Ακόμη μία δικαστική απόφαση (Ειρηνοδικείου Κω) δικαιώνει ιδιοκτήτη τραπεζικού λογαριασμού από τον οποίο αφαιρέθηκε παράνομα χρηματικό ποσό δια μέσω της μεθόδου phishing, δηλαδή με παραβίαση του τραπεζικού του λογαριασμού λόγω αποτυχίας της τράπεζας να προστατεύσει τα δεδομένα του καταθέτη. Όπως και σε προηγούμενη περίπτωση το δικαστήριο καταδίκασε την τράπεζα λόγω έλλειψης μέτρων ασφαλείας προστασίας του τραπεζικού λογαριασμού από κακόβουλες επεμβάσεις τρίτων. Με την απόφασή του το δικαστήριο αποφάσισε ότι η τράπεζα δεν επέδειξε την επιμέλεια και προσοχή που όφειλε για να προστατεύσει τον καταθέτη από ηλεκτρονικές επιθέσεις που οδήγησαν σε αφαίρεση χρηματικού ποσού από τον τραπεζικό λογαριασμό ερήμην του καταθέτη και εξαιτίας της παραβίασης του συστήματος της τράπεζας.
Και στην περίπτωση αυτή αποδείχτηκε ότι ενώ ο καταθέτης ενήργησε σύμφωνα με τις οδηγίες της τράπεζας αλλά πολύ περισσότερο ενημέρωσε αυτή αμέσως για την παραβίαση του λογαριασμού η τράπεζα απέτυχε να προστατεύσει τα δεδομένα του καταθέτη με αποτέλεσμα την απώλεια σημαντικού χρηματικού ποσού.
Η απόφαση διατάσσει την επιστροφή από την τράπεζα, ολοκλήρου του ποσού που αφαιρέθηκε πλέον των νομίμων τόκων υπερημερίας. Και η απόφαση αυτή για μία ακόμη φορά σε συνέχεια προηγούμενης απόφασης και πάλι δικαστηρίων της Δωδεκανήσου, δικαιώνει τον καταθέτη και υποχρεώνει την τράπεζα να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που αφαιρέθηκε. Σημειώνεται εδώ ότι άλλες αποφάσεις που έχουν εκδοθεί επέρριπταν μέρος της ευθύνης στον καταθέτη και επέστρεφαν τμήμα του αφαιρεθέντος ποσού και όχι ολόκληρο όπως συνέβη στην περίπτωση αυτή.
Ο χειρισμός της υπόθεσης αυτής, όπως και της προηγούμενης, έγινε από δικηγορικό γραφείο Αλκιβιάδη Χατζαντώνη.