Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Έμφαση έχει δοθεί σε περιοχές όπως η θαλάσσια περιοχή μεταξύ Σάμου και Χίου καθώς από εκεί τα δουλεμπορικά σκάφη χαράσσουν ρότα προς Κυκλάδες αλλά και στα Δωδεκάνησα όπως σε Κω και Ρόδο.Σε διαρκή επιφυλακή βρίσκονται τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής καθώς καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με τις προσπάθειες σύγχρονων δουλέμπορων να μεταφέρουν παράνομα πρόσφυγες και μετανάστες προς τα ελληνικά νησιά αλλά και μέσω των ελληνικών χωρικών υδάτων προς την Τουρκία.Έμφαση έχει δοθεί σε περιοχές όπως η θαλάσσια περιοχή μεταξύ Σάμου και Χίου καθώς από εκεί τα δουλεμπορικά σκάφη χαράσσουν ρότα προς Κυκλάδες αλλά και στα Δωδεκάνησα όπως σε Κω και Ρόδο.Ωστόσο αυξημένη επαγρύπνηση με πλωτά και εναέρια μέσα υπάρχει καθημερινά από το νότιο Έβρο έως το Καστελόριζο καθώς πάντα τα κυκλώματα αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους να μεταφέρουν πρόσφυγες και μετανάστες. Χθες σημειώθηκαν δυο ακόμη απόπειρες να περάσουν παράνομα συνολικά 95 άτομα σε Κω και Λέσβο.Από που ξεκινούν τα δουλεμπορικά σκάφηΜε βάση τα περιστατικά που έχουν καταγραφεί τα στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. έχουν κάνει μια χαρτογράφηση των περιοχών από τις οποίες ξεκινούν τα σκάφη κάθε είδους που χρησιμοποιούνται για τις παράνομες μεταφορές. Πλέον επιλέγονται συνήθως τουριστικά σκάφη (θαλαμηγοί – ιστιοφόρα) που ξεκινούν από περιοχές κοντά στη Χίο όπως νότια του Τσεσμέ, από το Σίγιατζικ (από εκεί ξεκίνησε το ιστιοφόρο που κατέληξε στη Δήλο καθώς είχε χαράξει «ευθεία» πορεία), από τη περιοχή Ντιντίμ (κοντά στη Σάμο), από το Μποντρούμ (απέναντι από την Κω) και από την Μαρμαρίδα (κοντά στη Ρόδο).Όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος πλέον τα κυκλώματα δεν περιμένουν να νυχτώσει και να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες. Δίνουν «άδεια απόπλου» οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας καθώς στόχος τους είναι τα τουριστικά σκάφη πουχρησιμοποιούν να κινούνται μαζί με τα αντίστοιχα σκάφη που κάνουν αναψυχή στα ελληνικά νησιά και έτσι να μην κινήσουν υποψίες. Παράλληλα επιλέγονται ως «λιμένες αναχώρησης» όχι κάποια απομακρυσμένη ακτή αλλά μαρίνες και λιμάνια στα οποία βρίσκονται ήδη άλλα τουριστικά σκάφη.Οδηγίες για το ταξίδι προς ΙταλίαΕπίσης, σύμφωνα με μαρτυρίες διασωθέντων, όταν ξεκινούν τους προσεγγίζουν σκάφη της τουρκικής Ακτοφυλακής και στη συνέχεια απομακρύνονται χωρίς καμία αντίδραση. Την ίδια στιγμή τα στελέχη του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ έχουν διαπιστώσει πως οι οδηγίες που δίνονται στους διακινητές είναι κατά το ταξίδι τους προς την Ιταλία εάν αντιμετωπίσουν μηχανική βλάβη ή έλλειψη καυσίμων να έχουν δυο εναλλακτικές «στάσεις». Η μία είναι στις Κυκλάδες όπου κινούνται πολλά τουριστικά σκάφη ώστε να έχουν άμεση ανταπόκριση στο αίτημα τους για βοήθεια και η άλλη στα Κύθηρα ή στη Νεάπολη Βοιών στη Λακωνία.