Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ. - τωρα που ειναι 50 το οριο, ολοι πανε με 70. αν γινει 70 ολοι θα τρεχουν με 90. κανενας τροχονομος στους δρομους. ουτε καμερες. ζιμπαμπουε....
Ανώνυμος : Σήμερα (22:37)
Ρουφιάνοι - Εσύ που αναφέρεσαι συγκεκριμένα για το Αμανιού ,κοίτα λίγο τον ....σου και άσε το τι κάνουν οι άλλοι ,δεν θα πάμε μπροστά ποτέ ,ρουφιάνοι του κερατά
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Μπράβο - Το όριο των 50 είναι η εύκολη λύση που σπρώχνει κάτω από το χαλί τα πραγματικά προβλήματα του οδικού δικτύου. Η ταχύτητα η εύκολη δικαιολογία όλων των ατυχημάτων. Αντί να αναζητήσουμε σοβαρές λύσεις στα προβλήματα, πετάμε το μπαλάκι στον οδηγό χωρίς να σκεφτόμαστε ότι το αεροδρόμιο - Κως αγγίζει τα όρια μαρτυρίου, ειδικά 10-13 το πρωί. Οι εκνευρισμενοι οδηγοί κάνουν και επικίνδυνες προσπεράσεις. Άλλωστε, οποίος οδηγάει επαγγελματικά μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το 50 απλά αύξησε τον αριθμό των προσπερασεων που γίνονται στον επαρχιακό.
Είστε όλοι ένας και ένας σε αυτό νησί: Σήμερα (22:37)
Φτιάξτε τα όρια και τους δρόμους - Φτιάξτε τα όρια για να μην αναγκάζεται κανένας να κάνει παρανομία ώστε να υπάρχουν ατυχήματα και λογομαχίες στους δρόμους όλοι καπως φεύγουμε ειτε με ταχύτητα είτε με πατίνια είτε με πόδια οποίος νοιάζεται για την ζωή του προσέχει η ταχύτητα δεν σκοτωνει..η αμελια σκοτώνει
Dafy: Σήμερα (22:37)
Zach - Να μην κυκλοφορούν καθόλου αυτοκίνητα μόνο έτσι θα σωθούμε!!!! Ανεπηδεκτοι μαθήσεως άπαντες!!!! Δεν σας νοιάζει τίποτα δεν υπολογίζεται κανέναν και το χειρότερο οι τουρίστες με τα ενοικιαζόμενα κάνουν ότι γουστάρουν στο δρόμο!!!! και πετάτε χαρταετό!!!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Ανώνυμος - Αφου καταλαβατε τη χαζομαρα σας παλι καλα. Αυτο οου πρεπει να σας προβληματίσει πιο πολυ ειναι οι γουρουνες, τα πατινια και κατι αλλα τετρατροχα δυο ατομων που πιανουν ογκο οσο ενα αυτοκίνητο. Αυτα ειναι και επικίνδυνα και πιάνουν πάρκινγκ οσο ενα αυτοκινητο. Και υπάρχει και με τον ποδηλατοδρομο. Υπαρχουν σημεια ειδικα στη λαμπη ακρως επικίνδυνα.
ΧΑΒΆΡΟΥ 5-0: Σήμερα (22:37)
90 χλμ ....γιά νά σάς βρίσκουμε στά χωράφια καί τσί γκρεμούς. - ......
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Σαπιλα - Επαγγελματίες δεν είναι μόνο τα φορτηγά και τα λεωφορεία, είναι και οι ταξιτζήδες οι οποίοι στήριξαν δημόσια την αλλαγή του ορίου αφού δεν πήραν μέρος στην κινητοποίηση την πρώτη Μαίου και συνεχίζουν να κάνουν του κεφαλιού τους με προσπεράσεις 100αρες κτλ.. Εννοείται ποιός να τους πει τι
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
