Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Πόσα πληρώνουν Γερμανοί και Βρετανοί για διακοπές στην Ελλάδα - Ποιοι «αφήνουν» περισσότερα

03/11/2023
85 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Τουριστικά έσοδα 8,11 δισ. ευρώ από τις δυο χώρες. Οι Γερμανοί έχουν προβάδισμα έναντι των Βρετανών, το οποίο γίνεται σαφώς μεγαλύτερο όταν πρόκειται για διακοπές «all inclusive». Οι διαφοροποιήσεις.

To 44% επί του συνόλου των δαπανών, αλλά και των διανυκτερεύσεων για διακοπές «Ήλιος και Θάλασσα» στην Ελλάδα αντιστοιχούν στις δύο σημαντικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, φτάνοντας συνολικά τα 8,11 δισ. ευρώ το 2022 και τα 62,15 εκατ. διανυκτερεύσεις με ένα σύνολο αφίξεων πάνω από 6 εκατομμύρια.

Επισημαίνεται ότι oι δαπάνες αυτές, πέραν αυτών που έγιναν εντός της χώρας, συμπεριλαμβάνουν και εκείνες που έκαναν οι επισκέπτες και εκτός της χώρας, πχ για τη μετάβασή τους στην Ελλάδα, τις προμήθειες των tour operators κ.ο.κ. Επομένως, οι δαπάνες αυτές δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες με αυτές της Έρευνας Συνόρων της Τράπεζας της Ελλάδος που μετρά μόνο τις δαπάνες που έγιναν εντός της χώρας.

Οι Γερμανοί έχουν προβάδισμα έναντι των Βρετανών, το οποίο όμως γίνεται σαφώς μεγαλύτερο όταν πρόκειται για καλοκαιρινές διακοπές ‘’all inclusive’’. Στη συγκεκριμένη αγορά, οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/5 επί του συνόλου των αφίξεων και της δαπάνης (19%), ενώ η γερμανική το 1/4 των αφίξεων και πολύ περισσότερο, το 28% της δαπάνης.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την τελευταία μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙNSETE) με θέμα «Τα ταξίδια για «Ήλιο και Θάλασσα» (Η&Θ) στην Ελλάδα από Ην. Βασίλειο και Γερμανία – κατανομή σε ‘’all inclusive’’ και ‘’χωρίς all Inclusive’’ και τα χαρακτηριστικά τους».

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 2022 η αγορά Η&Θ “all inclusive” αντιπροσώπευσε το 47% των αφίξεων Η&Θ στην Ελλάδα, το 43% των διανυκτερεύσεων και το 50% των δαπανών, με 7 εκατ. αφίξεις (επί συνόλου 15,01 εκατ.), 61,2 εκατ. διανυκτερεύσεις (επί συνόλου 142,29 εκατ.) και 9,2 δισ. ευρώ δαπάνη (επί συνόλου 18,5 δισ. ευρώ).

Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο
Οι δύο κύριες χώρες εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας για ταξίδια H&Θ, ήτοι η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζουν μεγάλη ομοιότητα ως προς το σύνολο των ταξιδιών Η&Θ, αλλά διαφοροποιούνται σημαντικά ως προς τις δύο επιμέρους αγορές, με και χωρίς “all inclusive”.

Κατ’ αρχάς, στο σύνολο της αγοράς για Η&Θ, ενώ τα μεγέθη των αφίξεων και των διανυκτερεύσεων είναι παρόμοια για τις δύο εθνικότητες, αντιπροσωπεύοντας αντίστοιχα το 20% και το 22% επί του συνόλου, στις δαπάνες, η γερμανική αγορά υπερτερεί με μερίδιο 24% ή αλλιώς 4,47 δισ. ευρώ έναντι του 20% ή 3,64 δισ. ευρώ του Ηνωμένου. Βασιλείου.

Οι διαφορές είναι πιο έντονες στο προϊόν “all Inclusive” όπου η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αντιπροσωπεύει, με 1,34 εκατομμύρια αφίξεις, το 19% επί του συνόλου και το 19% της δαπάνης ή αλλιώς 1,78 δισ. ευρώ. Οι δαπάνες των Γερμανών στο ‘’all inclusive’’ είναι πολύ υψηλότερες και ξεπερνούν τα 2,56 δισ. ευρώ (28% επί του συνόλου) με τις αφίξεις να φτάνουν τα 1,76 εκατ. (1 στις 4 επί του συνόλου) και τις διανυκτερεύσεις να διαμορφώνονται σε επίπεδα άνω των 14,8 εκατ. (24% επί του συνόλου).

Αντίστοιχα, στα ταξίδια χωρίς ‘’all inclusive’’ η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου υπερτερεί της γερμανικής σε αφίξεις (22% έναντι 15%) και σε διανυκτερεύσεις (23% έναντι 20%), ενώ υστερεί σε δαπάνες (20% έναντι 21%). Συγκεκριμένα οι Βρετανοί ξοδεύουν στα καλοκαιρινά τους ταξίδια στη χώρα μας 1,86 δισ. ευρώ, έναντι 1,91 δισ. ευρώ των Γερμανών.

Συμπερασματικά και αναλύοντας τα μερίδια αγοράς ανά εθνικότητα για Η&Θ στην Ελλάδα φαίνεται ότι η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου προτιμάει τις διακοπές Η&Θ χωρίς “all inclusive” (μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις αφίξεις), ενώ η γερμανική τις διακοπές Η&Θ all inclusive. Μάλιστα κι ενώ είναι έντονη η προτίμηση των Γερμανών για το προϊόν Η&Θ “all inclusive” (ιδιαίτερα με όρους αφίξεων και δαπάνης), οι Βρετανοί συντάσσονται περισσότερο με τις υπόλοιπες αγορές προτιμώντας το προϊόν Η&Θ χωρίς “all Inclusive”.

Πηγή euro2day.gr


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