Ενημερώνουμε τους γονείς του νησιού μας ότι ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για την Β’ Πρόσκληση του Προγράμματος της Δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για τη πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης», α’ κύκλου, περιόδου 2025-2026. Οι Αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής μπορούν να υποβληθούν μόνο ηλεκτρονικά (σε μορφή PDF) μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε., www.eetaa.gr - paidikoi.eetaa.gr
Χρονοδιάγραμμα: Υποβολή αιτήσεων – Αποτελέσματα
Φάσεις Υποβολής Αιτήσεων - Αποτελέσματα Ημερομηνίες
Υποβολή Αιτήσεων 30/10-07/11
Δικαίωμα συμμετοχής στην Β’ Πρόσκληση έχουν όσοι αιτούνται για βρεφικούς, παιδικούς, βρεφονηπιακούς σταθμούς, για Voucher μειωμένης αξίας και μόνο οι αιτούντες που δεν έχουν λάβει Voucher κατά την Α’ Πρόσκληση. Οι όροι και οι προϋποθέσεις συμμετοχής των ενδιαφερόμενων και των Φορέων/Δομών
περιγράφονται αναλυτικά στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία θα αναρτηθεί στις 30/10/2025 στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ ΑΕ (www.eetaa.gr).
Όλοι οι αιτούντες/σες, δύνανται να υποβάλλουν ένσταση, κατά τη διάρκεια των ενστάσεων, ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχει οριστικοποιηθεί η αίτησή τους.
Για την εξυπηρέτηση των Αιτούντων λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο στο 210-5214600 , καθώς και email: helpdesk@eetaa.gr. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα τηλέφωνα του Τμήματος Προσχολικής αγωγής Δήμου Κω 22420-29715 και 22420-25316.
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Βρεφονηπιακών Σταθμών Δήμου Κω
Κατερίνα Χατζηθωμά -Κυπραίου
 
 
                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                                 
                                                 
                                                         
                                                        
                                                     
                                                                 
                                                             
                                                                 
                                                             
                                                                 
                                                             
                                                                 
                                                             
                                                                 
                                                             
                                                                