60 μέ 70 τό μέγιστο. - 90 χλμ στήν επαρχιακή οδό; !!!!!!! δέν είμαι επαγγ/ας καί δέν συμφωνώ. 60 μέ 70 τό ανώτατο σέ σημεία μέ ευθείες κ καλή ορατότητα. όχι άλλα τροχαία εξ αιτίας τ ταχ/τας - γιατί υπάρχουν κι άλλοι λόγοι πρόκλησης τροχαίων.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
ΠΥΛΙ - Δείτε λίγο,μια πού η κατοικία σας ειναι εκει,στο ΑΜΑΝΙΟΥ να κάνετε κάτι γτ τρέχουν παρά πολύ.
Μαύρος Θ: Σήμερα (22:37)
Αυτοκράτωρ - Άμεσα 90 χλμ σε όλο το νησί εκτός χωριών και εκτός των βουνών
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Μαλιστα - Σίγουρα πρέπει να αλλάξει.Τοσους μήνες δεν έχουμε χάσει άνθρωπο.
ΟΔΗΓΟΣ : Σήμερα (22:37)
ΑΠΟΨΗ - ΟΣΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ 5 10 ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Θόρυβος - Με τις παράνομες εξατμίσεις των φορτηγών , αυτοκινήτων και δικύκλων όπως και με τις γουρούνες που νοικιάζονται έχει ασχοληθεί κανείς ; Μέσα στην πόλη μόνο ανθρώπινα δεν ζούμε από το θόρυβο. Επιπλέον οι επαγγελματίες κορνάρουν ο ένας στον άλλο για χαιρετισμό γιατί είναι μεγάλο το νησί και δεν συναντιόνται αλλιώς….
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Φεύγετε? - Όλα τα φυντανια στην Κω έχουν μαζευτεί και κατέχουν θέσεις εξουσίας γι'αυτό έχουμε πιάσει πάτο
Δημήτρης : Σήμερα (22:37)
Πρόταση - Να καταθέσω μια πρόταση; Το ιδανικότερο είναι: 90 χλμ./Ω στο κυρίως επαρχιακό δίκτυο 40 χλμ./Ω για μέσα σε χωριό και 3 χλμ. πριν μπεις σε αυτό από τα 90 χλμ να κατεβαίνει στα 50 χλμ.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Τωρα;;; - Όταν το ψηφίζατε; Δεν ξέρατε;
Μαρμαρι : Σήμερα (22:37)
Κως - Να κάνετε κάτι και για την διασταύρωση για Μαρμαρι είναι πολύ επικίνδυνο σημείο!
SS: Σήμερα (22:37)
Kos - Είμαι επαγγελματίας οδηγός λεωφορείου. Ας ξαναδεί η περιφέρεια παρακαλώ το όριο ταχύτητας. Και τ φανάρι συνεταιρισμόυ επίσης γιατί μποτιλιαρει στ σημείο αυτό. Πριν λίγες μέρες δεν λειτουργούσαν τ φανάρια εκεί και δεν έχει καθόλου κίνηση έφευγαν τ αυτοκινητα άνετα χωρίς κίνηση ειδικά από πόλη προς αεροδρόμιο.
Ανωνυμος : Σήμερα (22:37)
Οριο ταχυτητας - Με το υπαρχον οδικο δικτυο και την κινηση που εχειανωτατο 50 Οι επαγγελματιες οφειλουν να προσαρμοστουν
ΕΠΩΝΥΜΟΣ : Σήμερα (22:37)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 50χλμ - ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ; ΣΤΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
Δικαιος: Σήμερα (22:37)
Δυο ταχύτητες - Έχουμε μπερδέψει το ΟΡΙΟ με το ΑΝΩΤΑΤΟ. Το νησί πονάει και τον χειμώνα. Οι μόνοι που μπορούν να δώσουν πρόταση για λύση ειναι οι σχολές οδηγών αλλά και οι επαγγελματίες ΤΑΧΙ. Τον χειμώνα δεν πέφτουμε σε λήθαργο δουλεύουμε και αποφασίζουμε. ΠΡΟΤΑΣΗ 90χιλ ανώτατο επαρχιακό και θα λυθούν ολα.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:37)
Μπράβο σου - Σωστή παρέμβαση αλλά ο Χατζηλακος και τα κοντά του επαρχειου δεν καταλαβαίνουν. Αποφασίζουν και διατάζουν

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Δ. Κασσιώτη: Επανεξέταση της μείωσης ορίου ταχύτητας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κω

26/06/2025
3598 Εμφανίσεις
23 Σχόλια

Η Περιφερειακή Σύμβουλος Ν. Αιγαίου της παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Ν. Αιγαίο» κ. Διονυσία Κασσιώτη, στη Συνεδρίαση Λογοδοσίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στις 24/6/2025, κατέθεσε σχετικό ερώτημα για την επανεξέταση του ορίου ταχύτητας στο επαρχιακό δίκτυο της Κω. Αναλυτικά, η τοποθέτησή της:

Το ζήτημα της μείωσης του ορίου ταχύτητας σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κω απασχολεί, σημαντική μερίδα των επαγγελματιών του νησιού, ιδίως στον τομέα των μεταφορών – τόσο επιβατών όσο και εμπορευμάτων, κυρίως για τον τρόπο που εφαρμόζεται το ενιαίο όριο των 50 χλμ/ώρα, χωρίς διαφοροποίηση μεταξύ κατοικημένων περιοχών και ανοιχτών επαρχιακών οδών. Και επειδή δεν έχει δημοσιοποιηθεί επίσημα η μελέτη βάσει της οποίας ελήφθη η σχετική απόφαση, η Περιφερειακή αρχή ερωτάται αν υπάρχει πρόβλεψη για διαφοροποίηση του ορίου ταχύτητας σε συγκεκριμένα οδικά τμήματα που δεν παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα.

Ως περιφερειακή σύμβουλος και μόνιμη κάτοικος της Κω, βιώνω καθημερινά τις συνέπειες της εφαρμογής του ενιαίου ορίου των 50 χλμ/ώρα σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο, που έχει επιβληθεί μετά την απόφαση της Περιφέρειας.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι, παρά τη θετική ψήφο που δώσαμε ως παράταξη στη μείωση του ορίου, η πράξη έχει δείξει ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση προκαλεί σημαντικά προβλήματα, ειδικά κατά την τουριστική περίοδο όπου η κίνηση αυξάνεται εκθετικά. Δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, καθυστερήσεις και αυξημένο κόστος για τους επαγγελματίες του νησιού που στηρίζουν την τοπική οικονομία.

Επιπλέον, σας έχει ήδη κατατεθεί επιστολή διαμαρτυρίας από 13 φορείς της Κω, η οποία υπογραμμίζει την ανάγκη για επανεξέταση και διαφοροποίηση των ορίων ταχύτητας, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε οδικού τμήματος.

Θέλω να τονίσω πως η ασφάλεια στο οδικό δίκτυο είναι αυτονόητη προτεραιότητα για όλους μας. Ωστόσο, θεωρώ ότι η αντιμετώπιση δεν μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά στη γενική μείωση της ταχύτητας. Τα αίτια των τροχαίων είναι πολλά και πολύπλοκα, πέρα από το όριο ταχύτητας, και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη μέθη, την κακή συντήρηση του οδοστρώματος, την ανεπαρκή σήμανση και την παραβίαση του στοπ. Για το λόγο αυτό, απαιτείται μια πιο ολοκληρωμένη και στοχευμένη προσέγγιση.

Κλείνοντας, καλώ την Περιφερειακή Αρχή να επανεξετάσει την απόφαση με βάση πραγματικά δεδομένα και προτάσεις των φορέων και των πολιτών, ώστε να διασφαλίσουμε τόσο την ασφάλεια, όσο και την ομαλή λειτουργία της καθημερινότητας και της οικονομίας του νησιού μας.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 23
Ανώνυμος
Ανώνυμος 29/06 - 09:48
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ.
τωρα που ειναι 50 το οριο, ολοι πανε με 70. αν γινει 70 ολοι θα τρεχουν με 90. κανενας τροχονομος στους δρομους. ουτε καμερες. ζιμπαμπουε....
Ανώνυμος
Ανώνυμος 28/06 - 18:21
Ρουφιάνοι
Εσύ που αναφέρεσαι συγκεκριμένα για το Αμανιού ,κοίτα λίγο τον ....σου και άσε το τι κάνουν οι άλλοι ,δεν θα πάμε μπροστά ποτέ ,ρουφιάνοι του κερατά
Ανώνυμος
Ανώνυμος 28/06 - 15:08
Μπράβο
Το όριο των 50 είναι η εύκολη λύση που σπρώχνει κάτω από το χαλί τα πραγματικά προβλήματα του οδικού δικτύου. Η ταχύτητα η εύκολη δικαιολογία όλων των ατυχημάτων. Αντί να αναζητήσουμε σοβαρές λύσεις στα προβλήματα, πετάμε το μπαλάκι στον οδηγό χωρίς να σκεφτόμαστε ότι το αεροδρόμιο - Κως αγγίζει τα όρια μαρτυρίου, ειδικά 10-13 το πρωί. Οι εκνευρισμενοι οδηγοί κάνουν και επικίνδυνες προσπεράσεις. Άλλωστε, οποίος οδηγάει επαγγελματικά μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το 50 απλά αύξησε τον αριθμό των προσπερασεων που γίνονται στον επαρχιακό.
Είστε όλοι ένας και ένας σε αυτό νησί
Είστε όλοι ένας και ένας σε αυτό νησί 28/06 - 00:48
Φτιάξτε τα όρια και τους δρόμους
Φτιάξτε τα όρια για να μην αναγκάζεται κανένας να κάνει παρανομία ώστε να υπάρχουν ατυχήματα και λογομαχίες στους δρόμους όλοι καπως φεύγουμε ειτε με ταχύτητα είτε με πατίνια είτε με πόδια οποίος νοιάζεται για την ζωή του προσέχει η ταχύτητα δεν σκοτωνει..η αμελια σκοτώνει
Dafy
Dafy 27/06 - 19:21
Zach
Να μην κυκλοφορούν καθόλου αυτοκίνητα μόνο έτσι θα σωθούμε!!!! Ανεπηδεκτοι μαθήσεως άπαντες!!!! Δεν σας νοιάζει τίποτα δεν υπολογίζεται κανέναν και το χειρότερο οι τουρίστες με τα ενοικιαζόμενα κάνουν ότι γουστάρουν στο δρόμο!!!! και πετάτε χαρταετό!!!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 27/06 - 17:23
Ανώνυμος
Αφου καταλαβατε τη χαζομαρα σας παλι καλα. Αυτο οου πρεπει να σας προβληματίσει πιο πολυ ειναι οι γουρουνες, τα πατινια και κατι αλλα τετρατροχα δυο ατομων που πιανουν ογκο οσο ενα αυτοκίνητο. Αυτα ειναι και επικίνδυνα και πιάνουν πάρκινγκ οσο ενα αυτοκινητο. Και υπάρχει και με τον ποδηλατοδρομο. Υπαρχουν σημεια ειδικα στη λαμπη ακρως επικίνδυνα.
ΧΑΒΆΡΟΥ 5-0
ΧΑΒΆΡΟΥ 5-0 27/06 - 12:48
90 χλμ ....γιά νά σάς βρίσκουμε στά χωράφια καί τσί γκρεμούς.
......
Ανώνυμος
Ανώνυμος 27/06 - 11:27
Σαπιλα
Επαγγελματίες δεν είναι μόνο τα φορτηγά και τα λεωφορεία, είναι και οι ταξιτζήδες οι οποίοι στήριξαν δημόσια την αλλαγή του ορίου αφού δεν πήραν μέρος στην κινητοποίηση την πρώτη Μαίου και συνεχίζουν να κάνουν του κεφαλιού τους με προσπεράσεις 100αρες κτλ.. Εννοείται ποιός να τους πει τι
Ανώνυμος
Ανώνυμος 27/06 - 10:59
60 μέ 70 τό μέγιστο.
90 χλμ στήν επαρχιακή οδό; !!!!!!! δέν είμαι επαγγ/ας καί δέν συμφωνώ. 60 μέ 70 τό ανώτατο σέ σημεία μέ ευθείες κ καλή ορατότητα. όχι άλλα τροχαία εξ αιτίας τ ταχ/τας - γιατί υπάρχουν κι άλλοι λόγοι πρόκλησης τροχαίων.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 27/06 - 09:34
ΠΥΛΙ
Δείτε λίγο,μια πού η κατοικία σας ειναι εκει,στο ΑΜΑΝΙΟΥ να κάνετε κάτι γτ τρέχουν παρά πολύ.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