Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΤΟΠΙΚΑ

Μετά την επιστολή Μαύρου, απαντά ο δήμαρχος για τα απορρίμματα-Προαναγγέλλει ειδική συνεδρίαση παρουσία του Γιώργου ΧατζημάρκουΝέα διάσταση λαμβάνει η δημόσια συζήτηση γύρω από το μείζον ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Κάλυμνο, μετά την επιστολή του επικεφαλής της παράταξης « Η Κάλυμνος Αλλάζει», Γιώργου Μαύρου προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μαραγκό, με την οποία ζητούσε τη σύγκληση ειδικής συνεδρίασης για την πλήρη ενημέρωση του Σώματος και της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα.Στην παρέμβασή του, ο κ. Μαύρος είχε επισημάνει την ανάγκη άμεσης και επίσημης ενημέρωσης για ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τους πολίτες, εκφράζοντας προβληματισμό για την έλλειψη πληροφόρησης και δημόσιου διαλόγου το προηγούμενο διάστημα. Σήμερα, η Δημοτική Αρχή και ο δήμαρχος Καλυμνίων Γιάννης Μαστροκούκος απαντούν με δελτίο Τύπου, υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε υπήρξε πρόθεση αποφυγής της συζήτησης και γνωστοποιώντας ότι επίκειται ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και προέδρου του ΦοΔΣΑ Γιώργου Χατζημάρκου, προκειμένου να παρουσιαστούν οι μέχρι σήμερα ενέργειες και ο σχεδιασμός για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος.Ακολουθεί το πλήρες δελτίο Τύπου της Δημοτικής Αρχής: Κύριε Μαύρο,Η Δημοτική Αρχή αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη σοβαρότητα κάθε πρωτοβουλία που αφορά την ενημέρωση, τον διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την Κάλυμνο.Πιστεύουμε βαθιά ότι το Δημοτικό Συμβούλιο αποτελεί τον κορυφαίο θεσμικό χώρο δημοκρατικού διαλόγου, συνεργασίας, λογοδοσίας και σύνθεσης προτάσεων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό, όχι μόνο δεν αποφεύγουμε τη συγκεκριμένη συνεδρίαση, αλλά επιθυμούμε και εμείς την πραγματοποίησή της.Από την πρώτη ημέρα ανάληψης της διοίκησης του Δήμου, η Δημοτική Αρχή εργάζεται μεθοδικά και αδιάκοπα για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που ταλαιπωρεί την Κάλυμνο εδώ και πολλά χρόνια. Στο διάστημα αυτό έχουν ήδη δρομολογηθεί σημαντικές εξελίξεις τόσο για τη μεταβατική όσο και για τη μόνιμη διαχείριση των απορριμμάτων, με μοναδικό γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και του συμφέροντος του νησιού.Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα. Η ημερομηνία της συνδέεται με την επιθυμία του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ, κ. Γιώργου Χατζημάρκου, να παραστεί προσωπικά, προκειμένου να ενημερώσει το Σώμα για τις τελευταίες εξελίξεις και τον συνολικό σχεδιασμό γύρω από τη διαχείριση των απορριμμάτων. Για τον λόγο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη ο απαραίτητος συντονισμός, ώστε να οριστεί άμεσα η ημερομηνία της συνεδρίασης.