Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΤΟΠΙΚΑ

Στη δέσμευση ότι τον Σεπτέμβριο του 2023 θα διοριστούν 500 δικαστικοί υπάλληλοι, από τη Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών, εκ των οποίων δύο θα καλύψουν αντίστοιχες θέσεις στο Ειρηνοδικείο της Καλύμνου, προχώρησε ο Γ.Γ. του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Πάνος Αλεξανδρής, κατά την επίσκεψη του στη Κω  και τη συνάντηση που είχε με τον Δικηγορικό Σύλλογο.“Δυστυχώς από την κινητικότητα, δηλαδή από άλλες δημόσιες υπηρεσίες, δεν προέκυψε ενδιαφέρον προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα στο Ειρηνοδικείο Καλύμνου”, δήλωσε στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Κω, Μανώλης Χατζηάμαλος.Ο Γ.Γ. μας υποσχέθηκε, πρόσθεσε ο κ. Χατζηάμαλος, ότι θα πληρωθεί και η θέση του κλητήρα στο Ειρηνοδικείο της Καλύμνου, τον Σεπτέμβρη του 2023, σήμερα μια μόνο από τις δυο οργανικές θέσεις καλύπτεται.Παράλληλα ο κ, Αλεξανδρής δεσμεύτηκε μέχρι το Σεπτέμβρη να γίνει και η δεύτερη απόσπαση δικαστή στο Πρωτοδικείο Κω, που θα βοηθήσει και στις μεταγραφές των σχεδίων πόλης Κω και Μαστιχαρίου.“Απαιτούμε αλλά και κατανοούμε”, υπογράμμισε ο κ. Χατζηάμαλος ευχόμενος να πληρωθεί η θέση και “μέχρι τότε” όπως είπε χαρακτηριστικά, “μπορούμε να αντέξουμε”.  Παράλληλα εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του για τους ρυθμούς υλοποίησης των Προγραμματικών Συμβάσεων στο Κτηματολόγιο.Σημείωσε συγκεκριμένα ότι η μια Π.Σ. έλυσε ζητήματα αλλά η στελέχωση της υπηρεσίας είναι δύσκολη υπόθεση και βασικός λόγος είναι ότι βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, γιατί από το Υπ. Δικαιοσύνης περνά στην Κτηματολόγιο ΑΕ.Να σημειωθεί ότι από το 2017 δεν έχει γίνει καμία προκήρυξη πρόσληψης προσωπικού στα Δικαστήρια.Όσον αφορά στο νέο δικαστικό Μέγαρο προϋπολογισμού 3.500.000 ευρώ, την κατασκευή του οποίου αναλαμβάνουν οι Κτιριακές Υποδομές Α.Ε, η πλέον αισιόδοξη πρόβλεψη, σύμφωνα με τον πρόεδρο του δικηγορικού Συλλόγου, είναι να ξεκινήσει το έργο τον Σεπτέμβριο του 2023 και να υλοποιηθεί σε δυόμισι χρόνια.ertnews.gr
  • 25 Νοεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Στην αυξημένη  επικινδυνότητα που παρουσιάζει το  επαρχιακό οδικού δίκτυο  Κω-Χωριών λόγω της παλαιότητας του και της επιβάρυνσης από  χιλιάδες διερχόμενα  ΙΧ ενοικιαζόμενα και Τουριστικά Λεωφορεία, ιδιαίτερα τη καλοκαιρινή περίοδο, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κω Αντώνης Γκιντιζές  μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.“Μιλάμε για ένα επαρχιακό οδικό δίκτυο ξεπερασμένο και το πιο σκοτεινό σε όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου. Ακόμα και εκεί που ολοκληρώθηκαν οι εργασίες Ηλεκτροφωτισμού, στη περιοχή Φυτώριο της Κεφάλου όχι μόνο δεν λειτούργησε αλλά και σε οχλήσεις του Σωματείου, μας συνέστησαν να  το αφήσουμε το θέμα”, υπογράμμισε ο κ. Γκιντιζές.“Αυτό που σήμερα βλέπουμε είναι να τοποθετούνται μπάρες σε μήκος δυο χλμ πριν από την Κέφαλο και θεωρώ ότι γίνεται γιατί απλά έχουν αποφασίσει ότι σε εκείνο το σημείο δεν θα υπάρξει ηλεκτροφωτισμός άλλως τε δεν γίνονται και εργασίες”, τόνισε ο πρόεδρος το Σωματείου, διερωτώμενος αν πράγματι σένα επαρχιακό δίκτυο με τόση κίνηση αυτό που του λείπει είναι οι προστατευτικές μπάρες.Χαρακτήρισε άμεσα επιβεβλημένη την διαπλάτυνση του δρόμου ιδιαίτερα εκείνου που οδηγεί στη Κέφαλο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι είναι ο πιο στενός δρόμος του νησιού, δύσκολη η βατότητα και οι κίνδυνοι ορατοί.“Παρά τις αγωνιώδεις μας εκκλήσεις επί σειρά ετών ουδέποτε έγινε παρέμβαση και παρά το γεγονός ότι νέες μονάδες λειτουργούν στη περιοχή και η επισκεψιμότητα είναι μεγάλη”, τόνισε ο κ Γκιντιζές αναφέροντας χαρακτηριστικά τη περίπτωση προ μηνός όπου είχε απενεργοποιηθεί ο ηλεκτροφωτισμός στο σημείο Σταυρού Πέραμα–Πόρτες, από τα πλέον επικίνδυνα του επαρχιακού, και με παρέμβαση των οδηγών επανήλθε.Ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων κάλεσε την Περιφέρεια “να σχεδιάσει, για την επόμενη 20ετια τουλάχιστον, ένα οδικό δίκτυο γιατί με τις χιλιάδες νέες κλίνες βέβαιο είναι πως κάθε μέρα θα γίνεται και πιο επικίνδυνη η διέλευση και ‘’θα θρηνούμε θύματα”.Ήδη το Σωματείο προσέφυγε στην Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση στη Σύρο προκειμένου να γνωμοδοτήσει για τη βατότητα ενός άλλου επικίνδυνου περάσματος προς τη Ζιά, καθώς δήμος και Περιφέρεια αρνούνται να πάρουν μέτρα ώστε τα Λεωφορεία να σταθμεύουν σε απόσταση από τον οικισμό, να μην εγκλωβίζονται με χιλιάδες επισκέπτες διατρέχοντας κινδύνους σε περίπτωση μιας πυρκαγιάς είτε ενός σεισμού.Ertnews.gr
  • 25 Νοεμβρίου 2022
  • 3 Σχόλια

