Στην Κω βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο Γενικός Γραμματέας Διαχείρισης Αποβλήτων κ. Μανόλης Γραφάκος, στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου για την κυκλική οικονομία.
Επισκέφτηκε τον ΧΥΤΑ Κω και σε ανάρτησή του, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στην Κω το τελευταίο διάστημα έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα για τη σύγχρονη διαχείριση των αποβλήτων.