Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Προς to live and die in L.A - Κάνετε λάθος. Η ημιμαθεία ως γνωστόν είναι χειρότερη της αμάθειας αγαπητή. Σε κάθε ΕΙΣΑΓΩΓΗ διενεργείται καρδιογράφημα. Όχι σε κάθε εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία. Δεύτερον, οπισθοστερμικο άλγος με επέκταση στον τράχηλο ως γνωστόν είναι τυπικό άλγος. Άλγος μόνο στα δόντια/σιαγόνα και κεφάλι αποτελεί άτυπο και σπάνιο σύμπτωμα έτσι μεμονωμένο , ως εκδήλωση οξέως στεφανιαιου συνδρόμου. Μη διαστρεβλώνετε τα πράγματα.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
μπε - Μα ο Άδωνης δεν είπε ότι όλα είναι ζάχαρη; Στο νοσοκομείο όταν ήρθε του είπαν ότι όλα είναι τέλεια και βγαίναν χαμογελαστοί φωτογραφίες! Τι; Όχι; Μας κοροϊδεύουν; Πωπω πέφτω από τα σύννεφα!
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Αφραγκος - Εγώ ξέρω ότι μετά το αποτέλεσμα όλοι γινόμαστε ειδικοί εδώ για έναν πόνο μας στέλνουν ο ένας για ακτίνες ο άλλος για υπέροχο ο άλλο για αξονική και πάλι τίποτα.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Εικοιν - Όλοι ειδικοί γίναμε ανάλυση ιατρικής περίθαλψης. Ένα πρέπει να φωνάζουμε όλοι μαζί στελέχωση του νοσοκομείου με γιατρούς . Με 5 γιατρούς και 5 αγροτικούς να περιμένουμε και άλλα τέτοια περαστικά αφού δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του νησιού μας.
...: Σήμερα (22:03)
to live and die in L.A - O κύριος ή κυρία που γράφει ως άγνωστος συλλυπητήρια στους οικείους του θανόντος, θα πρέπει να αναθεωρήσει τους ισχυρισμούς του. ΗΚΓ σε οποιαδήποτε εισαγωγη ασθενούς, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, και ο οποίος ασθενής αιτιάται πόνο(όχι απαραίτητα τυπικό, οπισθοστερνικό) είναι απαραίτητο να γίνεται . Ολα τα ιατρικά Guidelines το απαιτούν. Επιπροσθέτως το κόστοςτου είναι μηδενικό. Επιπλέον ο συνεχής οξύς πόνος με επέκταση στο τράχηλο είναι στηθαγχικός(καρδιακός) πόνος unless proven otherwise. Κανείς που ασχολείται (εστω ερασιτεχνικά) με την ιατρικη δεν δικαιούται να το αγνοεί. Δυστυχώς παρόμοια περιστατικά θα γίνονται όλο και συχνοτερα(σε δημόσια νοσοκομεία αλλά και ιδιωτικά θεραπευτήρια) όσο ονομάζονται ιατροί κάποιοι που δεν είχαν ποτέ σκοπό να σπουδάσουν σοβαρά, και απλά τους προσφέρθηκε η ευκαιρία να ονομαστούν ιατροί σπουδάζοντας(...) με τον γνωστό τρόπο.
Σάρα: Σήμερα (22:03)
Απορία - Νομίζαμε ότι λειτουργούν άψογα ,με την έλευση του νεου διοικητή...Τι δεν ισχύει;;;Κατ'άλλα τα "βραβεία",μας μαράνανε!!!
ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΑΣ: Σήμερα (22:03)
Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝ - ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΚ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Συλλυπητήρια στους οικειουςτου - Αρχικά συλλυπητήρια για τον εκλιπόντα. Δεύτερον, δεν υπάρχει πρωτόκολλο για καρδιογραφημα σε όσους πηγαίνουν στα εξωτερικά ιατρεια. Προφανώς η κλινική εικόνα που περιγράψατε απείχε αρκετά από την εικόνα καρδιολογικου περιστατικου. Δεν νομίζω ότι αρνήθηκε κάποιος να κάνετε καρδιογράφημα και προφανώς και εσείς εκ των υστέρων αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που είχε ήταν κάτι καρδιολογικό. Είναι δικαίωμα σας να αναζητείτε απαντήσεις σε ερωτήματα που σας δημιουργούνται και είναι κατανοητό. Αλλά θα πρέπει να αντιληφθείτε όλοι ότι το νοσοκομειο δεν είναι ένας μαγικός χώρος όπου πηγαίνετε και αυτομάτως τιθενται διαγνώσεις.Εκτος από τον ιατρό, και ο ασθενής έχει ευθύνη να διατυπώσει σωστά την συμπτωματολογία του για να προσανατολιστεί σωστά ο ιατρός και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Και βέβαια, όλοι γνωρίζετε τις τεράστιες ελλείψεις του νοσοκομείου αλλά δεν κάνετε απολύτως τιποτα. Ατομικά ή συλλογικα. Και περιμένετε απλώς να είσαστε ο επόμενος , για να φωναξετε.
