Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημ. Σ/λο Κω με την “Ισχυρή Κω” Πέτρο Πικιώνη: Να στηρίξουν στις εκλογές τη νέα γενιά

23/09/2023
848 Εμφανίσεις
16 Σχόλια

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΦΡΕΣΚΕΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

O Πέτρος Πικιώνης, γεννήθηκε το 1990 και σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Χανίων. Εργάζεται στο χώρο των διαδικτυακών τεχνολογιών, του ψηφιακού μάρκετινγκ και της τεχνολογίας κινητών συσκευών, ενώ το 2021 ίδρυσε τη startup εταιρία “Kalimera”, με στόχο τη δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και mobile εφαρμογής, η οποία διακρίθηκε ως δεύτερη καλύτερη ιδέα για το 2022 και μία από τις δέκα κορυφαίες startups, στους τομείς του τουρισμού και της τεχνολογίας για το 2023. Αποδέχτηκε την πρόταση του Δημάρχου Θ. Νικηταρά, να είναι πρώτη φορά υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις εκλογές του Οκτωβρίου, τονίζοντας ότι «χρειαζόμαστε φρέσκες, δυναμικές ιδέες και ανθρώπους που μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές».

Καλεί τους πολίτες της Κω να ψηφίσουν με συνείδηση στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου, και να στηρίξουν τη νέα γενιά, που έχει την όρεξη, την γνώση και την πίστη να δώσει στην Κω τη θέση που της αξίζει, καθώς οι νέοι δεν βλέπουν την πολιτική ως ένα παιχνίδι εξουσίας, αλλά ως μέσο για να προωθήσουν τις αλλαγές, που πιστεύουν ότι είναι απαραίτητες για την κοινότητα.

Αναλυτικά η συνέντευξη στον Στάθη Πίτση:


ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ Θ. ΝΙΚΗΤΑΡΑ

- Κύριε Πικιώνη, πριν 4 χρόνια, βρισκόσασταν στο “παρασκήνιο”, ως μέλος της ομάδας επικοινωνίας του υποψήφιου τότε Δημάρχου Θ. Νικηταρά. Τι ήταν αυτό, που 4 χρόνια μετά, σας έκανε να βγείτε “μπροστά” και να είστε υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος; 

Ο ρόλος μου στην ομάδας επικοινωνίας του Δημάρχου Θ. Νικηταρά πριν από 4 χρόνια, ήταν εκπαιδευτικός. Παρακολουθώντας από κοντά τον τρόπο με τον οποίο ο Δήμαρχος έδωσε την ευκαιρία στους νέους, να συμμετέχουν ενεργά στη διοίκηση και να αναλάβουν ρόλους ευθύνης, ένιωσα την ανάγκη να συμβάλλω ενεργά στη διαμόρφωση του μέλλοντος της περιοχής μας. Πιστεύω πραγματικά, ότι σε αυτή τη φάση της τεχνολογικής εξέλιξης, χρειαζόμαστε φρέσκες, δυναμικές ιδέες και ανθρώπους που μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές.  Άνθρωποι που να αντιλαμβάνονται τις τεχνολογικές καινοτομίες και θα μπορούν να τις ενσωματώσουν στην διοίκηση για το συλλογικό καλό.


Η ΚΩΣ ΨΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ…

- Γιατί οι νέοι σήμερα, δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να ασχοληθούν με τα κοινά. Τι πιστεύετε ότι φταίει;

Ζούμε σε μια εποχή πληροφοριακού κορεσμού, όπου το ενδιαφέρον των νέων κεντρίζεται από πολλαπλές πλατφόρμες, όπως TikTok, YouTube, Instagram, gaming κ.λπ. Αυτός ο υπερβολικός όγκος πληροφορίας κάνει την πολιτική και τα κοινά να φαίνονται συχνά ασήμαντα ή ακόμα και βαρετά σε σύγκριση με άλλα θέματα. Ο ρόλος των πολιτικών, πρέπει να είναι να βρίσκουν τρόπους να προσεγγίζουν τους νέους μέσω αυτών των μέσων, προσφέροντας περιεχόμενο που να τους αφορά άμεσα.

