β-γλυκάνη, που μειώνει την ολική και την κακή χοληστερόλη. Βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προσφέρει κορεσμό και συμβάλλει στη διατήρηση βακτηρίων που βοηθούν στη πέψη.

Η πιο απλή συνταγή για την κατανάλωση της βρώμης είναι:

½ φλ. βρώμη, 1 ποτήρι γάλα και λίγο αλάτι. Αφήνουμε το μείγμα να πάρει μια βράση και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει κρέμα. Για μια γευστικότερη επιλογή, μπορούμε να προσθέσουμε αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς, και κανέλα. Εάν υπάρχει δυσανεξία στην λακτόζη τότε το γάλα μπορεί να αντικατασταθεί με νερό ή κάποιο άλλο υποκατάστατο γάλακτος. Επίσης η βρώμη δε περιέχει γλουτένη, αρκεί να μην έχει υποστεί κάποια επιμόλυνση κατά τη διάρκεια παραγωγής της.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

ΕΞΟΔΟΣ