Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Χο! Χο! Χο!
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Χρόνια πολλά
και καλά Χριστούγεννα!
Σχολίασε την φωτογραφία 1 σχόλια
Ανώνυμος
Δεν τους θέλουμε να πάνε αλλου 16/11 - 22:28
×

Έρευνα του “ΒτΚ” σε (150) τουρίστες του νησιού για την “επίγευση” που τους άφησε η διαμονή τους στην Κω

14/11/2024
1669 Εμφανίσεις
5 Σχόλια

Mας έβαλαν και φέτος “άριστα” πρέπει όμως να βρούμε επιτέλους λύσεις και σε αυτά που κάθε χρόνο μας “πονούν”…

Mία “επιτυχημένη” τουριστική σεζόν για το νησί μας, “ρίχνει αυλαία” και όπως μέχρι τώρα δείχνουν τα στοιχεία, στις αποσκευές της θα έχει ένα ακόμα ρεκόρ (στις αφίξεις επισκεπτών) και μάλιστα το 3ο συνεχόμενο.
Μόνον ο καιρός, κάπου αφηρημένος μάλλον, διατηρεί την διάθεση του σε Καλοκαιρινό περιτύλιγμα, αφού ως επί το πλείστον, το Νησί έχει ήδη αρχίσει να φοράει τα χειμωνιάτικα. Οι ξαπλώστρες άρχισαν να απομακρύνονται από τις παραλίες, τα καταστήματα κατεβάζουν ρολά και σιγά σιγά, ξεκινά η περίοδος “αγρανάπαυσης” για ένα μεγάλο μέρος, κατοίκων και επιχειρήσεων του νησιού.
Η πρώτη φορά λένε, μπορεί να είναι από τύχη και η δεύτερη σύμπτωση, με την τρίτη όμως, αρχίζει να φθείρεται η αμφισβήτηση! Η Κως, ως προορισμός πάει “σφαίρα”, τα τελευταία χρόνια και αυτό σίγουρα σημαίνει, ότι αρκετά από αυτά που προσφέρουμε στους επισκέπτες, τα κάνουμε καλά. Εχθρός του καλού βέβαια είναι το καλύτερο και με τον ανταγωνισμό να καραδοκεί για να μας αρπάξει, ότι με κόπο και θυσίες έχουμε κάνει δικό μας, δεν πρέπει να εφησυχάζουμε.

Η περίοδος “αγρανάπαυσης” είναι αναγκαία, για να γεμίσουμε τις μπαταρίες και φυσικά για να απολαύσουμε τους καρπούς των κόπων μας, με ρέγουλα όμως, ιδιαίτερα για τους φορείς που έχουν άμεσα σχέση με τον τουρισμό, γιατί όλα λυμένα, δεν τα έχουμε…  
Έτσι τουλάχιστον φαίνεται να λένε, αρκετοί από τους επισκέπτες μας, τους οποίους και συναντήσαμε σε διάφορα μέρη του νησιού, για την ανάγκες της “μίνι έρευνας” που κάνουμε κάθε χρόνο, μαζί με την συνεργάτιδά μας Σάντυ Λαδικού και την πολύτιμη βοήθεια ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων, με σκοπό να μάθουμε (σε ένα βαθμό) την “επίγευση” που αφήνουν οι διακοπές στην Κω.

