Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΤΟΠΙΚΑ

Με ιδιαίτερα αυστηρό τρόπο τοποθετήθηκε στην εκπομπή της Ρένας Παυλάκη ο Αντιπεριφερειάρχης Χαράλαμπος Ναβροζίδης, αναφερόμενος στις αντιδράσεις που έχουν διατυπωθεί από το Σωματείο “Μαστιχάρι – Δράσις” για τη μεταφορά απορριμμάτων από την Κάλυμνο στον ΧΥΤΑ της Κω.Ο κ. Ναβροζίδης απέρριψε κατηγορηματικά την εικόνα που, όπως είπε, επιχειρείται να δημιουργηθεί περί «χάους και καταστροφής» στο Μαστιχάρι, τονίζοντας ότι η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. «Η ζωή συνεχίζεται και όλα είναι ίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι κάποιοι προσπαθούν να περιγράψουν μια κατάσταση που δεν υφίσταται.Ο ίδιος τόνισε ότι το ζήτημα έχει αναδειχθεί από πολιτικά πρόσωπα που επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τις ανησυχίες των κατοίκων. Ο ίδιος έσπευσε πάντως να διαχωρίσει τους ανθρώπους του Μαστιχαρίου, για τους οποίους είπε ότι αγωνίζονται για τον τόπο τους και δεν τους αποδίδει κακή πρόθεση, από εκείνους που, όπως υποστήριξε, εκμεταλλέυονται την ευαισθησία τους για πολιτικούς λόγους.«Δεν αναφέρομαι ούτε στον σύλλογο ούτε σε δημοσιογράφους, αλλά σε πολιτικά πρόσωπα», είπε, προσθέτοντας ότι μέσα από μια πρωτοβουλία ανθρώπων που νοιάζονται για τον τόπο τους, κάποιοι επιχειρούν να υπηρετήσουν «πολιτικές σκοπιμότητες» και να κερδίσουν χώρο. Σε άλλο σημείο της παρέμβασής του ήταν ακόμη πιο σαφής, συνδέοντας τη μετατόπιση της συζήτησης με το προεκλογικό κλίμα, λέγοντας ότι «έρχονται εθνικές εκλογές».Απαντώντας και στον ισχυρισμό περί όχλησης από τη μεταφορά των απορριμμάτων, ο κ. Ναβροζίδης τόνισε ότι πρόκειται για δύο με τρια πρες κοντέινερς την εβδομάδα, τα οποία μάλιστα δεν φθάνουν ταυτόχρονα. «Αν δεν έβγαινε το ρεπορτάζ, μετά από 15 μέρες, δεν θα το είχε καταλάβει κανείς μας», ανέφερε.Ο Αντιπεριφερειάρχης ανέφερε ότι η συζήτηση έχει μεταφερθεί σε λάθος πεδίο και ότι επιχειρείται η στοχοποίηση προσώπων που δεν είχαν αποφασιστικό ρόλο στον σχεδιασμό και στη νομοθέτηση της διαχείρισης αποβλήτων. Όπως είπε, ο εθνικός σχεδιασμός για τα απορρίμματα άρχισε να χαράσσεται από το 2016, νομοθετήθηκε το 2020 και στη συνέχεια εξειδικεύτηκε μέσα από τον περιφερειακό και τους τοπικούς σχεδιασμούς, με την έγκριση των αρμοδίων θεσμικών οργάνων.“Ο εθνικός σχεδιασμός (ΕΣΔΑ) έχει ξεκινήσει να συντάσσεται από το 2016. Το 2019 είχαμε μία νέα κυβέρνηση, στα μέσα του ’19 και αρχές του ’20 ο εθνικός σχεδιασμός -γιατί η διοίκηση έχει συνέχεια- πολύ σωστά, και το ’22 ο ΠΕΣΔΑ, ο περιφερειακός. Και αν ανοίξουμε και τους τοπικούς σχεδιασμούς, εκεί ίσως η αλήθεια για πολλούς δεν είναι ευχάριστη. Δεν είναι βολική βέβαια, γιατί δεν εξυπηρετεί μετά όλο το αφήγημα το οποίο έχει στηθεί από κει και πέρα. Αν ανοίξουμε αυτή την κουβέντα δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Εγώ όταν δεν μου επιτίθενται, δεν επιτίθεμαι, έχω αρχές. Δεν είναι η ώρα να