Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Ντροπή - Πρέπει να είναι το μοναδικό νησί στο οποίο Δήμος, Επαρχείο και δημοσιογράφοι υποστηρίζουν την παρανομία. Νομίζω αν πραγματικά είναι παράνομο το μαγαζί πρεπει ο εισαγγελέας να διερευνήσει τις σχέσεις αυτών των κυρίων με το μαγαζί και συγκάλυψη παρανομιων.
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
... - Έχετε ξεφύγει όλοι εκεί στη τοπική αυτοδιοίκηση. Πρώτη φορά παγκοσμίως υποστηρίζει η τοπική αυτοδιοίκηση ένα παραβάτη που δικαίως έκλεισε το κατάστημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Κω είναι υπέρ στο κλείσιμο καταστημάτων που ενοχλούν με τον ήχο τους. Μακάρι να συνεχιστεί και σε άλλα καταστήματα.
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Εφαρμόστε τον νόμο μην δειλιάζετε - Μήπως ήρθε η ώρα για περιφερειακούς συμβούλους με περισσότερη ευαισθησία για το ευ ζειν των κατοίκων της Κω παρά για τα έσοδα μερικών παρανομούντων επιχειρηματίων; Απόλυτως ρεαλιστικός είναι ο νόμος που απαγορεύει την ηχορύπανση συγκεκριμένες ώρες της μέρας. Όσοι δεν θέλουν να τον τηρούν ας κλείσουν κι ας κάνουν άλλη δουλειά. Οι κάτοικοι δεν φταίμε σε τίποτα να μην μπορούνε να ηρεμήσουμε ούτε στις 2 και 3 η ώρα τη νυχτα. Μπράβο στις αρχές που εφαρμόζουν τον νόμο. Κλείστε όλους όσοι παρανομούν. Όλους.
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Όρια - Συμφωνώ απόλυτα ότι η διασκέδαση παίζει μεγάλο ρόλο στην εμπειρία των επισκεπτών της Κω. Άλλα, πρέπει να υπάρχουν και όρια. Πέρυσι, το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έκλεινε την μουσική πριν τις 3 τα ξημερώματα και δεν έγινε τίποτα. Όταν προκαλείς την τύχη σου, κάποια στιγμή θα τη πατήσεις! Αν χαμήλωνε τη μουσική μετά τις 2, δεν νομίζω ότι θα υπήρχε πρόβλημα.
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
αλλος - εχετε χασει τα αυγα και τα πασχαλια!
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Αποστολης - Γιατί κυρiα μου να μην είναι ελαστικος ο νόμος κ για άλλους παραβατες;
Τεττριξ: Σήμερα (02:36)
..... - Δηλαδή για να καταλάβω, πρέπει να κλέβουν ολοι ασύστολα χωρις ελεγχο και τιμωρία; Ειναι τυχεροί οι συμπατριώτες σου που ψηφίζουν υπερασπιστές κλεφτών,Δηλαδή μέσα στην αριστεια και συ!
Ψαροχώρι : Σήμερα (02:36)
Οκ - Και ρωτάει η Ψαρού είναι δίκαιο να δουλέψει αυτός που δεν τηρεί τα προβλεπόμενα και δεν σέβεται το νησί και αυτός που τα τηρεί ο ....... να μην δουλέψει??????
Τσαμπίκος : Σήμερα (02:36)
Ας ήταν νόμιμος - Να μην έκλεινε. Οι άλλοι που τηρούν τα προβλεπόμενα τι είναι ;
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Έλεος! - Λαϊκισμός στο μεγαλείο του!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Για γέλια είσαστε - Κάτι πρέπει να πουν και αυτοί βρε παιδιά ... να δείξουν ότι είναι με το μέρος των καταστημάτων Μη νομίζετε πως τους νοιάζει απλά δέχονται πιέσεις κάτι να πουν και να το παίξουν στεναχωρημένοι αν όμως όπως σωστά έχουν αναφέρει ορισμένοι, τα σπίτια όλων αυτών ήταν δίπλα από το σιταρ και το κάθε σιταρ θα τους ένοιαζε μια χαρά ... Τώρα γιατί να τους νοιάζει Ως εκεί φτάνει η αλληλεγγύη τους
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
απορια - εχει χαθει η δημοσια αιδως απο πολιτκούς της τοπικης αυτοδιοικησης;; Πραγματικα! Τα γραφουν αυτα δημόσια και νομιζουν οτι εκφραζουν τον κόσμο που τους ψηφισε; Που αποδεικνυεται περιτρανα πια οτι κακως σας ψηφισαμε!
Μιχάλης: Σήμερα (02:36)
Σχόλιο Διαμαρτυρίας για την Περιφερειακή Σύμβουλο - Η τοποθέτηση της Περιφερειακής Συμβούλου, κας Σταθοπούλου, δυστυχώς προστίθεται στο ίδιο μήκος κύματος με τις ανακοινώσεις της Νομαρχίας και του Δήμου, υπονομεύοντας την εφαρμογή του νόμου. Η επίκληση της “δύσκολης τουριστικής χρονιάς” και της “αβεβαιότητας” δεν μπορεί να δικαιολογήσει τη μη εφαρμογή της νομιμότητας. Η τουριστική οικονομία της Κω, και οποιουδήποτε άλλου μέρους, βασίζεται στην νομιμότητα και στην ασφάλεια, όχι στην ανοχή της παρανομίας. Η διασκέδαση είναι πράγματι μέρος της τουριστικής εμπειρίας, αλλά πρέπει να γίνεται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια που προστατεύουν τη δημόσια υγεία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Το “λουκέτο” για δέκα μέρες είναι η νόμιμη συνέπεια της παράβασης, όχι μια άδικη “γροθιά”. Η επιχείρηση που παραβιάζει τον νόμο είναι εκείνη που θέτει σε κίνδυνο τα έσοδα και τις θέσεις εργασίας, όχι η αρχή που τον επιβάλλει. Η ερώτηση εάν κλείνουν μαγαζιά σε άλλα νησιά είναι άστοχη και παραπλανητική. Η εφαρμογή του νόμου δεν εξαρτάται από το τι συμβαίνει αλλού. Αν υπάρχουν παραβάσεις σε άλλα νησιά, αυτές πρέπει να αντιμετωπιστούν, αλλά αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τη μη τήρηση του νόμου στην Κω. Τέλος, ο ισχυρισμός ότι “Η Κως δεν αντέχει τόση ‘σιωπή’ στην καρδιά του καλοκαιριού” αποτελεί μια ρητορική που απομακρύνει τη συζήτηση από την ουσία του προβλήματος. Το ζήτημα δεν είναι η “σιωπή”, αλλά η ηχορύπανση, η οποία έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία και την ψυχική ηρεμία των κατοίκων. Η ισορροπία που ζητά η κα Σταθοπούλου δεν είναι μια “πολυτέλεια”, είναι η βάση του κράτους δικαίου, όπου ο νόμος τηρείται από όλους. Καλώ την Περιφερειακή Σύμβουλο να αναθεωρήσει τη θέση της και να υποστηρίξει την πιστή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας. Η υπεράσπιση της νομιμότητας είναι η μόνη υπεύθυνη στάση για έναν εκπρόσωπο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Εσύ, Σταθοπούλου - εκπροσωπείς το ΠΑΣΟΚ με την τοποθέτησή σου???
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
μπε - Εδώ δεν έχουμε νερό και αυτούς τους νοιάζει το κατάστημα που έκλεισε για 10 μέρες. Ρε τι γίνεται; Μαζική υστερία έχουμε ξαφνικά; Έχετε χαζέψει όλοι μαζί;
Εργάτης : Σήμερα (02:36)
Υμαρτον - Είναι δυνατόν ολόκληρο το σύστημα "λειτουργών" τοπικής αυτοδιοίκησης να χτυπιέται γιατί η αστυνομία εφαρμόζει τούς νόμους
Γιωργος : Σήμερα (02:36)
Μμμ - Εσύ τώρα για να καταλάβουμε εισαι με τους πολίτες που δεν μπορούν να ηρεμήσουν στα σπίτια τους ή με τους παράνομους που τα τσεπώνουν εις βάρος των άλλων?
Ανώνυμος : Σήμερα (02:36)
Μαγαζιά - Πολλά άλλα πρέπει να κλείσουνε, έχει μαγαζιά η κουζίνα τούς πολύ μικρή έχει δουλαπεια με ξύλο αυτά πρεπεινα ελεγχθεί από υγειονομικο, πολύ χάλια βρόμικα όλα
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Βρε βρε καλώς τα τα παιδιά… - Συγχορδία αναπάντεχη…Όλοι τους μια κοψιά…. Το να ζητάς την μη εφαρμογή του νόμου και να είσαι εκλεγμένη τοπική εκπρόσωπος Μόνο ΘΛΙΨΗ,,,
Ανωνυνος: Σήμερα (02:36)
Ανώνυμος - Καλά τους κάνουνε.Δεν μπορεί ο κόσμος να ηρεμησει ,να κοιμηθεί.Ντροπή!
Ανώνυμος: Σήμερα (02:36)
Ανώνυμος - Σταθοπουκου,νικηταρα και σβυνου οπου κυκλοφορειτε εχετε και μια τσαντα μαζι σας... Εχετε πολλές ντοματες να μαζεψετε!!!

