Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΤΟΠΙΚΑ

Η TUI ανακοίνωσε σημαντική διεύρυνση του προγράμματός της προς την Κω για το καλοκαίρι του 2026, προσθέτοντας δύο νέα βρετανικά αεροδρόμια – Bournemouth και Exeter – και επαναφέροντας τα δρομολόγια από το London Stansted, για πρώτη φορά μετά την πανδημία του 2019.Οι νέες συνδέσεις αναμένεται να ενισχύσουν τη ροή Βρετανών τουριστών προς την Κω, ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά νησιά στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με τον tour operator.Τρία αεροδρόμια, αυξημένες επιλογέςΟι πτήσεις από το Stansted θα πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στους ταξιδιώτες. Από τα Bournemouth και Exeter, τα προγράμματα θα δίνουν τη δυνατότητα για διακοπές διάρκειας 7 ή 14 διανυκτερεύσεων, ενώ προβλέπεται και επιλογή για σύντομες αποδράσεις τριών νυχτών.Η τιμή εκκίνησης για επταήμερες διακοπές, με all inclusive πακέτο για δύο άτομα, ξεκινά από £667 το άτομο, με αναχώρηση από Stansted στις 11 Ιουνίου 2026.Αυξημένη ζήτηση για την ΚωΟ διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, Neil Swanson, σημείωσε ότι η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της αυξημένης ζήτησης για την Κω, την οποία χαρακτήρισε ως «έναν από τους πιο αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς των πελατών μας».«Με την προσθήκη των νέων δρομολογίων από Bournemouth και Exeter και την επαναφορά του Stansted, διευκολύνουμε ακόμη περισσότερο τους ταξιδιώτες από τη νότια Αγγλία να απολαύσουν αξέχαστες διακοπές σε ένα ελληνικό νησί με απαράμιλλη φυσική ομορφιά», δήλωσε ο Swanson, προσθέτοντας ότι η ποικιλία στη διάρκεια των πακέτων «προσφέρει πραγματική ευελιξία στους πελάτες μας».Θετικές αντιδράσεις από τα βρετανικά αεροδρόμιαΗ επιστροφή της γραμμής Stansted–Κως, που είχε διακοπεί το 2019, χαιρετίστηκε από τον διευθυντή αεροπορικών υπηρεσιών του αεροδρομίου, Simon Gorrighan, ο οποίος τόνισε ότι η επαναλειτουργία του δρομολογίου «αντανακλά τη συνεχιζόμενη άνοδο της ζήτησης για προορισμούς ήλιου» και ενισχύει τη θέση του Stansted ως «κομβικής διεθνούς πύλης για την περιοχή».Ο διευθύνων σύμβουλος του Bournemouth Airport, Steve Gill, υπογράμμισε πως η νέα σύνδεση «προσφέρει στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές απευθείας από το τοπικό τους αεροδρόμιο», ενώ ενισχύει τη φήμη του Bournemouth ως «άνετης και πρακτικής πύλης προς τη Μεσόγειο».Αντίστοιχα, ο Stephen Wiltshire, διευθύνων σύμβουλος του Exeter Airport, δήλωσε ότι η Κως θα εξυπηρετηθεί για πρώτη φορά απευθείας από το αεροδρόμιο, επισημαίνοντας πως η νέα σύνδεση «διευρύνει τις επιλογές ηλιόλουστων προορισμών και επιβεβαιώνει τη δυναμική της ζήτησης για ταξίδια από το Exeter».Ενίσχυση της παρουσίας της TUI στην ΕλλάδαΜε τις νέες προσθήκες, η TUI συνεχίζει να επεκτείνει το αποτύπωμά της στην Ελλάδα, όπου ήδη διαθέτει ισχυρή παρουσία σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος. Η Κως παραμένει ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς για τη βρετανική αγορά, χάρη στο συνδυασμό φυσικών ομορφιών, πολιτιστικής κληρονομιάς και υψηλού επιπέδου τουριστικών υποδομών.Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο για την τοπική οικονομία της Κω, συμβάλλοντας στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και στη σταθερή ροή αφίξεων από τη βρετανική αγορά τα επόμενα χρόνια.TornosNews.gr
  • 10 Νοεμβρίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 3

