Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
Easter Banner
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Καλό Πάσχα
και καλή Ανάσταση!!
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Kατώτερη των προσδοκιών η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Κω, παρά την αύξηση των αφίξεων

25/06/2022
597 Εμφανίσεις
3 Σχόλια

Κατώτερη των προσδοκιών εξελίσσεται η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Κω. Ο εμπορικός κόσμος περίμενε μεγαλύτερη καταναλωτική δυναμική εφόσον υπάρχει μεγάλη αύξηση των αφίξεων, ωστόσο η ενεργειακή κρίση, οι ανατιμήσεις, το άνοιγμα της γραμμής της Τουρκίας  και η αλλαγές που έμειναν λόγω covid, δεν δίνουν πολλά περιθώρια. 

Δείτε τι δηλώνουν επιχειρηματίες του νησιού:



Κώστας Παπούλας (Bell Uomo): Η αγορά αγκομαχεί

“Η αγορά αγκομαχεί με αυτές τις συνθήκες και δεν ξέρω πως θα αντέξουν το επόμενο διάστημα τα μαγαζιά» μας ανέφερε ο επιχειρηματίας που διαθέτει κατάστημα με ανδρικά ρούχα στην Ελ. Βενιζέλου. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι τουρίστες δεν κατεβαίνουν στο κέντρο για αγορές, ενώ τελείως διαφορετική είναι η εικόνα σε τουριστικές περιοχές. « Δεν συγκρίνουμε την αγορά με την παλιά πόλη για παράδειγμα. Δεν την γνωρίζουν οι τουρίστες την περιοχή. Για αυτό το λόγο έχουμε προτείνει να φύγουν για παράδειγμα οι κάδοι στην Βενιζέλου και να δημιουργηθεί μία νέα στάση της αστικής συγκοινωνίας που θα αναγράφει shoppingcenter ώστε να μάθουν οι τουρίστες το εμπορικό κέντρο». 

Η κίνηση από τους κατοίκους του νησιού είναι επίσης πεσμένη καθώς οι περισσότεροι εργάζονται, έχουν αυξημένες υποχρεώσεις λόγω ανατιμήσεων και έτσι κάνουν ψώνια μόνο για τα απαραίτητα. 

«Πολλές φορές το κέντρο δεν θυμίζει εμπορική περιοχή. Δεν είναι δυνατόν να είναι ο δρόμος γεμάτος αυτοκίνητα και από τις δύο πλευρές. Πρέπει να γίνουν αλλαγές». 

 Σε ότι αφορά την επανέναρξη της γραμμής με Τουρκία, ο επιχειρηματίας πιστεύει ότι έχει επηρεάσει κατά κάποιον τρόπο την τοπική μας αγορά. « Το άνοιγμα της γραμμής με Τουρκία κατά κάποιον τρόπο μας έχει κάνει ζημιά. Πηγαίνουν δυστυχώς ντόπιοι και αγοράζουν απομιμήσεις. Πηγαίνουν όμως και οι ξένοι». 

Τέλος, ανέφερε ότι : « η αγορά αγκομαχεί. Δεν γίνεται στην Κω να δουλεύουν μόνο τα ξενοδοχεία και οι tour operators και να πηγαίνουν τα λεφτά στους λίγους». 


Τζένη Σταυρή(Famous Boutique): Όταν έχει παζάρι στην Τουρκία, δεν βλέπουμε άνθρωπο…

Οι καλές τιμές και οι προσφορές, είναι αυτές που βοηθούν τις επιχειρήσεις να κρατηθούν σε δύσκολες εποχές. Αν και η κα. Σταυρή έχει την δική της βάση πελατών, παρόλα αυτά ο τουρισμός είναι πάντα ευπρόσδεκτος όμως η κίνηση δεν είναι στα αναμενόμενα επίπεδα. 

« Υπάρχουν μέρες που είναι καλές και υπάρχουν ημέρες όταν για παράδειγμα έχει παζάρι στην Τουρκία που δεν βλέπουμε άνθρωπο. Οι Έλληνες σε γενικά πλαίσια μας στηρίζουν όπως και οι εργαζόμενοι του τουρισμού που έχουν έρθει να δουλέψουν για σεζόν. Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και τόσα προβλήματα λέμε Δόξα τω Θεό. Όμως η κίνηση δεν είναι ανάλογη του τουρισμού που έχει έρθει και στα επίπεδα που περιμέναμε. Ο μη ποιοτικός τουρισμός και τα ξενοδοχεία all inclusive δεν βοηθούν καθόλου την κατάσταση». 