Ακόμη αδιαφορούν για τις ανθρώπινες ζωές καθώς δεν διστάζουν να κάνουν το ταξίδι ακόμη και με 7 μποφόρ και χωρίς σωσίβια αλλά και με λέμβους αμφιβόλου ποιότητας ενώ σε περίπτωση ναυαγίου έχουν εξασφαλίσει τα χρήματα της μεταφοράς αλλά και έχουν «προσφέρει» καλές «υπηρεσίες» και προς την τουρκική κυβέρνηση που θα χρησιμοποιήσει την απώλεια της ζωής ενός μετανάστη για να επιτεθεί στην Ελλάδα.Ο «τιμοκατάλογος» της μεταφοράςΩς προς τα σκάφη… Αυτά είναι ως επί το πλείστον ενοικιαζόμενα από άτομα που χρησιμοποιούν πλαστές ταυτότητες ή διαβατήρια και έτσι είναι δύσκολος ο εντοπισμός τους. Σε κάθε περίπτωση ο τιμοκατάλογος της μεταφοράς παραμένει στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου… Για τη μεταφορά με απλή φουσκωτήβάρκα προς τα νησιά του Αιγαίου το κόστος είναι περίπου 1.500 – 2.000 δολάρια. Για τη μετακίνηση με τελικό προορισμό τον Πειραιά που περιλαμβάνει ταξίδι προς νησί, προσωρινή διαμονή και μεταφορά προς το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας η τιμή φτάνει τις 4.000 δολάρια. Εάν ο προορισμός είναι άλλη ευρωπαϊκή χώρα και η διακίνηση γίνεται είτε με σκάφος προς Ιταλία είτε μέσω του αεροδρόμιου της Αθήνας είτε μέσω των λιμένων Πάτρας και Ηγουμενίτσας το κόστος αγγίζει τις 10.000.Πηγή tovima.gr
  • 22 Ιουνίου 2022
  • 0 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Την 1η Ιουλίου, δεν θα έχει προλάβει να “στεγνώσει το μελάνι” από τις κυβερνητικές ανακοινώσεις για τα νέα “μέτρα – αναχώματα” για την ακρίβεια στα καύσιμα και νέες ανατιμήσεις αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους.Έτσι σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια, συγκεκριμένων βασικών διαδρομών, με βάση πληροφορίες, η αύξηση θα είναι στο 7%, σε επιβάτες, αυτοκίνητα και φορτηγά. Ήδη βέβαια, αθροιστικά, η αύξηση που έχει περάσει, μέχρι τώρα κυμαίνεται μεταξύ 25-33%. Έτσι μετά από το νέο άλμα στις τιμές η διαφορά σε σχέση με πέρυσι φτάνει το 40%. Είναι ενδεικτικό, ότι ένα φορτηγό για να πάει πέρυσι στην Κρήτη απαιτείτο δαπάνη 400 ευρώ, ενώ τώρα με τον επίναυλο καυσίμων χρειάζεται 600 ευρώ, απότοκο της εκτίναξης των τιμών στα ναυτιλιακά κι όχι μόνο καύσιμα.Αυτή η εικόνα βέβαια επηρεάζει καταλυτικά το κόστος μεταφορών στα νησιά, όχι μόνο για τους επιβάτες, θέμα “καυτό” εν όψει διακοπών, αλλά και για τα αγαθά και την όλη παραγωγική αλυσίδα. Με τις τιμές στα ενεργειακά προϊόντα, και δη τα καύσιμα κίνησης, διπλάσιες, σε σχέση με πέρυσι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, οι μεταφορείς κτλ αντιμετωπίζουν ένα τεράστιο πρόβλημα κοστολογίων αναζητώντας ισορροπία μεταξύ των αυξημένων λειτουργικών εξόδων και της ανάγκης στήριξης της ζήτησης Ωστόσο, για την οικονομική τους επιβίωση, όπως αναφέρουν, είναι μονόδρομος οι αυξήσεις, καθώς μάλιστα ήδη, στην περίπτωση της ακτοπλοΐας εκκρεμούν και οφειλές από τα υπεσχημένα από το κράτος (επιδοτήσεις δημόσιας υπηρεσίας κτλ). Μένει να φανεί βέβαια εάν θα υπάρξει και μια περαιτέρω κρατική στήριξη για τον νευραλγικό αυτό κλάδο.Μείωση της κίνησηςΠαρά, όμως, και τις αυξήσεις στα ναύλα και στα κόστη μεταφορών, η μείωση της κίνησης, όπως καταγράφεται στα στοιχεία π.χ. της ακτοπλοΐας σε σχέση με το 2019 την τρέχουσα περίοδο “αιχμής”, χτυπάει έντονα την οικονομική τους εικόνα και δοκιμάζει αντοχές.Η εικόνα αυτή των μεταφορών στα νησιά, βέβαια, είναι η μια όψη του προβλήματος. Συνολικά, οι μεταφορές βρίσκονται “στο κόκκινο” επηρεάζοντας συνολικά την εικόνα των τιμών σε όλη την αλυσίδα παραγωγής, για αυτό άλλωστε και η κυβέρνηση, στο νέο πακέτο μέτρων διευρύνει την περίμετρο επιδοτήσεων, τόσο στο ντίζελ όσο και στη βενζίνη.Πιέσεις στον πληθωρισμόΣτο μεταξύ, σε ε αεροπορικά εισιτήρια, οδικές μεταφορές, κάθε είδους, η κατάσταση είναι ανάλογη, με σημαντική άνοδο των τιμολογίων, κάτι που θα αποτυπωθεί και στα στοιχεία του πληθωρισμού για τον Ιούνιο, μετά και το 11,2% του Μαΐου.Ειδικότερα, πάντως, παρά την όποια προσπάθεια, αλλά και τη σχετική αποκλιμάκωση για ένα διάστημα των τιμών στο ρεύμα αναμένεται και για τον Ιούνιο ανοδική κίνηση του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, λόγω τόσο των καυσίμων αλλά και του ”καλαθιού” της νοικοκυράς. Μια ματιά στο στατιστικό δελτίου του ΟΚΑΑ (https://www.okaa.gr/gr/nea-kai-anakoinoseis/statistika-deltia-timon/) για τα λαχανικά και τα κρέατα δείχνει ότι σε σχέση με πέρυσι οι επικρατούσες τιμές είναι ανεβασμένες, με βάση τις τιμοληψίες της 17ης Ιουνίου κατά 10 λεπτά περίπου σε πολλές κατηγορίες προϊόντων (αγγουράκια, κρεμμύδια, ραδίκια, βλλητα κτλ). Μόνη εξαίρεση οι ντομάτες.Στα καύσιμα, παράλληλα, αυτήν την ώρα οι τιμές κινούνται π.χ. στην Αττική γύρω από το επίπεδο των 2,40 ευρώ το λίτρο στην αμόλυβδη, ενώ βέβαια σε καλοκαιρινούς προορισμούς, ειδικά νησιωτικούς, οι τιμές είναι κατά τουλάχιστον 10 λεπτά πιο ψηλά.Εκτίναξη κόστους παραγωγούΥπενθυμίζεται ότι ήδη έχει καταγραφεί τεράστια αύξηση, της τάξης του 48,8%, στο γενικός δείκτης τιμών παραγωγού στη βιομηχανία (σύνολο εγχώριας και εξωτερικής αγοράς) τον Απρίλιο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2021, έναντι αύξησης 14,6% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2021 με το 2020.Ο “εισαγόμενος” πληθωρισμόςΕπίσης νέα μεγάλη αύξηση, της τάξης του 39,1%, σημείωσε ο γενικός δείκτης τιμών εισαγωγών στη βιομηχανία τον Απρίλιο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2021, έναντι αύξησης 28,2% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών το 2021 με το 2020.Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η νέα αύξηση στον λεγόμενο «εισαγόμενο πληθωρισμό» οφείλεται:Στην αύξηση του δείκτη τιμών εισαγωγών από χώρες εκτός ευρωζώνης κατά 56,8%, καιΣτην αύξηση του δείκτη τιμών εισαγωγών από χώρες ευρωζώνης κατά 8,3%.