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την Black Friday, η οποία αναμένεται να αποτελέσει ένα οικονομικό πανηγύρι της αγοράς, που διαρκεί έναν ολόκληρο μήνα, σηματοδοτώντας την έναρξη της εορταστικής περιόδου.Οι επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, προετοιμάζονται πυρετωδώς για την Black Friday 2025 (Παρασκευή 28 Νοεμβρίου) από τις αρχές του μήνα, με προσφορές που συχνά φτάνουν ή και ξεπερνούν το 50%, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να ενισχύσουν τον τζίρο τους μετά από μήνες υποτονικής κατανάλωσης, σύμφωνα με το ΑΕΠ. Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, αναμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές, ελπίζοντας να αποκτήσουν προϊόντα τεχνολογίας, ένδυσης & υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, καλλυντικών κ.ά. σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές. Πολλοί μάλιστα κάνουν προσεκτική έρευνα αγοράς από νωρίς, συγκρίνοντας τιμές και σχεδιάζοντας τις αγορές τους, ενώ άλλοι προτιμούν να εκμεταλλευτούν τις διαδικτυακές προσφορές για να αποφύγουν την πολυκοσμία των φυσικών καταστημάτων. ‘Αλλωστε, η Cyber Monday (Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου) που ακολουθεί, ενισχύει ακόμη περισσότερο την τάση των online αγορών.Το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός«Η Black Friday θεωρείται ίσως σήμερα το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός της χρονιάς και αποτελεί μια καλή ευκαιρία έξυπνων αγορών για πάνω από 8 στους 10 Έλληνες» αναφέρει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης. Αρκετές εβδομάδες πριν την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προσφορές και να κάνουν προαγορές, αλλά η κορύφωση των εκπτωτικών αγορών πραγματοποιείται κυρίως την τελευταία εβδομάδα του μήνα, σε επέκταση του εκπτωτικού τριημέρου της Black Friday και Cyber Monday. Σύμφωνα με τα περυσινά στοιχεία το κίνητρο για 4 στους 10 καταναλωτές είναι η αγορά προϊόντων που συνήθως αγοράζουν για τις οικογενειακές τους τρέχουσες ανάγκες, κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Ακολουθεί το κίνητρο για 3 στους 10 που τους οδηγεί στα επώνυμα προϊόντα, που συνήθως δυσκολεύονται να αγοράσουν επειδή είναι πολύ ακριβά. Οι 2 στους 10 εκμεταλλεύονται την Black Friday για να αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα και 1 στους 10 για να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, ως μια μικρή ανταμοιβή.Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κορκίδης, «η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά αναμένεται φέτος να κυμανθεί στα περυσινά επίπεδα με περίπου 3 εκατ. πωλήσεις, με μέση αξία απόδειξης κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον πως παγκοσμίως, ο τζίρος της Black Friday εκτιμάται στα 74 δισ. δολάρια και στις ΗΠΑ στα 11 δισ. δολάρια, ενώ στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια ο τζίρος της Black Friday από τα 100 εκατ. ευρώ τριπλασιάστηκε. Παράλληλα βλέπουμε στην ελληνική αγορά μια σημαντική μεταβολή με διπλασιασμό των διαδικτυακών αγορών έναντι της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα».Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ δηλώνει χαρακτηριστικά: «Η Black Friday και η Cyber Monday, είναι ένα διπλό επιτυχημένο εκπτωτικό γεγονός που ήρθε, έμεινε και πέτυχε να καθιερωθεί σε θεσμό και στην ελληνική αγορά. Μικρές και μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις προσπαθούν να πάρουν καλύτερη θέση στην εκκίνηση με “early start” των “black prices”, ώστε να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια της προβολής των προσφορών τους και αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Οι καταναλωτές δεν έχουν λοιπόν παρά να εκμεταλλευτούν την συγκεκριμένη περίοδο πριν τις γιορτές ως ευκαιρία για τις διαδικτυακές και φυσικές αγορές τους».