Μπορεί το πρόβλημα του “συγκοινωνιακού” και ιδιαίτερα της μεταφοράς και εξυπηρέτησης πελατών, να είναι γνωστό εδώ και χρόνια και μάλιστα να αποτελεί ίσως το κορυφαίο "μελανό" σημείο για το Νησί μας (σε περσινή έρευνά του "ΒτΚ" ήρθε πρώτο, πάνω ακόμα και από την Καθαριότητα), ωστόσο, όχι μόνο δεν έχει βρεθεί κάποια λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση την φετινή σεζόν, αλλά βρισκόμαστε ίσως στο χειρότερο σημείο από ποτέ.
Από την μία, η μεγάλη επισκεψιμότητα που έχει το νησί μας φέτος και από την άλλη, η έλλειψη των απαραίτητων μέσων μεταφοράς, έχει ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες να ταλαιπωρούνται αφάνταστα και να λαμβάνουμε καθημερινά παράπαράπονα.
Δυστυχώς το πρόβλημα έκανε φέτος την εμφάνισή του από πολύ νωρίς, κυρίως λόγω της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας, η οποία μετά την κατάργηση της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ βαδίζει σε αχαρτογράφητα νερά και δεν έχει βρει ακόμα τα "πατήματά" μας. Τα δρομολόγια είναι ελάχιστα, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνται οι επισκέπτες, αλλά και οι εργαζόμενοι στον τουρισμό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παραπάνω φωτό, όπου οι τουρίστες περιμένουν με τις ώρες στην αφετηρία της Αστικής Συγκοινωνίας (στο Ακταίον) και όταν επιτέλους καταφθάνει ένα λεωφορείο, αυτό να μην μπορεί να τους εξυπηρετήσει όλους και ορισμένοι, να μένουν πίσω, αναζητώντας άλλο τρόπο για να μετακινηθούν ή περιμένοντας (άγνωστο για πόση ώρα) το επόμενο λεωφορείο.
Αυτές τις μέρες, τρέχει μία προκήρυξη για την πρόσληψη οδηγών στην Αστική Συγκοινωνία και υπάρχει στον σχεδιασμό συνεργασία, με ιδιωτική εταιρεία, για να της "δανείσεi" οδηγούς, ωστόσο αυτό θα πάρει λίγο καιρό μέχρι να υλοποιηθεί, η κατάσταση προμηνύεται δύσκολη, αφού ο μεγαλύτερος φόρτος έχει πέσει στα Ταξί, τα οποία καλούνται να καλύψουν αυτό το κενό, κάτι όμως που είναι αρκετά δύσκολο να το πετύχουν, στον επιθυμητό βαθμό.
Το συγκοινωνιακό είναι ένα ζήτημα, το οποίο πρέπει να το δουν πολύ σοβαρά όλοι οι αρμόδιοι φορείς, καθώς για την επίλυσή του, πρέπει να βρεθούν λύσεις σε διάφορα ζητήματα.
Τα αυτοκίνητα στο νησί αυξάνονται ραγδαία χρόνο με το χρόνο, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας, ενώ και η απόφαση για μείωση του ορίου ταχύτητας στον επαρχιακό (στα 50 χλμ, από 70 που ήταν πριν), δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο την κατάσταση.
Επίσης, δεν υπάρχει ένας περιφερειακός δρόμος, ώστε να αποσυμφορήσει τον μοναδικό δρόμο που έχουμε. Αν και χρόνια ακούμε για την διάνοιξη περιφερειακού δρόμου, αυτός δεν έχει γίνει ποτέ και μοιάζει με το γεφύρι της Άρτας.
Καλό είναι λοιπόν να ξανακαθίσουν άμεσα όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς σε ένα τραπέζι, να αφήσουν τα επί μέρους συμφέροντά τους και να κοιτάξουν το καλό του νησιού, που στην ουσία, αν το καταλάβουν είναι και δικό τους καλό...