Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Ευχαριστήριο της Λέσχης Ελλήνων Καταδρομέων Κω στον κ. Κ. Ψαρομπά και την εταιρεία ΑRGO

26/06/2026
10 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Η Λέσχη Ελλήνων Καταδρομέων Νήσου Κω εκφράζει τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες της στον κ. Κυριάκο Ψαρομπά και την εταιρεία ARGO για την πολύτιμη προσφορά καυσίμων, η οποία ενισχύει ουσιαστικά το έργο μας στη δασοπροστασία του νησιού της Κω.

Η έμπρακτη στήριξή σας αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης και αποδεικνύει ότι, όταν οι τοπικές επιχειρήσεις και οι εθελοντές ενώνουν τις δυνάμεις τους, μπορούμε να προστατεύσουμε αποτελεσματικότερα τον φυσικό πλούτο και την ασφάλεια του τόπου μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συμπαράστασή σας. Ευχόμαστε η προσφορά σας να βρει μιμητές και να συνεχίσουμε όλοι μαζί, με συνεργασία και αλληλεγγύη, να στεκόμαστε δίπλα στην κοινωνία και στο περιβάλλον.
Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ της Λ.Ε.Κ ΚΩ
Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