Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Καλά κινήθηκε στην Κω το Black Friday. Μεγάλη η συμμετοχή των μαγαζιών και καταναλωτών

04/12/2019
1 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Σε μία μεγάλη εμπορική γιορτή για όλους εξελίχθηκε η Black Friday στο νησί μας. Μεγάλη η συμμετοχή και φέτος τόσο των εμπόρων όσο και των καταναλωτών. Είναι χαρακτηριστικό ότι προσφορές εκείνη την ημέρα είχαν τα μαγαζιά του κέντρου με είδη ένδυσης ,ηλεκτρονικά και άλλα όμως είχαμε και νέες κατηγορίες.

Πολλά εστιατόρια ακόμη και φούρνοι είχαν προσφορές σε επιλεγμένα είδη δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη διάσταση στην ημέρα. Πάντως φαίνεται ότι ο εμπορικός κόσμος της Κω είναι ικανοποιημένος καθώς και συμμετοχή μεγάλη υπήρχε και ανέβηκαν οι εισπράξεις εκείνη την ημέρα.

« Η BlackFriday είναι μία ξενόφερτη γιορτή που όμως έχει κερδίσει έδαφος και στη χώρα μας. Φέτος η συμμετοχή ήταν ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με πέρυσι καθώς οι καταναλωτές διαπίστωσαν την μεγάλη συμμετοχή των κωακών επιχειρήσεων. Τα προηγούμενα χρόνια ίσως επικράτησε μία λανθασμένη αντίληψη ότι αυτή η ημέρα προσφορών αφορούσε μεγάλα πολυκαταστήματα και αλυσίδες. Λάθος φυσικά καθώς σχεδόν όλα τα μαγαζιά της Κω προσέφεραν εκπτώσεις» σημείωσε στο «ΒτΚ» ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Κω , κ. Πασχάλης Βρακίδης.

Ο κ. Βρακίδης τονίζει την αναγκαιότητα οι επιχειρήσεις να τηρούν τα όσα προβλέπει η εμπορική γιορτή ώστε να έχει αξία και νόημα. « Το Black Friday είναι μία ημέρα και συγκεκριμένα η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου. Καλό είναι να μένει έτσι. Είναι λάθος να μετατρέπεται σε εβδομάδα προσφορών διότι χάνει η ημέρα το νόημά της και δεν υπάρχει μετά κανένας λόγος να συμμετάσχουν οι καταναλωτές μαζικά εκείνη την ημέρα».

Ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου αναφέρθηκε στις πολλές εκπτωτικές περιόδους που υπάρχουν καθ όλη την διάρκεια του έτους κάτι που ζητούν οι εμπορικοί σύλλογοι να αλλάξει. Ο κ. Βρακίδης θεωρεί ότι δεν μπορούν τα μαγαζιά το μισό έτος να λειτουργούν με εκπτώσεις διότι στο τέλος δεν μπορούν να προχωρήσουν σε πραγματικές μειώσεις των τιμών.

Πάντως τα μαγαζιά της Κω κινήθηκαν αρκετά καλά και μάλιστα η ημέρα θύμιζε WhiteNight αφού οι καταναλωτές κατέβηκαν στην αγορά για ψώνια και μάλιστα κάποια καταστήματα έκλεισαν λίγο πιο αργά το βράδυ εξαιτίας της ζήτησης που δημιουργήθηκε.

Σε ότι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις εκείνη την ημέρα είπε ότι θα πρέπει και οι επιχειρήσεις του νησιού να εντάξουν στις υπηρεσίες τους τις ηλεκτρονικές αγορές για να γίνουν ακόμη πιο ελκυστικές και ανταγωνιστικές.

Απόλυτα ικανοποιημένος από το Black Friday είναι ο ιδιοκτήτης του παιδικού καταστήματος Serafino κ. Κώστας Αλαχιώτης. « Η φετινή ημέρα ήταν αισθητά καλύτερη από τις προηγούμενες χρονιές και κατέβηκαν οι καταναλωτές για ψώνια στα μαγαζιά. Μάλιστα θύμιζε τόσο η ατμόσφαιρα όσο και οι εισπράξεις την Λευκή Νύχτα κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές περιμένουν αυτές τις εμπορικές γιορτές και τις στηρίζουν εμπράκτως.

Συμμετείχαμε και φέτος στο Black Friday με μία μεγάλη γκάμα προϊόντων και με προσφορές που ξεκινούσαν από 15% και έφταναν το 40%. Να πω όμως ότι ήταν ελάχιστοι οι πελάτες που ρώτησαν ποιες είναι οι προσφορές μας. Απλά ψώνιζαν διότι υπήρχε καλή ψυχολογία και περίμεναν να βγουν στα μαγαζιά και να κάνουν την βόλτα τους σε μία πόλη γεμάτη κόσμο».

Ο κ. Αλαχιώτης έχοντας σπουδές στα οικονομικά και κάτοικος εξωτερικού για πολλά χρόνια, ανέφερε ότι το Black Friday στο εξωτερικό διαρκεί μόλις μία ημέρα και όχι μία εβδομάδα όπως έχει μετατραπεί στην Ελλάδα. Όπως εξήγησε , οι εκπτώσεις που γίνονται εκείνη την ημέρα πρέπει να είναι πραγματικές κάτι που δεν είναι εφικτό όταν η επιμηκύνεται η περίοδος προσφοράς.

Παράλληλα εξήγησε ότι σε πολλές περιπτώσεις τα εκπτωτικά είδη είναι στοκ ,κάτι που είναι και λογικό. « Πρέπει να διατηρήσουμε την σημασία της ημέρας που είναι εκπτώσεις μία Παρασκευή. Είναι καλό και για τα μαγαζιά αλλά και για τους καταναλωτές. Πάντως οι κάτοικοι του νησιού εκμεταλλεύτηκαν τις προσφορές, τον καλό καιρό και έκαναν πολλές αγορές ενόψει των εορτών. Η τοπική αγορά είναι εδώ πάντα με ποιοτικά προϊόντα, το χαμόγελο μας, καλές τιμές έτοιμη να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη των καταναλωτών.».

Σάντυ Λαδικού

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