Για περισσότερο από ένα χρόνο η ταλαιπωρία του συνόλου των Καλυμνίων που ζητούν να εξυπηρετηθούν καθημερινά από τον ευρύτερο δημόσιο αλλά και ιδιωτικό τομέα, συνεχίζεται έστω και εάν τα υγειονομικά μετρά για την Πανδημία έχουν χαλαρώσει σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
Ενδεικτικές είναι οι παροχές υπηρεσιών από το ΚΕΠ ,το υποκατάστημα ΟΑΕΔ, τον Δήμο, το Επαρχείο , αλλά και από τα τραπεζικά υποκαταστήματα, στα οποία οι εικόνες ταλαιπωρίας αποτελούν δυστυχώς αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Καλυμνίων και όχι μόνο.
Σε τις τράπεζες η καθημερινή αναμονή των πελατών και μάλιστα εν μέσω των υψηλών θερμοκρασιών, αποτελεί μια μόνιμη εικόνα της δύσκολης καθημερινότητας, άλλα και της έλλειψης παρέμβασης από τους αρμόδιους.
Στο Δημοτικό αλλά και στο Επαρχιακό κατάστημα, το «καλαθάκι των μοναχών των μοναστηριών των Μετεώρων»…. στην εποχή της ψηφιακής εποχής, με την οποία μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν οι πολίτες για τις διάφορες υποθέσεις, ανοίγουν σταδιακά και επίσημα τις πόρτες τους με το βλέμμα στραμμένο στην επιστροφή της κανονικότητας.
Στο ΚΕΠ που στεγάζεται στο Επαρχείο, αν και δημιουργείται σκιά λόγω του κτιρίου, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται… μέσα από τα σίδερα των παραθυριών!
Τέλος, το «βραβείο της μεγάλης ταλαιπωρίας» των πολιτών δίνεται στο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ στο νησί, όπου η εξυπηρέτηση γίνεται εκ των παραθύρων (και όχι φυσικά των Windows της Microsoft), φθάνει ο κάθε ενδιαφερόμενος να έχει οπλιστεί από πριν με υπομονή και αντοχή λόγω των καιρικών συνθήκων, που τελευταία είναι ακραίες.