Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Θεοδόσης Γιακουμής: Η καθημερινή περιπέτεια ενός delivery - "Είμαστε οι σερβιτόροι των δρόμων"

20/10/2020
516 Εμφανίσεις
1 Σχόλια

Την «Οδύσσεια» των διανομέων περιέγραψε γλαφυρά στο Ράδιο Πρώτο 91.5 ο Θεοδόσης Γιακουμής , ο οποίος εργάζεται ως delivery στο Cocoon Espresso Sandwich Bar. Η δουλειά επάνω στους δύο τροχούς δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση ειδικά όταν υπάρχει πίεση χρόνου, απόστασης αλλά και ιδιαίτερες επιθυμίες στις παραγγελίες.  

Ιστορίες τρέλας επάνω σε δύο τροχούς  

« Πραγματικά βιώνουμε πολλές φορές ιστορίες τρέλας. Να ξέρετε ότι έχουμε πολύ άγχος για να φτάσουμε εγκαίρως και με τα προϊόντα σε καλή κατάσταση. Κάποιοι δουλεύουν ατελείωτες ώρες. Είναι βέβαια και οι πελάτες που ζητούν να τους κάνουμε τα ψώνια τους.» 

 

 Ένας διανομέας για όλες τις δουλειές… 

Ο Θεοδόσης ανέφερε ότι αρκετοί παραγγέλνουν τυπικά έναν καφέ , διότι ζητούν από τον διανομέα να φέρει ένα σωρό άλλα ψώνια από το δρόμο ώστε να μην χρειαστεί οι ίδιοι να τα κάνουν. 

« Φαίνεται εάν κάποιος παραγγέλνει ένα καφέ για το τυπικό της υπόθεσης διότι πρώτα ζητά να του αγοράσουμε τσιγάρα, κάρτα για το κινητό και άλλα ψώνια και στο τέλος μας ζητούν και έναν καφέ. Αν το κατάστημα δεν έχει ελάχιστο όριο παραγγελίας και αν είναι η πολιτική της επιχείρησης να προχωρά σε τέτοιου είδους διευκολύνσεις, δεν μπορείς να πεις και κάτι.» 

Το αξέχαστο περιστατικό  

Στις παράξενα περιστατικά που έχουν τύχει στον νεαρό επαγγελματία είναι και ένα συμβάν που είχε γίνει στο Πυλί πριν λίγα χρόνια. Ένας πελάτης που βρισκόταν σε ένα απομακρυσμένο δύσβατο σημείο, ζήτησε από τον διανομέα να του κάνει έκπτωση γιατί έτσι του άρεσε, από τον ταπεινό ελληνικό καφέ που είχε παραγγείλει. « Του είπα εντάξει , αλλά του άδειασα το μισό ποτήρι διότι δεν σεβάστηκε ούτε την δυσκολία προσέγγισης στο σημείο». 

Συμπεριφορά των πελατών  

Οι διανομείς έγιναν οι μικροί ήρωες της καθημερινότητάς μας κατά την διάρκεια της πανδημίας και της κοινωνικής απόστασης. Είναι αρκετοί πελάτες που περίμεναν τον Θεοδόση για να ανταλλάξουν μία κουβέντα και να μάθουν νέα από τον έξω κόσμο. Είναι όμως και κάποιοι άλλοι, που δεν συμπεριφέρονται και με τον καλύτερο τρόπο και ξεχνούν ότι η ευγένεια είναι ένας κανόνας καλής συμπεριφοράς.  

«Υπάρχουν πελάτες που μπορεί να μας φτιάξουν την ημέρα με την καλή τους διάθεση, με την καλή τους κουβέντα, με μία πράξη ευγένειας. Είναι όμως και κάποιοι άλλοι που μπορεί να σου την καταστρέψουν. Είναι αγενείς, ξεχνούν ότι είμαστε άνθρωποι. Ας μην χάσουμε την ευγένειά μας. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι μας πιάνουν την κουβέντα γιατί έχουν και λίγη μοναξιά. Είναι ωραίο όταν συναντιόμαστε να ανταλλάσσουμε μία κουβέντα παραπάνω.» 

Ο Θεοδόσης Γιακουμής απάντησε και σε ερωτήσεις σχετικά με τις τρελές πορείες στο δρόμο πολλών ντελιβεράδων καθώς πολλές φορές τρέχουν , πηγαίνουν ανάποδα και κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς.  

Παιδιά των δρόμων οι Delivery  

« Είμαστε οι σερβιτόροι του δρόμου. Δεν είμαστε γενικά ως Έλληνες οι καλύτεροι οδηγοί. Συναντώ κάθε μέρα οδηγούς που δεν βγάζουν φλας, πετάνε τα τσιγάρα τους από το παράθυρο και οδηγούν επικίνδυνα. Το ίδιο συμβαίνει και με τον διανομέα. Οι επαγγελματίες πολλές φορές δεν τηρούμε τον ΚΟΚ για να προλάβουμε την δουλειά. Πολλές φορές μας πιέζουν και οι πελάτες. Είναι πιεστικό επίσης όταν το μαγαζί έχει λίγο προσωπικό και πολλές παραγγελίες. Καλό είναι να μην βιάζονται οι delivery για να έχουν την υγεία τους και για την ασφάλεια όλων. Πρέπει όμως και ο δήμος να κοιτάξει να βελτιώσει τους δρόμους διότι είναι γεμάτοι μπαλώματα.» 

Σάντυ Λαδικού   

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 1
Christos
Christos 21/10 - 17:32
Eisai theos
eisai theos agori mou. mas petsokopses

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