Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Κάτω τα χέρια σας από τον ιερό θεσμό της μητέρας και του πατέρα (Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη)

24/01/2024
428 Εμφανίσεις
12 Σχόλια

Αλήθεια τι πάθαμε ως Έθνος, ως Βουλή, ως κοινωνία, και θέλουμε να διαλύσουμε το καταφύγιο ζωής, την Ελληνική παραδοσιακή οικογένεια; Γιατί η Ορθόδοξη χώρα μας, υποχρεώνεται να ακολουθεί την παρακμιακή ζωή της Ευρώπης και να θεσμοθετεί νόμους, αντιθέτους προς την φύση; Μετά την ομοφυλοφιλία, η Κυβέρνηση μήπως σκέπτεται να νομιμοποιήσει, την παιδοφιλία, την αιμομιξία, την κτηνοβασία, τον γυμνισμό, την ανταλλαγή συντρόφων και κάθε έκτροπο, ντροπιαστικό και ανήθικο τρόπο ζωής; 

Ετοιμαζόμαστε να αποχαιρετίσουμε την μητέρα και τον πατέρα και να τους ονομάζουμε, όχι βέβαια γονείς, αλλά κηδεμόνες Α και Β;  

Δηλαδή   θα γκρεμίσουμε τις δυο κεντρικές στήλες, που σηκώνουν το βάρος της οικογενειακής εστίας και συγκροτούν τον κοινωνικό ιστό;

 Γιατί  τόσο μίσος στον ιερό θεσμό της οικογένειας; Γιατί  τόση γελοιοποίηση και απαξίωση, στην μητρότητα από μικρή μερίδα ανθρώπων, που έχει διασαλευτεί μέσα τους  η αναγνώριση της ταυτότητας του φύλου τους;  Ως  μητέρα δυο κοριτσιών και γιαγιά δυο εγγονιών, μόχθησα πολύ για να ονομάζομαι μάνα και τίποτα δεν γίνεται μηχανικά,, αλλά με τη δική μου μεγάλη ευθύνη.

 Την  ευθύνη του μητρικού ρόλου μας την αντιγράφουμε από μικρά παιδιά μέσα στην οικογενειακή εστία. Ο  ρόλος του πατέρα, σαν προστατευτικό δίχτυ και στήριγμα στην οικογένεια, κάτι που όλοι το βλέπουμε και το αναγνωρίζουμε μέχρι και σήμερα.

 Όμως  οι παλιοί έλεγαν, ότι το παιδί ορφανεύει από την μάνα και όχι από τον πατέρα. Γιατί άραγε;  

Η μητέρα είναι αυτή που δίνει ζωή και κυρίως ευθύνεται, για το μεγάλωμα και την σωστή ανατροφή των παιδιών της.

 Είναι το ιερό και ζεστό πρόσωπο, που στέκεται σαν βράχος δίπλα στο παιδί και  με την προσοχή της στραμμένη όσο το παιδί ξετυλίγει το νήμα της ζωής του, βγαίνοντας από το κουκούλι του.

  Είναι η γυναίκα που το κράτησε στα σπλάχνα της και δεν θα το πουλήσει σαν αντικείμενο,  στο  σημερινό νόμιμο εμπόριο βρεφών. 

Είναι  η μάνα που του αλλάζει τις πάνες,    θηλάζει το παιδί της και ξενύχτα δίπλα του στις παιδικές αρρώστιες, στον πυρετό του, αλλά και  μέχρι να μεγαλώσει.  

Η μητέρα είναι σίγουρη  προστασία, που νιώθουν τα παιδιά και πάντα θα βρίσκεται δίπλα τους. Θα τους δίνει ελπίδα και  σιγουριά, ότι όλα θα πάνε καλά. Ακόμη  και αν όλα πάνε στραβά, η παρουσία της μάνας όλα τα διορθώνει.

 Η λέξη μάνα, μητέρα, μανούλα, έχει τον πιο γλυκό ήχο και μαζί με τον μπαμπά σημαίνουν ασφαλές καταφύγιο και απάνεμο λιμάνι για τα παιδιά. 