Παράλληλα, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 5% τον Απρίλιο 2022 σε σύγκριση με τον δείκτη του Μαρτίου 2022, έναντι αύξησης 1,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2021.Καμπανάκι από τις ΜμΕΤην εικόνα του ανοδικού σπιράλ στις τιμές καταγράφει εύγλωττα και η τελευταία εξαμηνιαία αποτύπωση οικονομικού κλίματος στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.Όπως αναφέρεται “η εμφάνιση του πληθωρισμού, που από τα μέσα του 2021 και μετά καλπάζει, κυρίως εξ αιτίας της υπέρμετρης αύξησης των τιμών ενέργειας που προκλήθηκε αρχικά λόγω της διεθνούς ενεργειακής κρίσης και προσφάτως λόγω των δυσμενών γεωπολιτικών εξελίξεων, έχει δημιουργήσει νέες δυσκολίες, αβεβαιότητες και προκλήσεις.”Παράλληλα σημειώνεται αύξηση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων, μείωση της ζήτησης λόγω των ανατιμήσεων, επιβράδυνση της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας “που κινδυνεύει να εισέλθει σε μια περίοδο στασιμοπληθωρισμού”.Η έρευνα, παράλληλα, υπογραμμίζει ότι όσον αφορά το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι εκτιμήσεις παραπέμπουν “σε σημαντικά μεγάλη αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων που θα προχωρούσαν σε αύξηση των τιμών τους. Συγκεκριμένα, το 48,9% των επιχειρήσεων εκτιμούσαν ότι θα αυξήσουν τις τιμές τους, έναντι μόλις του 4,4% που δήλωσε ότι θα τις μειώσει και του 43,6% που δήλωσε πως θα τις διατηρήσει σταθερές.”Η συγκυρία, όπως αναφέρουν οι συντάκτες της έκθεσης, “απαιτεί αποτελεσματικές παρεμβάσεις για τη συγκράτηση των τιμών, ιδίως εκείνων που σχετίζονται με το κόστος ενέργειας”, που αποτελεί άλλωστε και το μεγάλο πονοκέφαλο πλέον για κάθε τομέα της παραγωγικής διαδικασίας.Πηγή news247.gr
  • 22 Ιουνίου 2022
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Συμφώνησε με το αίτημα των αρχών της Γερμανίας για την έκδοσή του στις δικαστικές αρχές της χώρας του ένας 26χρονος που συνελήφθη στην Κω σε εκτέλεση εντάλματος ως μέλος νεοναζί «Αδελφότητας της Θουριγγίας». Ο 26χρονος βρίσκεται στα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας, από τα ξημερώματα της Πέμπτης. Σε βάρος του εκκρεμούσε Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης, για διακίνηση ναρκωτικών και παράνομη πώληση όπλων. Τον καταζητούμενο άνδρα, εντόπισαν οι αστυνομικοί σε ξενοδοχείο της Κω, όπου είχε έρθει για ολιγοήμερες διακοπές, αξιοποιώντας πληροφορίες των Γερμανικών Αρχών. Πρόκειται για το ένα από τα συνολικά 7 μέλη του ακροδεξιού εξτρεμιστικού δικτύου που έχουν συλληφθεί τις τελευταίες 48 ώρες, μετά από γιγαντιαία επιχείρηση που οργάνωσε η Γερμανική Αστυνομία. Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κω και της ΟΠΚΕ, παρουσία δικαστικού λειτουργού, με μια αστραπιαία επιχείρηση που έλαβε χώρα στις 02:45 τα ξημερώματα της Πέμπτης, πέρασαν χειροπέδες στον 26χρονο που διέμενε σε ξενοδοχείο στο νησί του «Ιπποκράτη». Οι Ελληνικές Αρχές είχαν ενημερωθεί από τη Γερμανική Αστυνομία ότι ο καταζητούμενος άνδρας θα έφτανε στη χώρα μας για διακοπές και μπόρεσαν με γρήγορες κινήσεις να εντοπίσουν τα ίχνη του και το κατάλυμα στο οποίο διέμενε. Μάλιστα στο νησί μετέβη κλιμάκιο Γερμανών αστυνομικών που συμμετείχε στην επιχείρηση. Την ώρα της σύλληψης, ο 26χρονος αντιστάθηκε και επιχείρησε να χτυπήσει τους αστυνομικούς, που όμως κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν. Για αυτή του την κίνηση, σχηματίστηκε σε βάρος του ποινική δικογραφία για βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων. Στην κατοχή του βρέθηκαν, 1.350 ευρώ, ένα κινητό τηλεφωνο, ένα μπρελόκ με έξι κλειδιά και ένα αυτοκίνητο Volkswagen. Διακίνηση μεθαμφεταμίνης, εμπόριο όπλων, παράνομοι οίκοι ανοχής, ξέπλυμα μαύρου χρήματος, διοργάνωση ακροδεξιών ροκ συναυλιών. Πρόκειται για μερικές από τις δραστηριότητες που σύμφωνα με τις Γερμανικές Αρχές έχουν συνδεθεί με το μεγάλο νενοναζιστικό δίκτυο, του οποίου ήταν μέλος ο 26χρονος που συνελήφθη στην Κω. Τα μέλη της Brotherhood Thuringia, αλλά και άλλων αντίστοιχων νεοναζιστικών οργανώσεων έχουν βρεθεί το τελευταίο διάστημα στο μικροσκόπιο της Αστυνομίας, καθώς έχουν συνδεθεί με κάθε λογής παράνομη δραστηριότητα, ενώ τα παρακλάδια τους φτάνουν ακόμα και εκτός των συνόρων. Οι Γερμανοί νεοναζί της Αδελφότητας, είναι γνωστοί για τα… δερμάτινα γιλέκα που φοράνε, στα πρότυπα των κλαμπ μοτσυκλετιστών και για τις μεγάλες συναυλίες που διοργανώνουν με συγκροτήματα της ακροδεξιάς σκηνής. Η παράνομη δράση τους παραμένει μέχρι σήμερα αόρατη, με τις αρχές της Γερμανίας να επιχειρούν την αποδόμηση των συγκεκριμένων οργανώσεων με στοχευμένες επιχειρήσεις. Την Πέμπτη περισσότεροι από 550 Γερμανοί αστυνομικοί πραγματοποίησαν συνολικά 26 έρευνες σε χώρους του εξτρεμιστικού ακροδεξιού δικτύου, στη Θουριγγία, στο Βερολίνο και στο βόρειο κρατίδιο Schleswig-Holstein. Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων, προχώρησαν στη σύλληψη 2 μελών της οργάνωσης, 2 συνεργατών τους, και δύο ακόμα ατόμων που είχαν σκοπό να εμπλακούν στις παράνομες δραστηριότητες. Στο πλαίσιο της ίδιας επιχείρησης συνελήφθη και ο 26χρονος στην Κω. Οι 4 από αυτούς φέρεται να είναι μέλη της Brotherhood Thuringia. Στους χώρους που έγιναν οι έρευνες εντοπίστηκαν όπλα, μετρητά, αναβολικά, πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού, ακόμα και ένα παλιό περιπολικό από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ιδιοκτησίες των νεοναζί υπόπτων που κατασχέθηκαν, ξεπερνούσαν σε αξία το 1,4 εκατομμύριο ευρώ. Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν οι συλληφθέντες αφορούν διακίνηση ναρκωτικών, ξέπλυμα μαύρου χρήματος και παράβαση του νόμου περί όπλων. Ήταν η δεύτερη μεγάλη επιχείρηση της Γερμανικής Αστυνομίας με στόχο την αποδόμηση της παράνομης δραστηριότητας του νεοναζιστικού δικτύου της Θουριγγίας. Μια ακόμα είχε πραγματοποιηθεί και τον περασμένο Φεβρουάριο.   Πηγή:www.dimokratiki.gr
  • 21 Ιουνίου 2022
  • 0 Σχόλια

ΕΞΟΔΟΣ