Είμαστε βέβαιοι ότι η παρουσία του Περιφερειάρχη, υπό τη διπλή του ιδιότητα ως Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου, θα συμβάλει ουσιαστικά στην πληρέστερη ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και της τοπικής κοινωνίας, δίνοντας τη δυνατότητα να παρουσιαστούν αναλυτικά οι ενέργειες που έχουν ήδη υλοποιηθεί, οι σημαντικές εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί, καθώς και τα επόμενα βήματα μέχρι την οριστική επίλυση του ζητήματος.Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να πορεύεται με υπευθυνότητα, διαφάνεια και συνεργασία, γιατί πιστεύει ότι μόνο μέσα από τον θεσμικό διάλογο, τη λογοδοσία και τη συνεννόηση μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Καλύμνου.ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗnews-politics.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Δεν είναι η πρώτη φορά που η νυν Έπαρχος Κω, κ. Ντίνα Σβύνου, επιτίθεται απρόκλητα στο Βήμα της Κω, αμφισβητώντας την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα του ως μέσο ενημέρωσης.Το έκανε με το “καλημέρα” της πολιτικής της θητείας, όταν σε ρεπορτάζ μας, για συγκεκριμένη και εγκληματικά επικίνδυνη λακκούβα στο Επαρχιακό οδικό δίκτυο Κω, μας κατηγόρησε ότι σκηνοθετήσαμε περιστατικό, όπου 2 αστυνομικοί , μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα συμπολιτών μας, μετέβησαν στο σημείο και πήραν την πρωτοβουλία να την κλείσουν με προσωρινά μέσα.Τότε, ο προβληματισμός της κυρίας Σβύνου και του “κύκλου” της, δεν “πέρασε καθόλου πάνω” από την λακκούβα αλλά επικεντρώθηκε στο πως βρέθηκε εκεί η κάμερα μας και γιατί οι αστυνομικοί εκτέλεσαν έργο, που δεν άνηκε στις αρμοδιότητες τους. Με λίγα λόγια, δεχτήκαμε τότε, πολυμέτωπη επίθεση επειδή κάναμε την δουλειά μας και δεν αφήσαμε το θέμα στην αφάνεια, όπως μάλλον την βόλευε…Τελικά, αντιμετωπίσαμε το όλο θέμα με νηφαλιότητα, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν μας, την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε μέχρι τότε, σε θέματα του τουρισμού, όταν αυτή ήτο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, αλλά κυρίως ότι είχε μόλις λίγες μέρες στην πολιτική και ίσως ήταν λάθος απειρίας, η αντίδραση της αυτή.Δυστυχώς όμως (και το λέμε πραγματικά με λύπη και μπόλικη απογοήτευση), δεν ήταν η απειρία που οδήγησε την κ. Σβύνου, να συκοφαντεί δημόσια και υπό τον ρόλο της Επάρχου ένα ιδιωτικό μέσο ενημέρωσης, αλλά πιθανότατα κάποιου είδους αλλεργία στην αλήθεια…Σε “φάση καρμπόν” όπως λέμε στην ποδοσφαιρική διάλεκτο, η κ. Σβύνου, επέλεξε και πάλι το μικρόφωνο του realvoice, για να σχολιάσει την έναρξη της μεταφοράς των απορριμμάτων από την Κάλυμνο στον ΧΥΤΑ ΚΩ, ένα θέμα που πριν λίγες μέρες αποκάλυψε, με αποκλειστικές φωτογραφίες, το Βήμα της Κω.