Η κα. Σταυρή μάλιστα προτείνει να παρθούν γενναίες αποφάσεις σε τοπικό αλλά και πανελλαδικό επίπεδο και να θεσπιστεί κανόνας λειτουργίας των allinclusive ξενοδοχείων όπου θα επιτρέπονται 10 χλμ εκτός πόλεως. 

« Το πρόβλημα της Κω είναι τα ξενοδοχεία all inclusive. Αν δεν λειτουργούν κοντά στην πόλη θα δουλέψουμε όλοι. Αυτό πρέπει να δουν οι άνθρωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και της κυβέρνησης. Αν φύγουν εκτός πόλεως τέτοιου είδους ξενοδοχεία, να δείτε πως θα δουλέψουν όλες οι επιχειρήσεις στην πόλη αλλά και σε όλο το νησί. Δεν γίνεται όλα τα λεφτά να καταλήγουν σε λίγα χέρια». 


Κατερίνα Μαύρου (Spatz): Δεν στηρίζουν την τοπική αγορά οι ντόπιοι

Η κα. Μαύρου έχει ένα από τα παλαιότερα εμπορικά καταστήματα της Κω με μεγάλη εμπειρία στο εμπόριο επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ. Θέτει το ζήτημα των αγορών εκτός Κω και τονίζει την ανάγκη να στηριχθεί η τοπική οικονομία κυρίως από εμάς πρώτα και στη συνέχεια από τους τουρίστες. 

« Η δική μας επιχείρηση διαχρονικά διαθέτει επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ. Που σημαίνει ότι οι πελάτες γνωρίζουν ότι θα ψωνίσουν ποιοτικά αλλά και αυθεντικά. Έχουμε αρκετούς πελάτες και από Τουρκία καθώς είναι πολύ ακριβά τα αυθεντικά επώνυμα ρούχα στην Τουρκία. Δεν είναι βέβαια όπως παλιά, αλλά έχουμε κίνηση από Τουρκία». 

Σύμφωνα με την κα. Μαύρου, πρόβλημα αντιμετωπίζουν με τις αγορές από Τουρκία επιχειρήσεις που διαθέτουν ρούχα οικονομικά καθώς οι χαμηλές τιμές στην Τουρκία λόγω υποτίμησης νομίσματος τα κάνει ακόμη πιο φθηνά. 

« Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι ότι δεν στηρίζουν την τοπική αγορά οι ίδιοι οι άνθρωποι που ζουν στην Κω. Η πανδημία μας γέννησε νέες συνήθειες. Ψωνίζουν το ίδιο προϊόν από το διαδίκτυο και πιο ακριβά ή πηγαίνουν για ψώνια εκτός Κω. Πρέπει όλοι να έχουμε συνείδηση και να σκεφτούμε ότι στηρίζουμε την τοπική οικονομία ψωνίζοντας από την Κω. Θα μας άρεσε να κλείσει πάλι η αγορά; Παλαιότερα όλοι δουλεύαμε και δεν μας ένοιαζε. Πλέον όμως, περνάμε έναν πόλεμο, μία μεγάλη κρίση και είναι η στιγμή που πρέπει ο ένας να στηρίξει τον άλλον. Ας κάνουν έρευνα αγοράς και ας προτιμήσουν ένα κατάστημα της Κω». 


Ρένα Παπαδημητρίου (Lacoste): Οι τουρίστες δεν βγαίνουν για αγορές στα εμπορικά καταστήματα της Κω

Η κυρία Ρένα Παπαδημητρίου βρίσκεται πολλά χρόνια στο εμπόριο .  επώνυμα ρούχα για κάθε στιγμή της ημέρας. Έχοντας την εμπειρία μας δίνει χρήσιμα στοιχεία για την έκβαση της φετινής σεζόν. 