Για ένα νέο που θέλει να ασχοληθεί ενεργά με τα κοινά, ένα πρόβλημα είναι το βιοτικό & το οικονομικό. Λόγω των πολλαπλών κρίσεων, δεν έχουμε καταφέρει να ορθοποδήσουμε σε ζητήματα που αφορούν τη ζωή μας, όπως οικονομικά, οικογενειακά, σπίτι και δουλειά. Το δεύτερο πρόβλημα, ίσως είναι η έκθεση στη δημόσια κρίση, μέσω αυτών των μέσων. Για πολλούς νέους, αυτή η έκθεση μπορεί να είναι ένα βάρος, που τους τρομάζει. 

Τέλος και κυριότερο, το χαμηλό πολιτικό επίπεδο συζήτησης, η έλλειψη οραματισμού και προτάσεων αποτρέπουν τους νέους να εμπλακούν ενεργά σε κάτι, που στην ουσία του θα έπρεπε να είναι μια παραγωγική διαδικασία. Ωστόσο, προέρχομαι από μια οικογένεια, με ενεργή δράση στα κοινά, αγαπώ τις προκλήσεις και κυρίως, νιώθω ότι η Κως ψάχνει εδώ και χρόνια μια στροφή προς κάτι ανανεωτικό, αυτή η ανανέωση θα έρθει από εμάς τους νέους. Η τεχνογνωσία είναι με το μέρος μας. Πιστεύω ότι έχω ό,τι χρειάζεται για να έχω έναν εποικοδομητικό ρόλο στην πολιτική. 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ

- Είδαμε ότι ο Δήμαρχος εμπιστεύτηκε τη “νέα γενιά”, δίνοντας σημαντικές αρμοδιότητες σε καίριους τομείς (ΔΟΠΑΒΣ: Π. Χατζηχριστοφής, Μαρίνα: Κ. Χόνδρος, ΔΕΥΑΚ: Κ. Ζαχαρός κ.α.). Πιστεύεις ότι κέρδισε το στοίχημα αυτό;

Ναι, πιστεύω πως ο Δήμαρχος έκανε μια σοφή επιλογή εμπιστευόμενος τη νέα γενιά. Οι νέοι πολιτικοί φέρουν ένα ισχυρό αίσθημα δέσμευσης και αποφασιστικότητας. Διακατέχονται από την πεποίθηση ότι δεν πρέπει να αποτύχουν και αυτό τους κινητοποιεί, να δουλεύουν ακόμη σκληρότερα. Δεν είναι εδώ για την προσωπική τους δόξα, το προσωπικό τους όφελος ή για την καρέκλα, αλλά για να υπηρετήσουν το κοινό καλό.

Η νεότητα, τους προσφέρει φρεσκάδα, ενέργεια, νέες ιδέες και ένα δυνατό όραμα για το μέλλον. Δεν βλέπουν την πολιτική ως ένα παιχνίδι εξουσίας, αλλά ως μέσο για να προωθήσουν τις αλλαγές που πιστεύουν ότι είναι απαραίτητες για την κοινότητα.

Οι νέοι πολιτικοί έχουν την ευκαιρία, αλλά και την ευθύνη, να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο η πολιτική λειτουργεί, προσφέροντας μια νέα, πιο θετική προσέγγιση. Η πολιτική στον πυρήνα της θα έπρεπε να είναι η θέληση για το καλό. Ελπίζω ότι ακόμη περισσότεροι νέοι θα ενθαρρυνθούν να βγουν μπροστά και να ασχοληθούν με την πολιτική, για να φέρουν την ανανέωση που η κοινωνία μας έχει τόσο ανάγκη. 


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

- Εάν εκλεγείς και είχες τη δυνατότητα να επιλέξεις τον τομέα στον οποίο θα ήθελες να ασχοληθείς, ποιος θα ήταν αυτός και γιατί; 

Εάν εκλεγόμουν, και μου δινόταν η ευκαιρία να επιλέξω τον τομέα στον οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ, θα διάλεγα, χωρίς δεύτερη σκέψη, τον τομέα του τουρισμού. Το πάθος μου για τα ψηφιακά εργαλεία, σε συνδυασμό με την εμπειρία μου από τη startup εταιρεία "kalimera" που απέσπασε το 2ο βραβείο καλύτερης ιδέας για το 2022, έχουν βελτιώσει σημαντικά την κατανόηση μου, για τον τομέα αυτό. Προσθέστε σε αυτό, τα σεμινάρια που έχω πάρει μέρος, τις διαλέξεις στις οποίες έχω συμμετάσχει και τη συμμετοχή της εφαρμογής μας, σε διαγωνισμό τεχνολογίας και τουρισμού για έξι μήνες, και είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί θεωρώ ότι ο τουρισμός, είναι το ιδανικό πεδίο για μένα. Φυσικά, ο δήμαρχος έχει την τελική απόφαση, αλλά αισθάνομαι πως έχω πολλά να προσφέρω σε αυτόν τον τομέα.


Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ


- Γνωρίζουμε ότι ασχολείστε με τον τουρισμό, κυρίως μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας που έχετε δημιουργήσει, το “kalimera”. Είστε ικανοποιημένος από την πορεία του τουρισμού στο νησί μας; Που πιστεύετε ότι πρέπει να επενδύσουμε για να αναβαθμιστεί το τουριστικό μας προϊόν; 

Αρχικά, είναι σημαντικό να εξετάσουμε τον τρέχοντα τομέα του τουρισμού στο νησί μας. Συγχωρέστε με για το εκτεταμένο μου σχόλιο, αλλά θα ήταν ατελές διαφορετικά. Σήμερα, η εικόνα του τουριστικού μας προϊόντος είναι αυτή του "all inclusive". Αυτό, εν μέρει, είναι το αποτέλεσμα μιας ισχυρής συνεργασίας πολλών χρόνων, μεταξύ ξενοδόχων και μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτορείων, με συνέπεια το μεγαλύτερο ποσοστό του τουριστικού μας προϊόντος, να είναι αυτού του είδους. Αυτός ο τύπος τουρισμού έχει φέρει αναπτυξιακά οφέλη, όπως η κατασκευή μεγάλων ξενοδοχείων.

Ωστόσο, η υπερπροσφορά κλινών και η αύξηση της εξάρτησης από τα ταξιδιωτικά γραφεία, έχει διαστρεβλώσει τη σχέση προσφοράς-ζήτησης, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποιότητα της τουριστικής μας προσφοράς, χρόνο με τον χρόνο. Έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσουμε με νέες ιδέες και προσεγγίσεις. 

Καθώς εντάσσουμε τις ψηφιακές τεχνολογίες στην καθημερινότητά μας, έχουμε την ευκαιρία να αναλάβουμε πλήρη επιβλεπτικό ρόλο στην παρουσίαση και διάθεση του τουριστικού μας προϊόντος. Κατά τη διάρκεια αυτών των τελευταίων τεσσάρων ετών, πραγματοποιήσαμε σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση: αναπτύξαμε ένα σύγχρονο brand, παραγάγαμε ψηφιακό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ενισχύσαμε την παρουσία μας στα social media και λάνσαραμε καινοτόμες διαφημιστικές εκστρατείες.

Αυτή τη στιγμή όμως ακόμα είμαστε εκτός επιχειρησιακού σχεδιασμού. Δεν φτάνει η σωστή προβολή του νησιού μας, πρέπει να περάσουμε στο επόμενο βήμα της ψηφιακής μετάβασης. Γιατί αλλιώς θα συνεχίσουμε να είμαστε απλοί παρατηρητές στο δικό μας προϊόν. 

Για να στρατηγικεύουμε, χρειαζόμαστε ακριβή δεδομένα. Επομένως, χρειαζόμαστε εκσυγχρονισμένα εργαλεία για τη συλλογή και την ανάλυση αυτών των δεδομένων.

Πρέπει να επικεντρωθούμε σε τουριστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, που αντικατοπτρίζουν την πολιτιστική κληρονομιά και το φυσικό περιβάλλον του νησιού. Η ιστορία, οι παραδόσεις, τα φεστιβάλ, τα τοπικά προϊόντα, το φαγητό, ο οικοτουρισμός και ο πολιτισμός μας, πρέπει να προβάλλονται ως κύρια χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος. Δεν είναι τυχαίο που άλλα νησιά κερδίζουν πόντους, χρόνο με τον χρόνο, μέσα από την αρχιτεκτονική τους, τις παραδόσεις, τα αθλητικά γεγονότα, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις τους και τον εναλλακτικό τουρισμό. Ο δήμος πρέπει να είναι αρωγός σε όποια τέτοια προσπάθεια γίνεται. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης ψάχνει να ζήσει την εμπειρία.

