Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Να ψηφίσουν υπέρ της παραπομπής του σε ειδική επιτροπή προανακριτικής έρευνας στηρίζοντας την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας κάλεσε το σύνολο των μελών της εθνικής αντιπροσωπείας ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής τονίζοντας παράλληλα «ξέρω ότι είμαι αθώος και προσβλέπω στη κρίση της Δικαιοσύνης για να το μάθει όλη η Ελλάδα».Ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρεμβαίνοντας στην συζήτηση που διεξάγεται στην Ολομέλεια της Βουλής για τις προτάσεις σύστασης προανακριτικής επιτροπής για τα Τέμπη ανέφερε αρχικά «Σας λέω από την αρχή ότι στηρίζω ολόψυχα την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για σύσταση προκαταρκτικής Επιτροπής. Και το ίδιο ζητώ να κάνουν και οι συνάδελφοί μου βουλευτές» ενώ κλείνοντας την ομιλία του επανέλαβε «Θέλω να ζητήσω προσωπικά από τον καθένα και την καθεμιά συνάδελφό μου να υπερψηφίσουν τη πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, ακόμα και από εκείνους που θεωρούν άδικη τη παραπομπή μου. Δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από καμία ασυλία ή κυβερνητική πλειοψηφία».Ο ίδιος είπε σε άλλο σημείο πως επιθυμεί να κριθεί από τον φυσικό Δικαστή. «Θέτω τον εαυτό μου ενώπιον της κρίσης της Δικαιοσύνης. Όχι μόνο γιατί δεν θέλω να υπάρχει καμία υπόνοια ότι ψάχνω πολιτική ασπίδα στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία του κόμματός μου. Αλλά γιατί έχω απόλυτο σεβασμό στη μνήμη όσων χάθηκαν στα Τέμπη» είπε για να προσθέσει «Ξέρω ότι είμαι αθώος και προσβλέπω στη κρίση της Δικαιοσύνης για να το μάθει όλη η Ελλάδα».«Ενίσχυσα τον ΟΣΕ με 417 θέσεις εργασίας και σχεδόν 400 εκατ. ευρώ»Ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε και στην ουσία των προτάσεων που κατατέθηκαν από τα κόμματα της αντιπολίτευσης λέγοντας μεταξύ άλλων «όταν η αντιπολίτευση ζητά την κακουργηματική μου δίωξη αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Θα πω ορισμένες αλήθειες – που φωτίζουν ψέματα και ανακρίβειες στις προτάσεις της αντιπολίτευσης».Ο κ. Καραμανλής αναφερόμενος στη δικογραφία του Εφέτη Ανακριτή που έχει φθάσει στη Βουλή σημείωσε: «μέσα στις δεκάδες χιλιάδες σελίδες της δικογραφίας, στο πρόσωπο μου γίνονται μετρημένες 2 αναφορές χωρίς αξιολόγηση ή κρίση από τον ανακριτή. Αναφορές που αφορούν 2 επιστολές που έλαβα από υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου και θίγουν– μεταξύ άλλων – ζητήματα που έχουν να κάνουν με το προσωπικό και τη χρηματοδότηση του ΟΣΕ».Παράλληλα υπογράμμισε: «Μέσα στα επιτρεπόμενα πλαίσια ενίσχυσα τον ΟΣΕ με 417 θέσεις εργασίας και σχεδόν 400 εκατομμύρια ευρώ».Και από αυτό το σημείο επικαλούμενος στοιχεία και καταθέτοντας έγγραφα, μίλησε για τις εξι αλήθειες γύρω από την τραγωδία των Τεμπών.