Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

MEGA: Η πρώτη εβδομάδα στον αέρα και τα σκαμπανεβάσματα στη τηλεθέαση

23/02/2020
105 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Το κανάλι ρίχτηκε στην αρένα της τηλεθέασης και το ενδιαφέρον είναι ολοένα και μεγαλύτερο.

Πέντε 24ώρα μετά την πολυσυζητημένη πρεμιέρα του MEGA, με ιδιοκτήτη τον Βαγγέλη Μαρινάκη, η τράπουλα μοιράζεται ξανά στο τηλεοπτικό τοπίο και οι ανατροπές καλά κρατούν. Ιδιαίτερα στο κομμάτι της τηλεθέασης, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του μιντιακού κόσμου και δείγμα του πόσο καλά τα καταφέρνουν οι σταθμοί, το ενδιαφέρον ολοένα και μεγαλώνει. 

Έτσι, όλη την εβδομάδα, τα ποσοστά που κατέγραφαν τα μηχανάκια της Nielsen για τις εκπομπές και τις σειρές του πάλαι πότε μεγάλου καναλιού, πρωταγωνιστούσαν. Χαρακτηριστικά, την πρώτη ημέρα, η πρωινή εκπομπή «Κοινωνία ώρα Μega» (06.00-09.00) σημείωσε 18,6% στο σύνολο και 21,7% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Mega Magazino» (10.00-11.15) έκανε 12,9% και 14,7% αντίστοιχα.  Το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με τη Ράνια Τζίμα, στις 13.00, έκανε 11% στο σύνολο και 19,6% στο δυναμικό, ενώ το κεντρικό με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου 10,7% και 13,3%. Για το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 11% και 12,6%.  Οι αγαπημένες κωμικές σειρές στη βραδινή ζώνη, τη Δευτέρα, έφεραν στο μυαλό εικόνες από τα παλιά. Το «Παρά Πέντε» έκανε 10,4% και 15,6%, το «Πενήντα Πενήντα» 7,7% και 10,1%, ενώ η μαύρη κωμωδία «Μαύρα μεσάνυχτα» 6,7% και 9%. 

Χαμηλότερες πτήσεις τη δεύτερη και τρίτη ημέρα


Το δεύτερο 24ωρο η «Κοινωνία ώρα Mega» σημείωσε 17,3% και 19%, σε σύνολο και δυναμικό, με τους Νίκο Φιλιππίδη και Μπάγια Αντωνοπούλου να φαίνεται ότι κερδίζουν το δικό τους κοινό. Το «Mega Μagazino», από τις 10.00 έως τις 11.15, έκανε 13% και 11,6% ενώ το μεσημβρινό δελτίο 10,4% και 11,1% αντίστοιχα.  Η εκπομπή μαγειρικής «Νόστιμα και απλά» με τον Αλέξανδρο Παπανδρέου έκανε 6,3% στο σύνολο και 7% στους τηλεθεατές 18-54 και το «Live news» με τον Νίκο Ευαγγελάτο, που ακολούθησε, 7,6% και 7%. Για το βραδινό δελτίο τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 9,9% στο σύνολο και 13,2% στο δυναμικό κοινό. Η prime time και οι σειρές «Παρά Πέντε» και «Πενήντα Πενήντα» έκαναν 8,7% και 12,2%, 6% και 6,9% αντίστοιχα.

Την  Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου, η πρωινή ενημερωτική εκπομπή κράτησε ένα μέρος από το κοινό της, κάνοντας 11,5% στο σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό, μένοντας με το κεφάλι ψηλά στον ανταγωνισμό και στην πληθώρα εκπομπών που παίζουν την ίδια ώρα. Το «Mega Mag» των 10.00 σημείωσε ακόμη πιο χαμηλές πτήσεις, συγκεκριμένα 6,4% και 7,9% αντίστοιχα, ενώ η Ράνια Τζίμα στο δελτίο του σταθμού έκανε 10% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Νόστιμα και απλά» έφτασε μέχρι το 3,8% στο σύνολο και 4,3% στο δυναμικό. Ο Νίκος Ευαγγελάτος κράτησε το 5,5% και 5,4% στο σύνολο και στο δυναμικό και το κεντρικό δελτίο του MEGA το 5,9% και 7,1%. Το «Παρά Πέντε» και το «Πενήντα Πενήντα» δεν ξεπέρασαν το 8,5% και 6,9% σε σύνολο, το 11,9% και το 8,8% στο δυναμικό κοινό. 

Τα επόμενα βήματα

Όπως αποτυπώνεται, οι τηλεθεατές έχουν διαμορφώσει συνήθειες, συνεπώς είναι δύσκολο να ανατραπεί το παιχνίδι, τουλάχιστον τη φετινή τηλεοπτική χρονιά. Όμως, είναι νωρίς για τελικά συμπεράσματα καθώς το MEGA δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη το πρόγραμμά του και στον αέρα θα βγαίνουν συνεχώς νέα φορμάτ και κόνσεπτ. Άλλωστε, το επιτελείο του σταθμού, ο Πέτρος Μπούτος, ο Σταμάτης Μαλέλης, ξέρουν από το μαραθώνιο της τηλεόρασης και με στρατηγικές κινήσεις θα προσπαθήσουν να φέρουν αλλαγές στα μέχρι τώρα δεδομένα. 

Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των ενημερωτικών εκπομπών θα παίξει και ο Ανδρέας Παναγόπουλος, που βρίσκεται στο τιμόνι της διεύθυνσης ειδήσεων, καθώς από την πρεμιέρα και μετά έχει αναλάβει την εποπτεία αρκετών εκ των μαγκαζίνο. Ίσως, μάλιστα, το επόμενο διάστημα το δυναμικό του MEGA να ενισχυθεί και με περισσότερα άτομα, ρεπόρτερ, δημοσιογράφους με εμπειρία, ώστε το περιεχόμενο να είναι πιο πλούσιο και ελκυστικό. 


reader.gr

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