Ανησυχητικά αυξάνονται τελευταίως οι ροές των μεταναστών προς την χώρα μας και ήδη δημιουργούνται τα πρώτα προβλήματα στις δομές. Να σκεφτείτε ότι τόσο πολύ έχουν αποθρασυνθεί οι ανάλγητοι διακινητές που άρχισαν πλέον να χρησιμοποιούν και super yacht στη μεταφορά των μεταναστών και μάλιστα δεν διστάζουν να τα βουλιάζουν εάν παραστεί ανάγκη.
Όπως σε κάθε αγορά, έτσι και στην αγορά της διακίνησης μεταναστών, υπάρχει από τους διακινητές ένα είδος ταξικής διαβάθμισης. Η «λαθροδιακίνηση», όπως την ονομάζουν, με Super Yacht, για παράδειγμα στοιχίζει (σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταναστευτικής) Πολιτικής) 10.000- 15.000 ευρώ το άτομο, ενώ με φουσκωτά 3.000 ευρώ και με βάρκες 2.000 ευρώ. Όπως με βεβαιώνουν οι Λιμενικοί τα Super Yacht εμφανίστηκαν πέρυσι αλλά και εφέτος γεμάτα προφανώς πλούσιους μετανάστες κυρίως από Λίβανο και Συρία, στην Μύκονο, στην Κρήτη, στην Κύμη και στην Πύλο.
Πριν από λίγες ημέρες, όπως έχει καταγραφεί από τα υπουργεία Ναυτιλίας και Μεταναστευτικής Πολιτικής εμφανίστηκε στο Αιγαίο με προορισμό την Ιταλία ένα υπερπολυτελές ταχύτατο φουσκωτό, το οποίο κατά τις μαρτυρίες των Λιμενικών, έτρεχε με δαιμονισμένη ταχύτητα, 60 μιλίων και το κυνηγούσαν για ώρες τα σκάφη του Λιμενικού.
Το πρόβλημα μέρα με τη μέρα γίνεται μεγαλύτερο και φαίνεται πως είναι ευρωπαϊκό ( σ.σ. βλέπετε τι γίνεται στην Ιταλία). Οι ροές στην χώρα μας διπλασιάστηκαν το 2022 σε σχέση με το 2021 και η αυξημένη αυτή ροή άρχισε, κατά τις εκτιμήσεις των αρμοδίων κυβερνητικών αμέσως μετά το ναυάγιο της Πύλου.
Ανησυχεί την κυβέρνηση, η οποία επιθυμεί ενιαία γραμμή όλων των μελών της ΚΟ στην μεταναστευτική πολιτική. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που σήμερα στη 1 μετά το μεσημέρι ο υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Δημήτρης Καιρίδης, κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη όλους τους βουλευτές της ΝΔ για να τους ενημερώσει για τη νέα κατάσταση που επικρατεί στο Μεταναστευτικό με τις αυξημένες ροές, παρά το γεγονός ότι την ευθύνη για την φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων την έχει το Λιμενικό.
tovima.gr