«Αλήθεια πρώτη: Το δυστύχημα δεν έγινε γιατί δεν ψάξαμε να βρούμε προσωπικό»Ο κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στο θέμα του προσωπικού του ΟΣΕ, όπως ετέθη στα υπηρεσιακά σημειώματα, είπε: «Τον Σεπτέμβριο του 2021, κατεγράφη στο γνωστό υπηρεσιακό σημείωμα του τότε Γενικού Διευθυντή Μεταφορών, η ανάγκη για 290 προσλήψεις. Εξαντλώντας κάθε νόμιμη διαδικασία δρομολόγησα στον ΟΣΕ, 417 νέες προσλήψεις για τα επόμενα χρόνια, μέσω ΑΣΕΠ και με προσλήψεις ορισμένου χρόνου».Ανέφερε επίσης πως «τον Νοέμβριο του 21 - 2 μόλις μήνες αφότου έλαβα την επιστολή - ζητήσαμε 293 άτομα. Δυο Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου πιστοποιούν τις παραπάνω προσλήψεις. Γνωρίζοντας τις αργόσυρτες διαδικασίες του ΑΣΕΠ, έγιναν άμεσα προσλήψεις 200 ατόμων με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου. Διότι ακόμα και μέχρι σήμερα οι 217 προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ – αν και έχουν δρομολογηθεί- δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους.»Ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε όχι μόνο στην υποστελέχωση, αλλά και στην υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ που διαμόρφωσαν μια κατάσταση την οποία παρέλαβε η Κυβέρνηση της ΝΔ και διευκρίνισε: «ως Υπουργός δεν κώφευσα, όπως με κατηγορούν. Δεν αδιαφόρησα στις εκκλήσεις και στις επιστολές για τα χρόνια προβλήματα του ΟΣΕ και του σιδηροδρόμου. Προσπάθησα, με τους συνεργάτες μου, να αντιμετωπίσω τις συνέπειες εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου για πάνω από 10 χρόνια». Καταγράφοντας τις δικές του ενέργειες είπε πως «τα κονδύλια που διοχετεύτηκαν στον ΟΣΕ την τετραετία 2019-2023, ήταν συνολικά περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον. Στην Ελλάδα του Μνημονίου, το ταβάνι του ΟΣΕ ήταν 45 εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος. Αυξήσαμε τη χρηματοδότηση σε 75 εκατομμύρια ευρώ, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο τέλος του 2022 ώστε να μπουν στον προϋπολογισμό του 2023. Η ετήσια επιχορήγηση δε μπορούσε να αυξηθεί πριν το 2022, λόγω του Μεσοπρόθεσμου Σχεδίου που ψηφίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2015 και το 2018».Υπενθύμισε παράλληλα πως την περίοδο 2015-19 επι ΣΥΡΙΖΑ η ενίσχυση του ΟΣΕ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ήταν λίγο πάνω από τα 12 εκατομμύρια ευρώ. Πρόσθεσε δε «Από το δεύτερο εξάμηνο του 2019, με κυβέρνηση της ΝΔ , η επιχορήγηση πενταπλασιάστηκε στα 60 εκατομμύρια ευρώ». Παράλληλα, όπως είπε ο πρώην υπουργός έγιναν κινήσεις για διαγραφή χρεών από τη δεκαετία του ’80, εξυγιαίνοντας την οικονομική θέση της εταιρείας, η οποία εντάχθηκε στην πορεία και στο Πρόγραμμα Τομεακών Επενδύσεων, αλλά και στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης.«Αλήθεια τρίτη: Το δυστύχημα δεν έγινε γιατί αδιαφορήσαμε για την ασφάλεια των τρένων»Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο ζήτημα της αρμοδιότητας των θεμάτων ασφαλείας του σιδηροδρόμου που είναι της ΡΑΣ, σημειώνοντας : «η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από το 2013 ζήτησε να γίνει η εθνική αρχή ασφάλειας. Και αυτή η απαίτηση υλοποιήθηκε με το νόμο 4199/2013 που ορίζει την ΡΑΣ ως τη μοναδική Εθνική Αρχή Ασφαλείας για τους Σιδηροδρόμους».