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

E. Σταθοπούλου: “Γροθιά” στο στομάχι της οικονομίας της Κω το κάθε κλείσιμο καταστήματος

11/08/2025
2314 Εμφανίσεις
21 Σχόλια

Η Κως, ένα από τα πιο ζωντανά νησιά του Αιγαίου, βιώνει φέτος μία δύσκολη τουριστική χρονιά κυρίως από άποψη κατανάλωσης. Οι αφίξεις μπορεί να ευημερούν αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και  στα έσοδα με αποτέλεσμα να κυριαρχεί αβεβαιότητα. 

Μέσα σε αυτό το ήδη «περίεργο» κλίμα, η είδηση ότι το κατάστημα διασκέδασης “Sitar” σφραγίστηκε για δέκα ολόκληρες μέρες, προκάλεσε έντονες και εύλογες αντιδράσεις. 

Σήμερα το Sitarκαι αύριο κάποιο άλλο καλοκαιρινό μαγαζί. 

Η τουριστική οικονομία της Κω –και γενικότερα της Ελλάδας– βασίζεται στην εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες. Αυτό περιλαμβάνει και τη διασκέδαση. Η υπερβολική αυστηρότητα στα μέτρα, ειδικά σε μια ήδη κακή σεζόν, κινδυνεύει να πλήξει ανεπανόρθωτα όχι μόνο τις επιχειρήσεις αλλά και την ελκυστικότητα του προορισμού.

Τα περισσότερα μαγαζιά διασκέδασης λειτουργούν κυρίως το καλοκαίρι. Δέκα μέρες «λουκέτο» τον Αύγουστο σημαίνει χαμένα έσοδα που δεν αναπληρώνονται, εργαζόμενους χωρίς εισόδημα και τουρίστες που βρίσκουν κλειστές πόρτες εκεί που περίμεναν ζωντανή διασκέδαση.

Η Κως δεν μπορεί να αντέξει άλλες “γροθιές” στην καρδιά της οικονομίας της. 

Ο τουρισμός θέλει ζωντάνια, οι επιχειρήσεις θέλουν σταθερότητα και οι κάτοικοι ηρεμία. Η ισορροπία δεν είναι πολυτέλεια – είναι όρος επιβίωσης.

Μήπως ήρθε η ώρα για πιο δίκαιους και ρεαλιστικούς κανόνεςστις τουριστικές περιοχές;

Αναρωτιόμαστε δε, εάν κλείνουν μαγαζιά σε άλλα νησιά της Περιφέρειας μας  όπως την Πάρο, την Ρόδο, την Σύρο, την Μύκονο , την Σαντορίνη , την Νάξο, την Πάρο ή την Κάλυμνο.

Δεν έχουμε κάποια τέτοια πληροφόρηση μέχρι στιγμής. 