Η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, αποτελεί κύριο στόχο για τον τουριστικό μας τομέα. Είναι σημαντικό να παροτρύνουμε τον επισκέπτη, να εξερευνήσει πέρα από τα όρια του ξενοδοχείου του. Κεντρικό στοιχείο εδώ, είναι η δημιουργία πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, υψηλής ποιότητας και ελκυστικότητας.

Η συνεργασία με τοπικά καταστήματα και εστιατόρια, είναι απαραίτητη, ενώ οι εύκολες και προσβάσιμες μεταφορικές λύσεις, που θα διευκολύνουν τον τουρίστα στις μετακινήσεις του είναι μονόδρομος.

Η επικοινωνία με τον επισκέπτη, είναι καθοριστική για την επιτυχία του τουριστικού μας προϊόντος. Ένας ψηφιακός οδηγός, μέσω μιας πλατφόρμας, μπορεί να διατηρεί τους τουρίστες ενημερωμένους για τις δραστηριότητες, τα γεγονότα και τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην περιοχή μας, παρέχοντάς τους επίσης, μια βαθιά κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων του προορισμού μας. Σε μια εποχή όπου η πληροφόρηση είναι υπεράφθονη, είναι ουσιώδες να δημιουργήσουμε έναν συντονισμένο και ενιαίο τρόπο επικοινωνίας με τους επισκέπτες μας.

Παράλληλα, στην προσπάθεια μας να ενισχύσουμε τον τουρισμό, προτείνω να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Σε αυτές τις εκθέσεις, πρέπει να διαθέτουμε δικό μας περίπτερο, που θα διεξάγονται διαλέξεις, παρουσιάσεις και θα συνάπτονται συμφωνίες.

Ουσιαστικό είναι, όταν παρουσιαζόμαστε σε αυτά τα περίπτερα, να αναδεικνύουμε πώς λειτουργούμε ως προορισμός: τι είναι αυτό που μας κάνει μοναδικούς, πώς προωθούμε τα αξιοθέατα και τις υπηρεσίες μας, και πώς προσεγγίζουμε επαγγελματικά το τουριστικό μας προϊόν. Είναι σημαντικό να μοιραζόμαστε την εικόνα μιας συντονισμένης και στοχευμένης προσέγγισης, ώστε να προσελκύουμε τους πιθανούς συνεργάτες και να ενισχύουμε τη ζήτηση, μέσω της συνεργασίας με ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Η μεγαλύτερη πρόκληση στον τουρισμό μας, είναι η έλλειψη ενότητας μεταξύ μας. Για μένα, ο τουρισμός είναι σαν μια σκακιέρα, όπου κάθε παίκτης, κάθε κομμάτι, είναι ένα στοιχείο του τουριστικού παζλ. Πρέπει να καταλάβουμε πώς να ενώσουμε όλα τα κομμάτια σωστά για να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα. Ενωμένοι, μπορούμε να προχωρήσουμε πιο μακριά. 

Στην εποχή της πληροφορίας και της ψηφιακής κοινωνίας, το προβάδισμα που έχουμε είναι τεράστιο. Δεν έχουμε απλά τη δυνατότητα να φιλοξενήσουμε και να ξεναγήσουμε μερικούς δημοσιογράφους, αλλά εκατοντάδες από όλο τον κόσμο. Και όταν λέω δημοσιογράφους, εννοώ και τους σύγχρονους δημοσιογράφους: τους TikTokers, τους YouTubers, όλα αυτά τα ανερχόμενα σταρ των social media, που μεταφέρουν το μήνυμά μας σε εκατομμύρια ανθρώπους. 

Προκειμένου να το πετύχουμε αυτό, έχουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά στη διάθεσή μας: Κλίνες για φιλοξενία, εστιατόρια που είναι πρόθυμα να προσφέρουν μοναδικές γευστικές εμπειρίες και αμέτρητες ευκαιρίες, για αξέχαστες τοπικές εμπειρίες. Ωστόσο, το ψηφιακό μας χάσμα και η έλλειψη αυτοματοποίησης στην ενημέρωση και συνεννόηση με τους δημοσιογράφους, είναι αυτό που μας εμποδίζει να προχωρήσουμε.