« Υπάρχουν επιχειρήσεις που δουλεύουν αρκετά και χαίρομαι όπως για παράδειγμα η εστίαση, που πέρασε πολύ δύσκολα τα τελευταία δύο χρόνια. Οι τουρίστες δεν βγαίνουν στα εμπορικά μαγαζιά μόνο εάν χρειάζονται κάτι. Οι ντόπιοι έχουν ήδη κάνει τις αγορές τους από αρχές του καλοκαιριού και έτσι μόνο εάν έχουν να αγοράσουν κάποιο δώρο βγαίνουν στα μαγαζιά. Οι Τούρκοι δεν ψωνίζουν πλέον διότι είναι πολύ ακριβό το ευρώ. Επίσης πολλοί μας έχουν μεταφέρει ότι οι τιμές στην Τουρκία δεν είναι τόσο φθηνές καθώς έχουν γίνει ανατιμήσεις. Σε κάθε περίπτωση εμείς θέλουμε να δουλεύουν τα μαγαζιά της Κω που διαθέτουν επώνυμα ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές». 


Ειρήνη Βουλγαροπούλου (ThirtyStyle Lab): Είναι σαν να βιώνουμε ένα παρατεταμένο “lockdown

Η εμπορική κίνηση από τους ντόπιους δεν είναι σε αναμενόμενα επίπεδα εξαιτίας των ανατιμήσεων και της ενεργειακής κρίσης. Η κα. Ειρήνη Βουλγαροπούλου μίλησε στην εφημερίδα μας για αυτές τις επιπτώσεις στον επιχειρηματικό κόσμο. 

« Εξαιτίας της κρίσης οι Έλληνες δεν κάνουν τις αναμενόμενες αγορές και υπάρχει τεράστια πτώση. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε με ξένους. Είναι σαν να βιώνουμε ένα παρατεταμένο lockdown ή χειμώνα. Άλλοι κλάδοι δουλεύουν με την Τουρκία όπως οι ενοικιάσεις οι οποίοι στηρίζονται πάρα πολλοί από τους Τούρκους τουρίστες. Υπάρχουν πάντως αφίξεις στην Κω αλλά κρατάμε μικρό καλάθι διότι η αγοραστική κίνηση είναι πολύ πεσμένη. Χωρίς περιορισμούς, με τόσο κόσμο είναι αδιανόητο να μην υπάρχει κίνηση». 


Σάντυ Λαδικού  


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 3
Ανώνυμος
Ανώνυμος 26/06 - 14:46
Οικονομια
Αναρωτήθηκατε γιατί ψωνίζουν από το ίντερνετ..... Δεν είναι σωστό στηρίζουμε τον τόπο μας γιατί κύκλος είναι αλλά στις περρισοτερες φορές βρίσκεις τεράστιες διάφορες...ο καθένας βλέπει την τσέπη του... όταν υπάρχουν δυσκολίες τι να το κάνει το φορεμα 100 €..περνει ένα με 40 ... δύσκολες εποχές άλλαξτε και εσύ σκεφτικό και επιτέλους βάλτε αληθινές εκπτώσεις... δεν ισχύει για όλους....
Τουρίστες
Τουρίστες 26/06 - 13:29
Τουρισμός
Οι περισσότεροι τουρίστες ψωνίζουν από την Τουρκία αφού η τουρκική λίρα είναι φτηνή. Από τότε που άνοιξε η γραμμή δεκάδες τουρίστες πηγαίνουν και κάνουν τα ψώνια τους με τα ημερόπλοια .έτσι οικονομανε τα πρακτορεία και οι γείτονες.και το ντόπιο εμπόριο υποφέρει.
Τζον Φιστικις
Τζον Φιστικις 26/06 - 10:52
Ιντερνετ
Κ. Μαύρο κάπου έχετε ενα άδικο. Οι τιμές του ίντερνετ ήταν είναι και θα είναι πάντα φθηνότερες από την τοπική αγορά. Για αυτό και ο κόσμος καταφεύγει εκεί. Παράδειγμα.Ένα παπουτσι Asics μέσα από ίντερνετ 85 ευρώ. Το ίδιο παπούτσι σε μια νέα αλυσίδα καταστημάτων που βρίσκεται στην Κω έκανε 120. Μια λάμπα στην πόλη της Κω 2.80 στο ίντερνετ 1 ευρώ.Μια βερμούδα δε κατάστημα στο κέντρο 40 ευρώ. Ίδια ακριβώς βερμούδα στο ίντερνετ 27.Θήκη κινητού σε κατάστημα κοντά σε καφετέριες της πολης 38 ευρώ. Ίδια θήκη στο σκρουτζ 25.Κάπου όπα δηλαδή. Μην απορούμε γιατί η τοπική κοινωνία σταμάτησε να μας στηρίζει. Εμείς οι ίδιοι φταίμε που τους ξεζούμιζουμε χρόνια τώρα.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