Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

ΙΝΣΕΤΕ: Τα θετικά και αρνητικά σχόλια των επισκεπτών το 2023

17/03/2024
113 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

H κατηγορία φαγητού-ποτού, με τη λέξη κλειδί «πρωϊνό», συγκέντρωσε τις περισσότερες θετικές αναφορές για τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2023.

Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των θετικών και αρνητικών αναφορών, που επεξεργάστηκε το ΙΝΣΕΤΕ, μέσα από τις κριτικές των χρηστών σε 9 πλατφόρμες (με κύριες την Booking και την Google).

Συνολικά προέκυψαν οι top 8 θετικές αναφορές και οι top 18 αρνητικές. Όπως, ωστόσο, υπογραμμίζεται, οι θετικές είναι πολλαπλάσιες των αρνητικών.

Αναλυτικά:

Οι top 8 θετικές αναφορές:

Στην πρώτη θέση με 194 χιλ. αναφορές βρέθηκε η κατηγορία φαγητού-ποτού, με τις περισσότερες θετικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη κλειδί «πρωϊνό».
Ακολούθησε η κατηγορία εγκατάσταση με 115 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη
«ξενοδοχείο».
112 χιλ. θετικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία του προσωπικού.
Ακολούθησαν η κατηγορία της εμπειρίας με 90 χιλ. και η κατηγορία της καθαριότητας με 76 χιλ. αναφορές.
Περίπου 43 χιλ. θετικές αναφορές προέκυψαν στην κατηγορία παραλία με τις περισσότερες αναφορές να περιέχουν τη λέξη-κλειδί «θάλασσα».
Ακολούθησε στην έβδομη θέση με 33 χιλ. αναφορές η κατηγορία της ατμόσφαιρας  και λέξη-κλειδί «ησυχία».
Τέλος, στην όγδοη θέση βρέθηκε η κατηγορία της εξυπηρέτησης με 33 χιλ. αναφορές.
Οι top 18 αρνητικές αναφορές

Mέσω της σημασιολογικής ανάλυσης των σχολίων προέκυψε το top-18 των κύριων θεματικών κατηγοριών που δημιούργησαν
τις περισσότερες αρνητικές αναφορές (mentions) ξενοδοχεία που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο το 2022.

Στην πρώτη θέση με 55 χιλ. αναφορές βρέθηκε η κατηγορία δωματίου με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-οδηγό «κλιματισμός».
Ακολούθησε η κατηγορία φαγητού-ποτου ξενοδοχεία, με 54 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη-κλειδί «ποτό».
Έπεται η κατηγορία των τεχνικών εγκαταστάσεων με 28 χιλ. και λέξη-κλειδί «νερό». Οι αρνητικές αναφορές που περιείχαν τη λέξη
νερό ανάφεραν συγκεκριμένα παγωμένο νερό στις πισίνες, ελλιπή καθαρισμό των πισίνων καθώς και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.
25 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία της εγκατάστασης με λέξη-κλειδί «κτήριο».
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε η κατηγορία της καθαριότητας με επίσης 25 χιλ. αναφορές και λέξη-οδηγό «βρωμιά» και έπεται επίσης με 25 χιλ. αναφορές η κατηγόρια του μπάνιου.
Ακολουθήσε με 22 χιλ. αναφορές η κατηγορία ατμόσφαιρα και λέξη-κλειδί «φασαρία».
Στην όγδοη θέση βρέθηκε με 15 χιλ. η κατηγορία της αξίας με λέξη-κλειδί «πληρωμή».
12 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν στην κατηγορία εμπειρία με τις περισσότερες αναφορές να περιέχουν τη λέξη-κλειδί «επισκέπτης».
Στην 10η θέση βρέθηκε με 11 χιλ. αναφορές στην κατηγορία τοποθεσία, με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-κλειδί «ταξί», κυρίως λόγω της έλλειψης σύνδεσης με λιμάνια και αεροδρόμια.
Με 10 χιλ. αναφορές η κατηγορία προσωπικό είχε ως κύρια λέξη αναφοράς την επικοινωνία με κύριο άξονα την δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό λόγω της κακής χρήσης πρωτίστως των αγγλικών και δευτερευόντως των γερμανικών.
Στην 12η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα κρεβάτι με 8 χιλ. αρνητικές αναφορές για τα στρώματα.
Ακολούθησε η κατηγορία διασκέδαση με 8 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη-οδηγό «μουσική» είτε λόγω δυνατού ήχου είτε λόγω έλλειψης.
Στην 14η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα συντήρηση με σχεδόν 7 χιλ. αρνητικές αναφορές με λέξη-κλειδί «σπασμένο/α (broken)».
Στην 15η θέση βρέθηκε η κατηγορία της διακόσμησης με λέξη-κλειδί «έπιπλα» (ως προς την παλαιότητα). 8 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία της εξυπηρέτησης με λέξη-κλειδί «ουρά» και ακολούθησε η θεματική ενότητα υποδοχή με σχεδόν 7 χιλ. αρνητικές αναφορές για την «επικοινωνία» με την υποδοχή.
Τέλος, στην 18η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα παραλία με 7 χιλ. αρνητικές αναφορές.
Τύπος Ταξιδιού με βάση την Ανάλυση των Σχολίων

Το 80% των σχολίων προέρχεται από δύο κατηγορίες τύπου ταξιδιών: το 49% αντιστοιχεί σε ταξίδια ζευγαριών και το 31% σε οικογενειακά ταξίδια. Από τα υπόλοιπα, το 11% προέρχεται από μοναχικούς ταξιδιώτες ενώ το 6% αφορά σε γκρουπ. Τέλος, μόνο το 3% αντιστοιχεί σε επαγγελματικά ταξίδια.

Τοp – 9 Πηγών Προέλευσης Σχολίων

Δύο ήταν οι κύριες πηγές προέλευσης σχολίων για το 2023: το Βοοking με 61% και το Google με 23%. Στην τρίτη θέση βρέθηκε τo Τripadvisor με 8% ενώ οι υπόλοιπες πηγές είχαν ποσοστό μικρότερο από 5%. Στο Ηolidaycheck αντιστοιχεί το 2%, στο Εxpedia το 2% και στο Hotels.com και το Check24 το 1% αντίστοιχα. Τέλος, το top-9 συμπληρώνεται με το Αgoda 0,4% και την ΤUI με 0,3%. Σημειώνεται ότι το top9 αντιπροσωπεύει σχεδόν το σύνολο των πηγών.

Πηγή tornosnews.gr


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