Με καθυστερήσεις, ακόμα και πάνω από ένα χρόνο στις πληρωμές του, η κυβέρνηση προσπαθεί να καταργήσει ουσιαστικά το Μ.Ι.
Είναι φυσικό αφού η πολιτική της διευρύνει τις κοινωνικές ανισότητες ενώ η νησιώτικη πολιτική απαιτεί μείωση τους και δικαιοσύνη παντού.
Κι’ αυτό μόνο με μια προοδευτική κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να εφαρμοστεί.
Είναι τιμή μου που επί διακυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ ήμουν συντονιστής-(ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ) της επιτροπής ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής για την οποία ο απολογισμός ΣΥΡΙΖΑ 2015-2019 που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο του 2020, αναφέρει : (σελ. 105)
« Υπήρξαν πρωτοβουλίες βουλευτών που ανέδειξαν σημαντικά θέματα, οδηγώντας την κυβέρνηση να νομοθετήσει συναφώς.
Σημαντικό παράδειγμα είναι η ανάδειξη της νησιωτικότητας και η συγκρότηση ενός εξαίρετου συνολικού σχεδίου για την νησιωτική πολιτική. Προϊόν αυτής της πρωτοβουλίας υπήρξε, μεταξύ άλλων, η θεσμοθέτηση του ‘‘μεταφορικού ισοδύναμου’’ για επιβάτες και εμπορεύματα στις ακτοπλοϊκές μεταφορές»
Το εφαρμόσαμε πιλοτικά και στα καύσιμα και στις αεροπορικές μεταφορές και μετά τις 21 Μαΐου με την προοδευτική κυβέρνηση θα το επεκτείνουμε και θα το συνδέσουμε με το ακτοπλοϊκό ώστε να υπάρχει μηχανισμός παρέμβασης στις γραμμές και τα εισιτήρια.
Αποδείξαμε ότι και θέλουμε, και μπορούμε.