Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Aπογοήτευση στον εμπορικό κόσμο της Κω από το νέο lockdown στα καταστήματα

05/01/2021
414 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Δυσαρεστημένος εμφανίζεται ο εμπορικός κόσμος για το νέο ξαφνικό λουκέτο που επιβλήθηκε με ορίζοντα την 11 Ιανουαρίου στην καλύτερη των περιπτώσεων. Την αγωνία τους μεταφέρουν μέσω της εφημερίδας μας επιχειρηματίες της Κω ενώ παράλληλα αναφέρονται στο clickawayκαι τον τρόπο λειτουργίας κατά το διάστημα των εορτών. 


  Μάνος Παραδείσης : ιδιοκτήτης καταστημάτων ρούχων  

Το πως κινήθηκε το εμπόριο τις γιορτές και το άγχος που δημιουργείται εκ νέου λόγω το ξαφνικού λουκέτου σχολίασε στο «Βτκ» ο γνωστός και αγαπητός Μάνος Παραδείσης των καταστημάτων Spatz. 

«Κινηθήκαμε με το clickaway. Στο ελάχιστο μεν , αλλά υπήρξε αγοραστική κίνηση που σαφώς ήταν καλύτερη από το τίποτα του να είχαμε κατεβασμένα τα ρολά. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε διότι το είχε ανάγκη. Είχε ανάγκη ψυχολογική για την γιορτινή βόλτα στα μαγαζιά αλλά υπήρχαν πραγματικές ανάγκες και ελλείψεις επειδή δεν υπήρχε η δυνατότητα των αγορών από τα φυσικά καταστήματα. 

Στην Κω τόσο οι επιχειρηματίες όσο και οι πελάτες ήταν άψογοι και συνεργάσιμοι σε ότι αφορά το clickaway. Σαφώς και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με προηγούμενες χρονιές όμως ήμασταν χαρούμενοι και με την μικρή αγοραστική κίνηση που υπήρχε.» 

Σχετικά με το νέο lockdown: « Δεν είμαστε καθόλου χαρούμενοι για το νέο lockdown. Μέχρι τις 2 Ιανουαρίου το πρωί μας ετοίμαζαν για το νέο τρόπο λειτουργίας του clickinshop, δηλαδή ψώνια κατόπιν ραντεβού με ελεγχόμενη προσέλευση και παραμονή εντός του καταστήματος. Ξαφνικά μαθαίνουμε για κλείσιμο. Όμως σε κάθε περίπτωση προέχει το κομμάτι της υγείας και εκεί κάνουμε πίσω. Θεωρώ όμως ότι θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορετικά μέτρα ανά περιοχή. Η Κως που έχει μία άριστη εικόνα μέχρι σήμερα, θα μπορούσε να λειτουργήσει με ελεγχόμενο άνοιγμα των καταστημάτων. Περιοχές με πολλά κρούσματα ας παρέμεναν κλειστές.» 


Ειρήνη Βουλγαροπούλου – ιδιοκτήτρια καταστήματος με ρούχα

Για τις εορταστικές αγορές μέσω clickawayαλλά και την δυσάρεστη έκπληξη της αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων μίλησε στο «ΒτΚ» η κα. Ειρήνη Βουλγαροπούλου από το Thirty3 StyleLab. Η επιχειρηματίας έθεσε και απορίες για την εκπτωτική περίοδο καθώς είναι πλέον όλα στον αέρα.  

« Το clickawayδούλεψε και ο κόσμος ανταποκρίθηκε. Είμαστε ευχαριστημένοι καθώς έστω και έτσι δουλέψαμε και σίγουρα ήταν καλύτερα από το να ήμασταν τελείως κλειστοί.  

Το άνοιξε – κλείσε δεν είναι όμως λύση και δεν είναι σωστό. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις εκπτώσεις. Δεν γίνεται να χάσουμε και τις εκπτώσεις. Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων στην Κω ζητάμε να ανοίξουμε με έλεγχο και μέτρα αυστηρά. Υπάρχει η δυνατότητα της λειτουργίας κατόπιν ραντεβού με μάσκες, αντισηπτικά και ότι άλλο απαιτείται. Δεν έπρεπε να κλείσει το λιανεμπόριο. Λουκέτο μπαίνει στις αγορές αλλά εξακολουθεί να υπάρχει συνωστισμός σε σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις που παραμένουν ανοικτές.» 


Μαρία Τεζάρη - Κομμώτρια

Τις δυσκολίες που καλείται να αντιμετωπίσουν για ακόμη μία φορά τα κομμωτήρια εξήγησε στο «ΒτΚ» η κα. Μαρία Τεζάρη ιδιοκτήτρια του κομμωτηρίου In Hair Studio.

« Ο τρόπος λειτουργίας των γιορτών και οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν δεν άφησαν πολλά περιθώρια για παραπάνω ραντεβού διότι τα πρωτόκολλα είναι πολύ αυστηρά. Δεν υπήρχε η κινητικότητα των γιορτών όπως γνωρίζουμε από άλλες χρονιές, αλλά τουλάχιστον δουλέψαμε. Θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα, θα μπορούσαμε να πάμε και χειρότερα. Τουλάχιστον δόθηκε η δυνατότητα να ανοίξουμε διότι οι υποχρεώσεις τρέχουν.» 

Η κα. Τεζάρη αιφνιδιάστηκε από το νέο lockdownπου ανακοινώθηκε 2 Ιανουαρίου και δηλώνει δυσαρεστημένη με την κατάσταση. Θεωρεί ότι η Κως θα μπορούσε να λειτουργήσει διαφορετικά καθώς δεν υπάρχουν κρούσματα. 

« Αιφνιδιάστηκα όταν άκουσα τις ανακοινώσεις περί νέας αναστολής λειτουργίας. Υπήρχε μία ροή στο κομμωτήριο, υπήρχαν ραντεβού και δεν περίμενε κανείς ότι την Δευτέρα δεν θα πάμε στην δουλειά. Ότι χρήματα δόθηκαν από επιστρεπτέες, επεστράφησαν στο κράτος καθώς καλύπτονται οι υποχρεώσεις. Είμαι δυσαρεστημένη με το άνοιξε κλείσε. Είναι κάτι ψυχοφθόρο και δημιουργεί αβεβαιότητα και ανασφάλεια. Όλοι προβληματιζόμαστε για το πως θα ανταπεξέλθουμε.» 


Κώος επιχειρηματίας – λιανεμπόριο 

Μία άλλη διάσταση δίνει στα όσα βιώνει ο κλάδος του λιανεμπορίου συμπατριώτης μας που δραστηριοποιείται στον χώρο. Φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι καθυστερήσεις των κούριερ δεν επηρεάζουν μεγάλες αλυσίδες ενώ απορίες υπάρχουν για το νέο κλείσιμο και τον συνωστισμό στα σούπερ μάρκετ.  

Σχετικά με το clickawayδήλωσε: «Tο Click Away έφερε τον κόσμο στις πόρτες των μικρών καταστημάτων, με αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες από διαδικτυακά πολυκαταστήματα να μένουν απαράδοτες και να ελλοχεύει ο κίνδυνος σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% αυτές να επιστραφούνστον αποστολέα. Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνετε θα έφερνε τεράστια ζημιά στους μεγαλύτερους λιανέμπορους της χώρας. Η διακοπή του click away για μια ή και δύο εβδομάδες θα επιτρέψει τις παραγγελίες τους να παραδοθούν καθώς ο κόσμος δεν έχει επιλογή για ψώνια από τα καταστήματα της τοπικής αγοράς και αναγκαστικά θα παραλάβει (ακόμα και μετά από 15 μέρες τα προϊόντα του).» 

Σχετικά με τις εταιρείες κούριερ και τις παραδόσεις είπε:  

«Οι εταιρείες κούριερ όλης της χώρας αποκλείουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και εξυπηρετούν μόνο τις μεγάλες φοβούμενες να μην χαλάσουν τα συμβόλαια τους, βγάζοντας ξαφνικές ανακοινώσεις και σταματώντας την παραλαβή για 10-15 μέρες. Αυτό αποτελεί σκάνδαλο ειδικά σε περιοχές όπως η νησιωτική Ελλάδα και οι τζίροι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με e-shop μηδενίζονται! 

Τα διαφυγόντα κέρδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, μεγάλα με μοναδικούς υπαίτιους τις εταιρείες κούριερ. 

Τέλος , όσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις άνοιξαν με click away, αναγκάστηκαν να κάνουν νέες αγορές εμπορευμάτων και με το νέο κλείσιμο, βρίσκονται επιπλέον χρεωμένοι.» 

Σε ότι αφορά το άνοιξε κλείστε των καταστημάτων: 

«Όσον αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων, επιβάλλεται να γίνει άμεσα καθώς με τους 7-10 πελάτες που δέχεται καθημερινά ένα κατάστημα λιανικής και με την είσοδο ακόμα και μόνον ενός πελάτη , δεν είναι δυνατόν να μεταδοθεί ο ιός σε μεγαλύτερο ρυθμό από αυτόν που μεταδίδεται με τα ήδη ανοιχτά πολυκαταστήματα και από Δευτέρα των σχολείων που είναι ο επικινδυνότερος για μετάδοση χώρος!» 

Σάντυ Λαδικού  


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