Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Χο! Χο! Χο!
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Χρόνια πολλά
και καλά Χριστούγεννα!
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Αυτές είναι οι 5 χειρότερες τροφές πριν τον ύπνο

09/11/2022
192 Εμφανίσεις
1 Σχόλια

Δεν υπάρχει λόγος να αρνηθείτε στον εαυτό σας ένα βραδινό σνακ αν πεινάτε, όταν όμως η ώρα είναι προχωρημένη πρέπει να είστε προσεκτικοί.

Η κατανάλωση ακατάλληλων τροφών ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα στον ύπνο και να σας φορτώσει με περιττές θερμίδες.

Δείτε τις πέντε κατηγορίες τροφών που πρέπει να αποφεύγετε το βράδυ και γιατί.

Λιπαρά: Τα λιπαρά και βαριά τρόφιμα θα σας προκαλέσουν αίσθημα κούρασης την επόμενη μέρα, ενώ θα αναγκάσουν το στομάχι σας να δουλέψει παραπάνω για να καταφέρει να τα χωνέψει. Μείνετε λοιπόν μακριά από fast food, ξηρούς καρπούς, παγωτό και τυριά με πολλά λιπαρά.

Υδατάνθρακες / ζάχαρη: Νομίζετε ότι κάτι γλυκό πριν τον ύπνο θα σας χαλαρώσει και θα σας προσφέρει ευχάριστο ύπνο. Αν υποκύψετε όμως σε μια μεγάλη φέτα κέικ σοκολάτας, η απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα θα αναστατώσει τον ύπνο σας. Αποφεύγετε κέικ, μπισκότα και άλλα γλυκά επιδόρπια, καθώς και το άσπρο ψωμί και αρκεστείτε σε ένα μήλο.

Κόκκινο κρέας: Όπως συμβαίνει με τα λιπαρά, η κατανάλωση κόκκινου κρέατος πριν τον ύπνο, κυριολεκτικά θα σας κάτσει στο στομάχι, αφού δεν θα καταφέρετε να κλείσετε μάτι λόγω της δυσκολίας στην πέψη. Το κόκκινο κρέας είναι το χειρότερο, αλλά και η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας χοιρινού ή κοτόπουλου, θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Αν δεν θέλετε να αποφύγετε εντελώς τις πρωτεΐνες, επιλέξτε μικρές ποσότητες άπαχου κρέατος, όπως λίγες φέτες γαλοπούλας ή ένα μικρό μπολ γιαούρτι.

Πικάντικα: Τα μπαχαρικά αποτελούν φυσική θεραπεία και μέσο πρόληψης για μια σειρά ασθενειών, αν όμως θέλετε να φάτε κάτι αργά τη νύχτα, μείνετε μακριά από καυτερές σάλτσες και πολύ πικάντικα τρόφιμα. Θα αναστατώσουν το στομάχι σας και θα διεγείρουν τις αισθήσεις σας, προκαλώντας προβλήματα στον ύπνο.

Μεγάλες μερίδες: Το βραδινό σνακ που θα ξεγελάσει την πείνα σας δεν πρέπει να μετατραπεί σε πλήρες γεύμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξεπεράσετε τις 200 θερμίδες.


penna.gr
Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 1
Μαντάμ Σουσού
Μαντάμ Σουσού 10/11 - 00:09
Δίαιτα
Καλέ φιλενάδα τίποτα πια δεν μας αφήνουν να φάμε. Εγώ πάντως κάνω δίαιτα και γυμναστική. Μετά το τρέξιμο απολαμβάνω ένα ταψί παστίτσιο και για επιδόρπιο ένα ταψί μπακλαβά σιροπιαστο.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