Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ κ. Ηλίας Σιφάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
‘’ Η δημοτική αρχή του κ. Νικηταρά έχει επιλέξει για την Κω το ρόλο του φτωχού συγγενή.
Το επιβεβαιώνει καθημερινά με τις επιλογές της, το επιβεβαίωσε με την θλιβερή, από κάθε άποψη παρουσία του Δήμου Κω , στη μεγάλη τουριστική έκθεση του Βερολίνου.
Η Κως φιλοξενήθηκε και πάλι, στο περίπτερο της Περιφέρειας.
Το μόνο που θύμιζε Κω, ήταν ένα logo 25 εκατοστών με το I LOVE KOS , εγκαταλελειμμένο πάνω σε ένα γκισέ. Μια παρακμιακή εικόνα πέρα για πέρα.
Σε μια μεγάλη και προνομιακή αγορά, όπως είναι η Γερμανική Αγορά για την Κω , σε μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες εκθέσεις τουρισμού, ο Δήμος Κω επέλεξε το ρόλο του φτωχού συγγενή.
Υπήρχαν περίπτερα ξενοδοχείων και επιχειρήσεων της Κω αλλά ο Δήμος Κω ήταν απών, όπως απουσίαζε και μια ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής και προώθησης του νησιού. Γιατί το τουριστικό προϊόν της Κω δεν είναι μόνο τα μεγάλα ξενοδοχεία , είναι οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις, οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, η τουριστική ταυτότητα του νησιού, το ιστορικό του κεφάλαιο.
Για όλα αυτά τι έκανε, τι προετοίμασε ο Δήμος Κω; Πιστεύουν ότι ταιριάζει στην Κω ο ρόλος του κομπάρσου και του φτωχού συγγενή;
Η αρμόδια Αντιδήμαρχος ήταν εκεί, προσπαθούσε αλλά είναι φανερό ότι δεν έχει στήριξη, ότι με αυτές τις συνθήκες δεν γίνεται αποτελεσματική προβολή της Κω.
Για να μην πούμε για την ψευδή εικόνα που αναδύεται από ραντεβού που έγιναν γιατί η αλήθεια είναι ότι απλά και μόνο παρευρίσκονταν στα ραντεβού που είχε οργανώσει η Περιφέρεια.
Η παράταξη μας έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις, είμαστε έτοιμοι και πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τη Δημοτική Αρχή αλλά και τους φορείς του τουρισμού για να διαμορφώσουμε μια αυτόνομη, ισχυρή και αποτελεσματική στρατηγική τουριστικής προβολής με την Κω σε ρόλο πρωταγωνιστή.
Θα καλέσω την αρμόδια Αντιδήμαρχο κ. Βουκελάτου να συγκαλέσει άμεσα μια ευρεία συνάντηση, να έρθουν όλοι οι φορείς, να συζητήσουμε ανοιχτά και να καταθέσουμε όλοι ιδέες και προτάσεις, να διαμορφώσουμε τη δική μας στρατηγική επικοινωνίας και προβολής.
Το έχω ξαναπεί και το επαναλαμβάνω: η Κως δεν μπορεί να είναι παρακολούθημα, φιλοξενούμενη και φτωχός συγγενής.’’