Όσο  και να θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα και τους προαιώνιους ρόλους,  μερικοί ιδιαίτεροι της μειοψηφίας, η γυναίκα μητέρα είναι αυτή που δίνει ζωή στα παιδιά και τα φροντίζει, με περισσή αγάπη και με πολλές θυσίες.

 Έχουν κάθε δικαίωμα να ζουν τον τρόπο ζωής που επέλεξαν οι ομοφυλόφιλοι. 

Όμως δεν έχουν κανένα δικαίωμα, να στερούν από τα ορφανά παιδιά το δικαίωμα να γνωρίσουν μητέρα και πατέρα, με εγκληματικούς νόμους, για να ικανοποιήσουν τα δικά τους πάθη. 

 Υπάρχει ένας στερεός  δεσμός, ανάμεσα στην μάνα και στα παιδιά που τίποτα δεν μπορεί να τον σπάσει, να τον αλλοιώσει ή να τον γελοιοποιήσει.

Γιατί  καμιά άλλη ανθρωπινή επαφή, δεν μπορεί να συγκριθεί με την ανιδιοτέλεια της μητρότητας. Είναι  έτοιμη σήμερα η Ελληνική κοινωνία, για τέτοιες παράλογες και αφύσικες  αλλαγές; Θα μπορέσει να δεχθεί την  κατάργηση των όρων,  μητέρα και πατέρα έστω και στα χαρτιά;  Τυχεροί όσοι απήλαυσαν,  την παρουσία της μάνας και δυστυχείς, όσοι έζησαν με την απουσία της. 

Τυχεροί  γιατί είχαν κοντά τους ανθρώπους  ή μάλλον δυο γονείς φυσιολογικούς, που πάντα ήθελαν το καλό των παιδιών τους. Μέσα  από την παρουσία της μάνας,  μαθαίνουν τα παιδιά την αξία της οικογενειακής εστίας. 

Την  φροντίδα σε ένα καθαρό, ταχτοποιημένο σπιτικό, με  ρούχα πλυμένα και καλό- σιδερωμένα.

Ένα σπίτι που η οικογένεια μαζεύεται, για να γιορτάσει Χριστούγεννα,- Πάσχα, ονομαστικές γιορτές και γενέθλια.

 Ένα σπιτικό,  που η μάνα το αγκαλιάζει με αγάπη, προσφέροντας νόστιμα φαγητά και ποικίλα γλυκίσματα.

 Όλα αυτά, δεν είναι τυχαία. Διότι πάντα οι μητέρες βρίσκονται πίσω από το σπιτικό τους,  για να κάνουν πράξη την οικογενειακή ζεστασιά και τη θαλπωρή του.  

  Η μητέρα κρατά το σπίτι με κόπο και  αγάπη, γιατί μαζί με τον σύζυγο και πατέρα, πίστεψαν ότι μέσα από τον ιερό θεσμό του γάμου, πως μπορούν να δώσουν  ό, τι καλύτερο στα παιδιά τους.

 Στερούνται τις δικές τους απολαύσεις, για να  ευχαριστήσουν τα παιδιά τους με ένα δώρο, ένα παιχνίδι και για να πληρώσουν τις σπουδές τους. 

Στη  μάνα τρέχει η κόρη, στις πρώτες δύσκολες μέρες της για να την συμβουλέψει πώς να προσέχει το σώμα της, που αρχίζει να καρποφορεί.

 Στη  μάνα θα εμπιστευτεί η κόρη, τις αγάπες και τις απογοητεύσεις της και θα βρει παρηγοριά στην τρυφερή και σοφή  αγκαλιά της.  Εκείνη η μάνα πάντα  δείχνει στα παιδιά τη, την άνευ όρων  απέραντη αγάπη της  αφουγκράζεται και ικανοποιεί όλες τις ανάγκες τους. 

Μεγαλώνει με ευθύνη τα παιδιά της, γνωρίζοντας τις δυσκολίες της ζωής και της συμβίωσης με τον πατέρα. 

