Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

1287: Σήμερα (18:52)
.... - Τι τα περάσατε αυτά τα πλοία, θέλετε να γίνουν όλες οι γραμμές άγονες για να είστε ικανοποιημένοι. Λίγη σκέψη δεν είναι κακό.
ΕΠΩΝΥΜΟΣ : Σήμερα (18:52)
🇬🇷 - ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ 60%

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Αποκλείουν την Κάλυμνο για δεύτερη χρονιά από τα καλοκαιρινά δρομολόγια του πλοίου ASTERION II – Παρέμβαση Βελόπουλου στη Βουλή

19/05/2025
204 Εμφανίσεις
2 Σχόλια

Με κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος φέρνει στο φως ένα σοβαρό ζήτημα που αφορά τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Καλύμνου. Συγκεκριμένα, καταγγέλλει τον αποκλεισμό του νησιού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τα θερινά δρομολόγια του πλοίου ASTERION II στη γραμμή Πειραιάς - Δωδεκάνησα, με σοβαρές συνέπειες στην ακτοπλοϊκή σύνδεση, τον τουρισμό και την τοπική οικονομία.

Αναλυτικά:

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με ενημέρωση από κατοίκους της Καλύμνου, προκύπτουν έντονες ανησυχίες και εύλογα ερωτήματα με αφορμή την απόφαση της ANEK να εξαιρέσει το νησί τους από τα καλοκαιρινά προγραμματισμένα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ASTERION II που θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο για το καλοκαίρι του 2025 για τη γραμμή Πειραιάς - Δωδεκάνησα, και δη για δεύτερη συνεχιζόμενη χρονιά, καθώς πρόκειται για ένα νησί με αυξημένη τουριστική κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες και σημαντική ακτοπλοϊκή ζήτηση αλλά και ένα από τα πιο πυκνοκατοικημένα νησιά της χώρας με 16.000 κατοίκους και πρωτεύουσα της πολυνησιωτικής επαρχίας Καλύμνου. Η παράλειψη θα δημιουργήσει επιπρόσθετα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των ντόπιων και επισκεπτών, καθώς, παρότι παραδοσιακά η Κάλυμνος εξυπηρετείται από άλλα πλοία, η απουσία της από τα δρομολόγια του “ASTERION II” θα περιορίσει τις εναλλακτικές επιλογές σύνδεσης κατοίκων και επιβατών προς και από το νησί, τον Πειραιά και τα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου, θα επιφέρει μείωση της επιλογής του νησιού ως προορισμό και συνακόλουθα σοβαρές επιπτώσεις στην τοπική οικονομία και ευημερία των κατοίκων.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Ποιες οι αιτίες που οδήγησαν στη μη συμπερίληψη της Καλύμνου στις προσεγγίσεις του πλοίου ASTERION II;
  2. Προτίθεσθε να προβείτε στην άμεση επανεξέταση και αναθεώρηση του Προγράμματος δρομολογίων και στη συμπερίληψη του νησιού της Καλύμνου στις προσεγγίσεις του εν λόγω πλοίου;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Η απάντηση του Βασίλη Κικίλια
Σε απάντηση της εν θέματι Ερώτησης αναφορικά με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Καλύμνου, σας γνωρίζουμε ότι με βάση το θεσμικό πλαίσιο του ν.4948/2022 (Α' 125), οι πλοιοκτήτριες εταιρείες
υποβάλλουν μέχρι την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους δηλώσεις δρομολόγησης των πλοίων τους σε δρομολογιακές γραμμές, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του ενδεικτικού ακτοπλοϊκού δικτύου της χώρας για την δρομολογιακή περίοδο από την 01/11 κάθε έτους μέχρι την 31/10 του επομένου έτους.
Για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Καλύμνου τη θερινή περίοδο (02/06/2025 - 07/09/2025) έχουν εγκριθεί τα ακόλουθα δρομολόγια στις γραμμές Πειραιά - Δωδεκανήσων:
α) με το επιβατηγό - οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2» Ν.Π.10764 με ένα (01) δρομολόγιο κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Πάτμος - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος και επιστροφή, με ένα (01) δρομολόγιο κατά μετάβαση κάθε Παρασκευή στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος και με ένα (01) δρομολόγιο κατ' επιστροφή κάθε Κυριακή στη γραμμή Ρόδος - Κως
- Κάλυμνος - Λέρος - Πάτμος - Σύρος - Πειραιάς και
β) με το φορτηγό - οχηματαγωγό (Φ/Γ-Ο/Γ) «ΜΠΛΟΥ ΚΑΡΡΙΕΡ 2» Ν.Π.12920 με ένα (01) δρομολόγιο κάθε Δευτέρα στη γραμμή Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος και επιστροφή.
Επιπρόσθετα, η Κάλυμνος εξυπηρετείται μέσω σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ» Ν.Π.12119, εκτελώντας από ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα σε κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές:
α) Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή,
β) Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος και επιστροφή και
γ) Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή.
Για το Ε/Γ-Ο/Γ «ASTERION II» η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε αιτηθεί κατά τη δρομολόγηση και έλαβε έγκριση για δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα κάθε Τρίτη και Πέμπτη στη γραμμή Πειραιάς - Βαθύ - Κως - Ρόδος και επιστροφή και ένα (01) δρομολόγιο κάθε Κυριακή στη γραμμή Πειραιάς - Βαθύ - Πάτμος - Λέρος
- Κως - Ρόδος και επιστροφή.
Υπογραμμίζεται ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο δίκτυο θαλάσσιων συγκοινωνιών, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση οιωνδήποτε προβλημάτων, με ιδιαίτερη μέριμνα στους κατοίκους των μικρών και ακριτικών νησιών της Πατρίδας μας. Παράλληλα, με βασικό γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των παραγωγικών τάξεων των νησιών, εξετάζει κάθε πρόταση με σκοπό την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη τις διαθέσιμες οικονομικές πιστώσεις και σε συνεχή διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ακτοπλοϊκού κλάδου.


rodiaki.gr

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 2
1287
1287 20/05 - 16:24
....
Τι τα περάσατε αυτά τα πλοία, θέλετε να γίνουν όλες οι γραμμές άγονες για να είστε ικανοποιημένοι. Λίγη σκέψη δεν είναι κακό.
ΕΠΩΝΥΜΟΣ
ΕΠΩΝΥΜΟΣ 20/05 - 08:00
🇬🇷
ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ 60%

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