Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Καλό Πάσχα
και καλή Ανάσταση!!
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Με μικρότερες πληρότητες, αλλά με μεγαλύτερα έσοδα, λειτούργησαν τα Ελληνικά ξενοδοχεία το γ' τρίμηνο του έτους

04/11/2022
39 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Άνοδο 19% σημείωσαν τα ελληνικά ξενοδοχεία το γ’ τρίμηνο του έτους σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με έρευνα της GBR Consulting. Τα επτά ηχηρά deals του κλάδου

Επιδόσεις υψηλότερες ακόμη και από εκείνες του 2019, που έχει αναδειχθεί ως η καλύτερη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό τόσο σε επίπεδο εισπράξεων όσο και σε επίπεδο αφίξεων, κατέγραψαν ως προς τα έσοδα τα ελληνικά ξενοδοχεία το γ’ τρίμηνο του 2022.

Στην καρδιά της τουριστικής σεζόν, η οποία σταδιακά ρίχνει αυλαία, τα ελληνικά ξενοδοχεία, παρά τις προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, σημείωσαν διψήφια άνοδο εσόδων σε ποσοστό 19% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, τη στιγμή που ο αριθμός των διανυκτερεύσεων κατέγραψε πτώση κατά 5%-7% για την ίδια περίοδο.

Σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία αναφορικά με τις αποδόσεις των ξενοδοχείων που συλλέγει η εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων GBR Consulting, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων μειώθηκε κατά 11,8% το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, με τις εισπράξεις εν αντιθέσει να κινούνται ανοδικά και να βρίσκονται στο συν 13,1% σε σχέση πάντα με το τελευταίο έτος «κανονικότητας» πριν από την εμφάνιση της πανδημίας της Covid-19.

Κι ενώ οι πρώτοι τέσσερις μήνες του 2022 έκλεισαν με αρνητικό πρόσημο σε επίπεδο εσόδων, με τον Ιανουάριο να βρίσκεται στο -53% σε σχέση με το 2019, τον Φεβρουάριο να είναι στο -49%, τον Μάρτιο να κλείνει στο -32% και τον Απρίλιο στο -3%, το πεντάμηνο Μαΐου – Σεπτεμβρίου κινήθηκε σε θετικό έδαφος, με νούμερα καλύτερα από εκείνα του 2019. Συγκεκριμένα, ο Μάιος σε επίπεδο εισπράξεων έκλεισε στο +13%, ο Ιούνιος ακολούθησε στο +17% και οι επόμενοι τρεις δυνατοί μήνες, Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος βρέθηκαν στο +19% συγκριτικά με το 2019 έκαστος.

Όπως επισημαίνει η GBR Consulting, με βάση τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος, έως τον Αύγουστο του 2022 σημειώθηκε αύξηση 10,6% στον μέσο όρο των δαπανών ανά ταξίδι, από 591 ευρώ το 2019 σε 654 ευρώ το 2022. Ο συνολικός αριθμός των διεθνών επισκεπτών μειώθηκε 12,4% το 9μηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου, ενώ για ολόκληρο το 2022 αναμένεται ότι οι συνολικές ταξιδιωτικές εισπράξεις θα φτάσουν τα επίπεδα του 2019.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, η πληρότητα στα ξενοδοχεία των δύο πόλεων μέχρι τον Σεπτέμβριο σημείωσε πτώση κατά 14,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, ενώ η ημερήσια τιμή δωματίου αυξήθηκε κατά 14,4% το 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου. Ως εκ τούτου, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) μειώθηκαν κατά 2,5%. Κατά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο ο συγκεκριμένος δείκτης ξεπέρασε τα επίπεδα του 2019 λόγω των υψηλότερων τιμών διάθεσης των δωματίων, καθώς τα επίπεδα πληρότητας διαμορφώθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα.

Επτά ηχηρά deals
Σημαντικά deals αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ καταγράφηκαν το γ’ τρίμηνο του έτους στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο. Συγκεκριμένα, τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι το 4 αστέρων Elatos Resort & Health Club πουλήθηκε από την Elatos Investment Ltd στον Αθανάσιο Λασκαρίδη, τον βασικό μέτοχο του ομίλου ΛΑΜΨΑ. Το Elatos Resort, που διαθέτει 40 ξύλινα σαλέ στον Επτάλοφο, θα μετατραπεί σε πολυτελές resort με έμφαση στην ευεξία, στοχεύοντας στην προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και αναμένεται να ανοίξει και πάλι τις πόρτες του για τους ταξιδιώτες το 2024.

Τον Οκτώβριο, η Ιntrakat ανακοίνωσε την απόκτηση του Apanema Resort στη Μύκονο έναντι 10,6 εκατ. ευρώ. Με βάση τον σχεδιασμό, το ξενοδοχείο θα ανακαινιστεί πλήρως και θα επαναλειτουργήσει ως πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο.

Τον Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε το μεγαλύτερο deal σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον ξενοδοχειακό κλάδο από την εμφάνιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο όμιλος Sani/Ikos και η GIC υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία, στο πλαίσιο της οποίας η GIC γίνεται βασικός μέτοχος της εταιρείας με το ελληνικό DNA. Η συναλλαγή αποτιμά την αξία του Sani/Ikos Group σε 2,3 δισ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο δ’ τρίμηνο του 2022.

Στην ίδια κατεύθυνση, ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της οικογένειας Γρηγοριάδη και της Goldman Sachs για την αγορά 3 ξενοδοχείων του ομίλου Ghotel στη Χαλκιδική. Αντίστοιχα, τον Αύγουστο ανακοινώθηκε ότι το 5 αστέρων Sheraton της Ρόδου, δυναμικότητας 401 δωματίων, πωλήθηκε από τη ΛΑΜΨΑ στην Azora European Hotel & Lodging F.C.R έναντι 43,8 εκατ. ευρώ.


Πηγή euro2day.gr


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