Οι φυσικές ομορφιές του Νησιού, σε συνδυασμό με το καλό φαγητό (που δείχνει ότι η τοπική γαστρονομία κάνει άλματα προς την σωστή κατεύθυνση), κυρίως όμως η φιλοξενία μας, καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος στην “βαλίτσα” τους για το ταξίδι της επιστροφής, σε μια γωνίτσα όμως, υπάρχουν και εκείνα που τους ταλαιπώρησαν και που προσπάθησαν να κλέψουν λίγη από την καλή τους διάθεση και δυστυχώς δεν τα ακούσαμε για πρώτη φορά…
Αν και ορισμένοι από αυτούς, προσπάθησαν να είναι ευγενικοί μαζί μας, λέγοντάς μας ότι δεν υπήρξε κάτι που δεν τους άρεσε, αρκετές ήταν και φέτος οι φορές, που το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες του νησιού, επηρέασε αρνητικά την διαμονή τους, ενώ περίοπτη θέση, στη λίστα με τα “προβλήματα” κατέλαβε και η… καθαριότητα.
Άλλοι προορισμοί καλούνται να αντιμετωπίσουν τυφώνες και καταιγίδες και εμείς δεν μπορούμε να βρούμε πώς να τους πάμε πέρα δώθε, σε 40 χιλιόμετρα Νησί ή πώς να έχουμε στην ώρα μας, το απαραίτητο προσωπικό για την στοιχειώδη καθαριότητα του…
Προβλήματα με εύκολες (σχετικά) λύσεις, έχουν καταντήσει ο νούμερο ένα κίνδυνος για το τουριστικό μας προϊόν και η τακτική, να τα βάζουμε κάθε Χειμώνα, κάτω από το χαλί των ρεκόρ, δεν μοιάζει και τόσο αποδοτική…
Μήπως τα “μυαλά” μας παραπήραν αέρα από τα πολλά ρεκόρ και νομίζουμε ότι το “καράβι” θα μας πηγαίνει μόνο του; Μήπως τελικά, “δεν κάνουμε” για τα ρεκόρ; Ο χρόνος θα το δείξει και ελπίζουμε, να μας βρει σε καλύτερες μέρες και όχι με άδεια καθίσματα στα αεροπλάνα.

Παρά ταύτα και όπως είπαμε προηγουμένως, στην πλειοψηφία τους οι ερωτηθέντες, έμειναν σε γενικές γραμμές ικανοποιημένοι, οι περισσότεροι από αυτούς μάλιστα θα ήθελαν να επισκεφτούν και πάλι το νησί μας στο μέλλον.
Έκαναν κατά κύριο λόγο διακοπές μίας εβδομάδας, ενώ σε μεγάλο βαθμό επέλεξαν να έρθουν εδώ, μετά από συστάσεις φίλων και συγγενών, που δείχνει ότι γυρνάνε αρκετά ευχαριστημένοι στις πατρίδες τους. Μάλιστα σε ποσοστό σχεδόν 25%, δήλωσαν ότι είχαν έρθει ξανά στο παρελθόν, επιβεβαιώνοντας ότι διατηρούμε υψηλά τα ποσοστά στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες, που είναι και ένας πολύ καλός δείκτης, για το πόσο πετυχημένος είναι ένας προορισμός.
Ένα ακόμα ενθαρρυντικό στοιχείο και δείγμα της ανθεκτικότητας που έχει η Κως στα όσα συμβαίνουν στον κόσμο, είναι ότι περίπου το 40% των ερωτηθέντων έχει επηρεαστεί λίγο, έως πολύ, από το αυξημένο κόστος ζωής, όμως δεν ήταν αυτό αρκετό να τους κρατήσει μακριά από το Νησί μας.
Όσον αφορά την μορφή διαμονής που επέλεξαν, στο “θρόνο” και φέτος θα κάτσει το all inclusive το οποίο και επέλεξε το 68% των ερωτηθέντων, αξίζει ωστόσο να αναφέρουμε, ότι το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι ήταν 78%, αποδεικνύοντας ότι τα μικρότερα τουριστικά καταλύματα και κυρίως αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης, έχουν
αρχίσει να φθείρουν τον “βασιλιά”…


TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ


Η έρευνα διεξήχθη τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο σε διάφορα σημεία του Νησιού μας (αεροδρόμιο, ξενοδοχεία, καταστήματα, αρχαιολογικούς χώρους κ.α.)
και οι ερωτήσεις, πέρα από εθνικότητα, διάρκεια διακοπών, κ.λ.π, σχετίζονταν με τα πράγματα που τους άρεσαν περισσότερο στο νησί, εκείνα που δεν τους άρεσαν, τους λόγους που τους οδήγησαν να επιλέξουν την Κω, σε τι είδους ξενοδοχείο έμειναν, αν θα επέλεγαν ξανά την Κω για να περάσουν τις διακοπές τους και αν επηρεάστηκαν από την γενική αύξηση του κόστους ζωής.
Μπορεί οι 150 τουρίστες που ρωτήσαμε, να αποτελούν ένα μικρό δείγμα, σε σχέση με τον όγκο των τουριστών που επισκέφτηκαν το Νησί μας φέτος, ωστόσο είναι ένα ικανοποιητικό δείγμα, για να βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
 * Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την συνεργάτιδά μας δημοσιογράφο, Σάντυ Λαδικού, καθώς και τα ξενοδοχεία Niriides Beach, Atlantica Marmari Beach και τα ξενοδοχεία των ομίλων Hotel Brain και Divine Hotels Kos, για την πολύτιμη βοήθειά τους στην έρευνα.

Ακολουθούν αναλυτικά οι πίνακες:


ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ

ΑΓΓΛΟΙ & ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΑΝ ΤΑ “ΣΚΗΠΤΡΑ”

Oι περισσότεροι ερωτηθέντες ήταν Άγγλοι (26%) και Γερμανοί (12%), που αποτελούν εδώ και χρόνια τους βασικούς πυλώνες του τουρισμού μας. Ακολούθησαν οι Τσέχοι (11,3%), οι Πολωνοί (9,3%), οι Ολλανδοί (6,7%), οι Αμερικάνοι (4,7%), οι Ιταλοί (4%), οι Ιρλανδοί (4%), ενώ συμμετείχαν και επισκέπτες από Δανία, Νορβηγία, Κύπρο, Ελβετία, Σουηδία, Βέλγιο, Γαλλία, Ιράν, Τουρκία, Χονγκ Κονγκ. Ισπανία, Σλοβακία και Σκωτία.



ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ;

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ


Παγιώνεται πλέον (κυρίως λόγω οικονομικής κρίσης) η ολιγοήμερη παραμονή τους στο νησί μας που δεν ξεπερνάει την μία εβδομάδα. Η πλειοψηφία (68,7%) έκανε φέτος διακοπές μίας εβδομάδας (5-7 ημέρες), το 21,3% έμεινε στην Κω για 8-12 ημέρες και μόλις το 10% παρέμεινε στην Κω για 13+ ημέρες.



ΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΟΣΩΝ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Η... ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΑΣ


Το βασικό συστατικό της επιτυχίας, παραμένει και φέτος το «άνθρωποι - φιλοξενία», αφού για ακόμα μία φορά βρέθηκε στην κορυφή των επιλογών για το τι τους άρεσε περισσότερο στο νησί μας, γι’ αυτό και πρέπει να απονείμουμε πάλι τα εύσημα στους ανθρώπους (εργαζόμενους, επιχειρηματίες και κάτοικους) που αποτελούν την βιτρίνα του τουρισμού μας και μας βγάζουν «ασπροπρόσωπους».
Μετά το «άνθρωποι – φιλοξενία) που έλαβε 71 απαντήσεις, ακολουθούν με τη σειρά: παραλίες (68), φαγητό - εστιατόρια (63), καιρός (35), τοπία – φύση (29), Πόλη - Κέντρο (22), ξενοδοχεία (21),  πολιτισμός (19), ησυχία (10).
Λιγότερο δημοφιλείς απαντήσεις, ήταν η Ζιά, τα ταξίδια στα γύρω νησιά, τα Θερμά, η Κέφαλος, το Μαστιχάρι, το Τιγκάκι, οι ποδηλατόδρομοι, τα μπαρ, η Πλάκα, οι καλές τιμές, η Καθαριότητα, το Λιμάνι, το Παλιό Πυλί, το αεροδρόμιο.
* Να σημειωθεί ότι η ερώτηση ήταν “ελεύθερη” και ο κάθε ερωτώμενος, μπορούσε να δώσει έως 3 απαντήσεις.



ΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ KAI KAΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕΖΟΝ

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, οι Συγκοινωνίες παρέμειναν στην πρώτη θέση, στα  “αρνητικά” για το νησί μας και πρέπει άμεσα να βρεθεί μία λύση, καθώς φέτος λόγω και της κατάργησης της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ, η δημοτική συγκοινωνία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα.
Όπως μας απάντησαν οι τουρίστες, ήταν αρκετές οι φορές που δεν έβρισκαν ταξί για να μετακινηθούν και τα δρομολόγια των λεωφορείων δεν επαρκούσαν για να καλύψουν την ζήτηση (δεν ήταν συχνά και τελείωναν νωρίς).
Πιο αναλυτικά, 44 ερωτώμενοι (είχαν πάλι την δυνατότητα να δώσουν έως 3 απαντήσεις) έθεσαν ως βασικό μειονέκτημα τις συγκοινωνίες και ακολούθησαν:
σκουπίδια – καθαριότητα (25), καταλύματα (16), παραλίες (11), οδικό δίκτυο (10), αδέσποτα (7), Σένγκεν (6) και Νοσοκομείο (6).
Όσον αφορά αυτούς που απάντησαν τις παραλίες, ως διευκρίνιση, έδωσαν ότι κάποιες είχαν πολλές πέτρες και σκουπίδια, ενώ συναντήσαμε και αρκετούς οι οποίοι συνδύασαν τις διακοπές τους (εδώ) με επίσκεψη στο Bodrum, εκφράζοντάς μας, παράπονα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν στη Σένγκεν, στο λιμάνι μας, λόγω των γνωστών καθυστερήσεων και των συνθηκών αναμονής.
Επίσης, δεν άρεσαν, η ζέστη, οι δυνατοί άνεμοι, η συμπεριφορά του προσωπικού, η νυχτερινή ζωή, η ακρίβεια, τα ποτά, τα μικρά πεζοδρόμια, οι κακοί οδηγοί, οι ξαπλώστρες στην παραλία, η έλλειψη νεαρών τουριστών, οι ζητιάνοι, τα μυρμήγκια, τα κουνούπια και τα τζιτζίκια.
* Να σημειωθεί, πάντως, ότι οι περισσότεροι (56) δεν βρήκαν κάτι που να μην τους αρέσει, επισημαίνοντάς μας, ότι όλα ήταν υπέροχα.



ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑΤΕ ΤΗΝ ΚΩ;

ΟΙ “ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ” ΕΠΑΙΞΑΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ  ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ


Από το σύνολο των ερωτηθέντων, η πλειοψηφία (35 απαντήσεις) επέλεξε την Κω λόγω των συστάσεων που είχε από συγγενείς – φίλους.
Ακολούθησαν: δεν είχαν έρθει ποτέ (21), ο καιρός (20), η αγάπη τους προς την Ελλάδα (19), είχαν έρθει ξανά (16), η απευθείας πτήση (11), τα ωραία ξενοδοχεία (10), η σύνδεση με την Τουρκία (9).
Επίσης, μας απάντησαν ότι επέλεξαν την Κω, γιατί είχε συνέδριο εδώ, για τους ποδηλατόδρομους, για τα εστιατόρια, για τις παραλίες.
* Να σημειωθεί ότι η ερώτηση ήταν “ελεύθερη” και ο κάθε ερωτώμενος μπορούσε να δώσει έως 3 απαντήσεις.



ΕΧΕΤΕ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΩ;

ENAΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ


Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, επέλεξε το Νησί μας για πρώτη φορά (75,3%), με τις εντυπώσεις να είναι πάντως θετικές σε γενικές γραμμές. Αρκετά υψηλό και φέτος, το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών (ένας στους τέσσερις είχε ξαναέρθει) δείγμα της ποιότητας και της άριστης φιλοξενίας που βρίσκουν στο Νησί.



ΘΑ ΕΡΧΟΣΑΣΤΑΝ ΞΑΝΑ;

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΚΩ


Ίσως το σημαντικότερο αποτέλεσμα - συμπέρασμα της δημοσκόπησης, είναι ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι ερωτηθέντες έμειναν και φέτος ικανοποιημένοι από τα όσα βρήκαν εδώ, αλλά και τις “συγκινήσεις” που τους προσέφερε το Νησί και επιθυμούν να το επισκεφθούν ξανά στο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, το 85,3% απάντησε ότι θέλει να ξαναέρθει, το 9,4 % ίσως, ενώ το 5,3% απάντησε ότι δεν θέλει να ξανάρθει, κυρίως γιατί επιθυμούν να επισκεφτούν και άλλους προορισμούς.



ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΤΕ;

ΤΟ ALL IN. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΑΛΛΑ...