Στην διάρκεια λοιπόν, της προχθεσινής (24/06/2026) εκπομπής της κ. Ρένας Παυλάκη, η Έπαρχος Κω κ. Ντίνα Σβύνου, ανέφερε μεταξύ άλλων, τα εξής:- “Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες επιτηδευμένα θα μου επιτρέψετε να πω, τότε νομίζω ότι δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία, διότι γίνεται στα πλαίσια κάποιων αυστηρών κανονισμών”- “Λυπάμαι που το λέω αλλά υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες, όταν γίνεται ένα χρονικό διάστημα η μεταφορά –  ουσιαστικά εκτελείται το αρχικό σχέδιο –  και κανένας δεν είχε ενοχληθεί από αυτό. Βγήκανε κάποιες φωτογραφίες και εκεί αρχίσαμε να ενοχλούμαστε όλοι”.* Οι παραπάνω δηλώσεις έχουν αντιγραφεί από την ιστοσελίδα του realvoice χωρίς να αλλάξουμε τίποτα και για παν ενδεχόμενο έχουμε κρατήσει αποδεικτικά.Δεδομένου ότι οι φωτογραφίες ήταν αποκλειστικά δικές μας, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι οι παραπάνω δηλώσεις, πέρα από την ίδια αφετηρία και την ίδια “οδό” με το θέμα της “λακκούβας”, έχουν και τον ίδιο σκοπό, δηλαδή να πλήξουν την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα, του μέσου μας, που θυμίζουμε ότι κάνει αυτή τη δουλεία με μεγάλη επιτυχία, για περισσότερο από μισό αιώνα πια…Οπότε κ. Σβύνου, σας απαντάμε με ένα μεγάλο ΟΧΙ...Όχι, δεν σας επιτρέπουμε να πείτε ότι κυκλοφορήσαμε τις φωτογραφίες επιτηδευμένα, ούτε θα σας αφήσουμε να αμαυρώσετε (και πάλι) την αξιοπιστία μας, κατηγορώντας μας, ότι εξυπηρετούμε πολιτικές σκοπιμότητες…Επιτηδευμένα κ. Σβύνου, αποκρύψατε εσείς το γεγονός από τους Κώους πολίτες (καθώς όπως φαίνεται από τις δηλώσεις σας γνωρίζατε πολύ καλά ότι είχε ξεκινήσει η μεταφορά των απορριμμάτων) για να εξυπηρετήσετε τις δικιές σας πολιτικές σκοπιμότητες…Επιτηδευμένα, έχετε επιλέξει να εξαφανίσετε πολιτικά, τον ρόλο του Επάρχου, αφού κατά την θητεία σας, λειτουργεί ως “γλάστρα” από 100% “ανακυκλώσιμα υλικά”, εμφανής μόνο για “παλαμάκια” σε κοινωνικές εκδηλώσεις και όποτε χρειάστηκε να υπερασπιστείτε την παράταξης σας.Αν βγάλουμε έξω τα όσα έχει κάνει (λίγα ή πολλά αυτό θα κριθεί δημοκρατικά όπως πάντα στην κάλπη) η Διοίκηση της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τους Κώους πολίτες, τι μένει “όλο δικό σας” για να τους επιστρέψετε λίγη από την εμπιστοσύνη που σας έδειξαν στις εκλογές; (ρητορική η ερώτηση)Θέλετε μήπως να μας πείτε (από όποιο μικρόφωνο σας βολεύει δεν έχουμε πρόβλημα), πως ένα μέσο ενημέρωσης εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες, αποκαλύπτοντας ένα αδιάψευστο γεγονός; Μήπως και αυτό το σκηνοθετήσαμε κ. Σβύνου;Εμείς για μια ακόμα φορά, απλά κάναμε τη δουλειά μας! Αποκαλύψαμε ως οφείλουμε στους αναγνώστες μας (με αποδείξεις), τι ακριβώς συμβαίνει με την μεταφορά των απορριμμάτων από την Κάλυμνο, χωρίς μάλιστα να πάρουμε θέση εάν αυτό είναι καλό ή κακό, παραθέτοντας απλά κάποια ερωτήματα που μας προέκυψαν (αφού δεν κατέστη δυνατό εκείνη την ημέρα να έρθουμε σε επικοινωνία με τον ΦΟΔΣΑ, παρά τις προσπάθειές μας), τόσο όσον αφορά την νομιμότητα της διαδικασίας, όσο και γιατί κανένας από τους εμπλεκόμενους Δήμους (σύμφωνα με δηλώσεις τους) δεν γνώριζε κάτι επί του θέματος αν και η διαδικασία έχει ξεκινήσει καιρό πριν το ρεπορτάζ μας (μάλλον και αυτοί το Βήμα της Κω εμπιστεύονται για την ενημέρωση τους).