Τα αποτελέσματα της πανδημίας του COVID-19, για το 2020, εκτός από τα υγειονομικά, που φαίνονται πιο άμεσα, σε οικονομικό επίπεδο τώρα αποκρυσταλλώνονται.
Η πανδημία, έπληξε σε μεγάλο βαθμό την παγκόσμια και ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτου, καθώς πολλά εργοστάσια έκλεισαν για κάποιους μήνες (Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο) και όταν επανεκκίνησαν τη λειτουργία τους, μείωσαν τις βάρδιες, ενώ ορισμένα προχώρησαν στην κατασκευή αναπνευστήρων προκειμένου να ενισχύσουν τα συστήματα υγείας των κρατών τους.
Η Ενωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), ανακοίνωσε τον αντίκτυπο της πανδημίας στην παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων για καθεμία από τις 27 χώρες της ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Συνολικά, οι απώλειες στην κατασκευή οχημάτων, επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγών, βαν και λεωφορείων, ανήλθαν σε 4.243.577 οχήματα.
Αυτό το νούμερο, αντιστοιχεί στο 22,9% της συνολικής παραγωγής της ΕΕ, το 2019.
Υπενθυμίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει εργοστάσιο παραγωγής μαζικών οχημάτων, πλην ορισμένων περιπτώσεων που αφορούν κυρίως μικρά ηλεκτρικά οχήματα
news247.gr