Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Συνέντευξη στο "Greek travel pages” του συμπατριώτης μας Διευθυντή του Astir Odysseus, Λευτέρη Παρβαντώνη

25/05/2021
569 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Διαβάστε τα όσα απάντησε στον δημοσιογράφο της gtp.gr στην μεταφρασμένη συνέντευξη που ακολουθεί…

 Κύριε Παρβαντώνη θα θέλαμε να μας κάνετε μια μικρή αναδρομή όσον αφορά τις σπουδές σας, αλλά και «πόστα» από τα οποία έχετε περάσει, μέχρι σήμερα που βρίσκεστε στην θέση του διευθυντή  ενός εξαιρετικού και βραβευμένου ξενοδοχείου;

Από πολύ μικρός εργάστηκα στον τομέα της εστίασης όπου υπήρχαν υψηλά standard

παροχής υπηρεσιών. Οι σπουδές μου στην Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων ήταν το

επόμενο βήμα που με οδήγησε στην ενασχόλησή μου με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Τα

πρώτα μου χρόνια εργάστηκα στα επισιτιστικά τμήματα όμως στην συνέχεια

ακολούθησε μία στροφή στον τομέα του Front Office. Ακολούθησα όλη την διαδρομή

και από τον Ιανουάριο του 2020 έχω την τιμή να είμαι Διευθυντής στο Astir Odysseus.


 Μια σύντομη περιγραφή του ξενοδοχείου και ποια η φιλοσοφία του;

Το Astir Odysseus βρίσκεται στην βραβευμένη με Γαλάζια σημαία ακτή Μπαμιαλίκι.

Κύριο χαρακτηριστικό του είναι το υγρό στοιχείο, με αρκετές διακοσμητικές πισίνες

και μη. Συνδυάζει άψογα την μοντέρνα με την κλασσική αρχιτεκτονική προσφέροντας

επιλογές για κάθε είδους αισθητική. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον επισκέπτη

υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών διατηρώντας παράλληλα την ζεστασιά της

Ελληνικής φιλοξενίας και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.


Ποιο το κύριο χαρακτηριστικό και τι το κάνει μοναδικό; Πως διαφέρει από άλλες επιλογές καταλύματος στην Κω;

Το κύριο χαρακτηριστικό του ξενοδοχείου μας είναι το φιλικό προσωπικό σε συνδυασμό

με την άψογη εξυπηρέτηση. Εστιάζουμε στο να προσφέρουμε στον πελάτη μας

καινοτόμες παροχές όπως ο βράχος αναρρίχησης που βρίσκεται εντός του ξενοδοχείου.

Προωθούμε ιδιαιτέρως όχι μόνο την ελληνική αλλά και την τοπική γαστρονομία.

Δίνουμε την δυνατότητα στον καλεσμένο μας να γευτεί στα εστιατόριά μας τοπικά

προϊόντα από την Κω και την ευρύτερη περιοχή των Δωδεκανήσων.

Η ομαδική δουλειά είναι το κλειδί της επιτυχίας. Με ποιο τρόπο σαν Γενικός Διευθυντής δίνεται κίνητρα στο προσωπικό εξυπηρέτησης;

Στο Astir Odysseus μας δίνεται η δυνατότητα να εφαρμόσουμε νέες ιδέες και ο

εργαζόμενος να δώσει το δικό του στίγμα. Το βασικό μου σύνθημα είναι μία φράση που

χρησιμοποιεί ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου κ. Ράνης. “Το προσωπικό είναι οι

συνεργάτες μας.” Έχει ως προτεραιότητα λοιπόν οι συνεργάτες του να είναι

ικανοποιημένοι και έπειτα αυτό να το εισπράξουν και οι πελάτες. Όλη αυτή η φιλοσοφία

έχει οδηγήσει στο να δημιουργηθεί μια ισχυρή ομάδα με το 80% των εργαζομένων να

είναι σταθεροί τα τελευταία 5 χρόνια.


