Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (22:21)
Τι νόημα βγαίνει λοιπόν από το άρθρο? - Ότι οι εκπαιδευτικοί ως επί το πλείστον είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ για την δουλειά- λειτουργημα στο οποίον έχουν ταχθεί. Χωρίς ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ είναι ελάχιστες οι πιθανότητες για μια θέση στα ΑΕΙ. Γι'αυτό πάμε κατά δ.....λου στο Ελλάδιστάν. Άσε που οι γονικές άδειες ξεκινάνε με το ξεκίνημα της σχολικης χρονιάς. Ελλείψεις καθηγητών και αδιαφορία από τους περισσότερους στην μεταλαμπάδευση των γνώσεων. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους επιτυχόντες.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Από τα θρανία στα αμφιθέατρα: Οι μαθητές της Κω μιλούν για τις Πανελλήνιες και τα όνειρά τους

20/09/2025
735 Εμφανίσεις
1 Σχόλια

Με τις πανελλαδικές εξετάσεις να αποτελούν πλέον παρελθόν, οι τελειόφοιτοι των Λυκείων της Κω αφήνουν πίσω τους μια χρονιά γεμάτη απαιτήσεις, πίεση αλλά και ελπίδα. Σε λίγες μόλις ημέρες θα είναι επίσημα φοιτητές, έτοιμοι να ανοίξουν τα φτερά τους και να ακολουθήσουν τα όνειρά τους.

Οι μαθητές που μίλησαν στο «ΒτΚ» περιγράφουν τις δυσκολίες της τρίτης Λυκείου, τη σκληρή προετοιμασία και το άγχος των εξετάσεων, αλλά και τα μυστικά που τους οδήγησαν στην επιτυχία.

Τώρα, με τις βαλίτσες έτοιμες για το νέο ταξίδι της φοιτητικής ζωής, οι νέοι φοιτητές της Κω κοιτούν μπροστά με αισιοδοξία και αποφασιστικότητα και σχεδιάζουν πλέον το μέλλον τους…


Α. ΑΛΑΒΑΝΟΥ: ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Η Ανδριάνα Αλαβάνου, μαθήτρια του 1ου Λυκείου Κω (θεωρητική κατεύθυνση), συγκέντρωσε 14.200 μόρια (μαζι με το μάθημα των Αγγλικών 16.000) και πέρασε στο τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, που ήταν και η πρώτη της επιλογή, γι’ αυτό και είναι ιδιαίτερα χαρούμενη.

Τα φετινά θέματα των εξετάσεων θεωρεί ότι ήταν αναμενόμενα με τα Αρχαία να την δυσκολεύουν περισσότερο.

Η Ανδριάνα πήγαινε φροντιστήριο την βοήθησαν πολύ οι καθηγητές εκεί, ωστόσο θεωρεί ότι μπορεί κάποιος να γράψει καλά και χωρίς φροντιστήριο, αλλά θα χρειαστεί μεγαλύτερη προσπάθεια.

Διάβαζε περίπου 3-4 ώρες την ημέρα και στον λίγο ελεύθερό της χρόνο, της άρεσε να πηγαίνει χορό για να αλλάζει περιστάσεις και να πηγαίνει βόλτα με τις φίλες της και να ξεφεύγουν λίγο από το διάβασμα.

Θεωρεί ως απαραίτητο συστατικό για να πετύχει κάποιος στις εξετάσεις, να έχει καλή ψυχολογία και να μην έχει άγχος, ενώ συμβουλεύει όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους στις πανελλήνιες, να μην τα παρατήσουν και αν έχουν τις αντοχές να ξαναδώσουν ή να κοιτάξουν και εναλλακτικές επιλογές, καθώς υπάρχουν αρκετοί «δρόμοι»


Ε. ΘΕΟΧΑΡΙΔΟΥ: ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ

Η Ειρήνη Θεοχαρίδου, μαθήτρια του ΕΠΑΛ Κω, συγκέντρωσε 13.875 μόρια και πέρασε στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, δηλώνοντας απόλυτα ικανοποιημένη, καθώς ήταν η πρώτη της επιλογή, ενώ ενδιαφέρεται όταν το τελειώσει να κάνει και μεταπτυχιακό για να ασχοληθεί και με την Εκπαίδευση.

Χαρακτήρισε ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική την διαδικασία των πανελληνίων εξετάσεων, δίνοντας συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθειά τους όλη τη χρονιά.

Η ίδια θεωρεί πολύ σημαντική την βοήθεια που έλαβε από το φροντιστήριο, τονίζοντας ότι παίζει καταλυτικό ρόλο στο να μπορέσει να γράψει κάποιος καλά.

Η Ειρήνη διάβαζε περίπου 3-4 ώρες την ημέρα και κυρίως τα Σαββατοκύριακα, που είχε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, συνήθιζε να πηγαίνει βόλτα με τις φίλες της για να «ξεφεύγει» λίγο από τα μαθήματα.

Για να πετύχει κάποιος στις εξετάσεις, μας λέει ότι χρειάζεται στήριξη από την οικογένεια και σωστή καθοδήγηση από τους καθηγητές, αλλά και υπομονή και επιμονή από τους μαθητές.