Ευχαριστήριο : Σήμερα (22:03)
Τι έγινε ρε παιδιά? - Μέχρι προχθές δεν προλαβαίναμε να διαβάζουμε ευχαριστήρια από τους πολίτες και συγχαρητήρια από τους πολιτικούς.
Δεν πρέπει να αναφέρεσαι στον υπουργό : Σήμερα (22:03)
Ως κύριο - Αλλά ως ΚΛΌΟΥΝ...
Ανώνυμη : Σήμερα (22:03)
Ρε ξύλο θέλουν όλοι τους - Όταν πάς για εξέταση και σου λέει ή άλλη στους υπέρηχους."φύγετε δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με σάς τώρα έχει τουρίστες το νησί ή 84 χρόνο γυναίκα της λέει τί ήρθες νά κανείς εδώ τραβά σπίτι σου νά πεθάνεις!!!" Τότε δεν χρειάζονται ξύλο;;;Πείτε μου εσείς εάν ήταν οι γονείς σας σέ μία τέτοια περίπτωση τί θα κάνατε;;
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ Η ΒΟΜΒΑ - ΑΥΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΗΝΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ. ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ .ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΙΑΤΡΟΥΣ.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
ΔΙΚΑΣΤΕςΣ - Καλό είναι να φωνάζουμε όλοι μαζί για την λειτουργία του Νοσοκομείο όμως θα πρέπει να δούμε και τις συνθήκες που ζητάμε από τους Ιατρούς να ανταπεξέλθουν σε προϊστορικές καταστάσεις να ανταπεξέλθουν σε εφημερίες πολλές φορές 48 ωρών . Στις φυλακές μετά από μια διανυκτέρευση έχουν 2 ημέρες ρεπό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την απώλεια της ανθρώπινης ζωής. Όμως πριν προτρέχουμε και δείχνουμε και να κατηγορούμε γενικά και αορίστως θα πρέπει να εξετάζουμε και την άλλη πλευρά.
Αλαχιωτης: Σήμερα (22:03)
Αα - Η λέξη "νοσοκομείο" είναι ουσιαστικό, αρσενικού γένους, και αναφέρεται σε ένα δημόσιο ίδρυμα όπου νοσηλεύονται ασθενείς και τραυματίες. Προέρχεται από την ελληνική λέξη "νόσος" (ασθένεια) και το αρχαίο ρήμα "κομέω-ώ" (περιποιούμαι), που σημαίνει "φροντίζω".
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Νησί του Ιπποκράτη. - σας ενημερώνω ότι αν δεν διορθωθούν τα πράγματα μόνο με την παρουσία των Αγροτικών που προσπαθούν να μάθουν και τους αφήνουν στο έλεος χωρίς παρουσία γιατρού θα θρηνήσουμε και άλλους συνδημότες μας. Το βάρος είναι στην Διοίκηση που αφήνει το Νοσοκομείο χωρίς να υπάρχει γιατρός. Δυστυχώς αυτά που συμβαίνουν στην Κω κάνουν τους ιατρούς να μην θέλουν να έρθουν στο νησί.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Α - Για να γίνει εισαγωγή χρειάζεται παθολόγος πού δεν υπάρχει. Εγώ πλήρωσα εξωτερικό παθολογο 50 ε για την εισαγωγή και κάθε μέρα πλήρωνα για την νοσηλεία.