Τι εκτιμούν οι επιχειρήσειςΓια τις επιχειρήσεις, η περίοδος της Black Friday αποτελεί σημαντική ανάσα ρευστότητας. Μετά από έναν δύσκολο χρόνο με αυξημένα κόστη και μειωμένη κατανάλωση, οι προσφορές αυτές μπορούν να τονώσουν τις πωλήσεις και να δημιουργήσουν νέα πελατειακή βάση. Παράλληλα, οι λιανέμποροι επενδύουν περισσότερο στην ψηφιακή τους παρουσία, στην καλύτερη εξυπηρέτηση και στις ευέλικτες πολιτικές επιστροφών, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Η αισιοδοξία του εμπορικού κόσμου πηγάζει από το γεγονός ότι πέρυσι, σύμφωνα με το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές. Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους. Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023. Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες. Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (29/11 -01/12). Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της. Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά. Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.Η λίστα με τα προϊόνταΕξάλλου, η ανάλυση του marketplace Skroutz για την Black Friday 2024 έδειξε ότι η λίστα με τις οικογένειες προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες περιελάβανε: στις δύο πρώτες θέσεις Σπίτι & Κήπος (35% επί των συνολικών παραγγελιών) και Τεχνολογία (31%). Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά στις παραγγελίες είχε η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να βρίσκεται στην τέταρτη θέση με ποσοστό 21%. Όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω skroutz marketplace, στην πρώτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Τεχνολογία με ποσοστό που άγγιξε το 36% και ακολούθησε η κατηγορία Σπίτι – Κήπος με ποσοστό 25%.Στο ίδιο πλαίσιο, τα στοιχεία έρευνας της Public έδειξαν ότι πέρυσι στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών βρέθηκαν smartphones, τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές και δημοφιλή gaming προϊόντα, ενώ σημαντική ζήτηση κατέγραψαν οι υπηρεσίες εγκατάστασης και απεγκατάστασης, αποδεικνύοντας ότι η Black Friday μετατρέπεται σε μια ολιστική εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και ψυχαγωγία. Η ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών κυριάρχησε για μία ακόμη χρονιά, αποτελώντας την πλέον ενεργή ομάδα καταναλωτών. Παράλληλα, οι νεότερες, τεχνολογικά εξοικειωμένες γενιές κατέγραψαν σημαντική άνοδο, ενισχύοντας τη μετατόπιση του κοινού προς τις online αγορές και το mobile shopping. Η τάση αυτή ενισχύθηκε περαιτέρω το 2024, με τις mobile αγορές να σημειώνουν νέο ρεκόρ, φτάνοντας σχεδόν το 84% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών, ενώ οι αγορές μέσω υπολογιστή παρουσίασαν ήπια πτώση, όπως και το 2023.Υπό πίεση οι καταναλωτέςΤην ίδια στιγμή έρευνα οικονομικής συγκυρίας του ΙΟΒΕ καταδεικνύει εξασθένιση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις -47,6 μονάδες, έναντι -45,6 μονάδες τον Σεπτέμβριο με τους Έλληνες καταναλωτές να εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην ΕΕ. Οι επιμέρους δείκτες για την γενικότερη οικονομική κατάσταση στην χώρα, αλλά και τα οικονομικά των νοικοκυριών επιδεινώνονται. Αντίθετα, η πρόθεση για μείζονες αγορές ενισχύεται με την αποταμίευση ωστόσο να εξασθενεί ελαφρά.Αναλυτικότερα, οι αρνητικές προβλέψεις των καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους κατά τους προσεχείς 12 μήνες εντάθηκαν τον Οκτώβριο στις -44,2 (από -39,8). Το 58% (από 54%) των νοικοκυριών αναμένει ελαφρά ή αισθητή επιδείνωση της οικονομικής του κατάστασης, ενώ το 6% προβλέπει μικρή βελτίωση. Η πρόθεση των καταναλωτών για σημαντικές αγορές τους προσεχείς 12 μήνες (επίπλων, ηλεκτρικών συσκευών κ.λπ.) ενισχύθηκε ήπια με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις -41,6 (από -46,3) μονάδες. Το 51% (από 53%) των καταναλωτών προέβλεψε ότι θα προβεί σε λιγότερες ή πολύ λιγότερες δαπάνες, ενώ το 6% (από 4%) αναμένει το αντίθετο.