Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία, όπως τα πετρελαιοκίνητα, έτσι και τα ηλεκτρικά ή τα υβριδικά αυτοκίνητα σημείωσαν άνοδο 1,6%. Πλέον το μερίδιο αγοράς είναι 10,1%, δηλαδή ένα στα δέκα αυτοκίνητα μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αποτελούν την κατηγορία που εξακολουθεί να ηγείται των πωλήσεων, καταλαμβάνοντας συνολικό ποσοστό 39,2%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η αγαπημένη κατηγορία του αγοραστικού κοινού παραμένει η κατηγορία «Β» καταλαμβάνοντας το 43,8%, με τα SUV οχήματα να αποτελούν το 18,2% από το 26,6% που είχαν σημειώσει τον περσινό Οκτώβριο. Σημαντική άνοδο σημείωσε η λίγο μεγαλύτερη κατηγορία «C» με συνολικό μερίδιο αγοράς 39,3% με το 24,5% να καταλαμβάνουν τα SUV.
Σταθερή έμεινε η κατηγορία «Α» με συνολικό μερίδιο αγοράς 7,1%. Αναλύοντας τα δεδομένα, το ελληνικό κοινό δείχνει να επιλέγει αυτοκίνητο που να μπορεί να καλύψει τις καθημερινές του ανάγκες, το αυτοκίνητο να μπορεί να παρέχει ασφάλεια, ψηλή θέση οδήγησης, ικανοποιητικούς χώρους σε καμπίνα και στον αποθηκευτικό χώρο, αλλά και να μπορεί, εφόσον αποφασίσει, να βγει και σε εκτός δρόμου διαδρομή.
Όλα αυτά μπορεί να τα πετύχει έχοντας ένα SUV που μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες εκτός δρόμου απαιτήσεις, με ή χωρίς τετρακίνηση.
Πηγή: Reporter.gr