Αλλά τιμά και τις αξίες, της ηθικής και της αξιοπρέπειας. Θα βρει τον ρόλο της στην ανατροφή των παιδιών της, ως τον πιο σημαντικό παραμερίζοντας τις δικές της  επιθυμίες. Φροντίζει  με αγάπη να τα στηρίξει, να τα μορφώσει, να τα αποκαταστήσει, ώστε να μπορούν τα παιδιά με τα κατάλληλα εφόδια, να σταθούν γερά στα δικά τους πόδια και να περιπατάνε με το κεφάλι ψηλά στην κοινωνία.  

Για αυτό χρειάζονται και οι δυο γονείς.  Το κορίτσι θα πάρει σωστά γυναικεία πρότυπα και εικόνες από τη  μητέρα, για τον αυριανό του ρόλο. 

Το  αγόρι θα εισπράξει, την ανδρική παρουσία του πατέρα και θα φροντίσει να τον μιμηθεί.  

Έπειτα  από όλα αυτά ας σκεφτούν οι υπεύθυνοι, που τους εμπιστεύτηκε ο Ελληνικός λαός, την κοινωνική συνοχή  και την αρμονική οικογενειακή ζωή, αν θα ακολουθήσουν τα  παρανοϊκά, ξενόφερτα και επιζήμια στο μέλλον  νομοθετήματα. 

Για μια μειοψηφία ανθρώπων, που τα πάθη τους τα ονόμασαν δικαιώματα και θέλουν  να παγιδεύσουν και τα άμοιρα ορφανά παιδιά. Κάτω  λοιπόν τα βρώμικα χέρια σας, από την ιερή λέξη μάνα ή πατέρας.

 Υ.Γ. Το  άρθρο αυτό δεν γράφτηκε για τις βδελυρές εξαιρέσεις ενδοοικογενειακής βίας, ούτε για τα ειδεχθή συχνά εγκλήματα. Απλά είναι ένας  ύμνος προς την μητέρα και τον πατέρα.   