« Ο έλεγχος της ασφάλειας αφαιρέθηκε από το υπουργείο Μεταφορών το 2013 – αλλά το 2023 όλοι ζητούσαν ευθύνες από τον υπουργό. Γιατί; Γιατί το ψέμα ήταν πολύ πιο βολικό από τις σκληρές αλήθειες που ο πολιτικός κόσμος οφείλει στον ελληνικό λαό» είπε ο ίδιος.Αναφορικά με τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης ότι δεν προχώρησε σε κλείσιμο του σιδηροδρόμου είπε «κανείς δεν ζήτησε να κλείσει ο σιδηρόδρομος, ούτε οι συνδικαλιστές, ούτε η ΡΑΣ» και σχολίασε ότι ακόμη κι αν έμπαινε λουκέτο «θα ηταν παράνομο».Ο ίδιος κατέθεσε μάλιστα έγγραφα σύμφωνα με τα οποία «ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN ήταν πλήρως και αρμοδίως πιστοποιημένοι τη μέρα που έγινε το δυστύχημα. Αυτά δε τα πιστοποιητικά ασφαλείας τους, παραμένουν και σήμερα σε ισχύ».Όπως εξήγησε ο πρώην υπουργός, η μεν ΡΑΣ «είχε χορηγησει πιστοποιητικό ασφαλείας στον ΟΣΕ για πέντε χρόνια, δηλαδή ως το 2026 Και μάλιστα χωρίς οποιονδήποτε περιορισμό ή παρατήρηση», ενώ η ΗELLENIC TRAIN «είχε πάρει Πιστοποιητικό Ασφαλείας από την Ευρωπαϊκή Αρχή Σιδηροδρόμων, τον ERA, στις 6 Φεβρουαρίου 2023, δηλαδή λίγες ημέρες πριν το δυστύχημα. Πιστοποιητικό χωρίς περιορισμούς, επίσης με πενταετή διάρκεια».Για τα συστήματα ασφάλειας είπε «τα αυτόματα συστήματα διαχείρισης βοηθούν στην αποτροπή του δυστυχήματος» σημείωσε: «Όμως η έλλειψή τους δεν προκαλεί από μόνη της δυστυχήματα». Αλλωστε, όπως είπε, αν ισχυε αυτό «τότε σε όλα τα τμήματα του σιδηροδρόμου, όπου η κυκλοφορία γινόταν και εξακολουθεί να γίνεται χωρίς αυτόματα συστήματα, θα συνέβαιναν διαρκώς δυστυχήματα». Μάλιστα διευκρίνισε ότι «όταν έγινε το δυστύχημα των Τεμπών, τέτοια αυτοματοποιημένα συστήματα, όπως το ERTMS λειτουργούσαν σε ποσοστό 14% του βασικού Ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου».Όπως είπε ο κ. Καραμανλής: «Είναι η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας που αποτρέπει τα δυστυχήματα. Αυτός παραβιάστηκε πολλαπλά το βράδυ του δυστυχήματος των Τεμπών. Ο Κανονισμός προβλέπει την κυκλοφορία τραίνων χωρίς σύστημα σηματοδότησης και τηλε-διοίκησης. Και ορίζει τις διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται στην περίπτωση αυτή. Διαδικασίες που το τραγικό βράδυ του δυστυχήματος των Τεμπών παραβιάστηκαν πολλές φορές. Αν ο Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας τηρείται, τότε είναι ασφαλής η σιδηροδρομική κυκλοφορία και χωρίς τα αυτόματα συστήματα». Θύμισε, δε, ότι «ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας επικαιροποιήθηκε το 2019 επί ΣΥΡΙΖΑ».«Αν είχε ακυρωθεί η σύμβαση 717, η καθυστέρηση θα ήταν πολύ μεγαλύτερη»Αναφερόμενος στις κατηγορίες της αντιπολίτευσης για τη μη ολοκλήρωση της σύμβασης 717, ο κ. Καραμανλής σημείωσε: «Ασφαλώς και θέλαμε να υπάρχουν τα αυτόματα συστήματα ασφάλειας στους σιδηροδρόμους της χώρας. Γι’ αυτό και προχωρήσαμε αποφασιστικά μετά το 2019 τις συμβάσεις για την ολοκλήρωση των συστημάτων αυτών. Συμβάσεις που εκκρεμούσαν για δεκαετίες».