μιλήσω για όλα αυτά, γιατί νομίζω τα έχουμε εξαντλήσει στο παρελθόν. Σήμερα μιλώ για αυτό που λέγεται σήμερα. Σήμερα σας λέω ότι δεν μπορείς να κατηγορείς ανθρώπους που δεν φταίνε και δεν μπορείς να μιλάς για ανθρώπους οι οποίοι δεν είχαν ποτέ την αρμοδιότητα σε ένα λιμάνι φάντασμα και να τους χαρακτηρίζεις ότι δεν ενδιαφέρθηκαν, δεν νοιάστηκαν, όταν αυτό το λιμάνι μέχρι πέρυσι ήταν φάντασμα και τις ευθύνες πρέπει να τις ψάξεις αλλού, από το ’83 μέχρι πέρυσι. Πρέπει να τις ψάξεις στα πολιτικά φαντάσματα. Δεν μπορείς να τις ψάξεις σε αυτούς που υπηρετούν σήμερα και υπηρετούν με ευαισθησία και εφαρμόζοντας νόμο. Όχι. Και έτσι παιδιά, λίγο ηρεμία, να μιλήσουμε για το αύριο. Ελάτε να μιλήσουμε για το αύριο, αλλά σε μία βάση. Όχι στη βάση του ότι φταίμε εμείς για κάτι που δεν φταίμε”Στο ίδιο πλαίσιο, έθεσε το ερώτημα γιατί εγκαλούνται Περιφερειακοί Σύμβουλοι για αποφάσεις στις οποίες, όπως είπε, δεν συμμετείχαν με τον τρόπο που επιχειρείται να παρουσιαστεί. Επεσήμανε ότι ο ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου δεν είναι προσωπική υπόθεση του Περιφερειάρχη, αλλά διαθέτει Διοικητικό Συμβούλιο στο οποίο συμμετέχουν κατά κύριο λόγο Δήμαρχοι, ενώ οι Δήμοι έχουν καθοριστικό ρόλο με ποσοστό 60% στη μετοχική του σύνθεση.«Ο ΦΟΔΣΑ εκτελεί τη νομοθεσία», τόνισε, επιμένοντας ότι η σημερινή μεταφορά απορριμμάτων δεν είναι αποτέλεσμα αυθαίρετης ή αιφνιδιαστικής απόφασης, αλλά εφαρμογή ενός θεσμοθετημένου σχεδιασμού. Κατά τον ίδιο, είναι «πονηρό» και υποκρύπτει πολιτική σκοπιμότητα να ζητούνται ευθύνες από Περιφερειακούς Συμβούλους για ζητήματα στα οποία δεν είχαν την αρμοδιότητα που τους αποδίδεται δημόσια.Ευθύνες για το λιμάνι – φάντασμα από το 1983 μέχρι σήμεραΙδιαίτερη αναφορά έκανε και στο ίδιο το λιμάνι του Μαστιχαρίου, χαρακτηρίζοντάς το για πολλά χρόνια «λιμάνι φάντασμα», καθώς, όπως εξήγησε, μόλις πρόσφατα απέκτησε καθορισμένη χερσαία ζώνη λιμένος. Όπως είπε, από τη στιγμή που δεν υπήρχε χερσαία ζώνη, δεν υπήρχε η δυνατότητα ουσιαστικών παρεμβάσεων, ούτε θεσμικά ούτε τεχνικά. «Όταν ένα λιμάνι δεν έχει χερσαία ζώνη λιμένος, δεν μπορείς να του αλλάξεις ούτε λάμπα», ανέφερε χαρακτηριστικά.Με βάση αυτή τη διαπίστωση, υποστήριξε ότι είναι άδικο να αποδίδονται ευθύνες στην Περιφέρεια ή στον Περιφερειάρχη για μια υποδομή η οποία, όπως είπε, επί δεκαετίες δεν υπήρχε θεσμικά με τον τρόπο που έπρεπε να υπάρχει. «Τις ευθύνες πρέπει να τις ψάξεις αλλού, από το ’83 μέχρι πέρυσι. Πρέπει να τις ψάξεις στα πολιτικά φαντάσματα», είπε σε αυστηρό τόνο.Παράλληλα, σημέιωσε ότι οι κάτοικοι έχουν δικαίωμα να ανησυχούν και δήλωσε ότι η Περιφέρεια είναι παρούσα για να συζητήσει την επόμενη μέρα του Μαστιχαρίου. Ξεκαθάρισε όμως ότι αυτή η συζήτηση δεν μπορεί να γίνεται πάνω στη βάση μιας κατασκευασμένης ενοχής. «Εδώ είμαστε να μιλήσουμε για το αύριο. Όχι στη βάση του ότι φταίμε εμείς για κάτι που δεν φταίμε», είπε.