Πόσο πολύ υποτιμάτε την νοημοσύνη των Κώων όταν λέτε ότι γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια την εβδομάδα (στα 6:50 του ηχητικού που υπάρχει στη ίδια δημοσίευση του realvoice); Είναι τρομακτική η ευκολία με την οποία ψεύδεστε, εκτός και εάν είστε εντελώς εκτός πραγματικότητας (δεν ξέρουμε πιο από τα δύο είναι χειρότερο)!Αφού λοιπόν αποσαφηνίσαμε ποιος λειτούργησε επιτηδευμένα και ποιος πράγματι είχε πολιτική σκοπιμότητα να κάνει την “πάπια”, ας πάμε και στο πιο σοβαρό της υπόθεσης, το οποίο τελικά, είναι και το μεγαλύτερο σας πρόβλημα...Αναφερόμαστε στην αλλεργία που φαίνεται ότι έχετε με την αλήθεια!“Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες… δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία”Πόση υποκρισία χωράει άραγε πίσω από τη φράση αυτή; Από πότε μια υπαρκτή διαδικασία, που οι επιπτώσεις της στο νησί, ακόμα αμφισβητούνται από μεγάλη μερίδα των Κώων πολιτών, αποκτά ή όχι οντότητα και σημασία ανάλογα με το πότε θα γίνει αντιληπτή από αυτούς;Από πότε η αλήθεια είναι κακή ή καλή ανάλογα με το αν την γνωρίζουμε ή όχι;Με αυτές τις αρχές αποφασίσατε να πολιτευτείτε κ. Σβύνου; Ως πότε θα φταίει το Βήμα της Κω για την ανικανότητα σας; Και γιατί πάντα το Βήμα της Κω;Είναι δυνατόν να υπαινίσσεστε ότι ένα τοπικό μέσο ενημέρωσης ή ακόμα χειρότερα, ένας τοπικός φορέας, μια ομάδα συμπολιτών σας δηλαδή, που ένωσαν την φωνή τους για να βελτιώσουν την κατάσταση στο χωριό τους, εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα; Η πολιτική δεν είναι business κ. Σβύνου και η Κως δεν είναι το τσιφλίκι σας για να κάνετε ότι θέλετε χωρίς να δίνετε λογαριασμό σε κανέναν. Ως εκλεγμένη εκπρόσωπος των πολιτών της Κω, έχετε υποχρέωση να ενημερώνετε με διαφάνεια για κάθε ζήτημα που αφορά τον τόπο. Οι πολίτες δεν είναι απλοί θεατές των αποφάσεών σας, αλλά εκείνοι που επιλέξατε να εκπροσωπείτε. Και μαζί με αυτή την ευθύνη, οφείλετε να αποδέχεστε και την κριτική που συνοδεύει κάθε δημόσιο αξίωμα.Δεν σας κρύβω ότι, όπως και στην υπόθεση της «λακκούβας», έτσι και τώρα σκέφτηκα σοβαρά το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά εναντίον σας για συκοφαντική δυσφήμηση. Όχι για να διεκδικήσω οποιοδήποτε οικονομικό όφελος, αλλά για να υπερασπιστώ την τιμή και την αξιοπιστία ενός έργου που χτίστηκε με κόπο, ιδρώτα και τη συμβολή πολλών ανθρώπων, το οποίο επιλέξατε, να απαξιώσετε δημόσια, για δεύτερη φορά. Αλλά (για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν αξίζει τον κόπο... 50 χρόνια στον χώρο της ενημέρωσης, είναι έτσι κι αλλιώς αρκετά για να πάρετε τις απαντήσεις σας!Από ότι βλέπω άλλωστε, μπορείτε να εκτεθείτε και μόνη σας!Φαίδων – Γεώργιος ΙωαννίδηςΥ.