Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (23:28)
Προς Βασιλη - Το θέμα είναι πως βλέπεις το κράτος.Θελεις να είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι σωστά;Να ελέγχει ο κομματάρχης,όποιον διορίζει το κόμμα να ελέγχει τους εργαζόμενους άσχετα με τις ικανότητες του σωστά;Όχι κάποιονπου αξίζει έχει τις προιποθεσεις και θα ανέβει παρουσιάζοντας έργο,αλλά τον γλυφτη που ζει σε βάρος συναδέλφων του .Ωραιος.
ΕΠΩΝΥΜΟΣ : Σήμερα (23:28)
🤡 - ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ;;; ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ , ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΑΙΣΧΟΣ!!!
Βασίλης : Σήμερα (23:28)
Ανικανότητα - Την ανικανότητα του κράτους να να κατασκευάσει να συντηρήσει και να λειτουργήσει έργα υποδομής όπως τα αεροδρόμια την κάνει πλεονέκτημα υπέρ του ιδιωτικού τομέα...η ασχετοσυνη σε όλο το μεγαλείο της!!

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Αναφορά του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κ. Χατζηδάκη στο αεροδρόμιο της Κω και την παραχώρησή του στην Fraport

08/07/2025
499 Εμφανίσεις
3 Σχόλια

Με ανάρτησή του, μέσω των social media, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, αναφέρεται στο αεροδρόμιο της Κω κατά την πρόσφατη επίσκεψή του και στην σημερινή εικόνα του, μετά την παραχώρηση στην Fraport. Αναλυτικά η ανάρτησή του:


Σκεφτόμουν τις αντιδράσεις των δήθεν προοδευτικών, στο αεροδρόμιο της Κω, το περασμένο Σάββατο, και πως καλά έκανα που τις αγνόησα, όταν ξεκινούσα την προσπάθεια για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων το 2008. Κι ας με έλεγαν τότε «μεσίτη», κι ας έλεγαν ότι επρόκειτο για «ξεπούλημα»!

Η Κως διαθέτει, από το 2021, ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο. Και αυτό χάρη στη σύμβαση παραχώρησης που προχώρησε, όπως γίνεται σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, παρά τις αντιδράσεις τότε ορισμένων κομμάτων και συνδικαλιστών. Τα στοιχεία αποτυπώνουν τη σημαντική πρόοδο: Στην Κω, από το 2021 έως το 2024, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε σχεδόν κατά 95% – από 1,57 εκατ. επιβάτες το 2021 σε πάνω από 3 εκατ. το 2024. Οι πτήσεις αυξήθηκαν επίσης εντυπωσιακά, κατά 60%, φτάνοντας τις 22.877 το 2024.

Η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θεωρείται σήμερα παράδειγμα επιτυχίας. Και στον δρόμο αυτό θα προχωρήσουμε και με την παραχώρηση των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων, για να αποκτήσουν κι αυτά μια σύγχρονη, ευρωπαϊκή εικόνα, που αναβαθμίζει αφενός την εξυπηρέτηση και αφετέρου το τουριστικό προϊόν της χώρας. Θα έρθουν άραγε πάλι οι δήθεν προοδευτικοί να μας πουν ότι προτιμούν τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια να είναι «τσαντίρια», αρκεί να τα τρέχει το Δημόσιο;

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 3
Ανώνυμος
Ανώνυμος 08/07 - 20:11
Προς Βασιλη
Το θέμα είναι πως βλέπεις το κράτος.Θελεις να είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι σωστά;Να ελέγχει ο κομματάρχης,όποιον διορίζει το κόμμα να ελέγχει τους εργαζόμενους άσχετα με τις ικανότητες του σωστά;Όχι κάποιονπου αξίζει έχει τις προιποθεσεις και θα ανέβει παρουσιάζοντας έργο,αλλά τον γλυφτη που ζει σε βάρος συναδέλφων του .Ωραιος.
ΕΠΩΝΥΜΟΣ
ΕΠΩΝΥΜΟΣ 08/07 - 19:42
🤡
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ;;; ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ , ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΑΙΣΧΟΣ!!!
Βασίλης
Βασίλης 08/07 - 19:11
Ανικανότητα
Την ανικανότητα του κράτους να να κατασκευάσει να συντηρήσει και να λειτουργήσει έργα υποδομής όπως τα αεροδρόμια την κάνει πλεονέκτημα υπέρ του ιδιωτικού τομέα...η ασχετοσυνη σε όλο το μεγαλείο της!!

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