«Αν είχε ακυρωθεί η σύμβαση, η καθυστέρηση θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Το ίδιο και η ζημία του Ελληνικού Δημοσίου. Αυτό λέει η κοινή λογική. Δώσαμε παρατάσεις όπως έκανε και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που έδωσε πολύ περισσότερες. Δεν υπήρχε άλλη λύση» ανέφερε.Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι πήρε επάνω του την απόφαση ολοκλήρωσης της σύμβασης 717, αφού και το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε κρίνει νόμιμες όλες τις παρατάσεις και υπογράμμισε: «Τον Φεβρουάριο του 2023, παρά τα πολλά προβλήματα της πανδημίας η σύμβαση 717 είχε υλοποιηθεί στο μεγαλύτερο της μερος και γι’ αυτό ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριου του 2023».Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην άμεση παραίτησή του, την οποία θεώρησε ως αυτονόητη για άλλες χώρες, αλλά χωρίς να υπάρχει προηγούμενο στο Ελληνικό πολιτικό σύστημα στα χρόνια της Μεταπολίτευσης. Παράλληλα σημείωσε με έμφαση: «Ως εκλεγμένος βουλευτής της ΝΔ στις Σέρρες τέθηκα στην κρίση των ψηφοφόρων στις εκλογές του 2023. Δεν κρύφτηκα. Κι αυτό αυτονόητο είναι σε μια κοινοβουλευτική Δημοκρατία».Τέλος, επέκρινε την πολιτική εκμετάλλευση της τραγωδίας των Τεμπών από την αντιπολίτευση, η οποία, όπως είπε: «έφτασε σε τόσο χαμηλό σημείο όπου κατηγορείτε και στοχοποιείτε όποιον με πλησιάζει. Τους συμπατριώτες μου επειδή με ψήφισαν. Τους συναδέλφους επειδή τόλμησαν να με χειροκροτήσουν. Φτάσατε να αμφισβητείτε την ηθική, όχι μόνο τη δική μου αλλά και ολόκληρης της ιστορικής μας παράταξης, της παράταξης του Κωνσταντίνου Καραμανλή».πηγή: protothema.gr
  • 19 Ιουνίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Συγκεκριμένες προτάσεις για να αντιμετωπιστεί το στεγαστικό πρόβλημα που υπάρχει στα νησιά, κατέθεσε σε εννέα (9) Υπουργούς ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ.Μάνος Κόνσολας. H παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα απευθύνεται στους Υπουργούς Υποδομών, Εσωτερικών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Παιδείας, Υγείας,Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Προστασίας του Πολίτη και περιλαμβάνει τις εξής προτάσεις:-Εκπόνηση μελέτης για το είδος και το εύρος του στεγαστικού προβλήματος σε κάθε νησί.-Καταγραφή των αναγκών και των ελλείψεων που υπάρχουν στη στέγαση φοιτητών.-Φορολογικά κίνητρα για τους ιδιοκτήτες ακινήτων στις νησιωτικές περιοχές προκειμένου να τα διαθέτουν σε κρατικούς λειτουργούς, υγειονομικούς, φοιτητές, εκπαιδευτικούς.-Χρηματοδοτικό πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών και διαμόρφωσης παλαιών ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων σε κατοικίες με δεσμευτικό όρο να διατίθενται για ενοικίαση σε συγκεκριμένεςκατηγορίες, όπως κρατικούς λειτουργούς, νέες οικογένειες, υγειονομικό προσωπικό, φοιτητές, εκπαιδευτικούς.-Διαμόρφωση εγκαταλελειμμένων κτιρίων του Δημοσίου ή κτιρίων που έχουν περιέλθει στο Υπερταμείο προκειμένου να μετατραπούν σε κατοικίες.