Στην αυξημένη επικινδυνότητα που παρουσιάζει το επαρχιακό οδικού δίκτυο Κω-Χωριών λόγω της παλαιότητας του και της επιβάρυνσης από χιλιάδες διερχόμενα ΙΧ ενοικιαζόμενα και Τουριστικά Λεωφορεία, ιδιαίτερα τη καλοκαιρινή περίοδο, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κω Αντώνης Γκιντιζές μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.
“Μιλάμε για ένα επαρχιακό οδικό δίκτυο ξεπερασμένο και το πιο σκοτεινό σε όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου. Ακόμα και εκεί που ολοκληρώθηκαν οι εργασίες Ηλεκτροφωτισμού, στη περιοχή Φυτώριο της Κεφάλου όχι μόνο δεν λειτούργησε αλλά και σε οχλήσεις του Σωματείου, μας συνέστησαν να το αφήσουμε το θέμα”, υπογράμμισε ο κ. Γκιντιζές.
“Αυτό που σήμερα βλέπουμε είναι να τοποθετούνται μπάρες σε μήκος δυο χλμ πριν από την Κέφαλο και θεωρώ ότι γίνεται γιατί απλά έχουν αποφασίσει ότι σε εκείνο το σημείο δεν θα υπάρξει ηλεκτροφωτισμός άλλως τε δεν γίνονται και εργασίες”, τόνισε ο πρόεδρος το Σωματείου, διερωτώμενος αν πράγματι σένα επαρχιακό δίκτυο με τόση κίνηση αυτό που του λείπει είναι οι προστατευτικές μπάρες.
Χαρακτήρισε άμεσα επιβεβλημένη την διαπλάτυνση του δρόμου ιδιαίτερα εκείνου που οδηγεί στη Κέφαλο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι είναι ο πιο στενός δρόμος του νησιού, δύσκολη η βατότητα και οι κίνδυνοι ορατοί.
“Παρά τις αγωνιώδεις μας εκκλήσεις επί σειρά ετών ουδέποτε έγινε παρέμβαση και παρά το γεγονός ότι νέες μονάδες λειτουργούν στη περιοχή και η επισκεψιμότητα είναι μεγάλη”, τόνισε ο κ Γκιντιζές αναφέροντας χαρακτηριστικά τη περίπτωση προ μηνός όπου είχε απενεργοποιηθεί ο ηλεκτροφωτισμός στο σημείο Σταυρού Πέραμα–Πόρτες, από τα πλέον επικίνδυνα του επαρχιακού, και με παρέμβαση των οδηγών επανήλθε.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων κάλεσε την Περιφέρεια “να σχεδιάσει, για την επόμενη 20ετια τουλάχιστον, ένα οδικό δίκτυο γιατί με τις χιλιάδες νέες κλίνες βέβαιο είναι πως κάθε μέρα θα γίνεται και πιο επικίνδυνη η διέλευση και ‘’θα θρηνούμε θύματα”.
Ήδη το Σωματείο προσέφυγε στην Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση στη Σύρο προκειμένου να γνωμοδοτήσει για τη βατότητα ενός άλλου επικίνδυνου περάσματος προς τη Ζιά, καθώς δήμος και Περιφέρεια αρνούνται να πάρουν μέτρα ώστε τα Λεωφορεία να σταθμεύουν σε απόσταση από τον οικισμό, να μην εγκλωβίζονται με χιλιάδες επισκέπτες διατρέχοντας κινδύνους σε περίπτωση μιας πυρκαγιάς είτε ενός σεισμού.
Ertnews.gr