Φανταστείτε μια ψηφιακή πλατφόρμα, που επιτρέπει στον κάθε δημοσιογράφο να καταχωρήσει τα προσωπικά του ενδιαφέροντα και να λαμβάνει, αυτόματα, ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα εμπειριών. Αυτό το πρόγραμμα, θα σχεδιάζεται με τη συμβολή όλων των τοπικών συνεργατών: Πού θα φάει, πού θα μείνει, ποιος θα του προσφέρει αυτοκίνητο για ενοικίαση, ποια θα είναι η διαδρομή της ξενάγησης και πολλά άλλα. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημοσιογράφοι απολαμβάνουν μια προσωποποιημένη εμπειρία βασισμένη στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Και αυτή είναι μια απλή λύση, σε ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί οποιοδήποτε φορέα που θέλει να δημιουργήσει εξωστρέφεια της Κω. Για κάθε πρόβλημα εκεί έξω, υπάρχει σίγουρα μια τεχνολογική λύση.

Η καινοτομία και η τεχνολογία, είναι το κλειδί για την επιτυχία μας. Είναι πλέον καιρός να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα εργαλεία για να προωθήσουμε το νησί μας ως προορισμό, όχι μόνο για τους δημοσιογράφους αλλά και για το ευρύτερο κοινό. Είμαι βέβαιος για το ότι αυτός είναι ο δρόμος προς την επιτυχία. 

Στη σύγχρονη εποχή, οι νεοφυής επιχειρήσεις ( startups ) που επικεντρώνονται στον τουρισμό, αναδεικνύονται ως οι πρωτοπόροι της καινοτομίας, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες και προσφέροντας λύσεις που ανανεώνουν τον τρόπο, με τον οποίο ταξιδεύουμε, διαμένουμε και ανακαλύπτουμε τον κόσμο. Η Κως, ως τουριστικός προορισμός με αρχαία ιστορία και πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, πρέπει να αναγνωρίζει το δυναμικό αυτών των επιχειρηματιών και να τις υποστηρίζει.

Αναγνωρίζοντας το δυναμικό αυτών των νεοφυών επιχειρήσεων, η Κως οφείλει να γίνει αρωγός στις προσπάθειές τους, παρέχοντας τους τις απαραίτητες πληροφορίες, υποδομές και ευκαιρίες για ανάπτυξη. Σε ανταλλαγή, αυτές οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποδώσουν προσφέροντας λύσεις αυτοματοποίησης, βοηθώντας στην αύξηση των πωλήσεων και αναδεικνύοντας τον προορισμό σε νέες, ανεξερεύνητες αγορές. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Κως μπορεί να καθιερωθεί ως ένας προορισμός που όχι μόνο υποδέχεται τους επισκέπτες της με αγκαλιά ανοιχτά, αλλά επίσης προωθεί την καινοτομία και την τεχνολογική πρόοδο στον τομέα του τουρισμού.

Αυτό ακριβώς είναι το όραμά μου. Θέλω να φέρω μια έξυπνη, ψηφιακή προσέγγιση στην τοπική μας τουριστική βιομηχανία και να απαλλαγούμε από τις χειροκίνητες διαδικασίες που μας "συγκρατούν". 

Ο τουρισμός δεν είναι απλά μια οικονομική δραστηριότητα, αλλά μια ευκαιρία για βαθύτερη σύνδεση, κατανόηση και σεβασμό στον τόπο που μας φιλοξενεί. Η πραγματική ουσία του τουρισμού αναδύεται όταν αντιλαμβανόμαστε τον απαραίτητο σεβασμό προς το περιβάλλον, την αειφορία και τη διατήρηση της καθημερινότητας που καθορίζει την ιδιαίτερη ταυτότητα ενός τόπου. Τα δάση μας, οι ακτογραμμές, τα νερά μας και η ιστορική μας κληρονομιά δεν είναι απλά στοιχεία του τοπίου, αλλά μέρος της ψυχής της Κω. Είναι το έδαφος στο οποίο βασίζεται η αληθινή, αυθεντική εμπειρία του ταξιδιώτη. Χωρίς τη δέσμευση για την προστασία και την ανάδειξή τους, οποιαδήποτε προσπάθεια για τουριστική ανάπτυξη θα είναι ατελής. Η αειφορία και ο βαθύς σεβασμός προς το περιβάλλον αποτελούν την πραγματική καρδιά της Κω. Είναι απαραίτητο να υιοθετήσουμε αυτή τη φιλοσοφία ως πυρήνα της ταυτότητάς μας, μετατρέποντάς την σε ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σε μια εποχή όπου η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον ένα μελλοντικό σενάριο αλλά μια πραγματικότητα, οι προορισμοί που θα δράσουν προνοητικά και θα προετοιμαστούν για αυτήν την πρόκληση θα έχουν το πάνω χέρι στο τουριστικό τοπίο των επόμενων δεκαετιών.


ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ, ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ

- Κλείνοντας, ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στους δημότες της Κω, εν όψει των εκλογών της 8ης Οκτωβρίου;

Μοιράστηκα μαζί σας κάποιες από τις σκέψεις και ένα τμήμα της επιχειρηματικής στρατηγικής που θα ήθελα να ακολουθήσω. Η Κως, το νησί μας, είναι περισσότερο από απλά ένας τόπος. Είναι η κληρονομιά μας, η ιστορία μας και ο τόπος που πολλοί από εμάς ονειρεύονται να ζήσουν. 

Ελπίζω να σας μετέφερα την αγάπη μου για το νησί αυτό, έχω ένα όραμα για την Κω, όπου ο τουρισμός, η καινοτομία και η αειφορία θα πρωταγωνιστούν. Οι νέες γενιές έχουν την δύναμη και τη γνώση να απογειώσουν το νησί μας. 

Σας καλώ να ψηφίσετε με συνείδηση, ψηφίζοντας τη νέα γενιά που έχει την όρεξη, την γνώση και την πίστη να δώσει στην Κω τη θέση που της αξίζει. Προσβλέπω σε έναν προεκλογικό αγώνα γεμάτο σεβασμό, εποικοδομητικό διάλογο και ενότητα. 



Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 16
Ανώνυμος
Ανώνυμος 27/09 - 21:46
Το απόλυτο τίποτα!
Μηδέν
Ανώνυμος
Ανώνυμος 25/09 - 17:13
Τι δουλειά κάνει;;;
Κυνηγάει τον Δήμαρχο να βολευτεί... Α ρε κατακαημένη Ρούμελη τι σου 'μελλε να πάθεις!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 25/09 - 09:04
ΑΝΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ,Ε ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/09 - 18:02
Ξεφτίλα
Άλλος άσχετος που ψάχνει βόλεμα...Τα χάλια μας με την Ισχυρή Κω...
Ανώνυμος κεντρο
Ανώνυμος κεντρο 24/09 - 12:40
ΛΥΠΑΜΑΙ
ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΔΣ ΗΣΟΥΝ ΑΝ ΑΜΟΙΒΩΣΟΥΝ?? ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ??ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ Κ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ??ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ??
NIKOS
NIKOS 24/09 - 11:37
Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΩΣΕ
ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ , ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΝΑ Δ.Σ ΜΙΑΣ ΑΦΑΝΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ , ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΝΤΑ ΑΛΛΑ, ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΞΟΦΛΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, Α!! ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΟΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΕΟΣ!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/09 - 10:00
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
Πετρο μακαρι να εκλεγεις. Το νησι εχει αναγκη απο νεους ανθρωπους, με νεες ιδεες. Ολοψυχα καλη επιτυχια!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/09 - 09:56
Καλη επιτυχια!!!
Αυτη η συνεντευξη με γεμισε ελπιδα. Η νεα γενια φερνει γνωση, νεες ιδεες και διαθεση προσφορας στα κοινα, χωρις προσωπικα συμφεροντα. Με τους νεους η κως θα παει ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
miranta
miranta 24/09 - 09:17
Απλα
Εξωφληση γραμματίου.Σε τάισε ο δήμαρχος να μην κατέβεις;Όσο για προσφορά στο νησί ποιος νοιάζεται;Η τσέπη μας να είναι καλά.Έτσι σύντροφε;
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/09 - 08:56
Ανώνυμος
Κρίμα νέο παιδί να μπλέξει μέσα στη "βρωμιά" της πολιτικής

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