Η ίδια, συμβουλεύοντας όσους δεν κατάφεραν να περάσουν στο τμήμα που ήθελαν, μας λέει ότι εκείνη στη θέση τους, θα ξαναπροσπαθούσε και θα έδινε ξανά εξετάσεις, αφού έχοντας και την πρώτη εμπειρία, θα είχαν περισσότερες ευκαιρίες να πετύχουν τον στόχο τους.


Λ. ΚΥΠΡΑΙΟΣ: ΥΠΟΜΟΝΗ, ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ…

Ο Λευτέρης Κυπραίος, μαθητής του 2ου Λυκείου Κω (κατεύθυνση οικονομικά), συγκέντρωσε περίπου 13.000 μόρια και πέρασε στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ο ίδιος μας λέει, ότι πήγε καλύτερα απ’ ότι περίμενε και είναι πολύ ικανοποιημένος που πέρασε στο συγκεκριμένο τμήμα, καθώς στο μέλλον θα έχει περισσότερες ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση.

Τα φετινά θέματα των εξετάσεων, θεωρεί ότι ήταν βατά για όσους είχαν προετοιμαστεί καλά, με τα μαθηματικά να τον δυσκολεύουν περισσότερο.

Ο Λευτέρης πήγαινε φροντιστήριο και θεωρεί ότι έτσι όπως είναι δομημένο το εκπαιδευτικό σύστημα, είναι σχεδόν ακατόρθωτο να καταφέρει κάποιος να περάσει σε μία καλή σχολή, χωρίς την βοήθεια του φροντιστηρίου.

Διάβαζε περίπου 3-4 ώρες την ημέρα, ωστόσο κατάφερνε και είχε ελεύθερο χρόνο στην διάθεσή του και πήγαινε βόλτες με το μηχανάκι και έπαιζε μπάσκετ και ποδόσφαιρο με τους φίλους του, κάτι που το ν βοήθησε αρκετά.

Θεωρεί απαραίτητο, οι μαθητές να έχουν υπομονή και επιμονή, αλλά και να βρίσκουν ελεύθερο χρόνο για να ξεκουράζονται, καθώς έτσι θα είναι πιο συγκεντρωμένοι και θα έχουν περισσότερη όρεξη για διάβασμα, γιατί δεν θα είναι συνεχώς πάνω από ένα βιβλίο.

Για όσους δεν έπιασαν τα μόρια που ήθελαν και δεν κατάφεραν τον στόχο τους, τους συμβουλεύει να μην σταματήσουν να κυνηγούν το όνειρό τους και πως αν ήταν ο ίδιος στην θέση τους, θα ξαναέδινε εξετάσεις για να τα καταφέρει.


Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο Αντώνης Αντωνίου, μαθητής του 2ου Λυκείου Κω, συγκέντρωσε 10.800 μόρια και πέτυχε την εισαγωγή του στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στη Λάρισα. Μπορεί να μην ήταν η πρώτη του επιλογή όπως μας λέει, ωστόσο δηλώνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, καθώς του αρέσουν τα οικονομικά και βρίσκει ενδιαφέροντα τα μαθήματα της Σχολής.

Τα φετινά θέματα εξετάσεων θεωρεί ότι ήταν βατά για όσους είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα, με τα Μαθηματικά να θεωρεί ότι ήταν πιο δύσκολο και μη αναμενόμενα, τα θέματα που “έπεσαν”.

Ο Αντώνης διάβαζε περίπου 3-4 ώρες την εβδομάδα, πήγαινε φροντιστήριο και θεωρεί σημαντική την βοήθειά του, εκτιμώντας ότι εάν κάποιος δεν έχει την στήριξη και την βοήθεια του φροντιστηρίου, θα χρειαστεί μεγαλύτερη προσπάθεια, για να πετύχει τον στόχο του.

Στον ελεύθερό του χρόνο, συνήθιζε να ξεκουράζεται σπίτι και να πηγαίνει βόλτα με τους φίλους τους, για να «αδειάζει» το μυαλό του.

Τα βασικά συστατικά για να γράψει κάποιος καλά στις εξετάσεις, μας λέει ότι είναι το συστηματικό διάβασμα και η καλή προετοιμασία.

Για όσους δεν πέτυχαν τον στόχο τους, αναφέρει ότι δεν είναι το τέλος του κόσμου μία αποτυχία στις πανελλήνιες και αν θέλουν, να ξαναπροσπαθήσουν ή να κοιτάξουν εναλλακτικές επιλογές.


(Στάθης Πίτσης)

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 1
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/09 - 12:26
Τι νόημα βγαίνει λοιπόν από το άρθρο?
Ότι οι εκπαιδευτικοί ως επί το πλείστον είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ για την δουλειά- λειτουργημα στο οποίον έχουν ταχθεί. Χωρίς ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ είναι ελάχιστες οι πιθανότητες για μια θέση στα ΑΕΙ. Γι'αυτό πάμε κατά δ.....λου στο Ελλάδιστάν. Άσε που οι γονικές άδειες ξεκινάνε με το ξεκίνημα της σχολικης χρονιάς. Ελλείψεις καθηγητών και αδιαφορία από τους περισσότερους στην μεταλαμπάδευση των γνώσεων. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους επιτυχόντες.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