Μια γνωστή έκφραση, που μέσα από την καθημερινότητα, διαχρονικά επιβεβαιώνει την αυθεντικότητά της, αλλά όχι και την μονοσημαντότητά της.
Σε μια νέα διασκευή του ίδιου έργου θεατές για ακόμη μια φορά.
Μια ακόμα απόπειρα, αυτοπροσδιορισμού του τοπικού είναι και γίγνεσθαι, από την διοικούσα αρχή, με τάση εξωστρέφειας.
Μέσα από γνωστά κανάλια πεπατημένης τακτικής και προβολής ( κούπες, τσάντες, φυλλάδια αφίσες κλπ) με την απαραίτητη δόση - πεπαλαιωμένου πλέον - εκσυγχρονισμού
( ανακαλύψαμε το instagram, το fb- οχι το meta- ίσως σε αλλη θητεία, και τα responsive websites γνωστά απο το 2004 )
η οποία επιβάλλει και δικαιολογεί και τα δρώμενα που είχαν προ-εκλογικώς και μετα-εκλογικώς δρομολογηθεί, κατά τη συνήθη τακτική όσων έχουν εντρυφήσει "Επί Μακρόν" - δεν εννοώ τον Γάλλο πρόεδρο - στην πολιτική!
Η υπάρξη νέου λογότυπου για το νησί μας είναι γεγονός και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, σχολίων, επαίνων ή κακοχαρακτηρισμών μαζί με ερωτήματα - πρακτικά αναπάντητα:
Είναι το ιδανικό για την ταυτοποίησή μας ως προορισμός;
Είναι αισθητικά κατάλληλο;
Ηταν απαραίτητο τώρα;
Δικαιολογείται το κόστος του;
Απαντήσεις μην ψάχνουμε.
Επί προηγούμενων δημοτικών αρχών, τα ίδια ερωτήματα πλανήθηκαν, και όχι μόνο για το λογότυπο.
Την ηχηρή ειλικρινή απάντηση την έδωσε ο χρόνος, όπως θα την δώσει και τώρα.
Ναι το λογότυπο είναι αμφιβόλου αισθητικής.
Ναι ήταν άκαιρη η ανάθεσή του τώρα.
Αλλά ποιός θα το κρίνει,
με ποιά ιδιότητα και
ποιά αυθεντία;
Η κατάθεση της αυθεντίας του κάθε Κώου πολίτη -
( άραγε σε ποιούς αναφερόμαστε...) -
όφειλε να εκφραστεί πριν την τέλεση του "εγκλήματος" - αν θεωρηθεί ως τέτοιο- και όχι μετά.
Γι αυτό υπάρχουν οι Δημο-σκοπήσεις και επίσης οι θεσμοθετημένες Δημο-τικές Διαβουλεύσεις - αν και όχι πάντα, οι δεύτερες να είναι αντιπροσωπευτικές της κοινής γνώμης.
Προσωπικά ως ειδικός -
έτσι πιστεύω, μετά απο τις τόσες δεκάδες έτη διαδικτυακής εμπειρίας και επαγγελματικής απασχόλησης -
θα μπορούσαν και καλύτερα.
Κλείνω συμπερασματικά με τη φράση:
"«Σημασία δεν έχει πόσα δίνεις
αλλά με πόση αγάπη τα δίνεις.
Σημασία δεν έχει πόσα κάνεις
αλλά πόση αγάπη βάζεις σ’ αυτό που κάνεις.»
(Μητέρα Τερέζα)
Και από ότι διαπίστωσα σε οσους ανατέθηκαν- ανεξαρτήτως ιδιοτέλειας ή μη - πάθος και αγάπη υπήρχε και η πλειοψηφία στην ανάθεση ηταν δικά μας παιδιά.
Ας ελπίζουμε στο καλύτερο και ας δουλέψουμε Ολοι μαζί γι' αυτό, αναπτύσσοντας την Κω πολύπλευρα και όχι μόνο τουριστικά.
Οικοδομώντας το αύριο, διδασκόμενοι από το χθές, δουλεύοντας το σήμερα!
Περήφανοι για τη Καταγωγή μας,
Με Αγάπη για την Κωακή τη γη μας!
Δημ.Κ.Καραματζιάνης
Καθηγητής Φυσικής / Πληροφορικής
Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Υ.Γ. Επρεπε να γίνει η παρουσίαση την 4/2 και χωρίς καμιά αναφορά στο ιστορικής σημασίας εφιππο ανδριάντα και στο Εθνικό Σύμβολο που αναπαριστά, την ημέρα της επετείου του θανάτου του;
Δημ. Κ. Καραματζιάνης: Αναζητώντας Ταυτότητα! Το "άλλο" Λογότυπο της Κω!
#προχωράμε ; "What you give is what you get!! " - Μ'άλλα λόγια "ότι δίνεις, αυτό και παίρνεις".
Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 2
Ανώνυμος
08/02 - 20:19
Και όμως...
Φίλε μου, το κοινό μας είναι κατά 90% ξένοι πολίτες. Δεν θα θυσιαστεί η Ελληνική γλώσσα από ένα λογότυπο, για όνομα του Θεού.
Αναγνώστες
08/02 - 09:07
Τουρισμός
Σε ένα παραδοσιακό νησί δεν χωράνε αγγλοσαξωνικα λογοτυπα. Θα μπορούσε αφού απευθυνόμαστε σε ξένους να γράφει το ΚΩΣ και δίπλα το KOS. Θυσιάζουμε την Ελληνική γλώσσα για χάρη της ξενομάνιας μας.ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