Ο κ. Ναβροζίδης υπενθύμισε ακόμη ότι για το Μαστιχάρι έχει χρηματοδοτηθεί μελέτη μέσω του προγράμματος «Φιλόδημος», προκειμένου να σχεδιαστεί η επόμενη φάση για το λιμάνι, ενώ αναφέρθηκε και στη συνολική διαχείριση των απορριμμάτων με τη μεγάλη περιβαλλοντική παρέμβαση που δρομολογείται για Κω και Κάλυμνο, το έργο των 110 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο χαρακτήρισε ως τη μεγάλη και οριστική λύση για το ζήτημα.Κλείνοντας, επέμεινε ότι ο ΧΥΤΑ Κω έχει πλέον μετατραπεί σε πρότυπη εγκατάσταση, όπου “μπορείς να βγάλεις τα παπούτσια σου και να μπεις” και ότι η ουσιαστική συζήτηση πρέπει να αφορά την επόμενη μέρα και όχι την αναπαραγωγή πολιτικών αφηγημάτων, με προφανή σκοπιμότητα ενόψει εθνικών εκλογών.Realvoice995.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 2 Σχόλια

  • ΤΟΠΙΚΑ

Από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τίθεται σε εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα «αποκομιδής με ραντεβού» από το λιμάνι της Κω, όπως αναφέρεται στον ακόλουθο πίνακα.Δεδομένου ότι οι κάδοι θα αποσυρθούν, ειδικό απορριμματοφόρο όχημα θα σταθμεύει σε προκαθορισμένα σημεία του λιμανιού, για λίγα λεπτά της ώρας, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα και μεταμεσονύκτιες ώρες.Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής καλούνται να μεταφέρουν τα σκουπίδια τους την προγραμματισμένη ώρα και να τα εναποθέτουν απευθείας μέσα στο όχημα, χωρίς να τα αφήνουν στο πεζοδρόμιο κατά τις ακόλουθες ώρες: ΩΡΕΣΣΗΜΕΙΟ05:00-05:15Λιμεναρχείο06:00-06:15Καμάρα14:00-14:15Καμάρα14:30-14:45Λιμεναρχείο14:50-15:00Αζύλο17:15 έως 17:40Καμάρα18:00 έως 18:30Λιμεναρχείο23:30-24:00Καμάρα00:05-00:45Λιμεναρχείο00:50-01:00Αζύλο01:05-01:30Καμάρα Γραφείο Τύπου
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Δεν είναι η πρώτη φορά που η νυν Έπαρχος Κω, κ. Ντίνα Σβύνου, επιτίθεται απρόκλητα στο Βήμα της Κω, αμφισβητώντας την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα του ως μέσο ενημέρωσης.Το έκανε με το “καλημέρα” της πολιτικής της θητείας, όταν σε ρεπορτάζ μας, για συγκεκριμένη και εγκληματικά επικίνδυνη λακκούβα στο Επαρχιακό οδικό δίκτυο Κω, μας κατηγόρησε ότι σκηνοθετήσαμε περιστατικό, όπου 2 αστυνομικοί , μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα συμπολιτών μας, μετέβησαν στο σημείο και πήραν την πρωτοβουλία να την κλείσουν με προσωρινά μέσα.Τότε, ο προβληματισμός της κυρίας Σβύνου και του “κύκλου” της, δεν “πέρασε καθόλου πάνω” από την λακκούβα αλλά επικεντρώθηκε στο πως βρέθηκε εκεί η κάμερα μας και γιατί οι αστυνομικοί εκτέλεσαν έργο, που δεν άνηκε στις αρμοδιότητες τους. Με λίγα λόγια, δεχτήκαμε τότε, πολυμέτωπη επίθεση επειδή κάναμε την δουλειά μας και δεν αφήσαμε το θέμα στην αφάνεια, όπως μάλλον την βόλευε…Τελικά, αντιμετωπίσαμε το όλο θέμα με νηφαλιότητα, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν μας, την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε μέχρι τότε, σε θέματα του τουρισμού, όταν αυτή ήτο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, αλλά κυρίως ότι είχε μόλις λίγες μέρες στην πολιτική και ίσως ήταν λάθος απειρίας, η αντίδραση της αυτή.Δυστυχώς όμως (και το λέμε πραγματικά με λύπη και μπόλικη απογοήτευση), δεν ήταν η απειρία που οδήγησε την κ. Σβύνου, να συκοφαντεί δημόσια και υπό τον ρόλο της Επάρχου ένα ιδιωτικό μέσο ενημέρωσης, αλλά πιθανότατα κάποιου είδους αλλεργία στην αλήθεια…Σε “φάση καρμπόν” όπως λέμε στην ποδοσφαιρική διάλεκτο, η κ. Σβύνου, επέλεξε και πάλι το μικρόφωνο του realvoice, για να σχολιάσει την έναρξη της μεταφοράς των απορριμμάτων από την Κάλυμνο στον ΧΥΤΑ ΚΩ, ένα θέμα που πριν λίγες μέρες αποκάλυψε, με αποκλειστικές φωτογραφίες, το Βήμα της Κω.Στην διάρκεια λοιπόν, της προχθεσινής (24/06/2026) εκπομπής της κ. Ρένας Παυλάκη, η Έπαρχος Κω κ. Ντίνα Σβύνου, ανέφερε μεταξύ άλλων, τα εξής:- “Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες επιτηδευμένα θα μου επιτρέψετε να πω, τότε νομίζω ότι δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία, διότι γίνεται στα πλαίσια κάποιων αυστηρών κανονισμών”- “Λυπάμαι που το λέω αλλά υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες, όταν γίνεται ένα χρονικό διάστημα η μεταφορά –  ουσιαστικά εκτελείται το αρχικό σχέδιο –  και κανένας δεν είχε ενοχληθεί από αυτό. Βγήκανε κάποιες φωτογραφίες και εκεί αρχίσαμε να ενοχλούμαστε όλοι”.* Οι παραπάνω δηλώσεις έχουν αντιγραφεί από την ιστοσελίδα του realvoice χωρίς να αλλάξουμε τίποτα και για παν ενδεχόμενο έχουμε κρατήσει αποδεικτικά.Δεδομένου ότι οι φωτογραφίες ήταν αποκλειστικά δικές μας, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι οι παραπάνω δηλώσεις, πέρα από την ίδια αφετηρία και την ίδια “οδό” με το θέμα της “λακκούβας”, έχουν και τον ίδιο σκοπό, δηλαδή να πλήξουν την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα, του μέσου μας, που θυμίζουμε ότι κάνει αυτή τη δουλεία με μεγάλη επιτυχία, για περισσότερο από μισό αιώνα πια…Οπότε κ. Σβύνου, σας απαντάμε με ένα μεγάλο ΟΧΙ...Όχι, δεν σας επιτρέπουμε να πείτε ότι κυκλοφορήσαμε τις φωτογραφίες επιτηδευμένα, ούτε θα σας αφήσουμε να αμαυρώσετε (και πάλι) την αξιοπιστία μας, κατηγορώντας μας, ότι εξυπηρετούμε πολιτικές σκοπιμότητες…Επιτηδευμένα κ. Σβύνου, αποκρύψατε εσείς το γεγονός από τους Κώους πολίτες (καθώς όπως φαίνεται από τις δηλώσεις σας γνωρίζατε πολύ καλά ότι είχε ξεκινήσει η μεταφορά των απορριμμάτων) για να εξυπηρετήσετε τις δικιές σας πολιτικές σκοπιμότητες…Επιτηδευμένα, έχετε επιλέξει να εξαφανίσετε πολιτικά, τον ρόλο του Επάρχου, αφού κατά την θητεία σας, λειτουργεί ως “γλάστρα” από 100% “ανακυκλώσιμα υλικά”, εμφανής μόνο για “παλαμάκια” σε κοινωνικές εκδηλώσεις και όποτε χρειάστηκε να υπερασπιστείτε την παράταξης σας.Αν βγάλουμε έξω τα όσα έχει κάνει (λίγα ή πολλά αυτό θα κριθεί δημοκρατικά όπως πάντα στην κάλπη) η Διοίκηση της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τους Κώους πολίτες, τι μένει “όλο δικό σας” για να τους επιστρέψετε λίγη από την εμπιστοσύνη που σας έδειξαν στις εκλογές; (ρητορική η ερώτηση)Θέλετε μήπως να μας πείτε (από όποιο μικρόφωνο σας βολεύει δεν έχουμε πρόβλημα), πως ένα μέσο ενημέρωσης εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες, αποκαλύπτοντας ένα αδιάψευστο γεγονός; Μήπως και αυτό το σκηνοθετήσαμε κ. Σβύνου;Εμείς για μια ακόμα φορά, απλά κάναμε τη δουλειά μας! Αποκαλύψαμε ως οφείλουμε στους αναγνώστες μας (με αποδείξεις), τι ακριβώς συμβαίνει με την μεταφορά των απορριμμάτων από την Κάλυμνο, χωρίς μάλιστα να πάρουμε θέση εάν αυτό είναι καλό ή κακό, παραθέτοντας απλά κάποια ερωτήματα που μας προέκυψαν (αφού δεν κατέστη δυνατό εκείνη την ημέρα να έρθουμε σε επικοινωνία με τον ΦΟΔΣΑ, παρά τις προσπάθειές μας), τόσο όσον αφορά την νομιμότητα της διαδικασίας, όσο και γιατί κανένας από τους εμπλεκόμενους Δήμους (σύμφωνα με δηλώσεις τους) δεν γνώριζε κάτι επί του θέματος αν και η διαδικασία έχει ξεκινήσει καιρό πριν το ρεπορτάζ μας (μάλλον και αυτοί το Βήμα της Κω εμπιστεύονται για την ενημέρωση τους).Πόσο πολύ υποτιμάτε την νοημοσύνη των Κώων όταν λέτε ότι γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια την εβδομάδα (στα 6:50 του ηχητικού που υπάρχει στη ίδια δημοσίευση του realvoice); Είναι τρομακτική η ευκολία με την οποία ψεύδεστε, εκτός και εάν είστε εντελώς εκτός πραγματικότητας (δεν ξέρουμε πιο από τα δύο είναι χειρότερο)!Αφού λοιπόν αποσαφηνίσαμε ποιος λειτούργησε επιτηδευμένα και ποιος πράγματι είχε πολιτική σκοπιμότητα να κάνει την “πάπια”, ας πάμε και στο πιο σοβαρό της υπόθεσης, το οποίο τελικά, είναι και το μεγαλύτερο σας πρόβλημα...Αναφερόμαστε στην αλλεργία που φαίνεται ότι έχετε με την αλήθεια!“Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες… δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία”Πόση υποκρισία χωράει άραγε πίσω από τη φράση αυτή; Από πότε μια υπαρκτή διαδικασία, που οι επιπτώσεις της στο νησί, ακόμα αμφισβητούνται από μεγάλη μερίδα των Κώων πολιτών, αποκτά ή όχι οντότητα και σημασία ανάλογα με το πότε θα γίνει αντιληπτή από αυτούς;Από πότε η αλήθεια είναι κακή ή καλή ανάλογα με το αν την γνωρίζουμε ή όχι;Με αυτές τις αρχές αποφασίσατε να πολιτευτείτε κ. Σβύνου; Ως πότε θα φταίει το Βήμα της Κω για την ανικανότητα σας; Και γιατί πάντα το Βήμα της Κω;Είναι δυνατόν να υπαινίσσεστε ότι ένα τοπικό μέσο ενημέρωσης ή ακόμα χειρότερα, ένας τοπικός φορέας, μια ομάδα συμπολιτών σας δηλαδή, που ένωσαν την φωνή τους για να βελτιώσουν την κατάσταση στο χωριό τους, εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα; Η πολιτική δεν είναι business κ. Σβύνου και η Κως δεν είναι το τσιφλίκι σας για να κάνετε ότι θέλετε χωρίς να δίνετε λογαριασμό σε κανέναν. Ως εκλεγμένη εκπρόσωπος των πολιτών της Κω, έχετε υποχρέωση να ενημερώνετε με διαφάνεια για κάθε ζήτημα που αφορά τον τόπο. Οι πολίτες δεν είναι απλοί θεατές των αποφάσεών σας, αλλά εκείνοι που επιλέξατε να εκπροσωπείτε. Και μαζί με αυτή την ευθύνη, οφείλετε να αποδέχεστε και την κριτική που συνοδεύει κάθε δημόσιο αξίωμα.