TK18: Σήμερα (22:03)
νοσοταφειο - συλλυπητηρια στον εκλιποντα, εννοειται οτι δεν επρεπε να φυγετε ετσι, να ζητουσατε πληρη καρδιολογικο ελεγχο , επισης γιατι δεν πηγατε αμεσσως σε εξωτερικο δικο σας καρδιολογο ? εννοειται δεν θα εμπιστευτω την αγροτικη γιατρο του νοσοκομειου, μια εξεταση τροπονινης θα εσωζε τον ανθρωπο , πολυ κριμα. τωρα απο τετοια τομαρια τυπου αδωνη δεν νομιζω να περιμενετε και πολλα
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
ΜΟΝΟ ΦΩΤΟΓΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ. - ΑΠΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ Η ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟ .
Κως: Σήμερα (22:03)
Κάντε κάτι πεθαίνει ο κόσμος - Επιτέλους πάρτε ληγω σοβαρά τα πράγματα!!!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
κως - νοοκομειο για φωτογραφιες. γιατροι στα επειγοντα ασχετοι. πονος στον αυχενα και στο σαγονι, και τουδοσαν ζαναξ. που σπουδασαν στη ρουμανια στη βουλγαρια η τη ζιμπαμπουε; ο κατα τα αλλα δραστηριος προεδρος να κανει ΕΔΕ, και ο καθε κατεργαρης στον παγκο του. δεν μπορει η ανευθυνοτητα και η ασχετοσυνη να στοιχιζουν ζωες.
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Κωα - Θα πρέπει να είναι πιο υπεύθυνοι στην δουλειά τους! Κάτι πρέπει να γίνει.....
Ανώνυμος: Σήμερα (22:03)
Επιτέλους - Μπράβο στην οικογένεια που προχωράει στην καταγγελία καιρός να ξυπνήσουν όλοι προχωρήστε και άλλοι σε καταγγελίες μήπως και αλλάξει κάτι μια φορά σε αυτή την χώρα το καθεστώς της εγκληματικής οργάνωσης θα πέσει άλλοι ονειρεύονται νέο νοσοκομείο αν είναι δυνατόν
Ιπποκράτης ο Κώος : Σήμερα (22:03)
Ασθενής - Έχουν δίκιο. εκεί είναι ένα νηπιαγωγείο ειρωνεύονται κοροϊδεύουν περιγελούν και όλες και όλοι θα πρέπει να ξανά πάνε Πανεπιστήμιο. Από ιατρικές και φαρμακευτικές γνώσεις και συμπεριφορά χρειάζονται ανανέωση. Αλλά ο κόσμος δεν μιλάει γιατί τους έχει ανάγκη.
ΚΩΑ: Σήμερα (22:03)
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ... - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΑΝ ΔΙΑΚΟΜΗΣΤΙΚΕ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΑΡΧΙΚΑ,ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΞΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ????
Miki: Σήμερα (22:03)
Adiaforos - KAla kanune

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Καταγγελία της οικογένειας του εκλιπόντος Μ. Τζόγια για αμέλεια και αδιαφορία προς το νοσοκομείο Κω και τον Υπ. Υγείας Α. Γεωργιάδη

01/12/2025
3539 Εμφανίσεις
25 Σχόλια

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 25
Ανώνυμος
Ανώνυμος 01/12 - 21:21
Προς to live and die in L.A
Κάνετε λάθος. Η ημιμαθεία ως γνωστόν είναι χειρότερη της αμάθειας αγαπητή. Σε κάθε ΕΙΣΑΓΩΓΗ διενεργείται καρδιογράφημα. Όχι σε κάθε εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία. Δεύτερον, οπισθοστερμικο άλγος με επέκταση στον τράχηλο ως γνωστόν είναι τυπικό άλγος. Άλγος μόνο στα δόντια/σιαγόνα και κεφάλι αποτελεί άτυπο και σπάνιο σύμπτωμα έτσι μεμονωμένο , ως εκδήλωση οξέως στεφανιαιου συνδρόμου. Μη διαστρεβλώνετε τα πράγματα.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 01/12 - 20:29
μπε
Μα ο Άδωνης δεν είπε ότι όλα είναι ζάχαρη; Στο νοσοκομείο όταν ήρθε του είπαν ότι όλα είναι τέλεια και βγαίναν χαμογελαστοί φωτογραφίες! Τι; Όχι; Μας κοροϊδεύουν; Πωπω πέφτω από τα σύννεφα!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 01/12 - 20:10
Αφραγκος
Εγώ ξέρω ότι μετά το αποτέλεσμα όλοι γινόμαστε ειδικοί εδώ για έναν πόνο μας στέλνουν ο ένας για ακτίνες ο άλλος για υπέροχο ο άλλο για αξονική και πάλι τίποτα.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 01/12 - 20:07
Εικοιν
Όλοι ειδικοί γίναμε ανάλυση ιατρικής περίθαλψης. Ένα πρέπει να φωνάζουμε όλοι μαζί στελέχωση του νοσοκομείου με γιατρούς . Με 5 γιατρούς και 5 αγροτικούς να περιμένουμε και άλλα τέτοια περαστικά αφού δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του νησιού μας.