Αποταμίευση;Ο δείκτης της πρόθεσης για αποταμίευση τους προσεχείς 12 μήνες υποχώρησε ελαφρά στις -67,5 μονάδες από -65,9 τον Σεπτέμβριο. Το 84% των νοικοκυριών δεν θεωρεί πιθανή την αποταμίευση στο επόμενο 12μηνο, ενώ το 15% τη θεωρεί πιθανή ή πολύ πιθανή. Σχετικά με τις εκτιμήσεις για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού, το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει ότι «μόλις τα βγάζει πέρα» διαμορφώθηκε στο 60% (από 65%), ενώ στο 9% διατηρήθηκε το ποσοστό όσων αναφέρουν ότι αντλούν από τις αποταμιεύσεις τους. Οι καταναλωτές που δήλωσαν ότι αποταμιεύουν λίγο ή πολύ αποτελούν 24% του συνόλου, ενώ το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι «έχουν χρεωθεί» διαμορφώθηκε στο 7% από 6% τον προηγούμενο μήνα. Στο ερώτημα το οποίο αξιολογεί το βαθμό αβεβαιότητας των νοικοκυριών ως προς τις μελλοντικές οικονομικές εξελίξεις, το 59,4% έκρινε τον Οκτώβριο ότι η οικονομική κατάστασή του μπορεί να προβλεφθεί δύσκολα ή σχετικά δύσκολα, από 58,1% τον προηγούμενο μήνα.Πηγή: ot.gr
  • 10 Νοεμβρίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΤΟΠΙΚΑ

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσίαση του βιβλίου «Οι Ένοχοι» του Νικολάου Αργυρόπουλου, βετεράνου του πολέμου της Κύπρου το 1974, το απόγευμα της Κυριακής στο Πολιτιστικό κέντρο Πυλίου, εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Κω σε συνεργασία με το Σύλλογο Στερεοελλαδιτών Κω «Η Ρούμελη».  Την παρουσίαση του βιβλίου πραγματοποίησαν ο εκπρόσωπος των Συλλόγων Δημήτριος Καϊμάκης, στρατιωτικός ε.α., ο οποίος μίλησε εκ μέρους των διοργανωτών και o συγγραφέας Νικόλαος Αργυρόπουλος.Ο Νικόλαος Αργυρόπουλος, μέσα από το έργο του, επιχειρεί να φωτίσει άγνωστες πτυχές της κυπριακής τραγωδίας, καταθέτοντας τη δική του προσωπική μαρτυρία από τα δραματικά γεγονότα του 1974. Το βιβλίο, όπως αναφέρει ο ίδιος στο οπισθόφυλλό του, αποτελεί μια «προσπάθεια να εκπληρώσει το δικό του χρέος»:Αυτό το βιβλίο, αποτελεί μία προσπάθεια να εκπληρώσω το δικό μου χρέος. Πρωτίστως, απέναντι στον Χριστό που με κράτησε ζωντανό στις μάχες. Δεύτερον, απέναντι στους συμπολεμιστές μου, άλλοι εκ των οποίων έπεσαν στα πεδία της Τιμής και άλλοι αιχμαλωτίσθηκαν, όταν άδειασε η θαλάμη του όπλου τους από σφαίρες. Είναι αυτοί, που σαπίζουν ακόμη στα κολαστήρια των τουρκικών στρατιωτικών φυλακών, αγνοημένοι παντελώς από τους “αρμοδίους” εκπροσώπους του ελληνικού κράτους. Ώφειλα να μιλήσω εγώ γι’ αυτούς, που έκτοτε δεν μπορούν να μιλήσουν. Και τρίτον, απέναντι στην αλήθεια, την οποία οφείλω να παραδώσω ατόφια και αναλλοίωτη στις επόμενες γενεές των Ελλήνων. Την σκυτάλη της συνεχείας μας, οφείλουμε να την παραδίδουμε στα χέρια τους και όχι πεταμένη στο χώμα ή στην λάσπη. Ιδρωμένη ναι…, ματωμένη ναι…, αλλά στα χέρια τους.
  • 10 Νοεμβρίου 2025
  • 0 Σχόλια

Μάθε όλα τα τοπικά νέα γρήγορα και με εγκυρότητα

Αν θέλεις να μαθαίνεις αμέσως τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις για όλα τα θέματα που συμβαίνουν ή που αφορούν άμεσα την Κω και τα γύρω νησιά, είσαι στον σωστό ιστότοπο. Οι έμπειροι δημοσιογράφοι, ρεπόρτερ και αρθρογράφοι της εφημερίδας μας ερευνούν, τρέχουν και ρωτούν για όλα τα θέματα που διαδραματίζονται στον τόπο μας και επιδρούν – είτε θετικά είτε αρνητικά – στον τρόπο διαβίωσης των πολιτών σε όλη την περιφέρεια. Ύστερα από εκτενή έρευνα, οι δημοσιογράφοι μας εμπλουτίζουν τις ψηφιακές σελίδες μας με άρθρα που διακρίνονται για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Πέρα όμως από το δημοσιογραφικό στοιχείο, η φωνή των νησιωτών γίνεται ακόμα πιο δυνατή, χάρη στους ενημερωμένους πολίτες που μοιράζονται και ανταλλάσουν απόψεις, σχολιάζοντας κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας είτε στέλνοντας τους προβληματισμούς τους σε εμάς.

ΕΞΟΔΟΣ