Η Κως είναι από τους δημοφιλέστερους  προορισμούς στην Ελλάδα. Τι θα πρέπει να περιμένουν οι ταξιδιώτες από την επίσκεψη τους στο νησί σε συνδυασμό με τη διαμονή τους στο Astir Odysseus;

Η Κως είναι ένα νησί που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη. Καθαρές

παραλίες, άφθονες γαστρονομικές επιλογές, νυχτερινή διασκέδαση και έντονο ιστορικό

και αρχαιολογικό ενδιαφέρον. Επιλέγοντας το Astir Odysseus κάποιος, έχει κάνει την

ιδανικότερη εκκίνηση γι’ αυτό το γεμάτο αξέχαστες εμπειρίες, ταξίδι του. Δίνουμε την

δυνατότητα στους καλεσμένους να απολαύσουν ένα απόλυτα χαλαρωτικό πακέτο

διακοπών αλλά και ταυτόχρονα να εξερευνήσουν αρκετές δραστηριότητες που θα τους

μείνουν αξέχαστες



 Πως ανταποκρίνεται το ξενοδοχείο στην εποχή του κορωνοϊου, στην προσφορά υπηρεσιών φιλοξενίας; Σαν επαγγελματίας του χώρου ποια θα ήταν η καλύτερη συμβουλή στους ταξιδιώτες αυτή την εποχή; 

Όλα τα απαραίτητα μέτρα έχουν ληφθεί με υψηλό αίσθημα ευθύνης, για την προστασία

των επισκεπτών μας και των εργαζομένων. Όλο το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο στα

νέα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πρόθεσή μας είναι εν μέσω πανδημίας να διατηρήσουμε

το υψηλότερο επίπεδο παροχής υπηρεσιών διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια

των επισκεπτών. Θα έλεγα στους ταξιδιώτες ότι τηρώντας τα μέτρα και διατηρώντας

τους εαυτούς τους ασφαλείς, συμβάλουμε όλοι μας στην διάσωση του τουρισμού.


 Ποιες είναι οι ανησυχίες σας σαν επαγγελματίας στην ελληνική βιομηχανία φιλοξενίας; Όπως όλοι όσοι ασχολούμαστε με τον τουρισμό, αγωνιώ κι εγώ για τις επιπτώσεις του

Covid-19 στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Οι επιπτώσεις αυτή τη στιγμή είναι

τεράστιες και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πότε θα ξεκινήσει η ανάκαμψη. Η

μεγαλύτερη ανησυχία είναι το πότε θα είναι εφικτό για κάποιον να κλείσει τις διακοπές

του χωρίς να ανησυχεί τόσο πολύ για την ασφάλειά του.


Τι θα πρέπει να περιμένουμε στην συνέχεια απ’ το Astir Odysseus Kos Resort & Spa; Ποιο είναι το όραμα;

Όλοι μας στο Astir Odysseus ανυπομονούμε για την έναρξη της νέας τουριστικής

περιόδου. Τα ανακαινισμένα μας bar και εστιατόρια σε συνδυασμό με τους καινούριους

μας καταλόγους αποτελούν μια νέα πρόταση. Επιπλέον τώρα περισσότερο από ποτέ

εστιάζουμε στην εκπαίδευση του προσωπικού. Όραμα μας είναι να παρέχουμε

υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.


Η μέρα ενός Διευθυντή Ξενοδοχείου ξεκινάει… 

Με την ανάγκη για περισσότερη γνώση και συνεχή βελτίωση. Το επάγγελμά μας απαιτεί απόλυτη δέσμευση και αφοσίωση καθώς

συνεχώς ανανεώνεται. Πολλά πράγματα που θεωρούνταν δεδομένα αλλάζουν γρήγορα

άρα πρέπει να παρακολουθείς συνεχώς τις εξελίξεις. Με μεγάλη χαρά συνεχίζω να

μαθαίνω αναζητώντας νέες προκλήσεις σε όλους τους τομείς που αφορούν τον

ξενοδοχειακό κλάδο.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