Μάθε όλα τα τοπικά νέα γρήγορα και με εγκυρότητα

Αν θέλεις να μαθαίνεις αμέσως τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις για όλα τα θέματα που συμβαίνουν ή που αφορούν άμεσα την Κω και τα γύρω νησιά, είσαι στον σωστό ιστότοπο. Οι έμπειροι δημοσιογράφοι, ρεπόρτερ και αρθρογράφοι της εφημερίδας μας ερευνούν, τρέχουν και ρωτούν για όλα τα θέματα που διαδραματίζονται στον τόπο μας και επιδρούν – είτε θετικά είτε αρνητικά – στον τρόπο διαβίωσης των πολιτών σε όλη την περιφέρεια. Ύστερα από εκτενή έρευνα, οι δημοσιογράφοι μας εμπλουτίζουν τις ψηφιακές σελίδες μας με άρθρα που διακρίνονται για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Πέρα όμως από το δημοσιογραφικό στοιχείο, η φωνή των νησιωτών γίνεται ακόμα πιο δυνατή, χάρη στους ενημερωμένους πολίτες που μοιράζονται και ανταλλάσουν απόψεις, σχολιάζοντας κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας είτε στέλνοντας τους προβληματισμούς τους σε εμάς.

ΕΞΟΔΟΣ