1. Η Κως δεν αντέχει τόση «σιωπή» στην καρδιά του καλοκαιριού.

2. Μας φτάνει η «σιωπή» του χειμώνα.



Σταθοπούλου Ευτυχία

Περιφερειακή Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 21
Ανώνυμος
Ανώνυμος 17/08 - 09:49
Ντροπή
Πρέπει να είναι το μοναδικό νησί στο οποίο Δήμος, Επαρχείο και δημοσιογράφοι υποστηρίζουν την παρανομία. Νομίζω αν πραγματικά είναι παράνομο το μαγαζί πρεπει ο εισαγγελέας να διερευνήσει τις σχέσεις αυτών των κυρίων με το μαγαζί και συγκάλυψη παρανομιων.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 15/08 - 23:28
...
Έχετε ξεφύγει όλοι εκεί στη τοπική αυτοδιοίκηση. Πρώτη φορά παγκοσμίως υποστηρίζει η τοπική αυτοδιοίκηση ένα παραβάτη που δικαίως έκλεισε το κατάστημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Κω είναι υπέρ στο κλείσιμο καταστημάτων που ενοχλούν με τον ήχο τους. Μακάρι να συνεχιστεί και σε άλλα καταστήματα.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 15/08 - 20:25
Εφαρμόστε τον νόμο μην δειλιάζετε
Μήπως ήρθε η ώρα για περιφερειακούς συμβούλους με περισσότερη ευαισθησία για το ευ ζειν των κατοίκων της Κω παρά για τα έσοδα μερικών παρανομούντων επιχειρηματίων; Απόλυτως ρεαλιστικός είναι ο νόμος που απαγορεύει την ηχορύπανση συγκεκριμένες ώρες της μέρας. Όσοι δεν θέλουν να τον τηρούν ας κλείσουν κι ας κάνουν άλλη δουλειά. Οι κάτοικοι δεν φταίμε σε τίποτα να μην μπορούνε να ηρεμήσουμε ούτε στις 2 και 3 η ώρα τη νυχτα. Μπράβο στις αρχές που εφαρμόζουν τον νόμο. Κλείστε όλους όσοι παρανομούν. Όλους.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 13/08 - 13:18
Όρια
Συμφωνώ απόλυτα ότι η διασκέδαση παίζει μεγάλο ρόλο στην εμπειρία των επισκεπτών της Κω. Άλλα, πρέπει να υπάρχουν και όρια. Πέρυσι, το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έκλεινε την μουσική πριν τις 3 τα ξημερώματα και δεν έγινε τίποτα. Όταν προκαλείς την τύχη σου, κάποια στιγμή θα τη πατήσεις! Αν χαμήλωνε τη μουσική μετά τις 2, δεν νομίζω ότι θα υπήρχε πρόβλημα.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 13/08 - 11:09
αλλος
εχετε χασει τα αυγα και τα πασχαλια!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 13/08 - 10:07
Αποστολης
Γιατί κυρiα μου να μην είναι ελαστικος ο νόμος κ για άλλους παραβατες;
Τεττριξ
Τεττριξ 13/08 - 08:20
.....
Δηλαδή για να καταλάβω, πρέπει να κλέβουν ολοι ασύστολα χωρις ελεγχο και τιμωρία; Ειναι τυχεροί οι συμπατριώτες σου που ψηφίζουν υπερασπιστές κλεφτών,Δηλαδή μέσα στην αριστεια και συ!
Ψαροχώρι
Ψαροχώρι 13/08 - 08:15
Οκ
Και ρωτάει η Ψαρού είναι δίκαιο να δουλέψει αυτός που δεν τηρεί τα προβλεπόμενα και δεν σέβεται το νησί και αυτός που τα τηρεί ο ....... να μην δουλέψει??????
Τσαμπίκος
Τσαμπίκος 12/08 - 19:44
Ας ήταν νόμιμος
Να μην έκλεινε. Οι άλλοι που τηρούν τα προβλεπόμενα τι είναι ;
Ανώνυμος
Ανώνυμος 12/08 - 17:44
Έλεος!
Λαϊκισμός στο μεγαλείο του!!!

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