Με δάκρυα και χαμόγελα αποχαιρέτησαν το Σχολείο οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Κω
- 0 Σχόλια
- 25 Ιουνίου 2026
Απεργιακή κινητοποίηση έξω από την Ένωση Ξενοδόχων Κω
- 5 Σχόλια
- 24 Ιουνίου 2026
- ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2
Το Λύκειο Ελληνίδων Κω αναβίωσε το έθιμο του Κλήδονα
Το Λύκειο Ελληνίδων Κω θεματοφύλακας των εθίμων και της παράδοσης οργάνωσε μια επιτυχημένη εκδήλωση για τον Αη Γιάννη τον Κληδονα και τις φωτιές . Η πλατεία Ανταγορα γέμισε με χορούς και με τραγούδια το βράδυ της Τετάρτης παραμονής του Αη Γιαννιου. Η πρόεδρος κ. Τετη Φακκου αναφέρθηκε εκτενώς στο παραδοσιακό έθιμο όπου ανάβουν φωτιές και ρίχνουν πάνω τους τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια ενώ δρασκελουν τη φωτιά. Ακολούθησαν χοροί με τοπικές ενδυμασίες και με πολλά τμήματα χορού του Λυκείου Ελληνίδων μικρών και μεγάλων τους οποίους παρακολούθησε πλήθος κόσμου. Στο τέλος η κ. Αρετή Φραγγου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες τις αρχές και τους παριστάμενους ευχόμενη τα καλύτερα ως την άλλη χρονιά . Ξανθίππη Αγρέλλη
- 23 Ιουνίου 2026
- 0 Σχόλια
- ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ: Δημοτική Αρχή υπό διάλυση με αλληλοκατηγορίες και λόγια του αέρα…
Από τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ , εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση : ‘’ Όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα στη Κω, μόνο θλίψη προκαλούν.Η πόλη και τα χωριά βρίσκονται υπό διάλυση, η δημοτική αρχή εδώ και πολύ καιρό έχει αποσυρθεί, παραπαίει και σπαράσσεται στο εσωτερικό της με αλληλοκατηγορίες .Τρία αποκαλυπτικά παραδείγματα: 1ον) Ο πρώην βασικός υποστηρικτής του κ.Νικηταρά και Αντιδήμαρχος του , κατηγορεί τη δημοτική αρχή για την παραχώρηση 34 στρεμμάτων στην Κέφαλο σε ιδιωτική εταιρεία αντί 530.000 ευρώ, δηλαδή κάπου 15.000 το στρέμμα.2ον) Στο Μαστιχάρι η κατάσταση είναι τραγική στο λιμάνι και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου μοιράζει χονδροειδείς υποσχέσεις στους ενεργούς πολίτες της περιοχής που εκφράζουν την αγωνία τους.Την 1η Ιανουαρίου μάλιστα σε ανάρτηση του, έγραφε ‘’ Προχωρούμε στη διαγωνιστική διαδικασία για την εκβάθυνση του λιμένος’’Έρχεται όμως να τον διαψεύσει το Υπουργείο Ναυτιλίας εγγράφως , δηλώνοντας ότι για το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού , δεν έχει υποβληθεί αίτημα χρηματοδότησης μελέτης ή του συγκεκριμένου έργου στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας.3ον) Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Κω που έχει εκλεγεί με τον κ.Νικηταρά καταγγέλλει ότι ΄΄ η κοροϊδία συνεχίζεται’’ ,ότι η κοινότητα εδώ και ένα χρόνο δεν έχει γραφείο και πολλά άλλα. Αλήθεια όμως, σε ποιους τα λέει όλα αυτά; Ποιος είναι υπεύθυνος; Μήπως ο κ.Νικηταράς; Μήπως όμως και ο ίδιος είναι συνένοχος και συνυπεύθυνος;Πρόκειται για σουρεαλιστική κατάσταση, για γέλια και για κλάματα.Η δημοτική αρχή του κ.Νικηταρά είναι υπό διάλυση αλλά έχει διαλύσει και την ίδια τη Κω.Είχε ξαναδεί κανείς ποτέ το νησί, τη πόλη, το χωριό του ή τη γειτονιά του σε αυτό το χάλι; Με την εγκατάλειψη, τη φθορά και την παρακμή να κυριαρχούν.Οι πολίτες έχουν ήδη βγάλει τα συμπεράσματά τους.Η Κως χρειάζεται συνολική επανεκκίνηση.’’
- 23 Ιουνίου 2026
- 1 Σχόλια
- ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2
Ρεπορτάζ του "Alpha" στην Κω: Αυξήθηκαν οι κρατήσεις μετά τον πόλεμο - Αισιοδοξία για τη σεζόν
Στο νησί μας βρέθηκε συνεργείο του τηλεοπτικού σταθμού "Αlpha" για να γράψει την τουριστική κίνηση. Όπως αναφέρθηκε στο χθεσινό βραδινό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, το τέλος του πολέμου στη Μέση Ανατολή αλλάζει τα δεδομένα στον τουρισμό, καθώς Ξενοδόχοι και επιχειρηματίες στην Κω βλέπουν τις αφίξεις επισκεπτών να καταγράφουν αύξηση τόσο από χώρες της Ευρώπης όσο και από την Τουρκία.Δείτε τι κατέγραψε η Μαρία Κολοβού με την κάμερα του ALPHA που βρέθηκε στο νησί μας.https://www.alphatv.gr/koinonia/aisiodoxia-gia-ti-sezon-sta-dodekanisa-aixithikan-oi-kratiseis/
- 23 Ιουνίου 2026
- 1 Σχόλια