Δεν σας κρύβω ότι, όπως και στην υπόθεση της «λακκούβας», έτσι και τώρα σκέφτηκα σοβαρά το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά εναντίον σας για συκοφαντική δυσφήμηση. Όχι για να διεκδικήσω οποιοδήποτε οικονομικό όφελος, αλλά για να υπερασπιστώ την τιμή και την αξιοπιστία ενός έργου που χτίστηκε με κόπο, ιδρώτα και τη συμβολή πολλών ανθρώπων, το οποίο επιλέξατε, να απαξιώσετε δημόσια, για δεύτερη φορά. Αλλά (για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν αξίζει τον κόπο... 50 χρόνια στον χώρο της ενημέρωσης, είναι έτσι κι αλλιώς αρκετά για να πάρετε τις απαντήσεις σας!Από ότι βλέπω άλλωστε, μπορείτε να εκτεθείτε και μόνη σας!Φαίδων – Γεώργιος ΙωαννίδηςΥ.Γ.: Αν και το κείμενο φέρει τη δική μου υπογραφή, σε αρκετά σημεία χρησιμοποιείται το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο («εμείς», «κάναμε», «δεχτήκαμε» κλπ.). Αυτό δεν έγινε τυχαία. Εκφράζει τη συλλογική ταυτότητα του Βήματος της Κω, μιας διαχρονικής προσπάθειας πολλών ανθρώπων που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση και την πορεία του όλα αυτά τα χρόνια. Η ευθύνη του περιεχομένου, ωστόσο, βαραίνει αποκλειστικά εμένα.Υ.Γ. 2: Χαιρετίζουμε τη στάση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Χ. Ναβροζίδη, ο οποίος στις δηλώσεις του στο ίδιο μέσο ενημέρωσης, την 25η Ιουνίου, κατέθεσε τη δική του προσέγγιση επί του θέματος, επιλέγοντας ωστόσο συνειδητά και με σαφήνεια, να μην αμφισβητήσει τα κίνητρα πολιτών και δημοσιογράφων ούτε να αποδώσει πολιτικές σκοπιμότητες σε όσους άσκησαν κριτική. Η στάση αυτή αναδεικνύει ότι ο δημόσιος διάλογος μπορεί να διεξάγεται με νηφαλιότητα, επιχειρήματα και θεσμικό σεβασμό, ακόμη και όταν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 11 Σχόλια

Μάθε όλα τα τοπικά νέα γρήγορα και με εγκυρότητα

Αν θέλεις να μαθαίνεις αμέσως τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις για όλα τα θέματα που συμβαίνουν ή που αφορούν άμεσα την Κω και τα γύρω νησιά, είσαι στον σωστό ιστότοπο. Οι έμπειροι δημοσιογράφοι, ρεπόρτερ και αρθρογράφοι της εφημερίδας μας ερευνούν, τρέχουν και ρωτούν για όλα τα θέματα που διαδραματίζονται στον τόπο μας και επιδρούν – είτε θετικά είτε αρνητικά – στον τρόπο διαβίωσης των πολιτών σε όλη την περιφέρεια. Ύστερα από εκτενή έρευνα, οι δημοσιογράφοι μας εμπλουτίζουν τις ψηφιακές σελίδες μας με άρθρα που διακρίνονται για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Πέρα όμως από το δημοσιογραφικό στοιχείο, η φωνή των νησιωτών γίνεται ακόμα πιο δυνατή, χάρη στους ενημερωμένους πολίτες που μοιράζονται και ανταλλάσουν απόψεις, σχολιάζοντας κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας είτε στέλνοντας τους προβληματισμούς τους σε εμάς.

ΕΞΟΔΟΣ