Γ.: Αν και το κείμενο φέρει τη δική μου υπογραφή, σε αρκετά σημεία χρησιμοποιείται το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο («εμείς», «κάναμε», «δεχτήκαμε» κλπ.). Αυτό δεν έγινε τυχαία. Εκφράζει τη συλλογική ταυτότητα του Βήματος της Κω, μιας διαχρονικής προσπάθειας πολλών ανθρώπων που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση και την πορεία του όλα αυτά τα χρόνια. Η ευθύνη του περιεχομένου, ωστόσο, βαραίνει αποκλειστικά εμένα.Υ.Γ. 2: Χαιρετίζουμε τη στάση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Χ. Ναβροζίδη, ο οποίος στις δηλώσεις του στο ίδιο μέσο ενημέρωσης, την 25η Ιουνίου, κατέθεσε τη δική του προσέγγιση επί του θέματος, επιλέγοντας ωστόσο συνειδητά και με σαφήνεια, να μην αμφισβητήσει τα κίνητρα πολιτών και δημοσιογράφων ούτε να αποδώσει πολιτικές σκοπιμότητες σε όσους άσκησαν κριτική. Η στάση αυτή αναδεικνύει ότι ο δημόσιος διάλογος μπορεί να διεξάγεται με νηφαλιότητα, επιχειρήματα και θεσμικό σεβασμό, ακόμη και όταν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 17 Σχόλια

  • ΤΟΠΙΚΑ

Εδώ που κάποτε έδεναν ψαρόβαρκες , εδώ που κάποτε περίμεναν ουρές για να φύγουν για άλλα μέρη, σήμερα  26/06/26 μέχρι και χόρτα φύτρωσαν  στον πυθμένα του Λιμανιού  Μαστιχάριου!!!! Η κατάντια του νησιού μας σε όλο της το Μεγαλείο!!Αυτός είναι και τίποτα περισσότερο:Ο Δήμαρχος των ψευδών εξαγγελιών και της Προχειροδουλίας .Η αλαζονεία και η τοξικότητα  στη διοίκηση, μαζί με τη Διχόνοια που έχει σπείρει σε όλο το νησί  ο Δήμαρχος Κω δεν έχουν θέση στον τόπο μας . Οι πολίτες αξίζουν ενότητα και σεβασμό!!!! Όταν μια δημοτική αρχή με τις επιλογές και τις παραλείψεις οδηγεί ένα νησί σε υποβάθμιση και στασιμότητα η σιωπή δεν είναι Λύση!!!.....  Ζυγώνει ο καιρός,  η Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για να φτάσει το νησί μας ξανά εκεί που του Αξίζει !!! Ήρθε η ώρα  η κοινωνία μας να  σταθεί ενωμένη , όλοι μαζί μπορούμε να  διεκδικήσουμε έναν Δήμο που θα υπηρετεί τους πολίτες !!!(από το facebook του Δημοτικού Συμβούλου Κω της Δ.Α. Μιχάλη Γιωργαλλή)
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια

Μάθε όλα τα τοπικά νέα γρήγορα και με εγκυρότητα

Αν θέλεις να μαθαίνεις αμέσως τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις για όλα τα θέματα που συμβαίνουν ή που αφορούν άμεσα την Κω και τα γύρω νησιά, είσαι στον σωστό ιστότοπο. Οι έμπειροι δημοσιογράφοι, ρεπόρτερ και αρθρογράφοι της εφημερίδας μας ερευνούν, τρέχουν και ρωτούν για όλα τα θέματα που διαδραματίζονται στον τόπο μας και επιδρούν – είτε θετικά είτε αρνητικά – στον τρόπο διαβίωσης των πολιτών σε όλη την περιφέρεια. Ύστερα από εκτενή έρευνα, οι δημοσιογράφοι μας εμπλουτίζουν τις ψηφιακές σελίδες μας με άρθρα που διακρίνονται για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Πέρα όμως από το δημοσιογραφικό στοιχείο, η φωνή των νησιωτών γίνεται ακόμα πιο δυνατή, χάρη στους ενημερωμένους πολίτες που μοιράζονται και ανταλλάσουν απόψεις, σχολιάζοντας κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας είτε στέλνοντας τους προβληματισμούς τους σε εμάς.

ΕΞΟΔΟΣ