1.Καταρχάς το <γραφείο τυπου> ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ Κω εμφανίζεται με ανωνυμία χωρίς υπεύθυνο με το ανοματεπωνυμο του για ευνόητους λογους
2.Απο πότε το γραφείο τύπου του Δήμου της Κω προβαίνει σε ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ στην άσκηση της ακαδημαίκης-επιστημονικης ελευθερίας ενός προσωπου-ατομου?
3.Απο πότε το γραφείο του τυπου του Δήμου τηςΚω παρεμβαίνει και προβαινει σε ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ στην
ελευθερία του τύπου και της σκέψης?
4.Απο πότε το γραφείο τύπου τουΔημου Κω την παράβαση της κείμενες ασφαλιστικής
Νομοθεσίας την εμφανίζει ως <εκ παραδρομη> ενέργεια-διαχειριστικη πραξη?
5.Απο πότε το γραφείο του τύπου που Δήμου της Κω προβαίνει σε νομικές γνωμοδοτησεις?
5.Απο πότε το γραφείο τύπου που Δήμου της Κω συγχεει την νομιμότητα με την πολιτική?
6.Αν δεν υπάρχει ελλειμα τοτε γιατί ζητάτε χρήματα από τους εργαζομενους?
7.Αφου είναι το γραφείο τύπου που Δήμου της Κω γνωστής της νομοθεσίας τι έχει να μας πει για τις διατάξεις των άρθρων.105,106ΕισΝΑΚ 300,914,919,932,
297,288,281,250ΑΚ / 25παρ.2ΠΔ 7741980,44παρ.2 ΚΝΕΛΣυν, αρθρ.54παρ.1,2 περ. έ,56παρ.1Συντ.,46παρ.2,48,60,6162 ΒΔ 17.5/15.6.1959,141 ΠΔ 1225/1981,,79 Ν.4Ο55/2012
Τέλος ΚΑΛΩ σε δημόσια συζήτηση το ανώνυμο γραφείο τύπου που Δήμου της Κω για το συγκεκριμένο νομικό ζήτημα και ιδίως για τον μη καταλογισμού των σχετικών κρατήσεων σε βάρος του προϊστάμενου της Διεύθυνσης της ταμειακης υπηρεσίας του Δήμου Κω που εκτέλεσε πλημμελως τα καθήκοντα του. Υπόψη ότι για το ίδιο ζήτημα υπάρχει Αd hoc απόφαση του Ελεγκτικου Συνεδρίου του Κράτους.
Όσο για τον Δήμαρχο κλασσικά δεν ξέρει τίποτα....