Το all inclusive συνεχίζει να αποτελεί την βασική μορφή διαμονής των επισκεπτών στο νησί μας, ωστόσο βλέπουμε ότι σιγά σιγά παρουσιάζει φθορά από τις άλλες, πιο ιδιωτικές μορφές διαμονής. Πέρυσι το 78% επέλεξε διαμονή τέτοιου τύπου, ενώ φέτος το ποσοστό αυτό έπεσε στο 68%, με αρκετούς να μας απαντούν ότι προτίμησαν να μείνουν σε καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, που απ’ ότι φαίνεται παρουσιάζει, σημαντική άνοδο στο νησί μας.



ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΖΩΗΣ;

ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΗ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ


Οι γενικές αυξήσεις στο κόστος ζωής που δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστους και τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες, δεν φαίνεται να “άγγιξε” ιδιαίτερα τις τσέπες των επισκεπτών μας, με τους περισσότερους (61,2%) να μας απαντούν ότι δεν τους επηρέασε καθόλου, ενώ και αυτοί που ένιωσαν το πορτοφόλι τους να μικραίνει (το 28,%, επηρεάστηκαν λίγο και το 10,7% πολύ), “μάζεψαν” φαίνεται από αλλού τον προϋπολογισμό τους, για να μπορέσουν να έρθουν.


(* Η παραπάνω έρευνα δημοσιεύθηκε στην έντυπη μορφή του "ΒτΚ" στις 5/11/24)

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 4
Μιχαλης Πετρης
Μιχαλης Πετρης 17/11 - 15:49
Γνωμουλα
Αρχικά πρέπει να πούμε συγχαρητήρια για την διεξαγωγή έρευνας, είναι αρκετά σημαντικό να υπάρχουν σωστά δεδομένα (είτε μιλάμε για τουρισμό είτε για οτιδήποτε άλλο). Είναι προς όφελος της Κω το ότι αποκτά ευρωπαϊκή (αν όχι και διεθνή) αναγνώριση. Στο εξωτερικό, προσωπικά με όσους έχω συνομιλήσει (Ολλανδός, Σκοτσέζους, Μαλτέζους, Πολωνούς) ήξεραν την Κω. Πρέπει να εστιάσετε σε καλύτερες συνθήκες. Και επίσης η κως πρέπει να μπει "στον ελληνικό χάρτη τουρισμου" διότι πολλοί Έλληνες δε ξέρουν την Κω. Ενώ όσοι έρχονται, δεν λένε τα καλύτερα λόγια. Μπράβο λοιπόν για την έρευνα και για τον ευρωπαϊκό τουρισμό και ας κοιτάξουμε και παράλληλα και τον ελληνικό τουρισμό
Να βγαίνεις από το ξενοδοχειο
Να βγαίνεις από το ξενοδοχειο 16/11 - 19:00
Να πας στην πόλη....
Και να μην μπορείς να γυρίσεις πίσω.... Να ψάχνεις λεωφορείο ...να μην υπάρχει....να περιμένεις σε ουρά για ταξί....λες και είμαστε στην Ινδία.... Η ξεφτίλα στο αποκορύφωμα... Και οι μαγαζατορες ύπνο βαθύ...
Ανώνυμος
Ανώνυμος 16/11 - 17:19
Τουρίστας Έλληνας.
Εμένα μου άρεσαν πολύ!Οι σωροί σκουπιδιών παντού,τα πεζοδρόμια, ,στενά,και άβατα, το νοσοκομείο,η ακρίβεια, τα λιγοστά παγκάκια στα πάρκα,οι θόρυβοι μέρα και νύχτα,το οδήγημα στην πόλη χαωτικο!!!Όλα τα άλλα τα ωραία! Είναι δώρα τις φύσεως και θεού!Εμάς γιατί δεν μας αρωταται???
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΑΓΡΕΛΛΗ ΞΑΝΘΙΠΠΗ 16/11 - 11:26
Τουρισμος
Καιρός να αυξήσουμε τους Σκανδιναβούς τουρίστες που κάποτε ήταν από τους πρώτους επίσης χάσαμε τους Ρώσους λόγω του πολέμου της Ουκρανίας. Και οι Ισραηλινοί λόγω του πολέμου δεν ταξίδεψαν. Πολλοί Τούρκοι γείτονες έρχονται εφέτος με τη διευκόλυνση της βίζας.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