Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Παρουσιάστηκε η νέα οπτική ταυτότητα της τουριστικής Κω

04/02/2022
923 Εμφανίσεις
4 Σχόλια

Παρουσιάστηκε την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου στην αίθουσα του κινηματογράφου Ορφέα η νέα οπτική ταυτότητα του τουριστικού προορισμού Κως, η οποία περιελάμβανε την παρουσίαση ευρημάτων έρευνας, την παρουσίαση νέου λογότυπου και νέας ιστοσελίδας του προορισμού και την παρουσίαση νέων εφαρμογών επικοινωνίας για τις ανάγκες της τουριστικής προβολής. Στη συνέχεια προβλήθηκε νέο πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες κατασκευής της νέας ιστοσελίδας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δύναται δε να χρησιμοποιηθεί και σε επόμενες προωθητικές δράσεις. 


To λογότυπο, το οποίο σχεδίασε η εταιρεία Linakis.digital -   Sputnik Design Teamβασισμένο στα ευρήματα της έρευνας, είναι φρέσκο, διαχρονικό αλλά και σύγχρονο, σε λιτές γραμμές, αντικατοπτρίζοντας την αυτοπεποίθηση και τη δυναμική του προορισμού.


Η νέα ιστοσελίδα www.kos.gr που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Reach είναι φιλική προς το χρήστη (user friendly), με ανανεωμένο υλικό και προσαρμόζεται δυναμικά και άμεσα σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό οθόνης (responsive design). 


Δημιουργήθηκε νέο οπτικοακουστικό υλικό για τις ανάγκες της προβολής και της διαφήμισης του προορισμού, που περιλαμβάνει φωτογραφίες και θεματικά βίντεο τα οποία ανέλαβε ο Μιχάλης Πατάκος, φωτογράφος - βιντεογράφος από την Κω. 

Το κεντρικό βίντεο, που ακολουθεί τις εμπειρίες ενός ζευγαριού αναδεικνύοντας τις ομορφιές και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Κω. 


Το συντονισμό των δράσεων είχε η Κατερίνα Κανταρζή, ειδική σύμβουλος του Δημάρχου σε θέματα τουρισμού σε συνεργασία με το Μάνο Παπακωνσταντίνου, στέλεχος μάρκετινγκ επί σειρά ετών, ο οποίος συμμετέχει συμβουλευτικά σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Δήμου Κω.


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΩ


Να σημειωθεί ότι η Υφυπουργός Τουρισμού κ. Ζαχαράκη, δεν κατάφερε να παρευρεθεί στην εκδήλωση, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων



Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 4
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/02 - 13:35
Τουρισμος και διαφημιση
Καλο η κακο δεν παιζει ρολο. Ρολο παιζουν φραπορτ και τουι. Τα υπολοιπα ειναι ναχαμε να λεγαμε!!
05/02 - 12:08
Τουρισμός
Νέα γραφή η αναποδογυρισμένη και αγγλοσαξωνικη. Σαν δεν ντρέπονται όσο είναι καιρός φτιάξτε το μην γελοιοποίηστε και άλλο.
Παναγιώτης Αρσάκης
Παναγιώτης Αρσάκης 05/02 - 09:01
Πολύ καλή αισθητική
Πραγματικά απορώ πως μπόρεσε και πέρασε αυτό το έκτρωμα για λογότυπο από την έγκριση των υπευθύνων; Είστε σοβαροί; Αυτό το λογότυπο αποτελεί εξευτελισμό του ονόματος του νησιού της Κω απλά και ξαστερα. Δεν ντρέπεστε να βάζετε το S από κάτω λες και έχει ξεχαρβαλωθει και κρέμεται; Ή λες και το πατάει κάποιο; Ή λες και είναι παπιγιόν για γκαρσονια; Μπορώ να πω κι άλλα, αλλά πραγματικά έχω εκνευριστει με την ανικανότητα σας. Να βγουν τα ονόματα των υπευθύνων επιλογής άμεσα!!!! Ντροπή!!!
Αναγνώστες
Αναγνώστες 04/02 - 22:26
Τουρισμός
Πομφόλυγες και επεα πτεροεντα. Σαπούνοφούσκες και λόγια του αέρα. Ας κοιτάξουν τα βασικά και μετά να θέλουν περιηγητές στο νησί μας. Με τέτοιο πληθωρισμό και ακρίβεια παρέα με την φονική πανδημία όλα είναι ρευστά.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