...
... 01/12 - 18:20
to live and die in L.A
O κύριος ή κυρία που γράφει ως άγνωστος συλλυπητήρια στους οικείους του θανόντος, θα πρέπει να αναθεωρήσει τους ισχυρισμούς του. ΗΚΓ σε οποιαδήποτε εισαγωγη ασθενούς, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, και ο οποίος ασθενής αιτιάται πόνο(όχι απαραίτητα τυπικό, οπισθοστερνικό) είναι απαραίτητο να γίνεται . Ολα τα ιατρικά Guidelines το απαιτούν. Επιπροσθέτως το κόστοςτου είναι μηδενικό. Επιπλέον ο συνεχής οξύς πόνος με επέκταση στο τράχηλο είναι στηθαγχικός(καρδιακός) πόνος unless proven otherwise. Κανείς που ασχολείται (εστω ερασιτεχνικά) με την ιατρικη δεν δικαιούται να το αγνοεί. Δυστυχώς παρόμοια περιστατικά θα γίνονται όλο και συχνοτερα(σε δημόσια νοσοκομεία αλλά και ιδιωτικά θεραπευτήρια) όσο ονομάζονται ιατροί κάποιοι που δεν είχαν ποτέ σκοπό να σπουδάσουν σοβαρά, και απλά τους προσφέρθηκε η ευκαιρία να ονομαστούν ιατροί σπουδάζοντας(...) με τον γνωστό τρόπο.
Σάρα
Σάρα 01/12 - 18:14
Απορία
Νομίζαμε ότι λειτουργούν άψογα ,με την έλευση του νεου διοικητή...Τι δεν ισχύει;;;Κατ'άλλα τα "βραβεία",μας μαράνανε!!!
ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΑΣ
ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΑΣ 01/12 - 17:13
Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝ
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΚ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
Ανώνυμος
Ανώνυμος 01/12 - 17:08
Συλλυπητήρια στους οικειουςτου
Αρχικά συλλυπητήρια για τον εκλιπόντα. Δεύτερον, δεν υπάρχει πρωτόκολλο για καρδιογραφημα σε όσους πηγαίνουν στα εξωτερικά ιατρεια. Προφανώς η κλινική εικόνα που περιγράψατε απείχε αρκετά από την εικόνα καρδιολογικου περιστατικου. Δεν νομίζω ότι αρνήθηκε κάποιος να κάνετε καρδιογράφημα και προφανώς και εσείς εκ των υστέρων αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που είχε ήταν κάτι καρδιολογικό. Είναι δικαίωμα σας να αναζητείτε απαντήσεις σε ερωτήματα που σας δημιουργούνται και είναι κατανοητό. Αλλά θα πρέπει να αντιληφθείτε όλοι ότι το νοσοκομειο δεν είναι ένας μαγικός χώρος όπου πηγαίνετε και αυτομάτως τιθενται διαγνώσεις.Εκτος από τον ιατρό, και ο ασθενής έχει ευθύνη να διατυπώσει σωστά την συμπτωματολογία του για να προσανατολιστεί σωστά ο ιατρός και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Και βέβαια, όλοι γνωρίζετε τις τεράστιες ελλείψεις του νοσοκομείου αλλά δεν κάνετε απολύτως τιποτα. Ατομικά ή συλλογικα. Και περιμένετε απλώς να είσαστε ο επόμενος , για να φωναξετε.
Ευχαριστήριο
Ευχαριστήριο 01/12 - 17:08
Τι έγινε ρε παιδιά?
Μέχρι προχθές δεν προλαβαίναμε να διαβάζουμε ευχαριστήρια από τους πολίτες και συγχαρητήρια από τους πολιτικούς.
Δεν πρέπει να αναφέρεσαι στον υπουργό
Δεν πρέπει να αναφέρεσαι στον υπουργό 01/12 - 16:14
Ως κύριο
Αλλά ως ΚΛΌΟΥΝ...

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