Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

ΚΩΤΗΣ: Σήμερα (23:27)
ΤΙ ΝΑ ΠΩ; - Ε όχι μη μου το λες , όπως θαλεγε και ο αείμνηστος μέγας Θανάσης Βέγγος.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Απάντηση της Επάρχου Ν. Σβύνου στο "ΒτΚ": Οφείλετε τουλάχιστον στα παιδιά μου μια δημόσια συγνώμη. Εγω είμαι εκείνη που πρέπει να κινηθώ εναντίον σας νομικά

26/06/2026
302 Εμφανίσεις
1 Σχόλια

Κύριε Ιωαννίδη,

 Σε απάντηση του μακροσκελούς πονήματός σας, το οποίο βρίθει προσβλητικών και συκοφαντικών χαρακτηρισμών για το πρόσωπό μου, οφείλω να αποκαταστήσω την αλήθεια και να βάλω τα πράγματα στη σωστή τους βάση.

 Είναι δικαίωμα και υποχρέωση κάθε μέσου ενημέρωσης να ασκεί κριτική. Είναι όμως σοβαρό ολίσθημα να προσωποποιείται μια γενική πολιτική τοποθέτηση και να μετατρέπεται σε πεδίο προσωπικής αντιπαράθεσης και εξόντωσης.

 Επιθυμώ να ξεκαθαρίσω με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι κατά τη διάρκεια της συνέντευξής μου στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Voice, ουδέποτε αναφέρθηκα ονομαστικά ή συγκεκριμένα στο «Βήμα της Κω», ούτε αμφισβήτησα τη δημοσιογραφική σας εργασία. Μάλιστα, σε άμεση επικοινωνία που είχα με συνεργάτιδα του σταθμού σας, ξεκαθάρισα ρητά πως σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα το μέσο σας – εξάλλου, αν επιθυμούσα να αναφερθώ σε εσάς, θα το είχα πράξει ανοιχτά και ονομαστικά.

 

Η αναφορά μου σε «επιτηδευμένη» κυκλοφορία φωτογραφιών στόχευε ευθέως στην παραγωγή εντυπώσεων μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως από συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα. Αυτά τα πρόσωπα έσπευσαν να εργαλειοποιήσουν αποσπασματικές εικόνες για να εξυπηρετήσουν μικροπολιτικές σκοπιμότητες και να πλήξουν την Περιφερειακή Αρχή, αδιαφορώντας πλήρως για την ουσία του εγκεκριμένου περιφερειακού σχεδιασμού.

 Ως εκλεγμένη Έπαρχος, εξέφρασα την άποψή μου με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο, θεσμικό σεβασμό και χωρίς να χρησιμοποιήσω κανέναν απολύτως προσωπικό χαρακτηρισμό για κανέναν συμπολίτη μας, Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης ή επαγγελματία.

 Σας παραπέμπω, μάλιστα, στη δημοσίευση της άποψής μου (της δικής μου καθώς και των εκλεγμένων συναδέλφων μου) στην εφημερίδα «ΣΤΑΘΜΟΣ», η οποία είναι ξεκάθαρη ως προς τα ερωτήματα που τέθηκαν. Στη συγκεκριμένη εφημερίδα με κάλεσαν και ζήτησαν την τοποθέτησή μου, όπως οφείλατε και εσείς να έχετε πράξει –αν θέλατε να λειτουργήσετε αντικειμενικά και δεοντολογικά– ΠΡΙΝ εξαπολύσετε αυτές τις ανήθικες επιθέσεις κατά του προσώπου μου.

 Προκαλεί, μάλιστα, αλγεινή εντύπωση η ευκολία με την οποία το άρθρο σας με χαρακτήρισε ως «γλάστρα από 100% ανακυκλώσιμα υλικά». Αυτή η ισοπεδωτική λογική αποτυπώνεται ανάγλυφα και στην επιλογή της εικόνας που συνοδεύει την ανάρτησή σας, όπου ένα ξερό, καμένο δέντρο μέσα σε μια γλάστρα χρησιμοποιείται για να χλευάσει και να μηδενίσει μια τεράστια, συλλογική προσπάθεια περιβαλλοντικής θωράκισης του νησιού μας.

 

Δημοσιογραφία δεν είναι η στοχοποίηση προσώπων. Δεν είναι η επιλογή «βολικών εχθρών». Δεν είναι η αποσιώπηση των δημόσιων στοιχείων και η εκ των υστέρων κατασκευή «σκιών».

Δημοσιογραφία είναι η αναζήτηση της αλήθειας. Και η αλήθεια εδώ είναι καθαρή: η Κως δεν προστατεύεται με ερωτήματα για τα οποία υπάρχουν αναρτημένες σε δημόσια θέα οι απαντήσεις. Προστατεύεται με νόμους, κανόνες, σχέδιο, έργα, αδειοδοτήσεις και ευθύνη.

 Η πολιτική δεν είναι business, ούτε πεδίο για ειρωνικά ευφυολογήματα και απαξιωτικές εικόνες. Είναι ευθύνη και διαρκής αγώνας για το κοινό καλό. Σε αυτόν τον στίβο μάχης θα συνεχίσω να πορεύομαι.

 

Πέρα, όμως, από πολιτικά πρόσωπα, επιχειρηματίες ή μέλη της ίδιας κοινωνίας, είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι. Και η δική μου ανθρώπινη υπόσταση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιδιότητα της μητέρας δύο αγοριών. Παιδιών, που πριν από δύο χρόνια διάβασαν στο δικό σας μέσο ότι «βάφτηκαν τα χέρια της μητέρας τους με αίμα» και σήμερα καλούνται να ξαναδιαβάσουν ότι η μητέρα τους είναι γλάστρα, ανίκανη και αλλεργική στην αλήθεια. Στη θέση σας, θα έφερνα στο μυαλό μου την απορία και το βλέμμα αυτών των παιδιών και θα ντρεπόμουν. Οφείλετε, τουλάχιστον στα παιδιά μου, μια δημόσια συγγνώμη.

 Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, εγώ είμαι εκείνη που έχω κάθε λόγο –και η αλήθεια είναι ότι με το κείμενό σας μού δίνετε πολλούς– να κινηθώ εναντίον σας νομικά για την προσβολή της προσωπικότητάς μου, προκειμένου να προστατεύσω την τιμή και την υπόληψή μου.

 Ως Έπαρχος των δύο νησιών μας, θα συνεχίσω να υπηρετώ την αλήθεια, τα έργα, το δίκαιο και τους συμπολίτες μου. Σε αυτόν τον δρόμο θα συνεχίσω να βαδίζω. Όσο κι αν αυτό ενοχλεί κάποιους.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 1
ΚΩΤΗΣ
ΚΩΤΗΣ 26/06 - 22:45
ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
Ε όχι μη μου το λες , όπως θαλεγε και ο αείμνηστος μέγας Θανάσης Βέγγος.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