-Κατασκευή φοιτητικών εστιών σε Ρόδο, Μυτιλήνη, Σάμο, Χίο.-Αξιοποίηση δημοτικών ακινήτων, εντός οικισμών, που προσφέρουν χωρίς αντίτιμο οι Δήμοι προκειμένου να ανεγερθούν από την ΚΤΥΠ Α.Ε. κατοικίες που θα διατίθενται σε εκπαιδευτικούς, υγειονομικούς και δημόσιους υπαλλήλους.-Συνεργασία και συμμετοχή των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Προστασίας του Πολίτη στο πρόγραμμα κατασκευής κατοικιών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τους στρατιωτικούς στις νησιωτικές περιοχές.-Στο πλαίσιο της στήριξης της ζωής στα μικρά νησιά του Αιγαίου, θα πρέπει να δοθούν άτοκα δάνεια ή να θεσπιστεί μηνιαίο στεγαστικό επίδομα για νέες οικογένειες που διαμένουν σε αυτά τα νησιά ή θα επιλέξουν να κατοικήσουν σε αυτά.Ο κ.Κόνσολας αναφέρει ότι η ανάπτυξη των βραχυχρόνιων μισθώσεων, η τουριστική ανάπτυξη και επέκταση, αλλά και η έλλειψη κατοικιών έχουν επιδεινώσει τους δείκτες του στεγαστικού προβλήματος στις νησιωτικές περιοχές.Τονίζει ότι το πρόβλημα μπορεί να αφορά κατά κύριο λόγο στα νησιά που αποτελούν τουριστικό προορισμό, αλλά επεκτείνεται και στα μικρότερα νησιά στα οποία υπηρετούν εκπαιδευτικοί, στρατιωτικοί, υγειονομικό προσωπικό και προσωπικό του πυροσβεστικού σώματος και των σωμάτων ασφαλείας, ενώ αναφέρεται και στην έλλειψη φοιτητικών εστιών.«Είναι, πλέον, ξεκάθαρο ότι χρειάζεται ένα ολιστικό σχέδιο για να αντιμετωπιστεί το οξύ στεγαστικό πρόβλημα που καταγράφεται στις νησιωτικές περιοχές», επισημαίνει ο Μάνος Κόνσολας.Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της πρότασης που κατέθεσε ο Μάνος Κόνσολας για το στεγαστικό πρόβλημα στα νησιά, στο πλαίσιο κοινοβουλευτικής παρέμβασης σε εννέα Υπουργούς.ΘΕΜΑ: «Αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στις νησιωτικές περιοχές»Κυρίες Υπουργοί,Κύριοι Υπουργοί,Η ανάπτυξη των βραχυχρόνιων μισθώσεων, η τουριστική ανάπτυξη και επέκταση, αλλά και η έλλειψη κατοικιών, έχουν επιδεινώσει τους δείκτες του στεγαστικού προβλήματος στις νησιωτικές περιοχές.Το πρόβλημα μπορεί να αφορά κατά κύριο λόγο στα νησιά που αποτελούν τουριστικό προορισμό, αλλά επεκτείνεται και στα μικρότερα νησιά στα οποία υπηρετούν εκπαιδευτικοί, στρατιωτικοί, υγειονομικό προσωπικό και προσωπικό του πυροσβεστικού σώματος και των σωμάτων ασφαλείας.Ταυτόχρονα, η έλλειψη φοιτητικών εστιών σε νησιά όπως η Ρόδος, έχει οξύνει το στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν φοιτητές και φοιτήτριες που σπουδάζουν στη Ρόδο ή και σε άλλα νησιά στο Νότιο και Βόρειο Αιγαίο.Είναι σαφές ότι χρειάζεται ένα ολιστικό σχέδιο για να αντιμετωπιστεί το οξύ στεγαστικό πρόβλημα που καταγράφεται στις νησιωτικές περιοχές.Πέρα από τα κίνητρα στέγασης που έχει θεσπίσει το Υπουργείο Υγείας για τους γιατρούς σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας νησιωτικών περιοχών και το πρόγραμμα ανέγερσης κατοικιών για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που έχει εξαγγείλει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το πρόβλημα είναι ευρύτερο και πρέπει να αντιμετωπιστεί μέσα από διϋπουργικές συνεργασίες.