Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Black Friday: Πότε πέφτει φέτος- Τι θα γίνει με τον συνωστισμό λόγω κορονοϊού

25/10/2020
125 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Με προσμονή αναμένει τη φετινή Black Friday ο εμπορικός κόσμος.

Στις 27 Νοεμβρίου πέφτει φέτος η "Black Friday", η ημέρα που περιμένουν κάθε χρόνο τόσο οι καταναλωτές για να πραγματοποιήσουν φθηνότερα τις αγορές τους, όσο και οι έμποροι. Αν και η ημερομηνία της "Black Friday" δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα για την ελληνική αγορά, τα καταστήματα έχουν ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη συγκεκριμένη ημέρα αλλά και το διάστημα που την ακολουθεί.

Μένει να δούμε τι τροποποιήσεις θα γίνουν στα ωράρια των καταστημάτων ή τι είδους ρυθμίσεις θα γίνουν για να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

Σημειώνεται ωστόσο, ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις προσφορές της "Black Friday" προκειμένου να μην πέσουν θύματα. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που δείχνει το πώς κινήθηκε η αγορά κατά την "Black Friday" του 2019 και το τι ψώνισαν περισσότερο οι Έλληνες, οι καταναλωτές κινήθηκαν με γνώμονα τον προσεκτικό προγραμματισμό των αγορών τους. 

"Λίγες ημέρες πριν από τη "Black Friday" (του 2019) είχαμε ζητήσει από τους ερωτώμενους να προβλέψουν πόσα χρήματα θα ξοδέψουν και τι θα αγοράσουν τη συγκεκριμένη ημέρα. Στην περίπτωση των ανδρών είχαν προβλέψει να αγοράσουν (σ.σ κατά μέσο όρο) πράγματα αξίας 287 ευρώ και στην απολογιστική έρευνα ξόδεψαν 289 ο καθένας, ενώ οι γυναίκες είχαν προβλέψει 173 και ξόδεψαν 172", εξηγούσε η ερευνήτρια Δρ. Μαρίνα Ψιλούτσικου.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες αγοραστές κινήθηκαν πολύ στοχευμένα, είχαν συγκεντρώσει το μπάτζετ που χρειάζονταν και έμειναν πιστοί στον προγραμματισμό τους. Μάλιστα 63 στους 100 καταναλωτές είχαν, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας, την πρόθεση να αγοράσουν συγκεκριμένα προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή, περίπου οι μισοί περίμεναν να αναζητήσουν ευκαιρίες, ενώ μόλις το 19,4% δεν είχαν καμία προγραμματισμένη αγορά. Ένας στους δύο (ποσοστό 46,8%) ξόδεψαν τελικά περίπου όσα είχαν προϋπολογίσει.

Όμως, οι Έλληνες αγοραστές σύμφωνα με την έρευνα δεν ικανοποίησαν τελικά τις καταναλωτικές τους ορέξεις. 


thetoc.gr

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

ΕΞΟΔΟΣ