Ξανθίππη Αγρέλλη

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 12
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ 25/01 - 11:21
Προς απορία κωου
Φαίνεται δεν καταλάβατε το νόημα του άρθρου. Είναι ύμνος προς την μητέρα και τον πατέρα όπως γράφω. Όσο για τους ομοφυλόφιλους σημειώνω πως δεν μας νοιάζει όπως ζουν αλλά να μην μπερδεύουν στον τρόπο ζωής τους τα παιδιά. Για τους ιερωμένους γνωρίζω λόγω συγγένειας πολλά άλλα δεν είμαι ο Πατριάρχης ούτε ο Αρχιεπίσκοπος για να ασχοληθώ. Φυσικά και κάνω παρέα με τους πάντες. Όσο για την ευχή μη μου λάχει παιδί με κουσουρι θα το αγαπώ όπως όλο τον κόσμο για αυτό που είναι . Ευχαριστω για τα σχόλια ελάτε να σας γνωρίσω να τα πούμε από κοντά.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 25/01 - 08:11
ΑΠΟΡΙΑ ΚΩΟΥ
Και σας το είπα ότι θα πετάξετε την μπάλα στην κερκίδα.Οχι δεν θα θέλαμε, όπως δεν ήθελαν και οι γονείς αυτών που είναι σήμερα έτσι.Δεν είναι απάντηση αυτή,σε αυτά που σας ρώτησα . Όσο για τους αρσενοκοιτες ιερωμένους, λέτε θα τους κρίνει ο Κύριος.Γιατι κρίνει κανείς άλλος τους υπόλοιπους; Θανάσιμο αμάρτημα και βαρύτερο από έναν λαϊκό αποτελεί η ομοφυλοφιλία.Με το ίδιο σκεπτικό και τους πολιτικούς, τους μη ιερωμένους ομοφυλόφιλους, πάλι ο Κύριος θα τους κρίνει.Εσας ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να τους κρίνετε; Ενίοτε ο Θεός δίνει δοκιμασίες, προσέξτε γιατί μπορεί να βρεθείτε στην δυσαρεστεί θέση όπως οι γονείς, παππούδες, συγγενείς, ομοφυλόφιλων.Κανεις δεν γνωρίζει τί του επιφυλάσσει η ζωή.Οσο για την εκκλησία δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό από εσάς, λόγω συγγένειας.Αλλα κατά βάθος το γνωρίζετε,συνεγελαζεστε, συναναστρέφεστε,συνεκκλησιαζεστε , με ομοφυλόφιλους ιερωμένους.Αυτο λέγεται διαχωρισμός και υποκρισία.Ετσι απλά και κατανοητά κυρία Ξανθίππη και σταματώ μην πω τίποτα άλλο παραπάνω.Ολα δήθεν και για το φαίνεστε ..... Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές.....
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ 24/01 - 23:15
Απάντηση απορία κωου
Όλοι εσείς που σχολιάζετε και μετα δηλώνετε ότι δεν είστε ομοφυλόφιλοι θα θέλατε τα παιδιά σας να ζήσουμε αυτούς που παρελαζουν τους σοδομιστες με ζαρτιερες με σιλικόνη στο στήθος που κόβουν το μόριο τους κοιμούνται με άντρες και θέλουν να αγοράσουν και παιδιά αφού δεν μπορούν να κάνουν; απαντήστε. Όσο για τους εκπροσώπους της Ορθοδόξου Εκκλησίας τους καλούς τους καλόγηρους μόνο ο Κύριος τους γνωρίζει και θα κριθούν ανάλογα.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/01 - 21:38
ΑΠΟΡΙΑ ΚΩΟΥ
Κυρία Ξανθίππη, θέλω να μου απαντήσετε ειλικρινά: 1)όσους ομοφυλόφιλους γνωρίζετε, προέρχονται από ορθόδοξη πατροπαράδοτη οικογένεια;2) είχαν μάνα, υπερπροστατευτική;3) στους κόλπους της εκκλησίας μας υπάρχουν ομοφυλόφιλοι κληρικοί, μονάχοι, ιεράρχες;4) πολιτικός γάμος ή σύμφωνο συμβίωσης μπορούσαν να κάνουν εδώ και δεκαετίες;5) υιοθετούσαν από την ΕΕ; Διαλύθηκε η ελληνική ορθόδοξη πατροπαράδοτη οικογένεια; Αυτοί που είναι ανάμεσα σας είναι φίλοι, συνεκκλησιαζομενοι, συγγενείς σας; Γιατί τόση υποκρισία; Γιατί η εκκλησία δεν "καθαρίζει" το χώρο της από τους αρσενοκοιτες, που αποτελεί θανάσιμο αμάρτημα; Όταν απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα, τότε θα μπορέσετε να μας πείσετε.Και προς αποφυγήν παρεξηγησεως είμαι κανονικό αρσενικό παλιάς κοπής .... Έτσι απλά και κατανοητά.....
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/01 - 17:12