Σε αυτή την κατεύθυνση απαιτούνται:-Εκπόνηση μελέτης για το είδος και το εύρος του στεγαστικού προβλήματος σε κάθε νησί.-Καταγραφή των αναγκών και των ελλείψεων που υπάρχουν στη στέγαση φοιτητών.-Φορολογικά κίνητρα για τους ιδιοκτήτες ακινήτων στις νησιωτικές περιοχές προκειμένου να τα διαθέτουν σε κρατικούς λειτουργούς, υγειονομικούς, φοιτητές, εκπαιδευτικούς.-Χρηματοδοτικό πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών και διαμόρφωσης παλαιών ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων σε κατοικίες με δεσμευτικό όρο να διατίθενται για ενοικίαση σε συγκεκριμένες κατηγορίες όπως κρατικούς λειτουργούς, νέες οικογένειες, υγειονομικό προσωπικό, φοιτητές, εκπαιδευτικούς.-Διαμόρφωση εγκαταλελειμμένων κτιρίων του Δημοσίου ή κτιρίων που έχουν περιέλθει στο Υπερταμείο προκειμένου να μετατραπούν σε κατοικίες.-Κατασκευή φοιτητικών εστιών σε Ρόδο, Μυτιλήνη, Σάμο, Χίο.-Αξιοποίηση δημοτικών ακινήτων, εντός οικισμών, που προσφέρουν χωρίς αντίτιμο οι Δήμοι προκειμένου να ανεγερθούν από την ΚΤΥΠ Α.Ε κατοικίες που θα διατίθενται σε εκπαιδευτικούς, υγειονομικούς και δημοσίους υπαλλήλους.-Συνεργασία και συμμετοχή των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Προστασίας του Πολίτη στο πρόγραμμα κατασκευής κατοικιών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τους στρατιωτικούς στις νησιωτικές περιοχές.-Στο πλαίσιο της στήριξης της ζωής στα μικρά νησιά του Αιγαίου, θα πρέπει να δοθούν άτοκα δάνεια ή να θεσπιστεί μηνιαίο στεγαστικό επίδομα για νέες οικογένειες που διαμένουν σε αυτά τα νησιά ή θα επιλέξουν να κατοικήσουν σε αυτά.Κατόπιν των ανωτέρωΕρωτώνται οι κυρίες και οι κύριοι Υπουργοί1.Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων και των καθηκόντων τους πως αξιολογούν τις ανωτέρω προτάσεις, τι προτίθενται να πράξουν επ΄αυτών, αλλά και ποιος είναι ο σχεδιασμός τους για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στις νησιωτικές περιοχές.Ο Ερωτών ΒουλευτήςΜάνος ΚόνσολαςΒουλευτής Δωδεκανήσου
  • 18 Ιουνίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Το έργο το έχουμε ξαναδεί . Μόνο που δεν είναι παλιά καλή Ελληνική ταινία.Πριν χρόνια μεθόδευαν περίπου με τον ίδιο τρόπο και πέτυχαν το ξεπούλημα της ΔΕΗ του ΟΤΕ της Ολυμπιακής  του ΟΣΕ και βάλε. Κόμπαζαν ότι η  Ελλάδα γίνεται επιτέλους Ευρωπαϊκή χώρα.Σήμερα  ο κοσμάκης  νιώθει στο πετσί του τι σημαίνει ιδιωτική ενέργεια ,τηλεπικοινωνία , μεταφορά .  Σήμερα <περπατάνε > ,αφού πέρασαν την κατάλληλη  νομοθεσία , την ιδιωτικοποίηση των σκουπιδιών, της υγείας,, της παιδείας του νερού. Τώρα πια δεν είμαστε απλά Ευρωπαίοι είμαστε στη κορυφή.Σε λίγο πάλι ο κοσμάκης  θα κληθεί να πληρώσει το λογαριασμό ,ηλεκτρονικό ή χάρτινο.Για να τα πετύχουν αυτά χρησιμοποιούν πολιτικά κόλπα .  Κόλπα παλιά ,πονηρά αλά και προβλέψιμα πια.Θα  μοιράσουν <δωρεάν> πακέτα ,ξέρετε από τα λεφτόδεντρα της ΕΕ, επιδοτήσεις  στους  ευάλωτους ,εκπτώσεις και κάθε είδους καθρεφτάκι.