Την αγανάκτηση του εξέφρασε στα τοπικά μέσα ο νεαρός συμπολίτης μας για την αδικαιολόγητη διακοπή ρεύματος στο σπίτι του. Εξηγώντας ανέλυσε παρουσιάζοντας τα σχετικά έγγραφα (αλλά και τις τηλεφωνικές συνομιλίες όπου ζήτησε ουσιαστικά ν’ ανοιχθούν για να αποδειχθεί ότι έλεγε αλήθεια) και την συνομιλία που είχε με υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ για την διαβεβαίωση να καταβάλλει το υπόλοιπο του ποσού της οφειλής , έως το τέλος του μήνα.
Πικραμένος και στεναχωρημένος για το περιστατικό που συνέβη στην οικογένεια του δήλωσε πως εάν δεν δημοσιοποιούνταν η περίπτωση του η σύνδεση θα γινόταν μετά το Σαββατοκύριακο. Όπως του είπε ο αρμόδιος υπάλληλος ήταν πλέον αργά το μεσημέρι της Παρασκευής για να γίνει η επανασύνδεση.
Πολλά τα ερωτηματικά που εγείρονται για το περιστατικό του συμπολίτη μας τρίτεκνου με παιδί ΑΜΕΑ. Γιατί να συμβαίνουν αυτά τα μεμονωμένα μεν περιστατικά, αλλά πολύ σοβαρά δε; Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που τα οικονομικά αλλά και η ψυχολογία των ανθρώπων δεν είναι και η καλύτερη.
Γιατί δεν έγινε η διασταύρωση στοιχείων των δύο παρόχων (ΔΕΔΔΗΕ – ΗΡΩΝ) για την διακοπή και το υπόλοιπο τη οφειλής; Γιατί ενώ η σύζυγος βρισκόταν στο σπίτι εκείνο το πρωί με τα 3 ανήλικα παιδιά της δεν ενημερώθηκε από τον υπάλληλο πριν γίνει η διακοπή και κοπεί το ρεύμα; Στο πλαίσιο της πιο ανθρώπινης προσέγγισης λόγω της δύσκολης περιόδου.
Τα 100 ευρώ υπήρχαν θα μπορούσαν να κατατεθούν άμεσα ηλεκτρονικά. Άνθρωποι ήμαστε μπορεί να μην πήγε ο λογαριασμός, μπορεί να ξέχασε ο ιδιοκτήτης και εν τέλει γιατί δεν τηρήθηκε η τηλεφωνική συμφωνία; κ.α.
Τέλος γιατί με τόση ευκολία να γίνεται η διακοπή και η επανασύνδεση να απαιτεί ώρες ή ακόμη και μέρες;
Αυτές οι πρακτικές θυμίζουν αλγεινές εποχές…
ΥΓ.1. Προφανώς ο υπάλληλος της εταιρίας δέχθηκε εντολή να προχωρήσει στην διακοπή και δεν έχει ευθύνη, ανθρώπινα όμως ίσως μπορούσε να ενημερώσει πέντε λεπτά πριν…
ΥΓ.2. Ο συμπολίτης μας δεν βγήκε να κλαυτεί ούτε να «πουλήσει» το πρόβλημα υγείας του παιδιού του, βγήκε να ενημερώσει τον κόσμο για να μην συμβούν τα ίδια και σε άλλες οικογένειες (που δυστυχώς συνέβη και για μικρότερα ποσά) και δεύτερον να ευχαριστήσει τις συναδέλφους Μαρία Πολίτου και Χαρίκλεια Χριστοφή που έσπευσαν γρήγορα να δημοσιοποιήσουν το θέμα με αποτέλεσμα να γίνει η επανασύνδεση αρκετές ώρες αργότερα.
Καλλιόπη Δανελλάκη