Σωος τα φρένας.
Μα ς γλεντάνε κανονικά! Αφού τούς βάλαμε να κυβερνούν! Οτι δίνεις! Παίρνεις???
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ 24/01 - 15:45
Προς Μιράντα
Αλήθεια δεν αμφισβητήθηκε η οικογένεια η παραδοσιακή με το να νομιμοποιούμε την ανωμαλία και να κάνουμε τα αφύσικα πάθη μας δικαιώματα και να παριστάνουμε την οικογένεια με δύο άντρες η με δύο γυναίκες; να στερούμε από τα παιδιά την παρουσία της μητέρας η του πατέρα στη ζωή τους; ήδη οι σχολιαστές απάντησαν. Αν διαβάσατε το άρθρο οι ιδιαίτεροι ελεύθερα μπορούν να κάνουν τη ζωή τους . Όμως τα αθώα παιδιά δεν έχουν θέση στην ανωμαλία και στο αφύσικο σκηνικό. Αν είστε κατά της παραδοσιακής οικογένειάς και των ηθικών αρχών σας καταλαβαίνω. Ναι είμαι παραδοσιακή μητέρα σύζυγος και γιαγιά .πάνω απ' όλα στηρίζω τον θεσμό πατέρα και μητέρας και όχι κηδεμόνας Α και Β. Σε μια δημοκρατία λέγονται όλες οι γνώμες χωρίς να επιβάλλεται το αφύσικο σε φυσικό .
miranta
miranta 24/01 - 14:38
Απορια
Μήπως έχετε ξεφύγει κυρία Αγρελη;Ποιος αμφισβητεί την οικογένεια;Όλα αυτά που λέτε που τα βρίσκατε;Έχετε καταλάβει και εσείς και όλοι οι πρώην φίλο χουντικοί γιατί πράγμα μιλάμε;Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στη κοινωνία μας ναι η όχι;Το να διευκολινεις τη ζωή τους χωρίς να βλέψεις κάποιον άλλο εσάς σας ενοχλεί;Χάλασε η οικογένεια σας όταν πρην 40 επιτρέπτικε ο πολιτικός γάμος;Όταν καταργήθηκε η μοιχεία και οι γυναίκες μπορούσαν να έχουν και το πατρικό τους επίθετο;Φαντάζομαι θα έχετε ακούσει τι γινόταν τότε από τις αντίστοιχες θέα ζούσες.Ειστε πιο καλός άνθρωπος μήπως από κάποιον που παντρεύτηκε πολιτικά;Ασχοληθητε καλύτερα να γράφει η αστυνομική σας ταυτότητα το ΧΟ όπως κάνατε φανατικά πρην 20 χρόνια η τις προάλλες να μην καταργήσουμε το πλαστικοποιημένο χαρτί και φτιάξουμε μια πρακτική ταυτότητα ,του διαβολου όπως λέτε.Συμπερασματικα.Ουτε ο πολιτικός γάμος,ούτε η ταυτότητα σας που δεν γράφει το ΧΟ σας αλαξε εσάς και την οικογένεια σας,ούτε ο πολιτικός γάμος ομοφυλοφίλων θα σας επιρεασει ,αντίθετα θα βοηθήσει κάποιους.
Προς Λίνα Ν
Προς Λίνα Ν 24/01 - 14:36
Κοινωνία
Δηλ είμαστε σκοταδιστές επειδή είμαστε φυσιολογικοί οικογενειάρχες; δηλ εκσυγχρονισμός και πρόοδος είναι δύο άντρες να ικανοποιούν τα πάθη τους και να μπερδεύουν αθώα παιδιά σε μια γελοιοποίηση του οικογενειακού θεσμού;
Κοινωνία είμαι ο καθρέφτης σου
Κοινωνία είμαι ο καθρέφτης σου 24/01 - 13:52
Κοινωνία
Αλήθεια; δεν τέθηκε θέμα μητρότητας όταν δύο άντρες καταργούν την παρουσία της μητέρας και ονομάζονται κηδεμόνες 1 και 2; ντροπή σας να υποστηρίζεται τέτοιες αφύσικες καταστάσεις.
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ 24/01 - 12:31
Απαντηση
Προς Λίνα Ν. Μην βάζουμε τη λέξη αγάπη στο αρρωστημένο πάθος. Θα θέλατε τα παιδιά σας να μεγαλώσουν μαζί με εκείνα τα καρναβάλια της παρέλασης υπερηφάνειας η με άτομα που παριστάνουν τη γυναίκα η να τους βλέπουν να αντιγράφουν τις ιδιαιτερότητες τους; άλλωστε υπογράμμισα ότι στη ζωή τους έχουν δικαίωμα να ζουν όπως θέλουν τα παιδιά τι τα μπερδεύουν.; Αν ακούσατε τελευταία ο πρόεδρος της Λοατκι του Καναδά συνελήφθει για παιδοφιλία ενώ είχε υιοθετήσει δύο αγόρια. Επίσης το σύμφωνο συμβίωσης με μικρή τροποποίηση τους καλύπτει πλήρως. Δεν θα κάνουμε την μειοψηφία κανόνα και θα γράφουμε ελεύθερα την άποψη μας. Ούτε θα μας επιβάλουν το αφύσικο ως φυσικό.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