Μας δίνουν και παραδείγματα δια στόματος Πρωθυπουργού. Έχουμε μία πετυχημένη πολιτική στην ενέργεια με πρωταγωνιστή τη ΔΕΗ . Αυτό θα κάνουμε λοιπόν και στις μεταφορές με τον ΟΣΕ.Και κάτι ακόμη.  Έχουμε απτά παραδείγματα< σοβαρότητας> με την εξαγγελία ανέγερσης του νέου νοσοκομείου και των έργων της ΔΕΥΑΚ ,και μετά από τόσο καιρό ψάχνουμε υπογραφές δια την οικοδομική άδεια και λεφτά για το φράγμα.Και  να΄μαστε   στη περιοχή μας ,μία από τις καλύτερες Περιφέρειες  της Ευρώπης ,όπως μας λένε Είναι η χειρότερη Περιφέρεια στην παροχή υπηρεσιών προς τον κοσμάκη σύμφωνα με την αξιολόγηση. Έχουμε και παραδείγματα  . Η ταχύτατη κατασκευή των έργων ηλεκτροφωτισμού του δρόμου Αεροδρομίου – Κεφάλου, της  ανάπλασης  των κύκλων της Αντιμάχειας , της  ασφαλτόστρωσης  του δρόμου στα Βορκάνια.Παίρνει όμως συγχαρητήρια από την Κυβέρνηση για την εξυπηρέτηση των <επενδυτών>.Και ανταποδίδουμε:Έχουμε  τις χειρότερες  δομές υγείας  στην Ελλάδα. Η προσωποποίηση της προσβολής της ανθρώπινης  ζωής και αξιοπρέπειας. Αυτό δεν χρειάζεται να το δείξει η αξιολόγηση, φωνάζει από μακριά.Βραβεύουμε όμως  τον ανάλγητο  υπουργό με πλατανόφυλλα, τον παροτρύνουμε να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο το ξήλωμα του ΕΣΥ και τον  διαβεβαιώνουμε ότι είμαστε μαζί του.Ήρθε η  ώρα λοιπόν. Η ώρα να τους δείξουμε ότι τα αγαθά της ζωής μας και η ίδια η ζωή μας δεν είναι εμπορεύματα.  Για να μην κληθούμε λοιπόν εμείς και τα παιδιά μας να πληρώσουμε και αυτόν τον λογαριασμό, εργαζόμενοι , συνταξιούχοι, μικρομεσαίοι ,αγρότες , δηλαδή η κινητήρια δύναμη της παραγωγής ενωμένοι μπορούμε να αντιστρέψουμε την κατάσταση. Να δυναμώσουμε τον αγώνα για να μπουν μπροστά τα δικά μας αιτήματα και ανάγκες. Να ζήσουμε μια ζωή που μας αξίζει χωρίς τους εκμεταλλευτές  στο σβέρκο μας.Γιάννης  ΧατζηδαυΐδΣυν/χος    ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕΓια την    Λ.Σ . Δήμου Κω
  • 17 Ιουνίου 2025
  • 2 Σχόλια

Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τα πολιτικά της χώρας

Όλες οι εξελίξεις στην πολιτική σκηνή της χώρας είναι εδώ! Πρόκειται για αμιγώς πολιτικά θέματα που εμπεριέχουν δηλώσεις ή εμφανίσεις πολιτικών προσώπων, της Κεντρικής Διοίκησης, της Αυτοδιοίκησης και της Αντιπολίτευσης, καθώς και πληροφορίες - αναλύσεις νέων αποφάσεων και μέτρων που πρόκειται να τεθούν σύντομα σε εφαρμογή.Τα πολιτικά νέα γίνονται συχνά αιτίες ρήξης και διχασμού μεταξύ πολιτών, ωστόσο «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ» τηρεί τις δημοσιογραφικές αρχές με το να διερευνά όλες τις πολιτικές εξελίξεις και να τις μοιράζεται με τον κόσμο, διατυπώνοντας όλα τα γεγονότα και τα λεγόμενα με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Ταυτόχρονα, οι πολίτες είναι ελεύθεροι να εκφράσουν – με κόσμιο πάντα τρόπο – τις απόψεις τους είτε δημοσιεύοντας τα σχόλιά τους κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας μας είτε επικοινωνώντας μαζί μας.

ΕΞΟΔΟΣ