Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στον επαρχιακό δρόμο, όταν ΙΧ αυτοκίνητο κάτω από άγνωστες συνθήκες, εξετράπη της πορείας του προσεκρουσε σε τοιχίο και αναποδογύρισε.
Στο όχημα επέβαιναν 2 άτομα, τα οποία (είχαν τις αισθήσεις τους) μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο.