Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Ο ΚΩΑΝ ΑΕ Αναπτυξιακός Οργανισμός Τ.Α. στο πλαίσιο υλοποίησης της Προγραμματικής Σύμβασης με τον Δήμο Κω με τίτλο «Μελέτες εφαρμογής κρίσιμων κυκλοφοριακών έργων του Δήμου Κω», ολοκλήρωσε το φυσικό αντικείμενο της και παρέδωσε εμπρόθεσμα 4 συγκοινωνιακές μελέτες εφαρμογής και συγκεκριμένα τις παρακάτω:1) “Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την υλοποίηση κυκλικών κόμβων στις διασταυρώσεις Εθνικής Αντιστάσεως και Νυμφαίας και Εθνικής Αντιστάσεως και Αργυροκάστρου”.Αντικείμενο της παρούσας είναι η διαμόρφωση νέων κυκλικών κόμβων στις διασταυρώσεις των οδών «Εθνικής Αντιστάσεως και Νυμφαίας» και «Εθνικής Αντιστάσεως και Αργυροκάστρου» (μελλοντική θέση Δικαστηρίων). Σκοπός των νέων προτεινόμενων διαμορφώσεων είναι:– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του της διασταύρωσης για όλα τα διερχόμενα οχήματα με την μείωση των καθυστερήσεων.– Να εξασφαλίζονται συνθήκες περιορισμού της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων και να επιτυγχάνεται αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας.– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών– Να διασφαλίζεται η δυνατότητα πραγματοποίησής αναστροφής των οχημάτων.– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ.– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων.– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και ποδηλάτων και της μείωσης της ταχύτητας των οχημάτων.2) “Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου (από Μεγάλου Αλεξάνδρου έως Κοραή) και τη διαμόρφωση του κόμβου Ελευθερίου Βενιζέλου και Κοραή”.Αντικείμενο της παρούσας είναι η ανάπλαση της Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου, από το ύψος της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου έως και τον κόμβο με την οδό Κοραή. Σκοπός της νέας προτεινόμενης διαμόρφωσης είναι:– Να διαμορφωθεί ελεύθερος διάδρομος πεζών καθαρού πλάτους περίπου 1,50 m εκατέρωθεν του καταστρώματος κυκλοφορίας, με μετακίνηση των υφιστάμενων εμποδίων (όπως δέντρα, ιστοί οδοφωτισμού και ιστοί της ΔΕΗ) στις ειδικά διαμορφωμένες νησίδες μεταξύ των θέσεων στάθμευσης (ζώνες τοποθέτησης αστικού εξοπλισμού)– Να αναβαθμιστεί το παρεχόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας, καθώς μέσω του περιορισμού του πλάτους του καταστρώματος κυκλοφορίας, της διάστρωσης του καταστρώματος κυκλοφορίας στους κόμβους με κυβόλιθο και της δημιουργία νησίδων με εσοχές στάθμευσης περιορίζεται η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων και δημιουργούνται ασφαλέστερες συνθήκες για τους πεζούς– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία των διασταυρώσεων για όλα τα διερχόμενα οχήματα– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων με τη δημιουργία εσοχών στάθμευσης– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων στις διασταυρώσεις, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και της τοπικής διάστρωσης του καταστρώματος κυκλοφορίας με κυβόλιθο στις διασταυρώσεις της Λεωφ. Ελευθέριου Βενιζέλου. 3) “Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την υλοποίηση της αναδιαμόρφωσης του κόμβου Φιλίνου και Εθελοντών Πολεμιστών και Κανάρη”.Αντικείμενο της παρούσας είναι ανάπλαση της περιοχής διασταύρωσης των οδών Φιλίνου και Κανάρη. Σκοπός των νέων προτεινόμενων διαμόρφωσεων είναι:– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του της διασταύρωσης για όλα τα διερχόμενα οχήματα.– Να εξασφαλίζονται συνθήκες περιορισμού της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων και να επιτυγχάνεται αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας.– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών.– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ.– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων.– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και ποδηλάτων και της μείωσης της ταχύτητας των οχημάτων. 4) “Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την παραλιακή οδό Βασιλέως Γεωργίου Β’ (από την πλατεία 7ης Μαρτίου έως την οδό Επιχάρμου)”.Αντικείμενο της παρούσας είναι η διαμόρφωση νόμιμων θέσεων στάθμευσης στην Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’. Σκοπός της νέας προτεινόμενης διαμόρφωσης είναι:– Να διαμορφωθούν νόμιμες θέσεις στάθμευσης κατά μήκος της Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’. Με αυτό τον τρόπο οριοθετούνται σαφώς οι περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων και αποτρέπονται οι παράνομες σταθμεύσεις κατά μήκος της οδού.– Να αναβαθμιστεί το παρεχόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας, καθώς μέσω του περιορισμού του πλάτους του καταστρώματος κυκλοφορίας με την δημιουργία νησίδων με εσοχές στάθμευσης περιορίζεται η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων και δημιουργούνται ασφαλέστερες συνθήκες για τους πεζούς.– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με την προσθήκη νέων πεζοδιαβάσεων κατά μήκος της Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’.– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της καθώς πλέον τα οχήματα σταθμεύουν σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και διατηρούνται μέσω των νησίδων τα απαραίτητα κενά μεταξύ των θέσεων στάθμευσης προκειμένου να είναι ορατή η θέα του παραλιακού μετώπου.
  • 14 Αυγούστου 2025
  • 1 Σχόλια

  • ΤΟΠΙΚΑ

Την Τετάρτη 13 Αυγούστου, το βλέμμα όλων στο Παντέλι της Λέρου τράβηξε ένα μοναδικό θέαμα: το πολυτελές σκάφος Tecnomar for Lamborghini 63, αξίας 4 εκατομμυρίων ευρώ, κατέπλευσε στο αλιευτικό καταφύγιο στις 10:20 το πρωί και παρέμεινε μέχρι τις 14:20 το μεσημέρι σύμφωνα με πληροφορίες που μας παρέθεσαν φίλοι του Ράδιο Πρώτο 91.5 και Βήμα της Κω που βρίσκονταν στην περιοχή.Η άφιξή του προκάλεσε εντυπώσεις και θαυμασμό σε λουόμενους και ιδιοκτήτες σκαφών, catamaran και ιστιοπλοϊκών που βρίσκονταν στον κόλπο. Ο καπετάνιος εντυπωσίασε με την ακριβείας πλαγιοδέτηση, αξιοποιώντας τους πλευρικούς μηχανισμούς, ενώ κατά την αναχώρηση κατάφερε να απομακρυνθεί χωρίς να δημιουργήσει κυματισμό, κερδίζοντας ακόμη περισσότερο τις εντυπώσεις.Δεν είναι η πρώτη φορά που το εντυπωσιακό σκάφος κάνει αισθητή την παρουσία του στα Δωδεκάνησα. Στις αρχές της εβδομάδας είχε δέσει στο λιμάνι της Καλύμνου. Τώρα, η «Lamborghini της θάλασσας» συνεχίζει το ταξίδι της, «φοράει το μαγιό της» και ετοιμάζεται να… βουτήξει σε νέους προορισμούς. Τεχνολογία και πολυτέλεια στα 63 πόδιαΗ ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lamborghini, σε συνεργασία με την Italian Sea Group, σχεδίασε το Tecnomar for Lamborghini 63 ώστε να αποπνέει επιθετικότητα και σπορ χαρακτήρα, αντλώντας έμπνευση από το υβριδικό μοντέλο Lamborghini Sian FKP 37.Το σκάφος διαθέτει δύο κινητήρες V12 της MAN, με ισχύ 2.000 ίππων ο καθένας, προσφέροντας τελική ταχύτητα 60 κόμβων (112 χλμ./ώρα) — καθιστώντας το την ταχύτερη έκδοση γιοτ της Tecnomar. Η εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα το κατατάσσει στα εξαιρετικά ελαφριά σκάφη μήκους 63 ποδιών.Σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως τα χαρακτηριστικά φώτα σε σχήμα Υ και οι γωνιώδεις γραμμές παραπέμπουν άμεσα στη Lamborghini. Στο εσωτερικό, η αίσθηση ενός supercar μεταφέρεται στη θάλασσα: καθαρές γραμμές, εξάγωνα μοτίβα, πολυτελή υλικά και πλήρης δυνατότητα εξατομίκευσης χρωμάτων και υφών.Ακόμη και τα κουμπιά εκκίνησης –ένα για κάθε κινητήρα– είναι πανομοιότυπα με εκείνα των supercars της ιταλικής φίρμας, ενώ το τιμόνι θυμίζει άμεσα αυτό των εμβληματικών μοντέλων Lamborghini.Από την Κάλυμνο μέχρι τη Λέρο και τους επόμενους προορισμούς της, η Lamborghini της θάλασσας μαγνητίζει τα βλέμματα και αφήνει το δικό της, ξεχωριστό αποτύπωμα στα νερά του Αιγαίου.Σάντυ Λαδικού με πληροφορίες από το boatfishing.gr 
  • 14 Αυγούστου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή του κοινού πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 13 Αυγούστου, στον αύλειο χώρο του Ιστορικού & Λαογραφικού Μουσείου Κω, η παρουσίαση του νέου βιβλίου του τ. πρύτανη Σταμάτη Αλαχιώτη με τίτλο «Η ανώνυμη κόρη», με την Κω να δεσπόζει και πάλι, αφού ο τόπος στον οποίο διαδραματίζεται η υπόθεση, είναι το ΛαγούδιΗ εκδήλωση εντάχθηκε στο πλαίσιο των θερινών Ιπποκρατείων και συνδιοργανώθηκε από το Τμήμα Πολιτισμού του Δήμου Κω, τον Πολιτιστικό Όμιλο Κώων «Ο Φιλητάς» και την Ένωση Κώων Αθηνών «Ο Ιπποκράτης».Το βιβλίο παρουσίασαν τρεις καταξιωμένοι ομιλητές:- Παναγιώτης Νούτσος, Ομότιμος Καθηγητής Κοινωνικής και Πολιτικής Φιλοσοφίας και π. Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,- Κώστας Σκανδαλίδης, πρώην Υπουργός,- Αθανάσιος Τριλιανός, Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και π. Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
  • 14 Αυγούστου 2025
  • 0 Σχόλια

Μάθε όλα τα τοπικά νέα γρήγορα και με εγκυρότητα

Αν θέλεις να μαθαίνεις αμέσως τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις για όλα τα θέματα που συμβαίνουν ή που αφορούν άμεσα την Κω και τα γύρω νησιά, είσαι στον σωστό ιστότοπο. Οι έμπειροι δημοσιογράφοι, ρεπόρτερ και αρθρογράφοι της εφημερίδας μας ερευνούν, τρέχουν και ρωτούν για όλα τα θέματα που διαδραματίζονται στον τόπο μας και επιδρούν – είτε θετικά είτε αρνητικά – στον τρόπο διαβίωσης των πολιτών σε όλη την περιφέρεια. Ύστερα από εκτενή έρευνα, οι δημοσιογράφοι μας εμπλουτίζουν τις ψηφιακές σελίδες μας με άρθρα που διακρίνονται για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Πέρα όμως από το δημοσιογραφικό στοιχείο, η φωνή των νησιωτών γίνεται ακόμα πιο δυνατή, χάρη στους ενημερωμένους πολίτες που μοιράζονται και ανταλλάσουν απόψεις, σχολιάζοντας κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας είτε στέλνοντας τους προβληματισμούς τους σε εμάς.

ΕΞΟΔΟΣ