Όταν το 2019 το θέατρο Πέτρας είχε γεμίσει ασφυκτικά με 10.000 «οπαδούς» του ΛΕΞ, άπαντες μιλούσαν για την κορυφαία συναυλία στην ιστορία της ραπ σκηνής στην Ελλάδα. Η αναμονή τριών χρόνων διπλασίασε τους ένθερμους φίλους του ίσως πιο αναγνωρίσιμου καλλιτέχνη του είδους πλέον καθώς το σκηνικό που εκτυλίχθηκε στο γήπεδο του Πανιωνίου χθες στη Νέα Σμύρνη δεν συγκρίνεται με οποιαδήποτε ραπ συναυλία που έχει γίνει στην Ελλάδα.
Το sold out ανακοινώθηκε νωρίς το μεσημέρι του Σαββάτου, αλλά κανείς δεν μπορούσε ούτε να φανταστεί τι θα συνέβαινε αργά χθες βράδυ. Από νωρίς ο κόσμος είχε αρχίσει να συρρέει στη Νέα Σμύρνη πλημμυρίζοντας τους δρόμους σα να παίζει ο Πανιώνιος ξανά τελικό Κυπέλλου. Λίγο μετά τις 22:00, o «κοντός» από την Θεσσαλονίκη με την μονότονη -όπως λέει ο ίδιος- φωνή ανέβηκε στη σκηνή. Στο άκουσμα του beat από το πρώτο κομμάτι από το νέο του δίσκο «Μετρό», το γήπεδο της Νέα Σμύρνης πήρε φωτιά.
Τα καπνογόνα έκαναν τη νύχτα, μέρα και οι ιαχές του κόσμου έκαναν τη φωνή του 38χρονου καλλιτέχνη οριακά αδύνατο να ακουστεί. Ελάχιστοι κατάφεραν να ακούσουν το τραγούδι «Από τους υπονόμους» με το οποίο ξεκίνησε η συναυλία, ενώ για να καταφέρει κανείς να δει τον ΛΕΞ πάνω στη σκηνή έπρεπε να περιμένει να κοπάσει το νέφος.
Οι οθόνες που είχαν στηθεί δεξιά και αριστερά της σκηνής ήταν η μόνη ελπίδα του κόσμου για να δει τι συμβαίνει πάνω στη σκηνή. Το σόου που είχε προετοιμάσει ο ίδιος με τους συνεργάτες του ήταν πρωτόγνωρο καθώς ο ΛΕΞ δεν είχε συνηθίσει το κοινό του σε χορογραφίες. Όπως ήταν λογικό, το τραγούδι «Μπόμπαν» που αναφέρεται στον Μπόμπαν Γιάνκοβιτς «αγκαλιάστηκε» ιδιαίτερα από το κοινό της Νέας Σμύρνης.
Το μόνο αρνητικό που γυρνούσε από στόμα σε στόμα ήταν πως η συναυλία κράτησε 1,5 ώρα καθώς κανείς δεν χόρταινε να ακούει τον «παλιό» της ραπ μουσικής να «διδάσκει» με τους στίχους τους.
protothema.gr